Αρχική Εκσυγχρονισμός της Επιμελητηριακής ΝομοθεσίαςΆρθρο 19 – Προσωπικό ΕπιμελητηρίωνΣχόλιο του χρήστη TZANETATOS | 13 Ιουλίου 2017, 15:05
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από τα τόσα χρόνια των επιμελητηριακών μου συναλλαγών νομίζω ότι η ευελιξία και η ταχύτητα διαδικασίας που επιτυγχάνουν τα επιμελητήρια μπορούν να εδραιωθούν μόνο με την ανεξαρτησία τους, όσον αφορά την πρόσληψη του προσωπικού τους κάθε μορφής, το είδος της σχέσης εργασίας τους, το αντικείμενο και τις σχετικές αμοιβές (όσον αφορά το ειδικό επιστημονικό προσωπικό ή τους ειδικούς συμβούλους). Άλλωστε είναι γνωστό ότι κάθε δημόσιο πρόσωπο όπως ο πρόεδρος ενός επιμελητηρίου χρειάζεται ανάλογα με το μέγεθος του επιμελητηρίου (το όριο των 30.000 μελών είναι αυθαίρετο) και τις δράσεις του όχι μόνο ένα αλλά δέκα συμβούλους για την διεκπεραίωση με επιτυχία συγκεκριμένων έργων μεγάλης ενδεχομένως εμβέλειας. Συνεπώς, πρόσληψη του κάθε μορφής προσωπικού και των κάθε μορφής ειδικών συμβούλων των επιμελητηρίων μέσω επιτροπών πρόσληψης και αξιολόγησης του κάθε επιμελητηρίου υπό τον όρο του ελέγχου της νομιμότητας από το ΑΣΕΠ, προκειμένου να υπάρχει κάποιος έλεγχος ενιαίας εφαρμογής των διαδικασιών αυτών.