Μετά από το άρθρο 120 του ν. 4442/2016 (Α΄ 230) προστίθεται Κεφάλαιο Κ΄ ως εξής:
«ΚΕΦΑΛΑΙΟ Κ΄
ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΛΛΕΓΙΩΝ, ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ι.ΙΕΚ), ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Άρθρο 121
Πεδίο εφαρμογής
Στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος κεφαλαίου εμπίπτουν τα κολλέγια, τα Ιδιωτικά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΙΕΚ), τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ), τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών, με κωδικούς NACE 85.41 και 85.59.
Φυσικά ή νομικά πρόσωπα, συμπεριλαμβανομένων των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, μπορούν να ασκούν δραστηριότητα κολλεγίων, ιδιωτικών ινστιτούτων επαγγελματικής κατάρτισης, κέντρων δια βίου μάθησης, φροντιστηρίων και κέντρων ξένων γλωσσών.
Άρθρο 122
Αρμόδια αρχή
Αρμόδια αρχή για την εφαρμογή του παρόντος είναι:
(α) Η Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας για τα κολλέγια, τα ιδιωτικά ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης και τα κέντρα δια βίου μάθησης,
(β) ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) για τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών.
Άρθρο 123
Έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας δραστηριοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης
1. Τα κολλέγια και τα ιδιωτικά ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης υπάγονται για την ίδρυση και λειτουργία τους σε καθεστώς έγκρισης του άρθρου 7.
Ομοίως σε καθεστώς έγκρισης υπάγονται τα κέντρα δια βίου μάθησης, τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών, των οποίων ο συνολικός αριθμός εκπαιδευομένων ανά ώρα και ανά κτιριολογική μονάδα (αυτοτελές κτίριο ή όροφος σε πολυώροφο κτίριο) υπερβαίνει την αναλογία ενός ατόμου ανά δύο και μισό (21/2) τετραγωνικά μέτρα στο συνολικό εμβαδόν του φορέα ή τον αριθμό των εβδομήντα πέντε (75) εκπαιδευομένων.
2. Η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας εκδίδεται από την αρμόδια αρχή, έπειτα από αίτηση του φορέα της δραστηριότητας, η οποία συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Ειδικά για την έγκριση κολλεγίου και ιδιωτικού ινστιτούτου επαγγελματικής κατάρτισης απαιτείται η διατύπωση γνώμης του ΕΟΠΠΕΠ για τη συνδρομή των νόμιμων κτιριολογικών προϋποθέσεων, σύμφωνα με τη διαδικασία της περ. 13 της υποπαρ. Θ3 της παρ. Θ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’ 222). Εντός τεσσάρων (4) μηνών από την προσήκουσα υποβολή της αίτησης έγκρισης ίδρυσης και λειτουργίας και των δικαιολογητικών η αρμόδια αρχή εξετάζει τα υποβληθέντα στοιχεία και, εφόσον συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις, εκδίδει την έγκριση για την ίδρυση και λειτουργία της δραστηριότητας ή απορρίπτει την αίτηση αιτιολογημένα. Πριν από τη χορήγηση της έγκρισης και εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας, η αρμόδια αρχή δύναται να διενεργήσει αυτοψία στις εγκαταστάσεις της δραστηριότητας, για τη διαπίστωση της τήρησης της σχετικής νομοθεσίας. Αν παρέλθει άπρακτη η προθεσμία για την έκδοση της έγκρισης, τεκμαίρεται ότι η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας έχει χορηγηθεί, σύμφωνα με το άρθρο 8, και ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει από την αρμόδια αρχή τη χορήγηση σχετικής βεβαίωσης. Η αίτηση χορήγησης έγκρισης κατατίθεται σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή είτε απευθείας στην αρμόδια αρχή είτε σε οποιοδήποτε φυσικό ή ηλεκτρονικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που λειτουργεί ως Ενιαίο Κέντρο Εξυπηρέτησης (ΕΚΕ). Μετά από την έναρξη λειτουργίας του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων (ΟΠΣ-ΑΔΕ) του άρθρου 14, κατά το μέρος που αφορά στην έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας των δραστηριοτήτων της παρ. 1, η διαδικασία έγκρισης ίδρυσης και λειτουργίας αυτών διεκπεραιώνεται αποκλειστικά μέσω του συστήματος αυτού. Η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας έχει αόριστη διάρκεια.
3. Η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας τροποποιείται μετά από αίτηση του φορέα της δραστηριότητας. Για την τροποποίηση της έγκρισης τηρείται η διαδικασία χορήγησης της έγκρισης. Ο φορέας της δραστηριότητας, επί ποινή ανάκλησης της έγκρισης, υποχρεούται να ενημερώνει την αρμόδια αρχή για κάθε μεταβολή των προϋποθέσεων χορήγησης της έγκρισης και για τη συνδρομή ασυμβίβαστων ιδιοτήτων.
