2. Θεωρείτε ότι υφίσταται η ανάγκη για την κατασκευή από την πολιτεία μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών με τα ίδια χαρακτηριστικά (ουδέτερων υποδομών (Neutral Infrastructure), ανοικτής πρόσβασης (Open Access)) και σε πόλεις με πληθυσμό μεταξύ 5.000 και 10.000 εκτός Αττικής και Θεσσαλονίκης που δεν καλύπτονταν από τις μέχρι τώρα δράσεις και γιατί; (απαντήστε…)
Αρχική Κατευθύνσεις και Αρχές για την Ανάδειξη Διαχειριστή των Μητροπολιτικών Δικτύων Οπτικών ΙνώνΕΝΟΤΗΤΑ IV – Ανάγκη για την κατασκευή από την πολιτεία μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών με τα ίδια χαρακτηριστικά σε πόλεις με πληθυσμό μεταξύ 5.000 και 10.000 εκτός Αττικής
ΕΝΟΤΗΤΑ IV – Ανάγκη για την κατασκευή από την πολιτεία μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών με τα ίδια χαρακτηριστικά σε πόλεις με πληθυσμό μεταξύ 5.000 και 10.000 εκτός Αττικής
- 4 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 1. Αναφέρατε τις εκτιμήσεις για τις σημερινές δυνατότητες της δικτυακής υποδομής που έχει αναπτυχθεί σε σχέση με τον δικό σας ρόλο που έχετε επιλέξει ως φορέας.
- 8 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – Ανάγκη για την κατασκευή από την πολιτεία μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών με τα ίδια χαρακτηριστικά σε πόλεις με πληθυσμό μεταξύ 5.000 και 10.000 εκτός Αττικής
- 4 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 4. Θεωρείτε ότι υφίσταται η ανάγκη για την διασύνδεση από την πολιτεία των μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών που έχουν ήδη αναπτυχθεί και γιατί;
- 3 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 5. Ποια θεωρείτε τα σημαντικότερα εμπόδια και οφέλη της ανάπτυξης τέτοιου είδους υποδομών;
- 0 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 6. (Αφορά στους αδειοδοτημένους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών)
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ IV – 7. Η διαχείριση δικτύων οπτικών ινών απαιτεί σχετική τεχνική εμπειρία και εξειδίκευση για την διασύνδεση με τα δίκτυα των παρόχων υπηρεσιών, την διασφάλιση της ποιότητας της προσφερόμενης υπηρεσίας (SLA)
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 8. Λαμβάνοντας υπόψη τις δεσμεύσεις που ήδη έχουν αναλάβει οι Δήμοι για τα δίκτυα ΜΑΝ που έχουν αναπτυχθεί στην επικράτειά τους (δικαιώματα διέλευσης και χώροι συνεγκατάστασης), θεωρείτε ικανοποιητικό το ισχύον νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο για να μπορέσει να λειτουργήσει ο Διαχειριστής
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 1.Η διαχείριση, εκμετάλλευση και περαιτέρω επέκταση των Μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών (Metropolitan Area Networks – MAN)
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 2. Στις ανωτέρω συμβάσεις παραχώρησης υπηρεσίας εντάσσονται τα ΜΑΝ των 68 Δήμων που αναφέρονται στο ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 10.
- 2 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 3. Η ανάθεση των συμβάσεων παραχώρησης θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ.60/2007 διαδικασίες κλειστού διαγωνισμού, τηρώντας
- 3 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 4. Στη διακήρυξη, θα περιγράφονται με σαφήνεια και θα γίνουν εγκαίρως γνωστοί προς κάθε ενδιαφερόμενο οι διαδικασίες και οι όροι:
- 7 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 5. Το πλαίσιο ανάθεσης της υπό σημείο 1 υπηρεσίας, θα πρέπει κατ’ ελάχιστο να είναι συμβατό με τους ακόλουθους όρους/ προδιαγραφές:
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 6. Στα νέα νομικά πρόσωπα (Διαχειριστές ΜΑΝ) που θα συσταθούν θα παραχωρηθεί για χρονικό διάστημα 25 ετών η αξιοποίηση των υποδομών των ΜΑΝ της αντίστοιχης ζώνης, σύμφωνα με τους ακόλουθους όρους:
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ. Γενικές Πληροφορίες
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Μαρτίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Απριλίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 52 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14302 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Η ανάπτυξη των υποδομών από την πολιτεία θα πρέπει να γίνει με χρηματο-οικονομικούς όρους απόδοσης, ύπαρξης εναλλακτικών υποδομών καθώς και έχοντας εξαντλήσει τα περιθώρια ανάπτυξης δικτύων από ιδιωτικούς φορείς. Σε κάθε περίπτωση για τις υποδομές πρόσβασης που αναπτύσσονται, είτε από ιδιωτικές είτε από δημόσιες επενδύσεις, και αποτελούν στενωπό για την παροχή δικτυακών υπηρεσίων θα πρέπει η πολιτεία να εξασφαλίζει την ουδετερότητα και ανοιχτή πρόσβαση σε αυτές. Η θέσπιση ρυθμιστικού πλαισίου και η παρακολούθησή του μπορεί να φαίνεται πρώιμη αλλά είναι απαραίτητη.
