Μετά από το άρθρο 120 του ν. 4442/2016 (Α΄ 230) προστίθεται Κεφάλαιο Κ΄ ως εξής:
«ΚΕΦΑΛΑΙΟ Κ΄
ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΛΛΕΓΙΩΝ, ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ι.ΙΕΚ), ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Άρθρο 121
Πεδίο εφαρμογής
Στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος κεφαλαίου εμπίπτουν τα κολλέγια, τα Ιδιωτικά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΙΕΚ), τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ), τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών, με κωδικούς NACE 85.41 και 85.59.
Φυσικά ή νομικά πρόσωπα, συμπεριλαμβανομένων των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, μπορούν να ασκούν δραστηριότητα κολλεγίων, ιδιωτικών ινστιτούτων επαγγελματικής κατάρτισης, κέντρων δια βίου μάθησης, φροντιστηρίων και κέντρων ξένων γλωσσών.
Άρθρο 122
Αρμόδια αρχή
Αρμόδια αρχή για την εφαρμογή του παρόντος είναι:
(α) Η Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας για τα κολλέγια, τα ιδιωτικά ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης και τα κέντρα δια βίου μάθησης,
(β) ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) για τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών.
Άρθρο 123
Έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας δραστηριοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης
1. Τα κολλέγια και τα ιδιωτικά ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης υπάγονται για την ίδρυση και λειτουργία τους σε καθεστώς έγκρισης του άρθρου 7.
Ομοίως σε καθεστώς έγκρισης υπάγονται τα κέντρα δια βίου μάθησης, τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών, των οποίων ο συνολικός αριθμός εκπαιδευομένων ανά ώρα και ανά κτιριολογική μονάδα (αυτοτελές κτίριο ή όροφος σε πολυώροφο κτίριο) υπερβαίνει την αναλογία ενός ατόμου ανά δύο και μισό (21/2) τετραγωνικά μέτρα στο συνολικό εμβαδόν του φορέα ή τον αριθμό των εβδομήντα πέντε (75) εκπαιδευομένων.
2. Η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας εκδίδεται από την αρμόδια αρχή, έπειτα από αίτηση του φορέα της δραστηριότητας, η οποία συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ειδικά για την έγκριση κολλεγίου και ιδιωτικού ινστιτούτου επαγγελματικής κατάρτισης απαιτείται η διατύπωση γνώμης του ΕΟΠΠΕΠ για τη συνδρομή των νόμιμων κτιριολογικών προϋποθέσεων, σύμφωνα με τη διαδικασία της περ. 13 της υποπαρ. Θ3 της παρ. Θ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’ 222). Εντός τεσσάρων (4) μηνών από την προσήκουσα υποβολή της αίτησης έγκρισης ίδρυσης και λειτουργίας και των δικαιολογητικών η αρμόδια αρχή εξετάζει τα υποβληθέντα στοιχεία και, εφόσον συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις, εκδίδει την έγκριση για την ίδρυση και λειτουργία της δραστηριότητας ή απορρίπτει την αίτηση αιτιολογημένα. Πριν από τη χορήγηση της έγκρισης και εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας, η αρμόδια αρχή δύναται να διενεργήσει αυτοψία στις εγκαταστάσεις της δραστηριότητας, για τη διαπίστωση της τήρησης της σχετικής νομοθεσίας. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία για την έκδοση της έγκρισης, τεκμαίρεται ότι η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας έχει χορηγηθεί, σύμφωνα με το άρθρο 8, και ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει από την αρμόδια αρχή τη χορήγηση σχετικής βεβαίωσης. Η αίτηση χορήγησης έγκρισης κατατίθεται σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή είτε απευθείας στην αρμόδια αρχή είτε σε οποιοδήποτε φυσικό ή ηλεκτρονικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που λειτουργεί ως Ενιαίο Κέντρο Εξυπηρέτησης (ΕΚΕ). Μετά από την έναρξη λειτουργίας του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων (ΟΠΣ-ΑΔΕ) του άρθρου 14, κατά το μέρος που αφορά στην έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας των δραστηριοτήτων της παρ. 1, η διαδικασία έγκρισης ίδρυσης και λειτουργίας αυτών διεκπεραιώνεται αποκλειστικά μέσω του συστήματος αυτού. Η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας έχει αόριστη διάρκεια.
3. Η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας τροποποιείται μετά από αίτηση του φορέα της δραστηριότητας. Για την τροποποίηση της έγκρισης τηρείται η διαδικασία χορήγησης της έγκρισης. Ο φορέας της δραστηριότητας, επί ποινή ανάκλησης της έγκρισης, υποχρεούται να ενημερώνει την αρμόδια αρχή για κάθε μεταβολή των προϋποθέσεων χορήγησης της έγκρισης και για τη συνδρομή ασυμβίβαστων ιδιοτήτων.