4. Η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας μεταβιβάζεται, εφόσον οι κατά νόμο προϋποθέσεις χορήγησης της έγκρισης συντρέχουν στο πρόσωπο του νέου φορέα. Η μεταβίβαση εγκρίνεται από την αρμόδια αρχή που χορηγεί την έγκριση μετά από σχετική αίτηση, η οποία συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
5. Για την έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας, για την έγκριση της τροποποίησής της, καθώς και για την έγκριση της μεταβίβασής της απαιτείται η καταβολή παραβόλου, σύμφωνα με το άρθρο 11 και την κοινή απόφαση της παρ. 3 του άρθρου 128.
6. Η αρμόδια αρχή υποχρεούται να κοινοποιεί αμελλητί τις εγκρίσεις και τις τροποποιήσεις τους στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, προκειμένου να ασκήσουν τις ελεγκτικές τους αρμοδιότητες.
7. Η αρμόδια αρχή δύναται να διενεργεί ελέγχους και να προβαίνει σε ενέργειες εποπτείας, σύμφωνα με τα άρθρα 127-157 του ν. 4512/2018 (Α’ 5) και τις κανονιστικές πράξεις που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση αυτού. Μέχρι την πλήρη εφαρμογή του ν. 4512/2018 η αρμόδια αρχή διενεργεί τους εκ των υστέρων ελέγχους βάσει κριτηρίων κινδύνου.
Άρθρο 124
Γνωστοποίηση λειτουργίας δραστηριοτήτων στον τομέα της εκπαίδευσης
1. Τα κέντρα δια βίου μάθησης, τα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών, των οποίων ο συνολικός αριθμός εκπαιδευομένων ανά ώρα και ανά κτιριολογική μονάδα (αυτοτελές κτίριο ή όροφος σε πολυώροφο κτίριο) δεν υπερβαίνει την αναλογία ενός (1) ατόμου ανά δύο και μισό (21/2) τετραγωνικά μέτρα στο συνολικό εμβαδόν του φορέα και τον αριθμό των εβδομήντα πέντε (75) εκπαιδευομένων, υπάγονται στο καθεστώς γνωστοποίησης του άρθρου 6.
2. Η γνωστοποίηση υποβάλλεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων (ΟΠΣ-ΑΔΕ) του άρθρου 14. Μέχρι την έναρξη λειτουργίας του ΟΠΣ-ΑΔΕ κατά το μέρος που αφορά στη γνωστοποίηση των δραστηριοτήτων της παρ. 1, η γνωστοποίηση κατατίθεται σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή είτε απευθείας στην αρμόδια αρχή είτε σε οποιοδήποτε φυσικό ή ηλεκτρονικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) που λειτουργεί ως Ενιαίο Κέντρο Εξυπηρέτησης (ΕΚΕ).
3. Η αρμόδια αρχή παραλαμβάνει τη γνωστοποίηση, η οποία υποβάλλεται από τον φορέα της δραστηριότητας με ευθύνη του για τα περιλαμβανόμενα σε αυτήν στοιχεία, και εκδίδει αποδεικτικό υποβολής. Μετά από την υποβολή της γνωστοποίησης ο φορέας μπορεί να ξεκινήσει τη λειτουργία της δραστηριότητας.
4. Αν πρόκειται να μεταβληθούν για οποιονδήποτε λόγο τα στοιχεία της γνωστοποίησης, ο φορέας της δραστηριότητας υποχρεούται σε προηγούμενη γνωστοποίηση της επιδιωκόμενης μεταβολής. Σε περίπτωση αλλαγής του φορέα της δραστηριότητας εφαρμόζεται το άρθρο 9. Τα δικαιολογητικά που συνδέονται με το πρόσωπο του φορέα της δραστηριότητας εκδίδονται στο πρόσωπο του νέου φορέα. Ο φορέας της δραστηριότητας, επί ποινή διακοπής της λειτουργίας, οφείλει να ενημερώνει την αρμόδια αρχή για κάθε μεταβολή σχετική με τις νόμιμες προϋποθέσεις λειτουργίας της δραστηριότητας ή για τη συνδρομή ασυμβίβαστων ιδιοτήτων.
5. Πριν από την υποβολή της αρχικής γνωστοποίησης, ή της γνωστοποίησης μεταβολής, ο φορέας της δραστηριότητας υποχρεούται να διαθέτει όλα τα αναγκαία δικαιολογητικά, τα οποία δεν συνυποβάλλονται με τη γνωστοποίηση, αλλά τηρούνται μαζί με το αποδεικτικό υποβολής της στον χώρο άσκησης της δραστηριότητας.
