Αρχική «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)»Κεφάλαιο 08 – ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣχόλιο του χρήστη Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.) | 24 Απριλίου 2017, 13:14
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 98 Γενικές αρχές Να προστεθεί κείμενο ως εξής Πρακτικές επικοινωνίας με σκοπό την ενημέρωση του καταναλωτή σχετικά με την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών πρέπει να γίνονται με τέτοιο τρόπο ώστε ο καταναλωτής να είναι σε θέση να αντιληφθεί όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες που ορίζονται στην παρούσα, πριν προβεί στην αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Οι πρακτικές επικοινωνίας πρέπει να είναι προσβάσιμες και στους καταναλωτές με αναπηρία και να συμμορφώνονται με τις προβλέψεις του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας (ΠΔ 10/2017).