4. Η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας μεταβιβάζεται, εφόσον οι κατά νόμο προϋποθέσεις χορήγησης της έγκρισης συντρέχουν στο πρόσωπο του νέου φορέα. Η μεταβίβαση εγκρίνεται από την αρμόδια αρχή που χορηγεί την έγκριση μετά από σχετική αίτηση, η οποία συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
5. Για την έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας, για την έγκριση της τροποποίησής της, καθώς και για την έγκριση της μεταβίβασής της απαιτείται η καταβολή παραβόλου, σύμφωνα με το άρθρο 11 και την κοινή απόφαση της παρ. 3 του άρθρου 128.
6. Η αρμόδια αρχή υποχρεούται να κοινοποιεί αμελλητί τις εγκρίσεις και τις τροποποιήσεις τους στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, προκειμένου να ασκήσουν τις ελεγκτικές τους αρμοδιότητες.
7. Η αρμόδια αρχή δύναται να διενεργεί ελέγχους και να προβαίνει σε ενέργειες εποπτείας, σύμφωνα με τα άρθρα 127-157 του ν. 4512/2018 (Α’ 5) και τις κανονιστικές πράξεις που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση αυτού. Μέχρι την πλήρη εφαρμογή του ν. 4512/2018 η αρμόδια αρχή διενεργεί τους εκ των υστέρων ελέγχους βάσει κριτηρίων κινδύνου.
Άρθρο 124
Γνωστοποίηση λειτουργίας δραστηριοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης
1. Τα κέντρα δια βίου μάθησης, τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών, των οποίων ο συνολικός αριθμός εκπαιδευομένων ανά ώρα και ανά κτιριολογική μονάδα (αυτοτελές κτίριο ή όροφος σε πολυώροφο κτίριο) δεν υπερβαίνει την αναλογία ενός (1) ατόμου ανά δύο και μισό (21/2) τετραγωνικά μέτρα στο συνολικό εμβαδόν του φορέα και τον αριθμό των εβδομήντα πέντε (75) εκπαιδευομένων, υπάγονται στο καθεστώς γνωστοποίησης του άρθρου 6.
2. Η γνωστοποίηση υποβάλλεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων (ΟΠΣ-ΑΔΕ) του άρθρου 14. Μέχρι την έναρξη λειτουργίας του ΟΠΣ-ΑΔΕ κατά το μέρος που αφορά στη γνωστοποίηση των δραστηριοτήτων της παρ. 1, η γνωστοποίηση κατατίθεται σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή είτε απευθείας στην αρμόδια αρχή είτε σε οποιοδήποτε φυσικό ή ηλεκτρονικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που λειτουργεί ως Ενιαίο Κέντρο Εξυπηρέτησης (ΕΚΕ).
3. Η αρμόδια αρχή παραλαμβάνει τη γνωστοποίηση, η οποία υποβάλλεται από τον φορέα της δραστηριότητας με ευθύνη του για τα περιλαμβανόμενα σε αυτήν στοιχεία, και εκδίδει αποδεικτικό υποβολής. Μετά από την υποβολή της γνωστοποίησης ο φορέας μπορεί να ξεκινήσει τη λειτουργία της δραστηριότητας.
4. Αν πρόκειται να μεταβληθούν για οποιονδήποτε λόγο τα στοιχεία της γνωστοποίησης, ο φορέας της δραστηριότητας υποχρεούται σε προηγούμενη γνωστοποίηση της επιδιωκόμενης μεταβολής. Σε περίπτωση αλλαγής του φορέα της δραστηριότητας εφαρμόζεται το άρθρο 9. Τα δικαιολογητικά που συνδέονται με το πρόσωπο του φορέα της δραστηριότητας εκδίδονται στο πρόσωπο του νέου φορέα. Ο φορέας της δραστηριότητας, επί ποινή διακοπής της λειτουργίας, οφείλει να ενημερώνει την αρμόδια αρχή για κάθε μεταβολή σχετική με τις νόμιμες προϋποθέσεις λειτουργίας της δραστηριότητας ή για τη συνδρομή ασυμβίβαστων ιδιοτήτων.
5. Πριν από την υποβολή της αρχικής γνωστοποίησης, ή της γνωστοποίησης μεταβολής, ο φορέας της δραστηριότητας υποχρεούται να διαθέτει όλα τα αναγκαία δικαιολογητικά, τα οποία δεν συνυποβάλλονται με τη γνωστοποίηση, αλλά τηρούνται μαζί με το αποδεικτικό υποβολής της στον χώρο άσκησης της δραστηριότητας.
6. Για την υποβολή της γνωστοποίησης λειτουργίας των δραστηριοτήτων του παρόντος κεφαλαίου απαιτείται η καταβολή παραβόλου, σύμφωνα με το άρθρο 11 και την κοινή απόφαση της παρ. 3 του άρθρου 128.
7. Η αρμόδια αρχή υποχρεούται να κοινοποιεί αμελλητί, τόσο την αρχική γνωστοποίηση, όσο και τις μεταβολές της στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, προκειμένου να ασκήσουν τις ελεγκτικές τους αρμοδιότητες.
