Το άρθρο 56 του ν. 4487/2017 όπως ισχύει, με το οποίο προστέθηκε τρίτο εδάφιο στο άρθρου 7 του ν. 2112/1920 (Α`67), αντικαθίσταται, και το άρθρο 56 του ν. 4487/2017 διαμορφώνεται ως εξής:
Στο άρθρο 7 του ν. 2112/1920 (Α` 67), όπως αυτό ισχύει μετά την προσθήκη του δεύτερου εδαφίου αυτού, δυνάμει του άρθρου 5 του ν. 4558/1930 (Α` 124), προστίθεται τρίτο εδάφιο που έχει ως εξής:
Επίσης θεωρείται μονομερής βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας η καθυστέρηση καταβολής των δεδουλευμένων αποδοχών του εργαζομένου πέραν των δύο (2) μηνών από τον εργοδότη, ανεξαρτήτως της αιτίας της καθυστέρησης.»
Αρχική Αναπτυξιακό ΠολυνομοσχέδιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ – ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ – Άρθρο 54 – Καθυστέρηση δεδουλευμένων αποδοχών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ – ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ – Άρθρο 54 – Καθυστέρηση δεδουλευμένων αποδοχών
- 42 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Α΄ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ – Άρθρο 1 Τροποποίηση ν. 4608/2019 (Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα και προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων και άλλες διατάξεις)
- 51 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Β΄ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 4399/2016 (Α’ 117), 3908/2011 (Α’ 8), 3299/2004 (Α’ 261) ΚΑΙ 2601/1998 (Α’ 81) – Άρθρο 2
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΝΙΑΙΟΣ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ – Άρθρο 3 – Ορισμός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Αρμόδια όργανα
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Παραχώρηση πρόσβασης σε γεωχωρικά δεδομένα
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Νομική δεσμευτικότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07 – Ρύθμιση λεπτομερειών εφαρμογήςΆρθρο 07 – Ρύθμιση λεπτομερειών εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08 – Τελική διάταξη
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Δ’ ΕΘΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ – Άρθρο 9
- 25 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ε’ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ – Άρθρο 10
- 25 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΣΤ’ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑ – Άρθρο 11
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12Άρθρο 12
- 11 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ζ΄ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ – Άρθρο 13
- 21 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Η΄ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ Ν. 4442/2016 «ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» – Άρθρο 14
- 12 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Θ΄ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ – Άρθρο 15
- 5 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ Ι΄ – ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΙΑ – Άρθρο 16
- 3 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΑ’ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΑΔΕΙΟΔOΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΚΕΡΑΙΩΝ ΣΤΗΝ ΞΗΡA – Άρθρο 17 – Ορισμοί
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Διαδικασία αδειοδότησης κατασκευών κεραιών στην ξηρά
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Άδεια κατασκευής κεραίας από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Έγκριση δομικών κατασκευών κεραίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 21 – Έλεγχος εφαρμογής έγκρισης δομικών κατασκευών κεραιών από ελεγκτή δόμησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22 – Απομάκρυνση δομικών κατασκευών κεραιώνΆρθρο 22 – Απομάκρυνση δομικών κατασκευών κεραιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23 – Συνεγκατάσταση – από κοινού χρήση ευκολιών.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Εγκατάσταση κατασκευών κεραιών για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Τροποποίηση κατασκευών κεραιών
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Ειδικές κατηγορίες κατασκευών κεραιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 – Περιορισμοί για την εγκατάσταση κεραιών σε περιοχές προστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Οργανωμένες εκτάσεις υποδοχής κατασκευών κεραιών (πάρκα κεραιών)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 – Πάρκα κεραιών εντός οργανωμένων υποδοχέων μεταποιητικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτωνΆρθρο 29 – Πάρκα κεραιών εντός οργανωμένων υποδοχέων μεταποιητικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 – ΈλεγχοιΆρθρο 30 – Έλεγχοι
