Αρχική Πλαίσιο Λειτουργίας Υπαίθριων Εμπορικών ΔραστηριοτήτωνΆρθρο 37 – Αγορές των ΚαταναλωτώνΣχόλιο του χρήστη Λιμάνι Χωρίς Μεσάζοντες | 11 Φεβρουαρίου 2017, 04:29
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο αυτό κάνει πολύ γραφειοκρατική μια πραγματικά κινηματική δράση. Όσοι ασχολούνται εθελοντικά τόσα χρόνια με αυτές τις αγορές θα περίμεναν από μια αριστερή κυβέρνηση να γίνεται αρωγός αυτού του κινήματος και όχι να το δυσκολεύει, μια και το μεγαλύτερο κόμμα αυτής της κυβέρνησης έχει πολύ ψηλά στις αξίες του τις κινηματικές δράσεις. Όλοι ξέρουμε τη δαιδαλώδη γραφειοκρατία των δήμων. Η διεξαγωγή μιας τέτοιας αγοράς πρέπει πρώτα να περάσει από το δημοτικό διαμέρισμα (που συνεδριάζει κάθε πότε;) και μετά από το δημοτικό συμβούλιο (που συνεδριάζει κάθε πότε;), άρα μπορούν να κρατηθούν οι ημερομηνίες που αναφέρονται στο εν λόγω άρθρο; Ουσιαστικά δίνει την διοργάνωση στο δήμο ενώ θα πρέπει ο φορέας να έχει αποκλειστικά την ευθύνη της διοργάνωσης και οι δήμος μόνο να ελέγχει αν τηρούνται οι προϋποθέσεις. Στο άρθρο γίνεται αναφορά στη συχνότητα των αγορών μια κάθε δυο μήνες. Με ποια λογική προκρίθηκε αυτή η συχνότητα; Όσοι έχουν μια επαφή με αυτές τις αγορές είτε ως διοργανωτές είτε ως καταναλωτές είτε ως παραγωγοί-μεταποιητές ξέρουν ότι αυτές οι αγορές διεξάγονταν μέχρι τώρα στη μεγάλη τους πλειοψηφία κάθε μήνα. Στην προγραμματική ομιλία του πρωθυπουργού μετά τις τελευταίες εκλογές γίνεται ρητή αναφορά στη θεσμοθέτηση των αγορών ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ. Γιατί εδώ δεν γίνεται καμία αναφορά σε αυτό το όνομα με το οποίο αυτές οι δράσεις έχουν γίνει γνωστές εδώ και χρόνια σε όλο το πανελλήνιο;