8. Μετά από την υποβολή της γνωστοποίησης, ή από τον χρόνο κατά τον οποίο υπήρχε η υποχρέωση για την υποβολή της, η αρμόδια αρχή δύναται να διενεργεί ελέγχους και να προβαίνει σε ενέργειες εποπτείας, σύμφωνα με τα άρθρα 127-157 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5) και τις κανονιστικές πράξεις που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση αυτού. Μέχρι την πλήρη εφαρμογή του ν. 4512/2018 η αρμόδια αρχή διενεργεί τους εκ των υστέρων ελέγχους βάσει κριτηρίων κινδύνου.
Άρθρο 125
Προϋποθέσεις λειτουργίας σχετιζόμενες με το πρόσωπο του φορέα
1. Φυσικό πρόσωπο μπορεί να ασκεί τις δραστηριότητες του άρθρου 121, εφόσον:
(α) έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του,
(β) έχει μόνιμη εγκατάσταση σε κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.),
(γ) δεν έχει την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, υπαλλήλου οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου και, καθώς επίσης και την ιδιότητα του κληρικού.
(δ) δεν έχει κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης και δεν έχει καταθέσει αίτηση για κήρυξη του σε κατάσταση πτώχευσης,
(ε) δεν έχει καταδικαστεί σύμφωνα με την περ. α) του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α΄ 26),
(στ) δεν του έχει επιβληθεί η διοικητική κύρωση της ανάκλησης αδείας ή διακοπής λειτουργίας για ίδιο ή άλλο ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης και κατάρτισης την τελευταία δεκαετία.
2. Νομικό πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, μπορεί να ασκεί τις δραστηριότητες του άρθρου 120, εφόσον:
(α) η καταστατική έδρα του βρίσκεται σε χώρα κράτος – μέλος της Ε.Ε.• από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται αλλοδαπά μη κερδοσκοπικά νομικά πρόσωπα εκπαιδευτικού χαρακτήρα, σχολεία των οποίων έχουν αδειοδοτηθεί βάσει του άρθρου 5 του ν. 4862/1931 (Α΄ 2).
(β) ο σκοπός του, σύμφωνα με το καταστατικό του, αφορά και στην παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και κατάρτισης,
(γ) είναι ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερο,
δ) δεν έχει κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης και δεν έχει καταθέσει αίτηση για κήρυξή του σε κατάσταση πτώχευσης,
(ε) δεν του έχει επιβληθεί η διοικητική κύρωση της ανάκλησης της αδείας ή της διακοπής λειτουργίας για ίδιο ή άλλο ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης και κατάρτισης την τελευταία δεκαετία,
(στ) ο νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου, εξαιρουμένων των εκπροσώπων των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, πληροί τις προϋποθέσεις των περ. (γ), (δ), (ε) και (στ) της παρ. 1.
3. Τα νομικά πρόσωπα, εκτός των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, των νομικών προσώπων του ευρύτερου δημόσιου τομέα και των νομικών προσώπων των οποίων τα μέλη ή μέρος των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου ή της Διοικήσεώς τους ορίζονται ως εκ της ιδιότητας τους (ex officio), μπορούν να ασκούν τις δραστηριότητες του άρθρου 121, εφόσον οι μέτοχοι ή οι εταίροι τους ή τα μέλη των διοικήσεών τους, δεν έχουν την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, υπαλλήλου οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου.
Άρθρο 126
Προϋποθέσεις λειτουργίας σχετιζόμενες με την κτιριολογική υποδομή του φορέα
Για την κτιριολογική υποδομή των δραστηριοτήτων του άρθρου 121 ανά κτιριολογική μονάδα (αυτοτελές κτήριο ή τμήμα κτηρίου ή οριζόντια ιδιοκτησία σε πολυώροφο κτήριο), απαιτείται:
(α) νόμιμο αυτοτελές κτίριο ή τμήμα κτιρίου ή οριζόντια ιδιοκτησία ή βεβαίωση υπαγωγής αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων στον ν. 4495/2017 (Α’ 167) ή σε άλλες διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας,
(β) τήρηση της νομοθεσίας περί πυροπροστασίας,
(γ) επαρκής και άμεσος φυσικός φωτισμός και αερισμός,
(δ) επαρκής και ομοιόμορφος τεχνητός φωτισμός και εξαερισμός στις περιπτώσεις υπόγειων χώρων που χρησιμοποιούνται ως βοηθητικοί χώροι, καθώς και χώροι εργαστηρίων και βιβλιοθηκών,
(ε) ελάχιστο εμβαδόν αίθουσας διδασκαλίας δεκαπέντε (15) τετραγωνικά μέτρα (τ.μ.) για τις δραστηριότητες της παρ. 1 του άρθρου 123 και δώδεκα (12) τ.μ. για τις δραστηριότητες της παρ. 1 του άρθρου 124,
(στ) ενάμιση (1,5) τ.μ. ανά εκπαιδευόμενο στις αίθουσες διδασκαλίας,
(ζ) δύο (2) τ.μ. ανά εκπαιδευόμενο στους αύλειους χώρους ή χώρους εκτόνωσης.
Στον αύλειο χώρο συνυπολογίζονται τα υπόστεγα και οι ανοιχτοί διάδρομοι,
(η) δυνατότητα πρόσβασης σε άτομα με αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον σε μία κτιριολογική μονάδα (κτίριο ή όροφο) ανά περιφέρεια,
(θ) ένα (1) WC ανά τριάντα (30) εκπαιδευόμενους.
