Συμβάσεις ανεξαρτήτων υπηρεσιών, που αφορούν σε απασχολούμενους με αυτή τη μορφή απασχόλησης σε έως δύο εργοδότες (παρ. 9 του άρθρου 39 του ν. 4387/2016, όπως ισχύει), και οι απασχολούμενοι με εργόσημο (του άρθρου 20 του ν. 3863/2010, όπως ισχύει) καταχωρίζονται υποχρεωτικά στο ΠΣ «ΕΡΓΑΝΗ» του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ρυθμίζεται κάθε λεπτομέρεια για την εφαρμογή της διάταξης, καθώς και οι κυρώσεις σε περίπτωση παραβίασής αυτής.
Αρχική Αναπτυξιακό ΠολυνομοσχέδιοΆρθρο 56 – Αναβάθμιση του ρόλου του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ στην καταγραφή της εργασίας και της απασχόλησης
Άρθρο 56 – Αναβάθμιση του ρόλου του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ στην καταγραφή της εργασίας και της απασχόλησης
- 42 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ – Άρθρο 1 Τροποποίηση ν. 4608/2019 (Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα και προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων και άλλες διατάξεις)
- 51 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 4399/2016 (Α’ 117), 3908/2011 (Α’ 8), 3299/2004 (Α’ 261) ΚΑΙ 2601/1998 (Α’ 81) – Άρθρο 2
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΑΙΟΣ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ – Άρθρο 3 – Ορισμός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Αρμόδια όργανα
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Παραχώρηση πρόσβασης σε γεωχωρικά δεδομένα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Νομική δεσμευτικότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Ρύθμιση λεπτομερειών εφαρμογήςΆρθρο 07 – Ρύθμιση λεπτομερειών εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Τελική διάταξη
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΘΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ – Άρθρο 9
- 25 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ε’ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ – Άρθρο 10
- 25 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑ – Άρθρο 11
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12Άρθρο 12
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ζ΄ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ – Άρθρο 13
- 21 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Η΄ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 4442/2016 «ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» – Άρθρο 14
- 12 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Θ΄ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ – Άρθρο 15
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ι΄ – ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑ – Άρθρο 16
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΑ’ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΑΔΕΙΟΔOΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΚΕΡΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΞΗΡA – Άρθρο 17 – Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Διαδικασία αδειοδότησης κατασκευών κεραιών στην ξηρά
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Άδεια κατασκευής κεραίας από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Έγκριση δομικών κατασκευών κεραίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 – Έλεγχος εφαρμογής έγκρισης δομικών κατασκευών κεραιών από ελεγκτή δόμησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Απομάκρυνση δομικών κατασκευών κεραιώνΆρθρο 22 – Απομάκρυνση δομικών κατασκευών κεραιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Συνεγκατάσταση – από κοινού χρήση ευκολιών.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Εγκατάσταση κατασκευών κεραιών για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τροποποίηση κατασκευών κεραιών
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Ειδικές κατηγορίες κατασκευών κεραιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Περιορισμοί για την εγκατάσταση κεραιών σε περιοχές προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Οργανωμένες εκτάσεις υποδοχής κατασκευών κεραιών (πάρκα κεραιών)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Πάρκα κεραιών εντός οργανωμένων υποδοχέων μεταποιητικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτωνΆρθρο 29 – Πάρκα κεραιών εντός οργανωμένων υποδοχέων μεταποιητικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – ΈλεγχοιΆρθρο 30 – Έλεγχοι
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Καταγραφή και ένταξη υφιστάμενων δομικών κατασκευών κεραιών στο νέο πλαίσιο