6. Για την υποβολή της γνωστοποίησης λειτουργίας των δραστηριοτήτων του παρόντος κεφαλαίου απαιτείται η καταβολή παραβόλου, σύμφωνα με το άρθρο 11 και την κοινή απόφαση της παρ. 3 του άρθρου 128.
7. Η αρμόδια αρχή υποχρεούται να κοινοποιεί αμελλητί, τόσο την αρχική γνωστοποίηση, όσο και τις μεταβολές της στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, προκειμένου να ασκήσουν τις ελεγκτικές τους αρμοδιότητες.
8. Μετά από την υποβολή της γνωστοποίησης, ή από τον χρόνο κατά τον οποίο υπήρχε η υποχρέωση για την υποβολή της, η αρμόδια αρχή δύναται να διενεργεί ελέγχους και να προβαίνει σε ενέργειες εποπτείας, σύμφωνα με τα άρθρα 127-157 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5) και τις κανονιστικές πράξεις που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση αυτού. Μέχρι την πλήρη εφαρμογή του ν. 4512/2018 η αρμόδια αρχή διενεργεί τους εκ των υστέρων ελέγχους βάσει κριτηρίων κινδύνου.
Άρθρο 125
Προϋποθέσεις λειτουργίας σχετιζόμενες με το πρόσωπο του φορέα
1. Φυσικό πρόσωπο μπορεί να ασκεί τις δραστηριότητες του άρθρου 121, εφόσον:
(α) έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του,
(β) έχει μόνιμη εγκατάσταση σε κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.),
(γ) δεν έχει την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, υπαλλήλου οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου και, καθώς επίσης και την ιδιότητα του κληρικού.
(δ) δεν έχει κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης και δεν έχει καταθέσει αίτηση για κήρυξη του σε κατάσταση πτώχευσης,
(ε) δεν έχει καταδικαστεί σύμφωνα με την περ. α) του άρθρου 8 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007, Α΄ 26),
(στ) δεν του έχει επιβληθεί η διοικητική κύρωση της ανάκλησης αδείας ή διακοπής λειτουργίας για ίδιο ή άλλο ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης και κατάρτισης την τελευταία δεκαετία.
2. Νομικό πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων και των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, μπορεί να ασκεί τις δραστηριότητες του άρθρου 120, εφόσον:
(α) η καταστατική έδρα του βρίσκεται σε χώρα κράτος – μέλος της Ε.Ε.• από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται αλλοδαπά μη κερδοσκοπικά νομικά πρόσωπα εκπαιδευτικού χαρακτήρα, σχολεία των οποίων έχουν αδειοδοτηθεί βάσει του άρθρου 5 του ν. 4862/1931 (Α΄ 2).
(β) ο σκοπός του, σύμφωνα με το καταστατικό του, αφορά και στην παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης και κατάρτισης,
(γ) είναι ασφαλιστικά και φορολογικά ενήμερο,
δ) δεν έχει κηρυχθεί σε κατάσταση πτώχευσης και δεν έχει καταθέσει αίτηση για κήρυξή του σε κατάσταση πτώχευσης,
(ε) δεν του έχει επιβληθεί η διοικητική κύρωση της ανάκλησης της αδείας ή της διακοπής λειτουργίας για ίδιο ή άλλο ιδιωτικό φορέα εκπαίδευσης και κατάρτισης την τελευταία δεκαετία,
(στ) ο νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου, εξαιρουμένων των εκπροσώπων των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, πληροί τις προϋποθέσεις των περ. (γ), (δ), (ε) και (στ) της παρ. 1.
3. Τα νομικά πρόσωπα, εκτός των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, των νομικών προσώπων του ευρύτερου δημόσιου τομέα και των νομικών προσώπων των οποίων τα μέλη ή μέρος των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου ή της Διοικήσεώς τους ορίζονται ως εκ της ιδιότητας τους (ex officio), μπορούν να ασκούν τις δραστηριότητες του άρθρου 121, εφόσον οι μέτοχοι ή οι εταίροι τους ή τα μέλη των διοικήσεών τους, δεν έχουν την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου, υπαλλήλου οργανισμού τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλου νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου.