Άρθρο 127
Κυρώσεις
1. Για τις δραστηριότητες του παρόντος κεφαλαίου που υπάγονται σε καθεστώς γνωστοποίησης, η παράλειψη υποβολής αρχικής γνωστοποίησης, ή η παράλειψη υποβολής γνωστοποίησης μεταβολής, ή η γνωστοποίηση αναληθών στοιχείων, επισύρει την επιβολή των κυρώσεων της παρ. 1 του άρθρου 15 σε βάρος του φορέα της δραστηριότητας. Αρμόδιο όργανο για την επιβολή των κυρώσεων είναι η αρμόδια αρχή του άρθρου 122, ανάλογα με το είδος της δραστηριότητας.
Για τις δραστηριότητες του παρόντος κεφαλαίου που υπάγονται σε καθεστώς γνωστοποίησης, όπου προβλέπεται ως κύρωση η ανάκληση της αδείας, από την έναρξη ισχύος του παρόντος κεφαλαίου νοείται η προσωρινή ή οριστική διακοπή λειτουργίας.
2. Για τις δραστηριότητες του παρόντος κεφαλαίου που υπάγονται σε καθεστώς έγκρισης η λειτουργία της δραστηριότητας χωρίς αυτή να έχει λάβει έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας, επισύρει την επιβολή των κυρώσεων της παρ. 2 του άρθρου 15. Αρμόδιο όργανο για την επιβολή των ανωτέρω κυρώσεων είναι η αρμόδια αρχή του άρθρου 122, ανάλογα με το είδος της δραστηριότητας.
3. Σε περίπτωση παραβίασης επιμέρους όρων και προϋποθέσεων κατά τη λειτουργία των δραστηριοτήτων του παρόντος κεφαλαίου εφαρμόζονται οι κυρώσεις της κείμενης νομοθεσίας από τα αρμόδια όργανα που ορίζονται σε αυτή.
Άρθρο 128
Εξουσιοδοτικές διατάξεις
1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης καθορίζονται το περιεχόμενο, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και η διαδικασία της έγκρισης, της τροποποίησης και της μεταβίβασης αυτής, οι αρχές στις οποίες κοινοποιούνται οι εγκρίσεις και οι τροποποιήσεις τους, προκειμένου αυτές να ασκήσουν τις ελεγκτικές τους αρμοδιότητες και κάθε άλλο θέμα σχετικό με την έγκριση, την τροποποίηση και τη μεταβίβασή της, σύμφωνα με τα άρθρα 7 και 8.
2. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης καθορίζονται το περιεχόμενο και η διαδικασία της γνωστοποίησης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που τηρούνται στην έδρα της δραστηριότητας, ο τρόπος γνωστοποίησης των στοιχείων σε περίπτωση επικείμενης μεταβολής τους, οι αρχές στις οποίες κοινοποιείται η γνωστοποίηση, προκειμένου να ασκήσουν τις ελεγκτικές τους αρμοδιότητες και κάθε άλλο θέμα σχετικό με τη γνωστοποίηση, σύμφωνα με τα άρθρα 5 και 6.
3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων καθορίζονται το ύψος των παραβόλων της παρ. 5 του άρθρου 123, αναφορικά με την έγκριση, και της παρ. 6 του άρθρου 124, αναφορικά με τη γνωστοποίηση, ο χρόνος και ο τρόπος καταβολής τους, ο τρόπος μεταφοράς των πιστώσεων στα αρμόδια όργανα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα, σύμφωνα με το άρθρο 11.
4. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ανάπτυξης και Επενδύσεων καθορίζονται το εύρος του πλαισίου των επιβαλλόμενων κυρώσεων του άρθρου 127, η κλιμάκωση και τα κριτήρια επιμέτρησης αυτών εντός των ορίων της παρ. 1 του άρθρου 15, για τις δραστηριότητες που υπόκεινται σε γνωστοποίηση, και της παρ. 2 του άρθρου 15, για τις δραστηριότητες που υπόκεινται σε έγκριση, η διαδικασία επιβολής τους, οι περιπτώσεις διακοπής λειτουργίας των δραστηριοτήτων σε περίπτωση έλλειψης έγκρισης, καθώς και κάθε άλλο σχετικό ζήτημα.
Άρθρο 129
Μεταβατικές διατάξεις
1. Οι δραστηριότητες της παρ. 1 των άρθρων 123 και 124 που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος έχουν ήδη λάβει άδεια εξακολουθούν να διέπονται ως προς τη λειτουργία τους από τις διατάξεις βάσει των οποίων εκδόθηκε η σχετική άδεια. Αν μεσολαβήσει μεταβολή στοιχείου, ο φορέας της οικονομικής δραστηριότητας της παρ. 1 του άρθρου 123 υποχρεούται σε υποβολή αίτησης έγκρισης, σύμφωνα με το άρθρο 123, και ο φορέας της οικονομικής δραστηριότητας της παρ. 1 του άρθρου 124 υποχρεούται σε γνωστοποίηση, σύμφωνα με το άρθρο 124. Μετά από τη χορήγηση της έγκρισης ή την υποβολή της γνωστοποίησης η λειτουργία της δραστηριότητας διέπεται από τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου.
