Αρχική Νόμος Πλαίσιο για την Εποπτεία των Οικονομικών Δραστηριοτήτων και την Εποπτεία αγοράς προϊόντωνΆρθρο 07 – Διαχείριση καταγγελιώνΣχόλιο του χρήστη ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ | 10 Νοεμβρίου 2017, 10:37
Υπουργείο Ανάπτυξης Νίκης 5-7, 10180, Αθήνα email: public@mnec.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνουμε την τροποποίηση του δευτέρου εδαφίου του α.7 παρ. 6 ως κάτωθι: Οι αρχές υποχρεούνται να απαντούν μεμονωμένα σε κάθε καταγγελία και να κοινοποιούν απάντηση προς τον καταγγέλλοντα ή τους καταγγέλλοντες φορείς εκτός…κλπ. Ο λόγος της άνω πρότασης μας είναι ο εξής: Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απάντηση σε καταγγελία, ο καταγγέλλοντας δεν θα είναι σε θέση να γνωρίζει ούτε εάν έγινε ο έλεγχος ούτε εάν η επιχείρηση έχει υποπέσει σε νέα παράβαση. Συνεπώς, υπό μία έννοια χάνει και ο όρος «καταγγελία» την αξία του και τον λόγο που υπεβλήθη. Για την Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας Μιχάλης Μούσιος Κώστας Κεβρεκίδης