Άρθρο 126
Προϋποθέσεις λειτουργίας σχετιζόμενες με την κτιριολογική υποδομή του φορέα
Για την κτιριολογική υποδομή των δραστηριοτήτων του άρθρου 121 ανά κτιριολογική μονάδα (αυτοτελές κτήριο ή τμήμα κτηρίου ή οριζόντια ιδιοκτησία σε πολυώροφο κτήριο), απαιτείται:
(α) νόμιμο αυτοτελές κτίριο ή τμήμα κτιρίου ή οριζόντια ιδιοκτησία ή βεβαίωση υπαγωγής αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων στον ν. 4495/2017 (Α’ 167) ή σε άλλες διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας,
(β) τήρηση της νομοθεσίας περί πυροπροστασίας,
(γ) επαρκής και άμεσος φυσικός φωτισμός και αερισμός,
(δ) επαρκής και ομοιόμορφος τεχνητός φωτισμός και εξαερισμός στις περιπτώσεις υπόγειων χώρων που χρησιμοποιούνται ως βοηθητικοί χώροι, καθώς και χώροι εργαστηρίων και βιβλιοθηκών,
(ε) ελάχιστο εμβαδόν αίθουσας διδασκαλίας δεκαπέντε (15) τετραγωνικά μέτρα (τ.μ.) για τις δραστηριότητες της παρ. 1 του άρθρου 123 και δώδεκα (12) τ.μ. για τις δραστηριότητες της παρ. 1 του άρθρου 124,
(στ) ενάμιση (1,5) τ.μ. ανά εκπαιδευόμενο στις αίθουσες διδασκαλίας,
(ζ) δύο (2) τ.μ. ανά εκπαιδευόμενο στους αύλειους χώρους ή χώρους εκτόνωσης.
Στον αύλειο χώρο συνυπολογίζονται τα υπόστεγα και οι ανοιχτοί διάδρομοι,
(η) δυνατότητα πρόσβασης σε άτομα με αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον σε μία κτιριολογική μονάδα (κτίριο ή όροφο) ανά περιφέρεια,
(θ) ένα (1) WC ανά τριάντα (30) εκπαιδευόμενους.
Άρθρο 127
Κυρώσεις
1. Για τις δραστηριότητες του παρόντος κεφαλαίου που υπάγονται σε καθεστώς γνωστοποίησης, η παράλειψη υποβολής αρχικής γνωστοποίησης, ή η παράλειψη υποβολής γνωστοποίησης μεταβολής, ή η γνωστοποίηση αναληθών στοιχείων, επισύρει την επιβολή των κυρώσεων της παρ. 1 του άρθρου 15 σε βάρος του φορέα της δραστηριότητας. Αρμόδιο όργανο για την επιβολή των κυρώσεων είναι η αρμόδια αρχή του άρθρου 122, ανάλογα με το είδος της δραστηριότητας.
Για τις δραστηριότητες του παρόντος κεφαλαίου που υπάγονται σε καθεστώς γνωστοποίησης, όπου προβλέπεται ως κύρωση η ανάκληση της αδείας, από την έναρξη ισχύος του παρόντος κεφαλαίου νοείται η προσωρινή ή οριστική διακοπή λειτουργίας.
2. Για τις δραστηριότητες του παρόντος κεφαλαίου που υπάγονται σε καθεστώς έγκρισης η λειτουργία της δραστηριότητας χωρίς αυτή να έχει λάβει έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας, επισύρει την επιβολή των κυρώσεων της παρ. 2 του άρθρου 15. Αρμόδιο όργανο για την επιβολή των ανωτέρω κυρώσεων είναι η αρμόδια αρχή του άρθρου 122, ανάλογα με το είδος της δραστηριότητας.
3. Σε περίπτωση παραβίασης επιμέρους όρων και προϋποθέσεων κατά τη λειτουργία των δραστηριοτήτων του παρόντος κεφαλαίου εφαρμόζονται οι κυρώσεις της κείμενης νομοθεσίας από τα αρμόδια όργανα που ορίζονται σε αυτή.
Άρθρο 128
Εξουσιοδοτικές διατάξεις
1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης καθορίζονται το περιεχόμενο, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και η διαδικασία της έγκρισης, της τροποποίησης και της μεταβίβασης αυτής, οι αρχές στις οποίες κοινοποιούνται οι εγκρίσεις και οι τροποποιήσεις τους, προκειμένου αυτές να ασκήσουν τις ελεγκτικές τους αρμοδιότητες και κάθε άλλο θέμα σχετικό με την έγκριση, την τροποποίηση και τη μεταβίβασή της, σύμφωνα με τα άρθρα 7 και 8.
2. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης καθορίζονται το περιεχόμενο και η διαδικασία της γνωστοποίησης, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που τηρούνται στην έδρα της δραστηριότητας, ο τρόπος γνωστοποίησης των στοιχείων σε περίπτωση επικείμενης μεταβολής τους, οι αρχές στις οποίες κοινοποιείται η γνωστοποίηση, προκειμένου να ασκήσουν τις ελεγκτικές τους αρμοδιότητες και κάθε άλλο θέμα σχετικό με τη γνωστοποίηση, σύμφωνα με τα άρθρα 5 και 6.
3. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων, Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων καθορίζονται το ύψος των παραβόλων της παρ. 5 του άρθρου 123, αναφορικά με την έγκριση, και της παρ. 6 του άρθρου 124, αναφορικά με τη γνωστοποίηση, ο χρόνος και ο τρόπος καταβολής τους, ο τρόπος μεταφοράς των πιστώσεων στα αρμόδια όργανα, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα, σύμφωνα με το άρθρο 11.
4. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Ανάπτυξης και Επενδύσεων καθορίζονται το εύρος του πλαισίου των επιβαλλόμενων κυρώσεων του άρθρου 127, η κλιμάκωση και τα κριτήρια επιμέτρησης αυτών εντός των ορίων της παρ. 1 του άρθρου 15, για τις δραστηριότητες που υπόκεινται σε γνωστοποίηση, και της παρ. 2 του άρθρου 15, για τις δραστηριότητες που υπόκεινται σε έγκριση, η διαδικασία επιβολής τους, οι περιπτώσεις διακοπής λειτουργίας των δραστηριοτήτων σε περίπτωση έλλειψης έγκρισης, καθώς και κάθε άλλο σχετικό ζήτημα.
Άρθρο 129
Μεταβατικές διατάξεις
1. Οι δραστηριότητες της παρ. 1 των άρθρων 123 και 124 που κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος έχουν ήδη λάβει άδεια εξακολουθούν να διέπονται ως προς τη λειτουργία τους από τις διατάξεις βάσει των οποίων εκδόθηκε η σχετική άδεια. Αν μεσολαβήσει μεταβολή στοιχείου, ο φορέας της οικονομικής δραστηριότητας της παρ. 1 του άρθρου 123 υποχρεούται σε υποβολή αίτησης έγκρισης, σύμφωνα με το άρθρο 123, και ο φορέας της οικονομικής δραστηριότητας της παρ. 1 του άρθρου 124 υποχρεούται σε γνωστοποίηση, σύμφωνα με το άρθρο 124. Μετά από τη χορήγηση της έγκρισης ή την υποβολή της γνωστοποίησης η λειτουργία της δραστηριότητας διέπεται από τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου.
2. Όπου στη νομοθεσία γίνεται αναφορά σε άδεια δραστηριοτήτων της παρ. 1 του άρθρου 123 νοείται η έγκριση ίδρυσης και λειτουργίας του παρόντος κεφαλαίου. Όπου γίνεται αναφορά σε άδεια δραστηριοτήτων της παρ. 1 του άρθρου 124, νοείται η γνωστοποίηση λειτουργίας του παρόντος κεφαλαίου.
Άρθρο 130
Μη εφαρμοζόμενες διατάξεις
Από την έναρξη ισχύος όλων των προβλεπόμενων στο παρόν κεφάλαιο κανονιστικών πράξεων δεν εφαρμόζονται, ως προς τις δραστηριότητες του άρθρου 121, η περ. 1, η υποπερ. α της περ. 2, το πρώτο εδάφιο της περ. 3, οι περ. 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 14, 15 και 18 της υποπαρ. Θ3 και οι περ. 1, 2, 4 και 6 της υποπαρ. Θ5 της παρ. Θ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α’ 222).».
Παρακαλουμε να επανεξετασετε τον ορο για ΑΜΕΑ για τα ηδη υπαρχοντα κεντρα ξενων γλωσσων.
“Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις”
ώστε να εξαιρεθούν τα Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75 από την προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΜΕΑ ΣΤΙΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.
Ζητούμε την εξαίρεση των Κ.Ξ.Γ. Με δυναμικότητα μικρότερη των 75 εκπαιδευομενων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι εγκατεστημένα σε κτίρια που έχουν προσβάσιμο τη τα για ΑΜΕΑ. Το αίτημα είναι λογικό και αναμένουμε την απάντηση σας
Με εκτίμηση
Ζηνοβία Κ. Αυγουλά
Ιδιοκτήτρια Κέντρου Ξένων Γλωσσών
Παρακαλώ να επανεξετάσετε το σχέδιο νόμου που αναφέρεται στην δυνατότητα πρόσβασης ΑΜΕΑ σε Κ.Ξ.Γ. δυναμικότητας >75 ατόμων. Οι υφιστάμενες μικρές επιχειρήσεις θα αδυνατούν να συμμορφωθούν με τους νέους όρους λόγω σοβαρών κτιριακών κωλυμάτων καθώς και της ανάγκης δυσβάσταχτων δαπανών.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ σε δομές δυναμικότητας κατω των 75 ατόμων άμεσα. Όπως επίσης θα έπρεπε ήδη να εξετάζετε το θέμα με τα μαύρα ιδιαίτερα.
