Αρχική Νέος νόμος ΕΣΠΑΆρθρο 15: Οργανωτική Δομή των Ειδικών Υπηρεσιών της ΕΑΣ – ΑρμοδιότητεςΣχόλιο του χρήστη ΝZ | 27 Νοεμβρίου 2014, 11:04
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από τη στιγμή που συστάθηκε η Κεντρική Μονάδα Κρατικών Ενισχύσεων του Υπουργείου Οικονομικών, τι νόημα έχει η παρακολούθηση της Ευρωπαϊκής Πολιτικής Κρατικών Ενισχύσεων και της τήρησης της εφαρμογής της από την Ειδική Υπηρεσία Κρατικών Ενισχύσεων (ΕΥΚΕ)του ΥΠΑΝΤ;;;; Το να Ελέγχει και να γνωμοδοτεί η ΕΥΚΕ για τη συμβατότητα δράσεων κρατικών ενισχύσεων σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, συνιστά απαράδεκτη ρύθμιση, καθώς ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ ΣΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4152/2013, ο οποίος παρέχει αυτή την αρμοδιότητα αποκλειστικά στην Κεντρική Μονάδα Κρατικών Ενισχύσεων του Υπουργείου Οικονομικών. Με τις συγκεκριμένες διατάξεις ουσιαστικά συστήνεται ένας φορέας που λειτουργεί παράλληλα, αλλά και ανεξάρτητα από την ΚΕΜΚΕ. Είναι γνωστό όμως τι συμβαίνει στις περιπτώσεις εκείνες που υπάρχουν επικαλύψεις αρμοδιοτήτων: απλά δεν λειτουργεί τίποτα. Γι' αυτό το λόγο, η ΕΥΚΕ μόνο ως Αποκεντρωμένη Μονάδα Κρατικών Ενισχύσεων, κατά τα οριζόμενα στο νόμο 4152/2013, μπορεί να λειτουργήσει και όχι ως κάτι διαφορετικό. Αλλιώς, δεν νομοθετούμε αλλά "ναρκοθετούμε" το κρίσιμο για τη Χώρα ζήτημα των κρατικών ενισχύσεων.