Θεωρούμε ότι η πολιτεία θα πρέπει να μελετήσει πολύ σοβαρά την περίπτωση αυτή αλλά και την περίπτωση ανάπτυξης αντίστοιχων δικτύων σε πόλεις που δεν διαθέτουν ήδη ΜηΔΟΙ παρόλο που ο πληθυσμός τους είναι αρκετά μεγαλύτερος από 5000-10000 (για παράδειγμα Γιαννιτσά).
Θεωρούμε ότι η πολιτεία πρέπει να θεωρήσει το δικαίωμα ταχύτατης πρόσβασης στο διαδίκτυο ως συνταγματική της υποχρέωση. Ο Αποκλεισμός των μικρών πόλεων και των οικισμών από τα δίκτυα αυτά οδηγεί στην περαιτέρω αστυφιλία και ερημοποίηση των περιοχών αυτών ενώ ταυτόχρονα δυσχεραίνει την επιχειρηματικότητα, την κοινωνική φροντίδα, την έγκαιρη και ουσιαστική πληροφόρηση.
Σε επίπεδο περιφέρειας θα πρέπει να ορισθεί ένας φορέας ο οποίος θα εξασφαλίζει την τεχνική υποβοήθηση των μικρότερων Δήμων και θα βοηθά στην σύνταξη των τεχνικών προδιαγραφών όταν απαιτείται. Ο ρόλος αυτός μπορεί να ανατεθεί και στον Διαχειριστή αν και χωρίς χρηματοδότηση από την πολιτεία καμμιά επένδυση δεν θα είναι βιώσιμη.
Παράλληλα η πολιτεία θα πρέπει να φροντίσει σε κάθε κατασκευή ή συντήρηση του επαρχιακού οδικού δίκτυου να προβλέπεται και το κόστος τοποθέτησης πολυσωληνίων που θα διασυνδέουν τους οικισμούς μεταξύ τους και να επιτρέπουν με μικρό κόστος την τοποθέτηση οπτικών ινών αργότερα.
Το μοντέλο διασύνδεσης των μικρών πόλεων και οικισμών θα πρέπει να είναι ευέλικτο και να αξιοποιεί τις εκάστοτε διάθεσιμες τεχνολογίες.
Γενικά η διασύνδεση με οπτική ίνα παρέχει την μόνιμη ζεύξη με ικανή χωρητικότητα σε δεδομένα εξαρτώμενη μόνο από τον ενεργό εξοπλισμό.
Για οικισμούς άνω των 200 κατοίκων η διασύνδεση με οπτική ίνα πρέπει να είναι ουσιαστικά υποχρωτική σε επίπεδο οικισμού
η ασύρματη ζεύξη σημείο προς σημείο επιτρέπει την εύκολη διασύνδεση απομακρυσμένων σημείων με πολύ χαμηλότερες όμως πραγματικές ταχύτητες και χωρητικότητα ζεύξης και θα πρέπει να προτείνεται σε μικρούς οικισμούς και απομακρυσμένα σημεία
Η ασύρματη ζεύξη σημείο προς πολλά σημεία καθιστά την εύκολη πρόσβαση με χαμηλό κόστος πολλών σημείων (σπιτιών ή πολιτών ) αλλά με πολλές παραχωρήσεις σε θέματα ποιότητας και ταχύτητας της ζεύξης.
οταν οι υπηρεσιες λειτουργησουν θα ορισουν και το ευρος ζωνης που χρειαζομαστε .
σε καθε περιπτωση ,σημαντικοι προορισμοι της Χωρας δεν πληρουν το πληθυσμιακο κριτιριο σημερα, το οποιο ΠΡΕΠΕΙ να αλλαξει
Η κατασκευή από την πολιτεία μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών και σε περιοχές με πληθυσμό μεταξύ 5.000 και 10.000 κάποια στιγμή θα υλοποιηθεί, υποθέστε το ίδιο ερώτημα να λαμβάνει χώρα πριν 50 χρόνια για ασφαλτοστρωμένους αυτοκινητόδρομους. Είναι ζήτημα αστυφιλίας είναι ζήτημα ανάπτυξης όπως γράφει παραπάνω ο αγαπητός Φίλιππος.
Το σκεπτικό ότι οι τεχνολογίες ασύρματης δικτύωσης προσφέρουν μικρές ταχύτητες είναι βάσιμο αλλά δεν επαρκή διότι τα ηλεκτρονικά βελτιώνονται συνεχώς. Ωστόσο, οι επιπτώσεις στην υγεία των πολιτών είναι σημαντικό και γι’ αυτό πρέπει κάποια στιγμή να δούμε με διαύγεια ότι έχουμε μετατρέψει τον πλανήτη μας σε σφαίρα που μοιάζει με φούρνο μικροκυμάτων ή συσσωρευτή ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας.