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Καταγραφή και ένταξη υφιστάμενων δομικών κατασκευών κεραιών στο νέο πλαίσιο
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Έλεγχοι ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 – Εθνικό Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων (ΕΠΗΠ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – ΚυρώσειςΆρθρο 34 – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Λειτουργία της πληροφοριακής υποδομήςΆρθρο 35 – Λειτουργία της πληροφοριακής υποδομής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 37 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Κωδικοποίηση νομοθετικού πλαισίου αδειοδότησης και ελέγχου κατασκευών ΚεραιώνΆρθρο 38 – Κωδικοποίηση νομοθετικού πλαισίου αδειοδότησης και ελέγχου κατασκευών Κεραιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 – Τροποποίηση του Παραρτήματος Χ του ν. 4070/2012
- 12 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ – Άρθρο 40 – Εθνικό Ευρυζωνικό Σχέδιο
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Υλοποίηση δράσεων ανάπτυξης δικτυακών υποδομών
- 9 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ – ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ – Άρθρο 42 – Εθνικό Πρόγραμμα Απλούστευσης Διαδικασιών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Σύσταση Επιτροπής για την ανάπλαση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Σύσταση Παρατηρητηρίου Γραφειοκρατίας στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ – ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 45 – Σύσταση Επιτροπής υψηλού επιπέδου για τον Ψηφιακό και Διοικητικό Μετασχηματισμό της Ελλάδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Σύσταση Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης (Π.Σ.Ε.Α.) στο Υπουργείο Ψηφιακής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 46 – Σύσταση Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης (Π.Σ.Ε.Α.) στο Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 47 – Γενική Διεύθυνση Κυβερνοασφάλειας και λοιπές διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Λοιπά οργανωτικά ζητήματα Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης
- 14 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΒ’ – ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ – ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ – Συλλογικές Εργασιακές Σχέσεις – Άρθρο 49 – Εξαιρέσεις από την εφαρμογή όρων συλλογικών ρυθμίσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Μητρώο Συνδικαλιστικών Οργανώσεων Εργαζομένων και Οργανώσεων Εργοδοτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 51 – Συρροή συλλογικών ρυθμίσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 – Επέκταση συλλογικών ρυθμίσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Επίλυση συλλογικών διαφορών με διαιτησία
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ – ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ – Άρθρο 54 – Καθυστέρηση δεδουλευμένων αποδοχών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Μέτρα για την προστασία εργαζομένων μερικής απασχόλησης
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 56 – Αναβάθμιση του ρόλου του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ στην καταγραφή της εργασίας και της απασχόλησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57 – Άρση αβεβαιότητας σχετικά με τους όρους αποχώρησης του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση ως προς την απόσπαση εργαζομένων από επιχειρήσεις εγκατεστημένες στο Ηνωμένο Βασίλειο
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 58 – Ζητήματα λειτουργίας συλλογικών οργάνων Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
- 8 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΔΗΛΩΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – Άρθρο 59 – Διοικητικές κυρώσεις για αδήλωτη εργασία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 60 – Δικαίωμα και προϋποθέσεις έκπτωσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 61 – Καταβολή προστίμου και μητρώο παραβατών για την αδήλωτη εργασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις- Έναρξη ισχύος
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 63 – Ρύθμιση για την Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής στη ρύθμιση
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Παράταση άρθρου 50 του ν. 4569/2018
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 – Παράταση διάρκειας σύμβασηςΆρθρο 66 – Παράταση διάρκειας σύμβασης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 – Υποχρέωση κατάρτισης ισολογισμώνΆρθρο 67 – Υποχρέωση κατάρτισης ισολογισμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 – Ρυθμίσεις Επιλογής ΠροϊσταμένωνΆρθρο 68 – Ρυθμίσεις Επιλογής Προϊσταμένων
