Η προθεσμία ολοκλήρωσης της τεχνικής ανασυγκρότησης των ναυπηγοεπισκευαστικών δραστηριοτήτων παρατείνεται έως την 31η.12.2021, προκειμένου να καταστούν συμβατές με τις διατάξεις του ν. 3982/2011 (Α’ 143) και τις κανονιστικές πράξεις που έχουν εκδοθεί δυνάμει αυτού.
Αρχική Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»Άρθρο 28 Ναυπηγεία
Άρθρο 28 Ναυπηγεία
- 4 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Άρθρο 1 Ορισμοί
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 2 Σύσταση Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 3 Αποστολή και αρμοδιότητες της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 4 Οργάνωση και λειτουργία της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 5 Διοικητής της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Αρμοδιότητες Διευθύνσεων και Τμημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 7 Αποσπάσεις προσωπικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 8 Ετήσιος Προγραμματισμός ΔράσηςΆρθρο 8 Ετήσιος Προγραμματισμός Δράσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 9 Έκθεση ΠεπραγμένωνΆρθρο 9 Έκθεση Πεπραγμένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 Οικονομική διαχείρισηΆρθρο 10 Οικονομική διαχείριση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 Ελεγκτές της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 12 Εκπαίδευση − Επιμόρφωση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 13 Προϊστάμενοι μονάδων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 Κατανομή οργανικών θέσεων Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων στη ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15 Στελέχωση της ΔΙ.Μ.Ε.Α.Άρθρο 15 Στελέχωση της ΔΙ.Μ.Ε.Α.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16 Διοικητική υποστήριξη – Πειθαρχικές κυρώσειςΆρθρο 16 Διοικητική υποστήριξη – Πειθαρχικές κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 Τροποποίηση άρθρου 56 του π.δ. 147/2017
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Τροποποίηση άρθρου 20 του ν. 4354/2015
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19 Τροποποίηση άρθρου 13 του ν. 4177/2013Άρθρο 19 Τροποποίηση άρθρου 13 του ν. 4177/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 20 Τροποποίηση άρθρου 17 του ν. 4177/2013
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 21 Τροποποίηση του άρθρου 11 του ν. 3377/2005
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Ειδικές και μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Άρθρο 23 Ραδιοφάρμακα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24 Αρμοδιότητα ΤΕΕ για τη διενέργεια πιστοποιήσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 Παράταση προθεσμίας για τη χορήγηση άδειας εγκατάστασης ή λειτουργίας των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 26 Κανονισμοί Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων (ΟΥΜΕΔ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 6 του ν. 4109/2013 (Α΄16)Άρθρο 27 Τροποποίηση του άρθρου 6 του ν. 4109/2013 (Α΄16)
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 28 Ναυπηγεία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 29 Τροποποίηση του άρθρου 7 του π.δ. 112/2012Άρθρο 29 Τροποποίηση του άρθρου 7 του π.δ. 112/2012
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 30 Ενιαίο Μητρώο Ανελκυστήρων και λοιπές ρυθμίσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31 Τροποποίηση άρθρου 55Α του ν. 3982/2011Άρθρο 31 Τροποποίηση άρθρου 55Α του ν. 3982/2011
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 32ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Άρθρο 32
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33 Τροποποίηση των διατάξεων του α.ν. 89/1967Άρθρο 33 Τροποποίηση των διατάξεων του α.ν. 89/1967
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 Τροποποιήσεις των διατάξεων του ν. 4399/2016 – Παράταση προθεσμιών ολοκλήρωσης των υπαχθέντων στους αναπτυξιακούς νόμους 3299/2004 και 3908/2011 επενδυτικών σχεδίωνΆρθρο 34 Τροποποιήσεις των διατάξεων του ν. 4399/2016 – Παράταση προθεσμιών ολοκλήρωσης των υπαχθέντων στους αναπτυξιακούς νόμους 3299/2004 και 3908/2011 επενδυτικών σχεδίων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 Ένταξη αθλητικών εγκαταστάσεων στα καθεστώτα ενισχύσεων του ν. 4399/2016
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3908/2011Άρθρο 36 Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3908/2011