Παρακαλώ επανεξετάστε το νόμο περί αμεα στα κξγ. Τα υπάρχοντα κτίρια όπου στεγάζονται οι επιχειρήσεις μας δεν επιδέχονται τέτοιες αλλαγές, ούτε έχουμε την οικονομική δυνατότητα για οποιαδήποτε αλλαγή, ειδικά κάτω από τις τρέχουσες συνθήκες.
Παρακαλώ επανεξετάσετε τους όρους ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις
Παρακαλώ θερμά εξετάστε το ενδεχόμενο να υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός ΚΞΓ βάσει προδιαγραφών, ανά περιοχή ,που θα μπορούν να εξυπηρετήσουν ΑΜΕΑ και όχι το σύνολο. Σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξουν ανυπέρβλητα εμπόδια για τους ιδιοκτήτες
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις!
Παρακαλώ επανεξέτασε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις.
Παρακαλώ επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις.
ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΑ ΣΤΑ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΜΕΑ ΣΤΙΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 75 ΑΤΟΜΩΝ.ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΤΙΡΙΑΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΙΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΒΟΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΛΟΓΩ ΙΔΙΟΚΑΤΟΙΚΗΣΗΣ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΜΑΣ
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις”
Η διαφοροποίηση υπάρχει ήδη!
Δεν ειναι εφικτές οι αλλαγές σε όλες τις περιπτώσεις οπότε μη μας αντιμετωπίζετε μαζικά.
Υπάρχουν κέντρα ξένων γλωσσών σε χωριά, σε κτίρια παλιά , σε όροφο παλιών κτηρίων και με πολύ περιορισμένο αριθμό μαθητών. Μια παρέμβαση αυτού του είδους είναι απαγορευτική άρα μήπως έτσι αποκλείουμε την πρόσβαση στην εκμάθηση ξένων γλωσσών του συνόλου των κατοίκων αφού η άδεια πια δε θα ισχύει;;;;
Στον υφιστάμενο νόμο, Ν. 4093/2012, υπάρχει διαφοροποίηση. Οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των 75 μαθητών ανά ώρα δεν υποχρεώνονται για ΑΜΕΑ.
Επιβαλλεται να έχουν ΑΜΕΑ μόνο οι εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.:
1) είναι οι περισσότερες και συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ, και
3) έχουν πληγεί ιδιαίτερα, σε οικονομικό επίπεδο, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις.
Παρακαλώ πολύ αφαιρέστε το εδάφιο για τη δυνατότητα πρόσβασης σε άτομα με αναπηρία για ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων για τους κάτωθι λογους:
1. Όταν πρωτοαδειοθοτηθηκαμε δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη. Δεν μπορείς να ζητάς από μια επιχείρηση μετά από 1, 5, 15, 25 χρονια λειτουργίας να αλλάξει σχεδόν το σύνολο του χώρου της.
2. Ειμαστε μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις σε πολύ μικρούς και παλαιούς χώρους μη έχοντας τη δυνατότητα μετατροπή των χωρών μας. Το 90% των ΚΞΓ δεν έχουν τη χωροταξική δυνατότητα να κάνουν τις αλλαγές για άτομα με αναπηρία. Δεν είναι ότι δεν θέλουμε (ποιος δεν θέλει άλλωστε;), είναι ότι δεν γίνεται. Μηχανικοί μας το λένε.
3. Είμαστε αδειοδοτημένοι αρχικά με Δευτεροβάθμια Επιτροπή, αδειοδοτημενοι αργότερα με ΕΟΠΠΕΠ, επικαιροποιημένοι ανα 2 χρόνια. Τι άλλο θέλετε από εμάς επιτέλους?
4. Και τέλος για να ζητήσετε από εμάς πρόσβαση σε άτομα με αναπηρία, πρέπει πρώτα να το εφαρμόσετε σε κάθε δομή, τονίζω σε κάθε δομή, του δημοσίου. Υπουργεία, δημαρχεία, δικαστήρια, σχολεία, υπηρεσίες.
Σε περίπτωση που η παραπάνω διάταξη γίνει νόμος του κράτους, ετοιμαστείτε για επιπλέον λουκέτα, ανεργία, στέρηση φορολογικών εσοδων και ασφαλιστικών εισφορών.
ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΌΡΟΥΣ ΑΜΕΑ ΣΤΙΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΙΣ
Παρακαλώ επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις των ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΜΕΑ ΣΤΙΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΙΣ
Παρακαλώ επανεξέταστε τους όρους για ΑΜΕΑ για τις υφιστάμενες επιχειρησεις
Στον υφιστάμενο νόμο, Ν. 4093/2012, υπάρχει διαφοροποίηση. Οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των 75 μαθητών ανά ώρα δεν υποχρεώνονται για ΑΜΕΑ.
Επιβαλλεται να έχουν ΑΜΕΑ μόνο οι εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.:
1) είναι οι περισσότερες και συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ, και
3) έχουν πληγεί ιδιαίτερα, σε οικονομικό επίπεδο, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΞΓ.
ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΚΤΙΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΤΕ ΟΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΕΙΤΕ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΛΟΓΩ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ. ΤΑ ΚΞΓ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.
Παρακαλούμε επανεξετάσετε το νομοσχέδιο για την πρόσβαση αμεα στα κέντρα ξένων γλωσσών με λιγότερο από 75 μαθητες.
Παρακαλώ να επανεξέτασετε το νομοσχέδιο για ΑΜΕΑ για χώρους μέχρι 75 άτομα
Παρακαλώ επανεξεταστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφισταμενες επιχειρήσεις.
Παρακαλώ να επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις αρκετά έχουμε πληγεί από την πανδημία αλλά και από τα μαύρα ιδιαίτερα όλα αυτά τα χρόνια και κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να κρατήσουμε τις επιχειρήσεις μας όρθιες και αλώβητες.
Αν εφαρμοστεί το νομοσχέδιο για τα ΑΜΕΑ πολλά ΚΞΓ που φορολογουνται θα αναγκαστούν να κλείσουν.Θεωρειτε ότι αντέχει η ελληνική οικονομία να χάσει κι άλλες υγιείς επιχειρήσεις;Υπάρχει μέριμνα για ΑΜΕΑ σε άλλες εκπαιδευτικές μονάδες.
Παρακαλώ επανεξεταστε τους όρους για ΑΜΕΑ για τα κέντρα ξένων γλωσσών
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις
Aγαπητοί κύριοι,
Σχετικά με το άρθρο 126 του σχεδίου νόμου και συγκεκριμένα την υποχρέωση κέντρων ξένων γλωσσών και ΚΔΒΜ 1 να παρέχουν πρόσβαση σε ΑΜΕΑ: Υπάρχουν περιπτώσεις εκπαιδευτικών φορέων όπως και του δικού μου που από τεχνικής απόψεως αδυνατούν να πληρούν την συγκεκριμένη πρόταση. Το κέντρο μου είναι στον Α όροφο. Οι μαθητές μου ανεβαίνουν και κατεβαίνουν σκάλα για να εισέλθουν ή να εξέλθουν του κέντρου μου. Μίλησα με τρεις ειδικούς (2 εξ αυτών μηχανολόγοι) που με διαβεβαιώνουν ότι δεν μπορεί να τοποθετηθεί κάθισμα που οδηγεί τους ΑΜΕΑ από την είσοδο του κέντρου μου στον Α όροφο. Εάν αυτό γινόταν θα υπήρχαν τα εξής προβλήματα:
1. Η κεντρική πόρτα δεν θα μπορούσε να ανοιγοκλείσει
2. Όταν το κάθισμα θα ήταν ανοικτό δεν θα μπορούσε κάποιος να χρησιμοποιήσει την σκάλα.
3. Στην περίπτωση που το κάθισμα θα ήταν διπλωμένο θα έκλεινε μόνιμο περίπου τον μισό μου διάδρομο, κάτι που θα έθετε σε κίνδυνο την ασφάλεια των ατόμων εντός του κέντρου μου.
Συμπερασματικά η ενδεχόμενη υποχρεωτικότητα του συγκεκριμένου νόμου θα με υποχρέωνε να κλίσω την επιχείρηση μου που υπάρχει στο χώρο από το 1969. Λόφω των δύσκολων οικονομικά καιρών θα ήταν επίσης αδύνατο να μετακομίσω και μάλιστα μακριά από τον ζωτικό μου χώρο λόγω του ότι στην κοντινή περιοχή δεν υπάρχει κτίριο που να πληροί τις προϋποθέσεις.
Θεωρώ ότι υπάρχουν αρκετοί συνάδελφοι όπως εγώ που απειλούνται με την απόλυτη καταστροφή σε περίπτωση που ο συγκεκριμένος νόμος έχει οριζόντια ισχύ και δεν λάβει υπόψη του π.χ. την πολύχρονη παρουσία μιας επιχείρησης στο ίδιο κτίριο, την παλαιότητα του κτιρίου (πότε εκδόθηκε η οικοδομική του άδεια). Η δική μου οικοδομική άδεια εκδόθηκε το 1971.