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΓ’ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ – Άρθρο 69 – Υποχρεωτική ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων και σχετικών εγγράφων στο Συμβούλιο της Επικρατείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 70 – Υποχρεωτική ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων και εγγράφων κατά τη διαδικασία του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (ν. 2717/1999, Α΄ 97)Άρθρο 70 – Υποχρεωτική ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων και εγγράφων κατά τη διαδικασία του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας (ν. 2717/1999, Α΄ 97)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 – Τροποποίηση του π.δ. 40/2013 (Α΄ 75)Άρθρο 71 – Τροποποίηση του π.δ. 40/2013 (Α΄ 75)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72 – Υποχρέωση αναγραφής του ΑΦΜ στα δικόγραφα ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας και των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων
- 15 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΔ΄ – ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΓΕΜΗ – Άρθρο 73
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74Άρθρο 74
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75
- 2 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΕ’ – ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ – Άρθρο 76 – Σύμβαση μελέτης/κατασκευής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 77 – Συμβάσεις παραχώρησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 78 – Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα
- 4 ΣχόλιαΜΕΡΟΣ ΙΣΤ’ – ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΕ – Άρθρο 79 – «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΕ»
- 1 ΣχόλιοΜΕΡΟΣ ΙΖ’ – ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ – Άρθρο 80
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 81
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 82Άρθρο 82
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 83Άρθρο 83
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 84Άρθρο 84
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 85Άρθρο 85
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 87 – Λειτουργία μονάδων παραγωγής ισοτόπων-ραδιοφαρμάκωνΆρθρο 87 – Λειτουργία μονάδων παραγωγής ισοτόπων-ραδιοφαρμάκων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Μεταβατικές διατάξεις
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
11 Σεπτεμβρίου 2019, 20:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Σεπτεμβρίου 2019, 20:00
Σχετικό Υλικό
Αναπτυξιακό ΠολυνομοσχέδιοΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1:ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ Α.Ε.Έκθεση ΔιαβούλευσηςΝ.4635/2019Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 582 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Α)1.Να επιτρέπεται η εργασία τα Σάββατα
2.Να επιτρέπεται η υπερωριακή απασχόληση όσο συμφωνούν εργαζόμενος και εργοδότης 4 ώρες ημερησίως
3.Η επιπλέον αμοιβή υπερωρίας να είναι έως 12%,Σάββατα-Νύχτα.
4.Η αμοιβή τής κυριακής να έχει να έχει προσαύξηση 24%.Ετσι θα μπορούμε νά αντισταθούμε στόν ξενόφερτο ανταγωνισμό καί στη μαύρη εργασία.
Β)Τώρα πού υπάρχει οικονομική κρίση να μπορούν οι επιχειρήσεις πού σταματούν ,όταν ξεκινούν πάλι και πέρνουν επιπλέον προσωπικό να επιδοτούνται,γιά το επιπλέον προσωπικό, για όσους μήνες εργάζονται.
Καταργείται η δεύτερη πρόταση του δευτέρου εδαφίου της παραγράφου 18 του άρθρου 378 του νόμου 4512/2018 (από «καθώς…» έως «…προσωπικού».)
Αιτιολογία : η εισαγωγή μιας εξαιρετικής, αποκλειστικά για τις επιχειρήσεις καζίνο, διοικητικής κύρωσης αναστολής λειτουργίας του καζίνο για δύο μήνες σε περίπτωση καθυστέρησης καταβολής μισθοδοσίας άνω του ενός μήνα και οριστικής ανάκλησης της αδείας σε περίπτωση υποτροπής, διασπά την ενότητα των κυρώσεων σε περίπτωση καθυστέρησης καταβολής της μισθοδοσίας από εργοδότες, χωρίς επίκληση λόγων ιδιαίτερου δημοσίου συμφέροντος. Η διάταξη αντίκειται στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της οικονομικής ελευθερίας αφού προβλέπει διοικητική κύρωση μόνο για μια κατηγορία επιχειρήσεων. Επιπλέον η διάταξη παραβιάζει την αρχή της αναλογικότητας αφού για καθυστέρηση ακόμα και λίγων ημερών προβλέπει μια δυσανάλογης βαρύτητας κύρωση η οποία εν τέλει λειτουργεί σε βάρος των συμφερόντων των εργαζομένων αφού : α) στερεί την επιχείρηση από έσοδο άρα αποστερεί την πηγή πληρωμής της μισθοδοσίας και β) δεν προβλέπει καν διαδικασία επαναλειτουργίας.
Προτείνεται η κατάργησή της και η αντικατάστασή της από την προτεινόμενη διάταξη.
Όταν 49% των φορολογικών δηλώσεων αφορούν εισοδήματα κάτω των €12.000, περίπου 2,5 εκατομμύρια κόσμος, σημαίνει ότι ίσα-ίσα βγάζουν τον μήνα με το μηνιάτικο μισθό που παίρνουν. Δύο μήνες χωρίς σημαντική αιτία εργοδότη είναι υπερβολικά μεγάλος χρόνος για να επιβιώσει κάποιος και να καλύψει τα έξοδα του στην ώρα του. Η προσθήκη κρίνεται αδύναμη καθώς δεν προωθεί κίνητρα στους εργοδότες να είναι συνεπείς στις πληρωμές αλλά δίνει κίνητρο να καθυστερούν την πληρωμή των εργαζομένων.
Αν δοθούν τέτοια κίνητρα στου εργοδότες θα έχουμε αρνητικές επιπτώσεις στο σύνολο της οικονομίας καθώς θα μειώσει την κυκλοφορία του χρήματος και θα μειώσει την κατανάλωση ειδικότερα από απασχολούμενους σε εποχιακής εργασία (τουρισμός, αγροτικός τομέας κτλ) οι οποίοι δεν θα μπορούν να πληρώνουν ενοίκιο στην ώρα τους, δεν θα μπορούν να κάνουν τα ψώνια τους κτλ.
Προτείνω το ανώτερο 15 ημέρες καθυστέρηση μόνο με γραπτή συγκατάθεση του εργαζόμενου και σε περιπτώσεις μόνο αν υπάρχει σοβαρή αιτία η οποία θα πρέπει να αναγράφεται στην συγκατάθεση και να μπορεί να ελεγχθεί από αρμόδιο έλεγχο . Επίσης ο εργαζόμενος θα πρέπει να δικαιούται με κάθε καθυστερημένη πληρωμή την καταβολή του νόμιμου τόκου υπερημερίας.
Πέρα από τις νομοθετικές ρυθμίσεις που ενισχύουν τη νομική διεκδίκηση των δεδουλευμένων πρέπει να βρεθούν λειτουργικοί τρόποι να ελέγχονται οι εργοδότες για το αν έχουν πραγματική αδυναμία εμπρόθεσμης πληρωμής ή υπάρχει καταχρηστική καθυστέρηση πληρωμών, ακόμη και με αυτεπάγγελτο φορολογικό έλεγχο μετά από καταγγελία εργαζομένων για καθυστέρηση πληρωμών πάνω του εξαμήνου.
Πχ τα ΚΕΚ που διαχειρίζονται προγράμματα κατάρτισης και βασίζονται εν πολλοίς στην εκταμίευση ευρωπαϊκών και κρατικών χρηματοδοτήσεων για τα λειτουργικά και το κέρδος τους θα πρέπει να έχουν ναι μεν μεγαλύτερο χρόνο από τους 2 μήνες για την καταβολή δεδουλευμένων όταν υπάρχει αντικειμενική και ελεγχόμενη αδυναμία καταβολής τους, αλλά κατά την εκταμίευση από το πρόγραμμα να υπάρχει υποχρεωτική παρακράτηση ποσού για την πληρωμή των εργαζομένων τους.
Νομίζω ότι το διάστημα είναι πολύ μικρό για να θεωρηθεί σαν μονομερής βλαπτική μεταβολή η δίμηνη καθυστέρηση των αποδοχών, ειδικά για μη κερδοσκοπικά Ιδρύματα που η καθυστέρηση οφείλεται στη καθυστερημένη είσπραξη των νοσηλίων από το Δημόσιο.
Μήπως το διάστημα θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο,γιατί αν ψηφιστεί ο Νόμος, όλοι οι εργαζόμενοι της ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΚΗΣ που δεν έχουν λάβει τις αποδοχές των δύο τελευταίων μηνών θα καταγγείλουν τη σύμβασή τους.
Αφού στη φαρέτρα των εργαζομένων υπάρχει η δυνατότητα της επίσχεσης, πιστεύω ότι τα διάστημα πρέπει να γίνει μεγαλύτερο.