- 9 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ Άρθρο 37 Τροποποίηση άρθρου 22 Α ΚΦΕ σχετικά με την προσαύξηση κατά 100% της έκπτωσης δαπανών επιστημονικής και τεχνολογικής έρευνας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 Τροποποίηση άρθρου 17 ΚΦΔ σχετικά με τη χορήγηση φορολογικών στοιχείων στην Γενική Γραμματεία Έρευνας και ΤεχνολογίαςΆρθρο 38 Τροποποίηση άρθρου 17 ΚΦΔ σχετικά με τη χορήγηση φορολογικών στοιχείων στην Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 39 Εξαίρεση από το ενιαίο μισθολόγιο ερευνητών σε προγράμματα μη χρηματοδοτούμενα από τον κρατικό προϋπολογισμό
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40 Αναγνώριση προϋπηρεσίας ερευνητών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 Δικαίωμα αμοιβής αξιολογητών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42 Παρεμβάσεις για την Εθνική Στρατηγική Έρευνας, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43 Αποσύνδεση της Γ.Γ.Ε.Τ. από το Ινστιτούτο Έρευνας του Βυζαντινού ΠολιτισμούΆρθρο 43 Αποσύνδεση της Γ.Γ.Ε.Τ. από το Ινστιτούτο Έρευνας του Βυζαντινού Πολιτισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 Καθορισμός του ΕΛΙΑΜΕΠ ως δικαιούχου χρηματοδότησης από το ΕΛΙΔΕΚ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 45 Συνεδρίαση επιτροπών μέσω τηλεδιάσκεψης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 46 Θέματα Οικονομικού Επιμελητηρίου της ΕλλάδαςΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 46 Θέματα Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47 Τροποποιήσεις άρθρου 58 του ν. 4314/2014Άρθρο 47 Τροποποιήσεις άρθρου 58 του ν. 4314/2014
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 48 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
1 Ιουνίου 2020, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
15 Ιουνίου 2020, 17:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο Νόμου «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»Αιτιολογική Έκθεση για το Σχ/Ν «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ στο Σχ/Ν «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
9 Σχόλια 99 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΛΙΕΥΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΟΛΟΣ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΚΑΦΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΉΣ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΙΕΥΤΙΚΩΝ ΣΚΑΦΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΕΙ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΛΑ ΣΚΑΦΗ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΘΕΙ ΑΛΛΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΎΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΑ
ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΚΟΥΣΤΟ Ο ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΙΕΥΤΙΚΟ ΣΤΟΛΟ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΞΑΦΝΙΚΗ ΕΙΣΡΟΗ ΥΔΑΤΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΕΘΡΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ.
ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ
Προτείνεται στην συγκεκριμένη διάταξη να περιληφθούν και οι μονάδες βυρσοδεψείων, προκειμένου να τις δοθεί η δυνατότητα να ξεπεράσουν ασυμβατότητες στην αδειοδότηση τους που προέκυψαν μέσα στο περιβάλλον της μακροχρόνιας οικονομικής κρίσης και να στηριχθεί και να αναπτυχθεί στην δύσκολη αυτή συγκυρία, ο συγκεκριμένος ιστορικός κλάδος της μεταποίησης στην χώρα
Μετά την επιτυχή προστασία της υγείας του ελληνικού λαού, οι σκέψεις και ο προβληματισμός στρέφεται πλέον στην προσαρμογή της επαγγελματικής και επιχειρηματικής μας δραστηριότητας στη νέα κανονικότητα και στην πρόσφορη ένταξη της ναυπηγοεπισκευαστικής δραστηριότητας στο νέο αναπτυξιακό πρότυπο της χώρας, σύμφωνα με τα σύγχρονα δεδομένα.
Η μέριμνα της ελληνικής Πολιτείας για τη διασφάλιση της λειτουργίας των υφιστάμενων ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων στο χώρο που διαχρονικά βρίσκονται, με σκοπό την εξασφάλιση αδιάλειπτης διαθεσιμότητας και παροχής αξιόπιστων και ποιοτικών υπηρεσιών ναυπήγησης, κατασκευής, συντήρησης και επισκευής σε πλοία και σκάφη, κρίνεται αναγκαία.
Ας μην ξεχνάμε ότι τα ναυπηγεία εξυπηρετούν πλοία και σκάφη της Ελληνικής Ακτοφυλακής και του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά και την αναγκαία επίταξη αυτών για σκοπούς Εθνικής Άμυνας.
Η παράταση αυτή είναι μόνο ένα μέρος της συνολικής προσπάθειας για την οριστική αδειοδότηση των ναυπηγείων και απαιτείται η συμβολή και άλλων Υπουργείων.