Προτείνω να δοθεί η δυνατότητα ορισμένοι ιδιοκτήτες που έχουν παρόμοιο πρόβλημα να μπορούν να εξαιρεθούν προσκομίζοντας βεβαίωση από μηχανικό ή μηχανολόγο που να πιστοποιεί ότι υπάρχει τεχνική αδυναμία του κτιρίου να προσαρμοστεί στο νέο νόμο.
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ σε δομές δυναμικότητας κατω των 75 ατόμων άμεσα.
Παρακαλώ να επανεξετάσετε το νομοσχέδιο που αναφέρεται για πρόσβαση ΑΜΕΑ στα ΚΞΓ δυναμικότητας κάτω των 75 ατόμων, αφού είναι δύσκολο για τις ήδη πληττομενες επιχειρήσεις να προβούν σε αλλαγές και οι περισσότερες από αυτές νοικιάζουν χώρο που δεν δίνεται δυνατότητα κτιριακής αλλαγής! Ευχαριστώ!!!
Παρακαλώ επανεξετάστε το νομοσχέδιο ΑΜΕΑ για τις υφιστάμενες επιχειρήσεις ΚΞΓ
Παρακαλώ επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις.
Παρακαλώ να επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Παρακαλώ να επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ σε υφιστάμενες επιχειρήσεις καθώς θα ήταν αδυνατη η εφαρμογή του νόμου στις περισσότερες περιπτώσεις.
Στον υφιστάμενο νόμο, Ν. 4093/2012, υπάρχει διαφοροποίηση. Οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των 75 μαθητών ανά ώρα δεν υποχρεώνονται για ΑΜΕΑ.
Επιβαλλεται να έχουν ΑΜΕΑ μόνο οι εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.:
1) είναι οι περισσότερες και συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ, και
3) έχουν πληγεί ιδιαίτερα, σε οικονομικό επίπεδο, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊου
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΜΕΑ ΣΤΙΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Παρακαλώ αναθεωρήστε το νόμο περί πρόσβασης ΑΜΕΑ στα ΚΞΓ
Στον υφιστάμενο νόμο, Ν. 4093/2012, υπάρχει διαφοροποίηση. Οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των 75 μαθητών ανά ώρα δεν υποχρεώνονται για ΑΜΕΑ.
Επιβαλλεται να έχουν ΑΜΕΑ μόνο οι εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.:
1) είναι οι περισσότερες και συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ, και
3) έχουν πληγεί ιδιαίτερα, σε οικονομικό επίπεδο, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού
Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις!
Παρακαλώ να επανεξετάσετε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις αφού λάβετε υπόψη ότι ένας σημαντικός αριθμός κέντρων ξένων γλωσσών είμαστε μικρά, συνοικιακά φροντιστήρια που δεν θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στο κόστος μιας τέτοιας εγκατάστασης για μεμονωμένα περιστατικά που υπάρχει η πιθανότητα να μην ζητήσουν καν τις υπηρεσίες μας.
“Παρακαλώ επανεξετάστε τους όρους για ΑΜΕΑ στις υφιστάμενες επιχειρήσεις”
ώστε να εξαιρεθούν τα Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75 ανά ώρα από την προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ
Στα 35 χρόνια που έχω κέντρο ξένων γλωσσών, δύστυχος δεν έτυχε να φιλοξενήσω άτομο με ειδικές ανάγκες επειδή ποτέ δεν αναζητήθηκε μάθημα Αγγλικών.
Τα μικρά κξγ είναι αδύνατο σχεδόν να αλλάξουν τον χώρο τους για να φτιάξουν ΑΜΕΑ τουαλέτες κ ασανσέρ, επειδή είναι σε παλιά κτίρια, όπου τέτοιες αλλαγές δεν είναι δυνατόν να γίνουν από οικονομική άποψη,και από δυνατότητες κτηρίου.
Πιο σοφό θα ήταν να ισχύει για όσα άτομα βγάζουν νέες άδειες κ γνωρίζουν από ΤΗΝ ΑΡΧΉ τις απαιτήσεις.
Είναι κρίμα να κλείσουν τόσα μικρά κξγ τα οποία προσφέρουν γνώση, εργασία σε πολλούς κλαδους και μια ζεστή αγκαλιά ακόμα κ σε παιδιά που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να μάθουν μία ξένη γλώσσα κάτι που δεν συνηθίζουν οι μεγάλες επιχειρήσεις!!
Τα μικρά κξγ ειναι το διαμάντι κάθε γειτονιάς και είναι κρίμα να εξαφανιστούν!!³
Παρακαλω να επανεξετασετε τους ορους που αφορουν την προσβασιμοτητα σε ΑΜΕΑ για τις υφισταμενες δομες
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΑΜΕΑ ΣΤΙΣ ΥΦΙΣΤΆΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΈΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΏΝ.