• «ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΤ’ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ» Σκεπτικό: Παρά το γεγονός ότι ο τομέας των μεταφορών δεν υπάγεται στο καθεστώς ενισχύσεων του νόμου (άρθρο 7 εδαφ. 2Α.στ) εντούτοις σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ. 4 εδαφ. Β του ίδιου άρθρου, οι υπηρεσίες μεταφοράς με διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού προς τρίτους (logistics) ενισχύονται, ΚΑΤ’ ΕΞΑΙΡΕΣΗ. Σύμφωνα με το ίδιο άρθρο το περιεχόμενο αυτής της δραστηριότητας θα καθοριστεί με ΚΥΑ. Προκειμένου να αποφευχθούν συγχύσεις και αποκλεισμοί, στο έγγραφο να επισημανθεί ότι το περιεχόμενο της δραστηριότητας που θα καθοριστεί με την ΚΥΑ δεν μπορεί να είναι άλλο από την δραστηριότητα της εφοδιαστικής όπως αυτή ρητά ορίζεται στο άρθρο 1 εδαφ. β του Ν. 4302/2014. Για τον ίδιο σκοπό η ΚΥΑ που θα εκδοθεί πρέπει να έχει ως προϋπόθεση την έκφραση γνώμης από το Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής στο οποίο μετέχουν, εκτός των άλλων και οι επιχειρήσεις του κλάδου και οι βασικοί εκπρόσωποι της επιχειρηματικής κοινότητας (ΚΕΕ,ΣΕΒ, κ.λπ.) Πρόταση Νόμου (προσθήκη εδαφ. στην παρ. 4β): «β. Στον τομέα αποθήκευσης και υποστηρικτικών προς τη μεταφορά δραστηριοτήτων κατ΄ εξαίρεση ενισχύονται οι κλάδοι 52.22.11.05 [Υπηρεσίες τουριστικών λιμανιών (μαρίνων)], 52.22.11.06 (Υπηρεσίες λειτουργίας υδατοδρομίων) και 52.29.19.03 [Υπηρεσίες μεταφοράς με διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού προς τρίτους (logistics)], σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 εδαφ. β του Ν. 4302/2014. Μετά από γνώμη του Συμβουλίου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής, με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζεται το περιεχόμενο της ως άνω επιχειρηματικής δραστηριότητας.»