Με εκτίμηση,
Τυχομίδου Χριστίνα
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Τεχνικό Γραφείο
COMBO ENGINEERING ASSOCIATES
13ο χλμ ΕΟ Θεσ/νίκης – Μουδανιών
Κ17 Ισόγειο Εμπορικού Κέντρου Eurotech
ΤΘ 60364, ΤΚ 57001
ΘΕΡΜΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Τα ναυπηγεία του νομού Θεσσαλονίκης αποτελούν μέρος της παράδοσης της περιοχής μας. Εκτός των αλιευτικών σκαφών της περιοχής μας ( μηχανότρατες, γρι γρι , παράκτια ) τα οποία έχουν κατασκευαστεί σχεδόν το σύνολο αυτών αλλά και τα περισσότερα αλιευτικά από όλη τη Χώρα τα οποία μέχρι πρότινος εξυπηρετούνταν στα εν λόγω ναυπηγεία. Είναι τα μοναδικά που υπάρχουν στην περιοχή μας. Τα ναυπηγεία της Θεσσαλονίκης επιβάλλεται να συνεχίσουν να λειτουργούν. Είναι τρομερό λάθος, να μην μπορούν να λειτουργήσουν διότι εκτός των άλλων τα ναυπηγεία είναι Εθνική Ανάγκη. Είναι σε θέση σε περιόδους έκτακτης ανάγκης να προσφέρουν και υπηρεσίες Εθνικές στο ναυτικό της χώρας μας και όχι μόνο. Επαγγελματικά τουριστικά σκάφη που δραστηριοποιούνται στο νόμο, σκάφη αναψυχής κ.λ.π. Στην περίπτωση που χρειαστεί άμεση ανάγκη ανέλκυσης τους σε κοντινή απόσταση θα πρέπει να υπάρχει ο κατάλληλος χώρος για να εξυπηρετηθούν.
Ακόμη και σε μια έκτακτη ανάγκη π.χ. κάποια ξαφνικά εισροή ύδατος , θα μπορούσε να έχει πολύ άσχημη εξέλιξη, ακόμη και το βύθισμα του σκάφους , λόγω της μεγάλης απόστασης σε κάποιο άλλα ναυπηγείο.
Είναι δυνατόν να σταματήσουν να λειτουργούν τα ναυπηγεία ; Είναι αδιανόητο και παράλογο. Το μεγαλύτερο αλιευτικό καταφύγιο των Βαλκανίων βρίσκεται στο νομό Θεσσαλονίκης και δεν θα έχουμε ναυπηγεία να εξυπηρετηθούμε;
Τα ναυπηγεία της Θεσσαλονίκης επιβάλλεται να συνεχίσουν να λειτουργούν.
Κάποια λειτουργούν στη συγκεκριμένη περιοχή πάνω από 35 χρόνια.
Ο Συνεταιρισμός δηλώνει την αμέριστη συμπαράσταση στους ιδιοκτήτες των ναυπηγείων και ζητεί να παραμείνουν και να εξακολουθούν να δραστηριοποιούνται η εν λόγω επιχειρήσεις και επιπλέον να της παραχθούν οι όποιες διευκολύνσεις απαιτούνται , έως ότου βρεθεί οριστική λύση, ώστε οι πλοιοκτήτες και οι εργάτες που εργάζονται στην συντήρηση των σκαφών τους να έχουν τις ανέσεις της εποχής μας. Το συμφέρον της αλιευτικής παραγωγικής τάξης και του τοπικού πληθυσμού πιστεύουμε απαιτεί την συνέχιση της λειτουργίας των ναυπηγείων εκεί όπου τόσα χρόνια συντηρούσαμε τα σκάφη μας, όχι μόνο εμείς αλλά και οι πατεράδες μας .
Σε αναμονή της απάντησής σας , ευχαριστούμε πολύ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΕΝΑΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ , ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΝΥΑΠΗΓΕΙΩΝ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ ΖΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΩΝ. ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΝΟΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.
Πολύ θετικό μέτρο, η λειτουργία των ναυπηγείων είναι αναγκαία για την περιοχή ,στην οποία ελλιμενίζονται πάνω από 100 αλιευτικά σκάφη μέσης αλιείας για τα οποία , η ανέλκυση στα ναυπηγεία είναι απαραίτητη στην ετήσια συντήρηση τους.
Επιπλέον η λειτουργία των ναυπηγείων προσφέρει εργασία σε ενα μεγαλο αριθμό επιχειρήσεων και εργαζομένων γεγονός που συμβάλει στην οικονομία της περιοχής ειδικά αυτή την περίοδο.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