Mονο στις απομονωμενες περιοχες εχει νοημα η εγκατασταση τετοιων δικτυων απο την πολιτεια. Τα μεγαλα αστικα κεντρα εχουν ηδη δικτυα που με πολυ μικροτερου κοστους αλλαγες ηδη αναπτυσσονται προς τον στοχο. Στα μεγαλα κεντρα με την ιδιωτικη πρωτοβουλια ευκολα μπορει να επεκταθουν οι νεες τεχνολογιες.
Εξω απο αυτα υπαρχει η μεγαλυτερη αναγκη, εκει δεν υπαρχει η αμεση ανταποδοτικοτητα που περιμενει ο ιδιωτης, εκει πρεπει να επενδυσει η πολιτεια κεφαλαια, τα οποια θα ανταποδοθουν σταδιακα μεσω της αναπτυξης τους και των φορων της στο δημοσιο. Υπο τον ορο βεβαια οτι δεν θα εξαιρουνται της φορολογιας…
Πιστευω οτι ενα μικτο συστημα ειναι το καλυτερο, οπως ειχε διαπιστωσει ο οτε χρονια τωρα. Link ασυρματα στα δυσπροσιτα, ινες στα ευπροσιτα. Η ασυρματη δικτυωση ειναι μια δυνατοτητα που δεν πρεπει να αποκλειεται. Για την υγεια, οι μακροχρονιες ερευνες δεν εδειξαν κατι απ’οσο ξερω. Ετσι η διατυπωση νομιζω οτι να γινει τεχνολογικα ουδετερη, ωστε να μην ξαναλλαζουμε τον ονομα αμα αλλαξει η τεχνολογια. Αρκει να γραφει «μητροπολιτικων δικτυων γιγακυκλων»
αντι «μητροπολιτικων δικτυων οπτικων ινων».
Δεν συμφωνώ με τον κ. ΤΣΑΜΑΪΔΗ.
Πρέπει να δημιουργηθεί κορμός με οπτικές ίνες και πάνω σε αυτόν να μπουν πομποδέκτες WiFi/WiMAX με σύγχρονη όμως απομάκρυνση άλλων πομποδεκτών, πχ κινητής τηλεφωνίας, ραδιοφώνου, τηλεόρασης.
Οι λύσεις ασύρματης δικτύωσης είναι λύσεις ανάγκης και δεν προσφέρουν μεγάλες ταχύτητες ενώ έχουν επιπτώσεις στην υγεία των πολιτών. Μπορούν όμως να λειτουργούν μαζί με τις οπτικές ίνες σαν ένα δίκτυο κινητών συσκευών που θα παρέχει τηλεφωνία μέσω VoIP, διαδίκτυο, ραδιόφωνο και τηλεόραση.
Οι πολίτες της χώρας μας πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα, αφού έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις.
Ακόμη η ύπαρξη οπτικών ινών ίσως λύσει το πρόβλημα αστυφιλίας που έχει τόσα χρόνια ταλαιπωρήσει την χώρα μας.
Οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας το γνωρίζουν και για αυτό μέσω συνεργασιών ή εξαγορών έχουν αποκτήσει και μεγάλο μέρος της σταθερής τηλεφωνίας και άλλων σταθερών δικτύων.
Προφανώς τα χαρακτηριστικά τους πρέπει να είναι ανοικτά και να παραδίδεται σκοτεινή ίνα ( dark fiber ) απευθείας στα σπίτια ( FTTH ).
Το κόστος υλοποίησης ενός τέτοιου δικτύου δεν είναι ευκαταφρόνητο αλλά πρέπει να συνεκτιμηθεί το κέρδος σε ανάπτυξη. Για παράδειγμα, ποιος δεν θέλει να ζει σε ένα καθαρό περιβάλλον και να έχει όλες τις υποδομές; Η ζωή στην ύπαιθρο μπορεί να αλλάξει και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό να μετακομίσουν στην επαρχία. Η Ελλάδα θα μπορεί να γίνει παράδεισος τέτοιων εταιριών.
– Το κόστος εγκατάστασις Οπτικών Ινών και ο χρόνος υλοποίησης του έργου είναι μεγάλα.
– Εν τω μεταξύ, για εξυπηρέτησι ΟΛΩΝ των πολιτών, θα μπορούσαν να εγκατασταθούν ΑΜΕΣΑ και ΕΥΚΟΛΑ δυνατοι πομποδέκτες WI-FI, που θα κάλυπταν μεγάλες περιοχές με ελάχιστο κόστος.
– Οι Πομποδέκτες μπορούν να εγκατασταθούν όπου ακριβώς είναι και οι πομποδέκτες τηλεόρασης.
– Οι εξελίξεις στα ηλεκτρονικά είναι τόσο ραγδαίες, που μπορεί να εξελιχθούν οι πομποδέκτες WIFI τόσο, ώστε να ΜΗΝ χρειασθεί η εγκατάστασις οπτικών ινων .
Τα διαβάζει κανείς αυτά τα σχόλια ????