2. Όπου στη νομοθεσία γίνεται αναφορά σε άδεια δραστηριοτήτων της παρ. 1 του άρθρου 123 νοείται η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας του παρόντος κεφαλαίου. Όπου γίνεται αναφορά σε άδεια δραστηριοτήτων της παρ. 1 του άρθρου 124, νοείται η γνωστοποίηση λειτουργίας του παρόντος κεφαλαίου.
Άρθρο 130
Μη εφαρμοζόμενες διατάξεις
Από την έναρξη ισχύος όλων των προβλεπόμενων στο παρόν κεφάλαιο κανονιστικών πράξεων δεν εφαρμόζονται, ως προς τις δραστηριότητες του άρθρου 121, η περ. 1, η υποπερ. α της περ. 2, το πρώτο εδάφιο της περ. 3, οι περ. 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 14, 15 και 18 της υποπαρ. Θ3 και οι περ. 1, 2, 4 και 6 της υποπαρ. Θ5 της παρ. Θ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’ 222).».
Παρακαλώ όπως εξετάσετε εκ νέου τους όρους για ΑΜΕΑ ΣΤΑ ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων ανα ώρα.
Παρακαλω να μελετηθεί η αλλαγή που αφορά την
προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ (σχέδιο νόμου, άρθρο 126). Στον υφιστάμενο νόμο, Ν.
4093/2012, υπήρχε διαφοροποίηση: δεν προβλεπόταν η υποχρεωτικότητα για πρόσβαση
των ΑΜΕΑ σε μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των
75 μαθητών ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι:
1) οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. είναι οι περισσότερες και
συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από
πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) η ανάγκη εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ είναι μεν υπαρκτή και επιβεβλημένη,
αλλά δεν υπάρχει Ευρωπαϊκός Κανονισμός, παρά μόνον Ευρωπαϊκή
Οδηγία,
3) στον Ν. 4759/2020, άρθρο 119, νομοθετήθηκε ότι τα κτήρια που πληρούν
συγκεκριμένες προϋποθέσεις δεν καθίστανται αυθαίρετα, επειδή δεν έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ, και μπορούν να χρησιμοποιούνται,
4) οι επιχειρήσεις αυτές αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες
κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των
ΑΜΕΑ, και
5) η οικονομική συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού έχει πλήξει
ιδιαίτερα τις μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.
Κυρίε Υπουργέ,
Ζητώ την εξαίρεση των Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75
εκπαιδευομένων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι εγκατεστημένα σε κτίρια που έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ.
Είμαι βέβαια ότι θα σκυψετε με ενδιαφέρον πάνω στο σοβαρό αυτό πρόβλημα που αφορά εκατοντάδες μικρές επιχειρήσεις του κλάδου ώστε να μη χαθεί
ένα σημαντικό στήριγμα των τοπικών οικονομιών ανά την Ελλάδα.
Παρακαλούμε να μελετηθεί η αλλαγή που αφορά την
προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ (σχέδιο νόμου, άρθρο 126). Στον υφιστάμενο νόμο, Ν.
4093/2012, υπήρχε διαφοροποίηση: δεν προβλεπόταν η υποχρεωτικότητα για πρόσβαση
των ΑΜΕΑ σε μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των
75 μαθητών ανά ώρα. Επιβαλλόταν να υπάρχει πρόσβαση για ΑΜΕΑ μόνο σε
εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων
ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι:
1) οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. είναι οι περισσότερες και
συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από
πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) η ανάγκη εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ είναι μεν υπαρκτή και επιβεβλημένη,
αλλά δεν υπάρχει Ευρωπαϊκός Κανονισμός, παρά μόνον Ευρωπαϊκή
Οδηγία,
3) στον Ν. 4759/2020, άρθρο 119, νομοθετήθηκε ότι τα κτήρια που πληρούν
συγκεκριμένες προϋποθέσεις δεν καθίστανται αυθαίρετα, επειδή δεν έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ, και μπορούν να χρησιμοποιούνται,
4) οι επιχειρήσεις αυτές αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες
κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των
ΑΜΕΑ, και
5) η οικονομική συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού έχει πλήξει
ιδιαίτερα τις μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.
Κύριε, Υπουργέ,
Ζητούμε την εξαίρεση των Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75
εκπαιδευομένων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι εγκατεστημένα σε κτίρια που έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ.
Είμαστε βέβαιοι ότι θα λύσετε το πρόβλημα του Κλάδου μας.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων ανά ώρα.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων ανά ώρα.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις” για να αλλάξουμε μαζί το σχέδιο νόμου.
Παρακαλώ επανεξεταστε τους όρους προσβασιμότητας ΑΜΕΑ για τις υφιστάμενες δομές των ΚΞΓ
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων με γνώμονα την ελληνική πραγματικότητα.
Ευπρόσδεκτες όποιες αλλαγές απλουστεύουν την λειτουργία των Κ.Ξ.Γ, όπως η κατάργηση επικαιροποίησης της άδειας λειτουργίας ανά 2ετία. Όμως η υποχρέωση πρόσβασης σε ΑΜΕΑ σε ΚΞΓ δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων, είναι και ανέφικτη και δυσλειτουργική. Παρακαλούμε να εξετάσετε το ζήτημα και θα το διαπιστώσετε.
Παρακαλώ όπως εξετάσετε εκ νέου τους όρους για ΑΜΕΑ ΣΤΑ ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων ανα ώρα.
Παρακαλώ όπως εξετάσετε εκ νέου τους όρους για ΑΜΕΑ ΣΤΑ ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων ανα ώρα.
Παρακαλώ όπως εξετάσετε εκ νέου τους όρους για ΑΜΕΑ ΣΤΑ ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων ανα ώρα.
Παρακαλώ όπως εξετάσετε εκ νέου τους όρους για ΑΜΕΑ ΣΤΑ ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων ανα ώρα.
Παρακαλώ όπως εξετάσετε εκ νέου τους όρους για ΑΜΕΑ ΣΤΑ ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων ανα ώρα.
Παρακαλώ πολύ να επανεξετάσετε τους όρους πρόσβασης ΑΜΕΑ σε ήδη υφιστάμενα ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων.
Πρακτικά είναι αδύνατον, Δεν υπάρχει χώρος για κτιριολογικές μετατροπές στα ήδη αδειοδοτημένα κτίρια μας, ούτε ο ιδιοκτήτης το επιτρέπει (τα περισσότερα ΚΞΓ δεν είναι ιδιόκτητα)
Είναι άδικο αφού τα περισσότερα Δημόσια σχολεία, με εκατοντάδες μαθητές, δεν έχουν πρόσβαση ΑΜΕΑ, μόνον σε περίπτωση που υπάρχει μαθητής με ειδικές ανάγκες
Παρακαλώ να επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ για εκπαιδευτικές μονάδες δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων!!!
Επιεικώς απαράδεκτο να ζητάτε πρόσβαση ΑΜΕΑ για μικρές επιχειρήσεις! Ξεκινήστε πρώτα από το Δημόσιο!
Παρακαλώ να επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ για εκπαιδευτικές μονάδες δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων!!!
Παρακαλώ να αποσύρετε την διάταξη για την προσβασιμότητα ΑΜΕΑ στα κέντρα κάτω των 75 ατόμων. Είμαστε μικρές επιχειρήσεις και δουλευουμε μέρα νύχτα για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις φορολογικές μας υποχρεώσεις. Είμαστε νομοταγείς σε λα αλλά δεν μπορούμε να επωμιστούμε το κόστος για υλικοτεχνική κατασκευή ΑΜΕΑ. Θα αναγκαστούμε να κλείσουμε. Επίσης όλα τα κτίρια δεν δέχονται παρεμβάσεις και τροποποιήσεις.
Παρακαλώ να επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ για εκπαιδευτικές μονάδες δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων!!!
Παρακαλούμε να μελετηθεί η αλλαγή που αφορά την
προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ (σχέδιο νόμου, άρθρο 126). Στον υφιστάμενο νόμο, Ν.
4093/2012, υπήρχε διαφοροποίηση: δεν προβλεπόταν η υποχρεωτικότητα για πρόσβαση
των ΑΜΕΑ σε μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των
75 μαθητών ανά ώρα. Επιβαλλόταν να υπάρχει πρόσβαση για ΑΜΕΑ μόνο σε
εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων
ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι:
1) οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. είναι οι περισσότερες και
συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από
πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) η ανάγκη εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ είναι μεν υπαρκτή και επιβεβλημένη,
αλλά δεν υπάρχει Ευρωπαϊκός Κανονισμός, παρά μόνον Ευρωπαϊκή
Οδηγία,
3) στον Ν. 4759/2020, άρθρο 119, νομοθετήθηκε ότι τα κτήρια που πληρούν
συγκεκριμένες προϋποθέσεις δεν καθίστανται αυθαίρετα, επειδή δεν έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ, και μπορούν να χρησιμοποιούνται,
4) οι επιχειρήσεις αυτές αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες
κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των
ΑΜΕΑ, και
5) η οικονομική συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού έχει πλήξει
ιδιαίτερα τις μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.
Κύριε, Υπουργέ,
Ζητούμε την εξαίρεση των Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75
εκπαιδευομένων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι εγκατεστημένα σε κτίρια που έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ.
Είμαστε βέβαιοι ότι θα λύσετε το πρόβλημα του Κλάδου μας.
Επιεικώς απαράδεκτο να ζητάτε πρόσβαση ΑΜΕΑ για μικρές επιχειρήσεις! Ξεκινήστε πρώτα από το Δημόσιο!
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων…
Παρακαλούμε να μελετηθεί η αλλαγή που αφορά την
προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ (σχέδιο νόμου, άρθρο 126). Στον υφιστάμενο νόμο, Ν.