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Έλεγχοι ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Εθνικό Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων (ΕΠΗΠ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – ΚυρώσειςΆρθρο 34 – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Λειτουργία της πληροφοριακής υποδομήςΆρθρο 35 – Λειτουργία της πληροφοριακής υποδομής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 37 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Κωδικοποίηση νομοθετικού πλαισίου αδειοδότησης και ελέγχου κατασκευών ΚεραιώνΆρθρο 38 – Κωδικοποίηση νομοθετικού πλαισίου αδειοδότησης και ελέγχου κατασκευών Κεραιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 – Τροποποίηση του Παραρτήματος Χ του ν. 4070/2012
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ – Άρθρο 40 – Εθνικό Ευρυζωνικό Σχέδιο
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Υλοποίηση δράσεων ανάπτυξης δικτυακών υποδομών
- 9 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ – ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ – Άρθρο 42 – Εθνικό Πρόγραμμα Απλούστευσης Διαδικασιών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Σύσταση Επιτροπής για την ανάπλαση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Σύσταση Παρατηρητηρίου Γραφειοκρατίας στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ – ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 45 – Σύσταση Επιτροπής υψηλού επιπέδου για τον Ψηφιακό και Διοικητικό Μετασχηματισμό της Ελλάδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Σύσταση Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης (Π.Σ.Ε.Α.) στο Υπουργείο Ψηφιακής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 46 – Σύσταση Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης (Π.Σ.Ε.Α.) στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 – Γενική Διεύθυνση Κυβερνοασφάλειας και λοιπές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Λοιπά οργανωτικά ζητήματα Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- 14 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΒ’ – ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – Συλλογικές Εργασιακές Σχέσεις – Άρθρο 49 – Εξαιρέσεις από την εφαρμογή όρων συλλογικών ρυθμίσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Μητρώο Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων και Οργανώσεων Εργοδοτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Συρροή συλλογικών ρυθμίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 – Επέκταση συλλογικών ρυθμίσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Επίλυση συλλογικών διαφορών με διαιτησία
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ – ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ – Άρθρο 54 – Καθυστέρηση δεδουλευμένων αποδοχών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Μέτρα για την προστασία εργαζομένων μερικής απασχόλησης
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Αναβάθμιση του ρόλου του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ στην καταγραφή της εργασίας και της απασχόλησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Άρση αβεβαιότητας σχετικά με τους όρους αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως προς την απόσπαση εργαζομένων από επιχειρήσεις εγκατεστημένες στο Ηνωμένο Βασίλειο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 58 – Ζητήματα λειτουργίας συλλογικών οργάνων Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΔΗΛΩΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – Άρθρο 59 – Διοικητικές κυρώσεις για αδήλωτη εργασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Δικαίωμα και προϋποθέσεις έκπτωσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Καταβολή προστίμου και μητρώο παραβατών για την αδήλωτη εργασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις- Έναρξη ισχύος
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 63 – Ρύθμιση για την Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής στη ρύθμιση
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Παράταση άρθρου 50 του ν. 4569/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 – Παράταση διάρκειας σύμβασηςΆρθρο 66 – Παράταση διάρκειας σύμβασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 – Υποχρέωση κατάρτισης ισολογισμώνΆρθρο 67 – Υποχρέωση κατάρτισης ισολογισμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Ρυθμίσεις Επιλογής ΠροϊσταμένωνΆρθρο 68 – Ρυθμίσεις Επιλογής Προϊσταμένων
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΓ’ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ – Άρθρο 69 – Υποχρεωτική ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων και σχετικών εγγράφων στο Συμβούλιο της Επικρατείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Υποχρεωτική ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων και εγγράφων κατά τη διαδικασία του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (ν. 2717/1999, Α΄ 97)Άρθρο 70 – Υποχρεωτική ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων και εγγράφων κατά τη διαδικασία του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (ν. 2717/1999, Α΄ 97)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 – Τροποποίηση του π.δ. 40/2013 (Α΄ 75)Άρθρο 71 – Τροποποίηση του π.δ. 40/2013 (Α΄ 75)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72 – Υποχρέωση αναγραφής του ΑΦΜ στα δικόγραφα ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας και των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων
- 15 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΔ΄ – ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΓΕΜΗ – Άρθρο 73
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74Άρθρο 74
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΕ’ – ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ – Άρθρο 76 – Σύμβαση μελέτης/κατασκευής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77 – Συμβάσεις παραχώρησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΣΤ’ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΕ – Άρθρο 79 – «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΕ»
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ ΙΖ’ – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 80
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 82Άρθρο 82
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83Άρθρο 83
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 84Άρθρο 84
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85Άρθρο 85
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 – Λειτουργία μονάδων παραγωγής ισοτόπων-ραδιοφαρμάκωνΆρθρο 87 – Λειτουργία μονάδων παραγωγής ισοτόπων-ραδιοφαρμάκων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Μεταβατικές διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
11 Σεπτεμβρίου 2019, 20:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Σεπτεμβρίου 2019, 20:00
Σχετικό Υλικό
Αναπτυξιακό ΠολυνομοσχέδιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1:ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Α.Ε.Έκθεση ΔιαβούλευσηςΝ.4635/2019Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
12 Σχόλια 582 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Η διάταξη που εντάσσει το εργόσημο στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ δεν πρέπει να ισχύει και τώρα στο πολυνομοσχέδιο πρέπει να καταργηθεί. Οι λόγοι αυτού με μια μικρή ανάλυση έχουν ως εξής:
Οι αγρότες και κατ’ επέκταση οι εργάτες γης που απασχολούν είναι μια ειδική κατηγορία και έτσι πρέπει να αντιμετωπισθούν. Δεν έχουν ομοιότητα με όλες τις άλλες κατηγορίες επαγγελμάτων γιατί δεν εκτελούν εργασίες σε στεγασμένο χώρο και δεν ανήκουν όλοι στο ίδιο φορολογικό καθεστώς. Εργόσημο εκδίδουν όλοι οι άνθρωποι που απασχολούν εργάτη γης ανεξαρτήτου τι επάγγελμα κάνουν προκειμένου να πληρωθεί η εργασία του ανθρώπου.
Η απασχόληση είναι ημερήσια και χωρίς σύμβαση εργασίας και με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα ολοκληρωθεί η απασχόληση του εργαζομένου χωρίς να επηρεαστεί από τις καιρικές συνθήκες.
Η ύπαρξη λογιστή για την δήλωση ή την απόλυση της ημερήσιας πρόσληψης είναι κάτι που δεν μπορεί να γίνει ακόμη και σε αυτούς που ανήκουν στο κανονικό καθεστώς ΚΒΣ πολύ δε περισσότερο για αυτούς που επισκέπτονται το λογιστή μια ή δύο φορές το χρόνο.
Η διάταξη αυτή είναι πρακτικά ανεφάρμοστη και το μόνο που επιφέρει είναι σύγχυση, φόβο και ενίοτε πρόστιμα όταν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί την ακολουθήσουν πιστά. Αυτό δηλώνουν και οι σύλλογοι των λογιστών.
Είναι μια ευκαιρία να αποκατασταθεί η κανονικότητα και να φανεί ότι υπάρχει διαφοροποίηση έναντι των ιδιαιτεροτήτων που δεν επιτρέπει την λειτουργεία της.
Το Εργόσημο υποτίθεται πως εξυπηρετεί μορφές απασχόλησης που δεν είναι δυνατό να ορισθούν σε απολύτως συγκεκριμένα πλαίσια. Για παράδειγμα εργάτες σε χωράφια που ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες ίσως να εργαστούν 5 ώρες, ίσως 7, ίσως και καθόλου, διανομείς διαφημιστικών εντύπων που μπορεί να ολοκληρώσουν την εργασία τους σε 4 ώρες ή σε 6 ώρες ανάλογα με την αντοχή και την ικανότητα του καθενός, ή και να μην εργαστούν καθόλου λόγω κακοκαιρίας, και πολλά άλλα παραδείγματα εργασιών που είναι αδύνατο να τα διαχειρισθεί κανείς από το ΕΡΓΑΝΗ και να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Μην το πειράξετε το Εργόσημο.
Oφείλουμε να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 68 του ν.4488/2017, στην ανάλυση συνεπειών ρυθμίσεων που θα συνοδεύει το εν λόγω σχέδιο πρέπει να περιλαμβάνεται ειδική ενότητα τεκμηρίωσης της συμβατότητας των προτεινόμενων ρυθμίσεων με τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και των ειδικών συνεπειών τους στα άτομα με αναπηρία.
6. Αναφορικά με το άρθρο 56:
Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι βάσει των απαιτήσεων του ν.4591/2019, το Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» δεν πληροί προδιαγραφές προσβασιμότητας στους εργαζομένους, εργοδότες και εν γένει πολίτες με αναπηρία.
Λαμβάνοντας αφορμή αυτή την διαβούλευση και το μόνο σημείο που έχει σχέση με το υπουργείο εργασίας θέλουμε να κάνουμε μια υπενθύμιση σχετικά με την αναμενόμενη χρηματοδότηση των Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων που χιλιάδες ΚοινΣΕπ του νόμου 4430/16 είναι σε αναμονή για αυτό έτσι ώστε να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας και να συμβάλουν στην καταπολέμηση της ανεργίας και στην ανάπτυξη του τόπουΔράση «Ανάπτυξη της Επιχειρηματικότητας Υφιστάμενων και Νεοϊδρυόμενων Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων (ΚοινΣΕπ)». Αφορά στην υλοποίηση βιώσιμων επιχειρηματικών σχεδίων από Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις που θα σχεδιαστούν με γνώμονα τον κοινωνικό αντίκτυπό τους. Ο συνολικός προϋπολογισμός της δράσης ανέρχεται σε 31,2 εκατ. Ευρώ.
Αναφορικά στα άρθρα 59 έως και 61. Ούτε στο παρόν νομοσχέδιο έχει ληφθεί μέριμνα για τη προστασία του εργοδότη από την κακόβουλη καταγγελία κακόπιστου εργαζόμενου. Για άλλη μια φορά οι παρούσες διατάξεις μπορούν να μετατραπούν σε εργαλείο εκβιασμού.. και αυτή τη φορά ακόμη πιο ισχυρού…. π.χ. απολυεται εργαζόμενος λόγο κακής συμπεριφοράς σε συναδέλφους ή σε πελάτες… σαν μέσο αντεκδίκησης ο εργαζόμενος καταγγείλει την επιχείρηση για αδήλωτη εργασία…. πρόστιμο 10.500… ακόμα και αν πει η επιχείρηση να ξαναπροσλαβει τον εργαζόμενο για 12 μήνες , αυτός μπορεί να αρνηθεί… και μάλιστα να θέσει εκβιαστικούς όρους …αναφορικά με το άρθρο 63… θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για συγκεκριμένο αριθμό ΑΠΔ για τις οποίες δεν έχει γίνει πληρωμή ή για ύψος χρηματικού ποσού…πολλές φορές στις τουριστικές – εποχικές επιχειρήσεις λόγο ταμειακής στενότητας και χαμηλων εισπράξεών στην αρχή της σαιζόν μπορεί να μην γίνει πληρωμή για τούς 2 ή 3 πρώτους μήνες , και να γίνουν συνολικά πληρωμές στους μήνες με καλύτερες ημερήσιες εισπράξεις…Επίσης λάβετε υπόψιν σας το ιστορικό κάθε εργοδότη. Μπορεί να να τύχει σε μια μικρή επιχείρηση μια αναποδιά . Θα κινδυνέψει ούτως ή άλλως από διακοπή ρεύματος , από τον ιδιοκτήτη για το ενοίκιο, από την πίεση των εργαζόμενων, από την πίεση των προμηθευτών κλπ. θα επιφέρει τίποτα θετικό στον ΕΦΚΑ η παραπάνω αυτή πίεση? Προσδιορίστε το χρηματικό ή το χρονικό όριο του ανθρωπίνως αποδεκτού , από την κακόβουλη ή παράνομη συμπεριφορά…
Η καταχώρηση στο ΠΣ «ΕΡΓΑΝΗ» των αμοιβόμενων με μπλοκάκι σε εως 2 εργοδότες, μόνο προβλήματα θα μπορούσε να δημιουργήσει και επιπρόσθετο κόστος στις επιχειρήσεις , διότι ο χρόνος και ο τόπος εργασίας καθώς και η αμοιβή των ατόμων αυτών διαφοροποιείται ανάλογα με τα αναληφθέντα έργα .
Συμβάσεις τέτοιου είδους δεν είναι πάντα στατικές, ενώ η επιχείρηση δεν ελέγχει τον χρόνο και τον τόπο εργασίας (εαν ο αντισυμβαλόμενος διαθέτει τα μέσα να διεκπεραιώσει τις αναληφθείσες υποχρεώσεις του μπορεί να το κάνει , εκ των πραγμάτων όμως θα πρέπει να εργαστεί σε ώρες που θα είναι διαθέσιμοι και οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι στο όποιο έργο πρέπει να φέρει εις πέρας).
Ο αμοιβόμενος με μπλοκάκι εξακολουθεί να είναι ελεύθερος επαγγελματίας ανεξάρτητα εαν έχει καταφέρει ο ίδιος να έχει εναν ή εκατό πελάτες.
Στα σχέδια της προαγωγής του επιχειρείν στην Ελλάδα , μία τέτοια απόφαση μόνο πρόσκομα θα μπορούσε να αποτελέσει.
Εν κατακλείδι και εφόσον ο ΕΦΚΑ διώρθωσε κάποιες δυσλειτουργίες με την δήλωση των ανωτέρω στις υποβαλόμενες ΑΠΔ, δεν χωρεί οποιαδήποτε άλλη παρέμβαση στις συνεργασίες αυτές, διοτι το μονο που επιτυγχάνεταιείναι η αυξηση της Ηλεκτρονικής Γραφειοκρατίας και πρόσθετες αντιεπιχειρηματικές διατάξεις.
Για το Αρθ. 56
Γιατί αυτή η πρόσθετη δήλωση των ασφαλισμένων της παρ9.αρθ39 Ν.4387/162 για μια υποχρέωση που ήδη υπάρχει ?
Ο Νομοθέτης γνωρίζει ? ότι υπάρχει η «Ηλεκτρονική Πλατφόρμα δήλωσης στοιχείων ασφάλισης» όπου ο Ο αντισυμβαλλόμενος πρέπει να εισέλθει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα πού έχει αναρτηθεί στον ισότοπο http://www.efka.gov.gr , προκειμένου να δηλώσει στοιχεία του ασφαλισμένου. και Ο ασφαλισμένος οφείλει να επιβεβαιώσει από την ίδια πλατφόρμα την συναίνεσή του στην εφαρμογή, στην ένδειξη «Αποδοχή» στην αντίστοιχη οθόνη.
Με σκοπό τη μείωση της γραφειοκρατίας ,θα πρέπει να περιμένουμε η μια υποχρέωση να καταργηθεί ,με την εναρξη εφαρμογής της νεας διάταξης .
Οι ιδιώτες που προσλαμβάνουν με εργόσημο θα πρέπει να εγγραφούν στην ΕΡΓΑΝΗ;
Καλημέρα,
στις εργασίες στο χωράφι δεν είναι όλα στάνταρ. Παίρνει κάποιος εργάτη, εκείνη την ημέρα βρέχει φεύγει συμπληρώνει άλλη ήμερα τις ωρες κ.λ.π. υπάρχουν πολλά ακόμα που δεν γίνονται ακριβως όπως νομίζει το υπουργείο. Επίσης βασικο είναι ότι οι περισσότεροι εργάτες δεν θέλουν εργοσημο, εκεί πρέπει να εστιάσει το υπουργείο και όχι να βάλει ένα γραφειοκρατικού ακόμη εμπόδιο.
Η πρόταση μου είναι αφού το εργοσημο μπαίνει από τράπεζες και ΕΛΤΑ να βρουν ένα τρόπο να ενημερώνεται από εκεί απευθείας η Εργάνη.
Η καταχώρηση στο ΕΡΓΑΝΗ των απασχολούμενων με εργόσημο, όταν δεν είναι σταθερές οι ημέρες απασχόλησης δεν είναι εφικτό πχ. καθαρίστρια που πηγαίνει να καθαρίσει κάποιες μέρες την εβδομάδα και επίσης για το οικόσιτο προσωπικό που δεν υπάρχει συγκεκριμένο ωράριο εργασίας
Καλημέρα
Θα ήθελα να επισημάνω την ανάγκη δημιουργίας θέσεων εργασίας (όπως τηλεφωνητές, κλητήρες, γραμματείς) για μακροχρόνια άνεργους από 60 και άνω που υπάγονται στον ν. 2643/98 και χρειάζονται 600 ένσημα για την έκδοση την αναπηρικής σύνταξης.Δηλαδή δύο χρόνια εργασίας…. Αυτά τα άτομα (μαζί τους και εγώ) δεν μπορούν να απασχοληθούν στον ιδιωτικό τομέα π.χ. σούπερ μάρκετ κ.λ.π. , δεδομένου ότι το πιθανότερο είναι να απολυθούν πριν την ολοκλήρωση του στόχου .