Αρχική Πλαίσιο Λειτουργίας Υπαίθριων Εμπορικών ΔραστηριοτήτωνΆρθρο 17 – Είδη εμπορίας επαγγελματικών αδειώνΣχόλιο του χρήστη ΒΑΓΓΕΛΗΣ Κ. | 10 Φεβρουαρίου 2017, 11:33
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύς λόγος γίνεται από τους δήθεν εξειδικευμένους πωλητές για το καλό που κάνει ο περιορισμός και πάλι των κατηγοριών πωλούμενων προϊόντων. Οι υπερθεματιστές αυτού θα πρέπει να καταλάβουν ότι οι πραγματικοί ανταγωνιστές τους είναι οποιασδήποτε άλλης μορφής καταστήματα εκτός λαϊκών αγορών (π.χ. σούπερ μάρκετ κλπ). Η αγωνιώδης προσπάθεια που κάνει ο κάθε πωλητής να πουλήσει στον πελάτη του όσα περισσότερα από τα προϊόντα διαθέτει δεν αποστερεί από συναδέλφους του τζίρο και κέρδη αφού ο εν δυνάμει ανταγωνιστής του είναι εκτός των υπαίθριων αγορών. Ολιγοπωλεικά συμφέροντα εντός των λαϊκών αγορών δεν ωφελούν κανένα. Να παραμείνει η πολλαπλή δυνατότητα επιλογών των κατηγοριών πωλούμενων προϊόντων σύμφωνα με τον Ν. 4264/14. Το «κλείσιμο» του επαγγέλματός μας και πάλι ποιους άραγε ωφελεί? Πάντως όχι την πλειοψηφία των επαγγελματιών και σίγουρα όχι την «τσέπη» του κοσμάκη. Και αυτό θα φανεί και στην πράξη.