4093/2012, υπήρχε διαφοροποίηση: δεν προβλεπόταν η υποχρεωτικότητα για πρόσβαση
των ΑΜΕΑ σε μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των
75 μαθητών ανά ώρα. Επιβαλλόταν να υπάρχει πρόσβαση για ΑΜΕΑ μόνο σε
εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων
ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι:
1) οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. είναι οι περισσότερες και
συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από
πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) η ανάγκη εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ είναι μεν υπαρκτή και επιβεβλημένη,
αλλά δεν υπάρχει Ευρωπαϊκός Κανονισμός, παρά μόνον Ευρωπαϊκή
Οδηγία,
3) στον Ν. 4759/2020, άρθρο 119, νομοθετήθηκε ότι τα κτήρια που πληρούν
συγκεκριμένες προϋποθέσεις δεν καθίστανται αυθαίρετα, επειδή δεν έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ, και μπορούν να χρησιμοποιούνται,
4) οι επιχειρήσεις αυτές αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες
κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των
ΑΜΕΑ, και
5) η οικονομική συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού έχει πλήξει
ιδιαίτερα τις μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.
Κύριε, Υπουργέ,
Ζητούμε την εξαίρεση των Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75
εκπαιδευομένων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι εγκατεστημένα σε κτίρια που έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ.
Είμαστε βέβαιοι ότι θα λύσετε το πρόβλημα του Κλάδου μας.
Σας παρακαλώ να επανεξετασετε την εφαρμογή του άρθρου για τα αμεα και σε επιχειρήσεις δυναμικοτητας κάτω των 75 ατόμων καθώς πολλές από αυτές δεν θα μπορέσουν κτιριακά να εφαρμοσουν τις συγκεκριμένες διατάξεις
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων…
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στα κξγ χωρητικότητας κάτω των 75 ατόμών.
Αξιότιμοι κύριοι,
Θεωρώ ότι η θέσπιση μέτρων για τα ΑΜΕΑ σε σχέση με τις κτηριακές υποδομές των ΚΞΓ είναι υπερβολική ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη την κτηριακή πραγματικότητα στην Ελλάδα.
Σε κάθε περίπτωση, αν θεωρείτε ότι είναι τόσο απαραίτητο τα μικρα ΚΞΓ να έχουν τις εν λόγω υποδομές, θα πρότεινα να επιδοτηθούν οι απαραίτητες αλλαγές μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ στο 100% της δαπάνης ώστε ο κλάδος μας ο οποίος έχει πληγεί αρκετά τα τελευταία χρόνια, να μπορέσει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του όχι μόνο με στην κατασκευή υποδομών για ΑΜΕΑ, αλλά και γενικότερα.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων ανά ώρα.
ητούμε την εξαίρεση των KΞΓ με δυναμικότητα κάτω των 75 εκπαιδευομενων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι προσβάσιμα σε ΑΜΕΑ. Ελπίζουμε να λάβετε υπ’οψιν σας το αίτημά μας
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων.
Παρακαλω επανεξεταστε τους ορους για ΑΜΕΑ στις υφισταμενες επιχειρησεις κατω των 75 ατομων
Παρακαλώ να επανεξετάσετε τους όρους πρόσβασης ΑΜΕΑ για τις υφιστάμενες δομές δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων ανά ώρα.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων…Ήδη αντιμετωπίζουμε πολλές δυσκολίες ως έχει!
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Ευχαριστουμε για την κατάργηση της επικαιροποίησης των αδειών μας κάθε δύο χρόνια.
Ταυτόχρονα όμως, παρακαλούμε να μελετηθεί η αλλαγή που αφορά την
προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ διότι:
1) οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
Για παράδειγμα πολλά κτίρια σε όροφο δεν έχουν δυνατότητα να εγκαταστήσουν ανελκυστήρα. Υποθέτω κατανοείτε το πόσο δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος είναι η εγκατάσταση ανελκυστήρα σε εξωτερικό χώρο. Αν επιβληθεί ο νόμος πρέπει να αλλάξουμε κτήριο. Αν δεν είμαστε τυχεροί να βρούμε ένα κοντινό κτίριο που να τελεί τις προδιαγραφές θα πρέπει να εγκατασταθούμε σε νέα γειτονιά ή περιοχή.
Οι συνέπειες είναι η αναδιαμόρφωση του χώρου και απώλεια εσόδων.
Η αναδιαμόρφωση του χώρου είναι κοστοβόρα και φυσικά το ποσό είναι απαγορευτικό για πολλούς σε περίοδο οικονομικής κρίσης και φυσικά θα οδηγήσει στο κλείσιμο πολλών επιχειρήσεων.
Το δεύτερο πρόβλημα που δημιουργεί είναι ότι αν πάμε σε νέο κτήριο το αποτέλεσμα είναι να ξεκινήσουμε την επιχείρηση με μηδενικό ή ελάχιστο πελατολόγιο. Έχοντας επιχειρηματική δραστηριότητα στο χώρο για μόλις δυο χρόνια σας διαβεβαιώ ότι είναι πολύ δύσκολο να στήσει κανείς την πελατεία του όταν είναι άγνωστος σε μια περιοχή. Η αύξηση του πελατολογίου γίνεται με αργούς ρυθμούς μέχρι να νιώσει ο κόσμος εμπιστοσύνη και να υπάρξουν οι πρώτες επιτυχίες μαθητών.
Το άλλο πρόβλημα που δημιουργείται είναι ότι αν χρειαστεί να εγκαταστήσουμε τουαλέτα για ΑμεΑ τότε ίσως πρέπει να μειώσουμε τα τετραγωνικά μιας τάξης. Αν ήδη το κτήριο έχει δυνατότητα για 2 ή 3 τάξεις θα πρέπει να στερηθούμε μια τάξη. Κατανοείτε ότι αυτό οδηγεί όχι μόνο σε μείωση εσόδων αλλά και θέσεων εργασίας.
Η λύση για τα ΑμεΑ είναι τα ήδη υπάρχον κτήρια που πληρούν τις προδιαγραφές για πρόσβαση. Ακόμα και αν δεν υπάρχει ανάλογο κτήριο στην ευρύτερη περιοχή του ατόμου υπάρχουν πολλές επιλογές για ατομικά μαθήματα στο χώρο του ατόμου ή μμαθήματα με τηλεκπαίδευση. Έχει ανθίσει αυτός ο τομέας με αξιόλογα προγράμματα εκμάθησης με μοντέρνες και αποτελεσματικές μεθόδους εκπαίδευσης απο καταρτισμένους συναδέλφους.
Σας παραθετω και τα επιχειρηματα του κ. Ζηκοπουλου με τον οποιο συμφωνω.
2) η ανάγκη εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ είναι μεν υπαρκτή και επιβεβλημένη,
αλλά δεν υπάρχει Ευρωπαϊκός Κανονισμός, παρά μόνον Ευρωπαϊκή
Οδηγία,
3) στον Ν. 4759/2020, άρθρο 119, νομοθετήθηκε ότι τα κτήρια που πληρούν
συγκεκριμένες προϋποθέσεις δεν καθίστανται αυθαίρετα, επειδή δεν έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ, και μπορούν να χρησιμοποιούνται,
4) οι επιχειρήσεις αυτές αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες
κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των
ΑΜΕΑ, και
5) η οικονομική συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού έχει πλήξει
ιδιαίτερα τις μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.
Κύριε, Υπουργέ,
Ζητούμε την εξαίρεση των Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75
εκπαιδευομένων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι εγκατεστημένα σε κτίρια που έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ.
Είμαστε βέβαιοι ότι θα λύσετε το πρόβλημα του Κλάδου μας.
Με εκτίμηση,
Παναγιωτοπούλου Καλλιόπη
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων…Ήδη αντιμετωπίζουμε πολλές δυσκολίες ως έχει!
Παρακαλώ επανεξεταστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις
παρακαλούμε να μελετηθεί η αλλαγή που αφορά την
προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ (σχέδιο νόμου, άρθρο 126). Στον υφιστάμενο νόμο, Ν.
4093/2012, υπήρχε διαφοροποίηση: δεν προβλεπόταν η υποχρεωτικότητα για πρόσβαση
των ΑΜΕΑ σε μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των
75 μαθητών ανά ώρα. Επιβαλλόταν να υπάρχει πρόσβαση για ΑΜΕΑ μόνο σε
εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων
ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι:
1) οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. είναι οι περισσότερες και
συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από
πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) η ανάγκη εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ είναι μεν υπαρκτή και επιβεβλημένη,
αλλά δεν υπάρχει Ευρωπαϊκός Κανονισμός, παρά μόνον Ευρωπαϊκή
Οδηγία,
3) στον Ν. 4759/2020, άρθρο 119, νομοθετήθηκε ότι τα κτήρια που πληρούν
συγκεκριμένες προϋποθέσεις δεν καθίστανται αυθαίρετα, επειδή δεν έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ, και μπορούν να χρησιμοποιούνται,
4) οι επιχειρήσεις αυτές αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες
κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των
ΑΜΕΑ, και
5) η οικονομική συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού έχει πλήξει
ιδιαίτερα τις μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.
Κύριε, Υπουργέ,
Ζητούμε την εξαίρεση των Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75
εκπαιδευομένων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι εγκατεστημένα σε κτίρια που έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ.
Είμαστε βέβαιοι ότι θα λύσετε το πρόβλημα του Κλάδου μας.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων…
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων…
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων…
Παρακαλώ να επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ για εκπαιδευτικές μονάδες δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων!!!
Παρακαλώ όπως εξετάσετε εκ νέου τους όρους για ΑΜΕΑ ΣΤΑ ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων ανα ώρα.
Παρακαλουμε επανεξεταστε και αναλογιστείτε τις συνθηκες κατω απο τις οποιες προσπαθουν να επιβιωσουν οι μικρες επιχειρησεις οπως τα ΚΞΓ που ενω δεν υπηρχαν πουθενα στις μεχρι τωρα ανακοινωσεις σας ξαφνικα τα θυμηθηκατε για να δωσετε τη χαριστικη βολή…
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων…