Αρχική Ρυθμίσεις θεμάτων νόμου 3299/2004 (ΦΕΚ Α’ 261) και 3908/2011 (ΦΕΚ Α’ 8) και άλλες διατάξειςΆρθρο 04Σχόλιο του χρήστη ΤΣΑΒΔΑΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ | 26 Φεβρουαρίου 2016, 15:09
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το επενδυτικό σχέδιο της "ΤΣΑΒΔΑΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ" εμπίπτει στην κατηγορία των επενδυτικών σχεδίων μικρών φωτοβολταϊκών που αξιολογήθηκαν βάσει της Υπουργικής Απόφασης 41766/26-09-2013 (ΦΕΚ 2589/Β/15-10-2013) όπως τροποποιήθηκε με την υπ΄αριθμόν 2990/27-01-2014 (ΦΕΚ 2990/Β/27-01-2014) όμοια απόφαση και ισχύει. Βάσει των παραπάνω αποφάσεων ο φορέας της επένδυσης υπέβαλλε σε πλήρη φάκελο χωρίς ουδεμία έλλειψη όσα ο οι προαναφερθείσες αποφάσεις όριζαν. Συγκεκριμένα υπέβαλλε ηλεκτρονικά στο Π.Σ.Κ.Ε. - Επ. την αίτηση υλοποίησης μικρών φ/β με κωδικό υποβολής 1130819 και σε έντυπη μορφή με αρ. πρωτοκόλλου 774/10-1-2014 (ΥΠΕ/5/02162/Ε/) προκειμένου να λάβει απόφαση υπαγωγής στον Ν.3299/2004 και ταυτόχρονη απόφαση ολοκλήρωσης και πιστοποίηση έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας του επενδυτικού σχεδίου με αντικείμενο την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού σταθμού ισχύος 19,38kW στον Νομό Πέλλας. Πρέπει να σημειωθεί ότι μετά από άκαρπες προσπάθειες αναζήτησης του φακέλου του επενδυτικού σχεδίου μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, ενημερωθήκαμε ότι πιθανόν να έχει απορριφθεί η αίτηση υπαγωγής της Επιχείρησης στις διατάξεις του Ν.3299/2004, χωρίς ωστόσο να προσδιοριστεί επακριβώς η αιτία απόρριψης, αλλά κάνοντας μια γενική αναφορά στο γεγονός ότι δεν είχε κατατεθεί ως όφειλε η αίτηση υλοποίησης μικρών φ/β. Το παραπάνω είναι σαφώς ανυπόστατο, αφού η επιχείρηση έχει λάβει αριθμούς πρωτοκόλλου (τόσο της αίτησης σε έντυπη μορφή όσο και σε ηλεκτρονική μορφή), ενώ στο Π.Σ.Κ.Ε. χαρακτηρίζεται η αίτηση ως "παραληφθείσα" και επιπρόσθετα με αποστολή μηνύματος από την υπηρεσία σας στο Π.Σ.Κ.Ε. ζητήθηκε να αναρτηθεί Υπεύθυνη Δήλωση του επενδυτή με συγκεκριμένες διευκρινίσεις επί της αίτησης υλοποίησης μικρών φ/β που είχαν παραλάβει και εξέτασαν. Από τα παραπάνω διαφαίνεται πως η υπηρεσία σας δεν είχε εικόνα του συγκεκριμένου φακέλου, καθώς ενώ είχε κατατεθεί αίτηση υπαγωγής με αρ.πρωτ. 52389/03-11-2009, η οποία έλαβε κωδικό φακέλου (ΥΠΕ/5/02162/Ε/) και εν συνεχεία κατατέθηκε και αίτηση υλοποίησης μικρών φ/β με αρ. πρωτοκόλλου 774/10-1-2014, επέμεναν να μας απαντούνε από το τμήμα Πρωτοκόλλου ότι δεν υπάρχει φάκελος με αυτή την επωνυμία και εν συνεχεία γενικόλογα μας απάντησαν ότι δεν έχει κατατεθεί η αίτηση υλοποίησης μικρών φ/β, για την οποία όμως έχουμε τους προαναφερθέντες αριθμούς πρωτοκόλλου. Για όλα τα παραπάνω κατατέθηκε αίτηση θεραπείας, η οποία όμως δεν εξετάστηκε καθώς όπως μας ενημέρωναν είχε παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία 30-6-2014 που αφορούσε τα μικρά φ/β και γι΄αυτόν τον λόγο δε μπορούσαν να την εξετάσουν. Πρέπει να σημειωθεί ότι η αίτηση θεραπείας υποβλήθηκε μετά την 30-6-2014 καθώς έως τότε δεν είχαμε καμία ενημέρωση για την πορεία εξέτασης του φακέλου και αναμέναμε την αξιολόγησή του επενδυτικού μας σχεδίου και την έκδοση της απόφασης υπαγωγής και την αντίστοιχη δημισίευση σε ΦΕΚ. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η ταλαιπωρία και η αδικία που υπέστημεν από την υπηρεσία σας καθώς μετά από καθημερινή επικοινωνία στην προσπάθεια αναζήτησης του φακέλου και της απόφασης μη υπαγωγής ενημερωθήκαμε προφορικά για την "πιθανή" ύπαρξη της απορριπτικής απόφασης χωρίς ωστόσο να προσδιοριστεί επακριβώς η αιτία απόρριψης και χωρίς να μας αποσταλεί ποτέ η απορριπτική απόφαση. Η τελική ενημέρωση από την υπηρεσία σας απαντούσε στις απορίες μας γιατί να μην βρίσκετε τον φάκελό μας ενώ σας αναφέρουμε τους αριθμούς πρωτοκόλλου που κατατέθηκε η αίτηση υλοποίησης μικρών φ/β και ενώ στο Π.Σ.Κ.Ε. χαρακτηρίζεται ως "παραληφθείσα". Πιο αναλυτικά, στην τελευταία τηλεφωνική επικοινωνία η υπηρεσία σας μας ενημέρωνε πως κατατέθηκαν τόσοι πολλοί φάκελοι που ήταν επόμενο να χαθούν κάποιοι φάκελοι κατά τη διαδικασία των εκτυπώσεων. Το συμπέρασμα είναι πως τα παραπάνω δεν εμπνέουν καμία αξιοπιστία για τον τρόπο που η υπηρεσία σας διαχειρίζεται και αξιολογεί τα αιτήματα των επενδυτών. Παράδειγμα αναξιοπιστίας αποτελεί το γεγονός ότι η επιχείρηση "ΤΣΑΒΔΑΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ" έχει βρεθεί εκτός των επιχορηγούμενων επιχειρήσεων λόγω απώλειας του φακέλου από δική σας υπαιτιότητα. Ως εκ τούτου με την ευκαιρία της ψήφισης του παρόντος νόμου και πιο συγκεκριμένα του άρθρου 4 που δίνει τη δυνατότητα της εξέτασης των φακέλων έως και την 30-6-2016, παρακαλούμε για την εξέταση της αίτησης θεραπείας της επιχείρησης μας, την εύρεση και εξέταση του φακέλου μας αλλά και όλων των άλλων φακέλων που ανήκουν στην κατηγορία των "απωλεσθέντων" λόγω δικής σας υπαιτιότητας, προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη και να έχουν το δικαίωμα να εξεταστούν και να κριθούν επί ίσοις όροις με τους υπόλοιπους φακέλους που εξετάστηκαν και έλαβαν την απόφασή τους σε ΦΕΚ έως 30-6-2014. Υ.Γ. Επίσης με την ευκαιρία της ψήφισης του παρόντος νόμου και πιο συγκεκριμένα του άρθρου 4 που δίνει τη δυνατότητα της εξέτασης των φακέλων έως και την 30-6-2016, θα ήταν σωστό να αποδοθεί δικαιοσύνη και σε επενδυτικά σχέδια νεοϊδρυόμενων εταιρειών που απορρίφθηκαν για τον λόγο της μη αύξησης εταιρικού κεφαλαίου για την κάλυψη της ίδιας συμμετοχής, ενώ ορθά είχαν καταβάλλει το ποσό της ίδιας συμμετοχής στο αρχικό κεφάλαιο, όπως όριζε ο Ν.3299/2004 (Άρθρο 5, παρ. 3γ) "...Για τις λοιπές περιπτώσεις ως ίδια συμμετοχή του επενδυτή νοείται για μεν τις νεοϊδρυόμενες εταιρείες το καταβεβλημένο κεφάλαιό τους ..." Το παραπάνω λάθος η υπηρεσία σας σε τηλεφωνική επικοινωνία το παραδέχτηκε, ωστόσο και πάλι η παραδοχή έγινε μετα την 30-6-2014 που οριζόταν ως η καταληκτική ημερομηνία για οποιαδήποτε ενέργεια αφορούσε τα μικρά φ/β. Με το συγκεκριμένο άρθρο του νόμου που πρόκειται να ψηφιστεί, η ημερομηνία 30-6-2014 αντικαθιστάται από την καταληκτική ημερομηνία 30-6-2016, οπότε ζητούμε να αποδοθεί δικαιοσύνη στις περιπτώσεις εκείνες των επενδυτικών σχεδίων που από παραλείψεις της υπηρεσίας βρέθηκαν εκτός των επιχορηγούμενων επιχειρήσεων.