1. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται:
α) Το άρθρο 11 του ν. 4635/2019 (Α΄167) περί των επιτρεπόμενων δραστηριοτήτων εντός των Oργαvωμέvων Yπoδoχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων,
β) η παρ. 6γ του άρθρου 67 του ν. 4605/2019 (Α΄ 52 περί των προϋποθέσεων ένταξης των ΒΙ.ΠΕ. του ν. 4458/1965 (Α’ 33) και των Β.Ε.ΠΕ. του ν. 2545/1997 (Α’ 254) στις διατάξεις του ν. 3982/2011 (Α’ 143) περί των Επιχειρηματικών Πάρκων,
γ) οι παρ. 3 και 4 του άρθρου 59 του ν. 3982/2011, περί της διαδικασίας τροποποίησης υφιστάμενων Κανονισμών Λειτουργίας μετά από υποβολή αιτήματος και σύσταση Επιτροπής Διαβούλευσης για την εξέτασή του και περί εξουσιοδότησης για τον καθορισμό πλαισίου κοινών κανόνων και κατευθύνσεων οργάνωσης και λειτουργίας των επιχειρηματικών πάρκων.
2. Τα άρθρα 41 έως 56 και 57 έως 63 του ν. 3982/2011 παύουν να ισχύουν για αιτήσεις ίδρυσης Επιχειρηματικού Πάρκου που υποβάλλονται μετά την έκδοση της κανονιστικής πράξης που εκδίδεται κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 1 του άρθρου 45.
Αρχική Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών ΔραστηριοτήτωνΆρθρο 48-Καταργούμενες διατάξεις
Άρθρο 48-Καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 1-Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2-Αντικείμενο
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 3-Ορισμοί
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 4-Τύποι Επιχειρηματικού Πάρκου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 5-Δραστηριότητες που ασκούνται εντός Επιχειρηματικού Πάρκου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 6-Εταιρεία Ανάπτυξης και Διαχείρισης Επιχειρηματικού Πάρκου (Ε.Α.Δ.Ε.Π.) –
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 7-Ίδρυση Επιχειρηματικού Πάρκου
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 8-Διασφάλιση έκτασης Επιχειρηματικού Πάρκου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 9-Χωροθέτηση Επιχειρηματικού Πάρκου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10-Έγκριση ανάπτυξης Επιχειρηματικού Πάρκου
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 11-Πολεοδόμηση του Επιχειρηματικού Πάρκου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 12-Θέματα κυριότητας χώρων και υποδομών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 13-Εισφορά σε γη και σε χρήμα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14-Χρήση αιγιαλού και παραλίας και Ελεύθερες Ζώνες – Ζώνες Αποθηκών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 15-Εξωτερικές υποδομές
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16-Ολοκλήρωση των έργων υποδομής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 17-Μεταβολές και επέκταση του Επιχειρηματικού Πάρκου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18-Ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 19-Επιχειρηματικό Πάρκο Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (Ε.Π.Μ.Μ.Μ.)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20-Επιχειρηματικό Πάρκο Εξυγίανσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21-Επιχειρηματικό Πάρκο οριοθετημένο σε διακριτές γεωγραφικές περιοχές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22-Διοίκηση και διαχείριση του Επιχειρηματικού Πάρκου
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 23-Κανονισμός Λειτουργίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24-Σύμβαση εγκατάστασης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25-Παροχή υπηρεσιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26-ΔιαμεσολάβησηΆρθρο 26-Διαμεσολάβηση
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 27-Υποκατάσταση της Ε.Α.Δ.Ε.Π.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28-Κίνητρα για την ίδρυση Επιχειρηματικού Πάρκου
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29-Κίνητρα αδειοδότησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30-Κίνητρα για την εγκατάσταση εντός Επιχειρηματικού Πάρκου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31-Αξιοποίηση έκτασης εντός Επιχειρηματικού Πάρκου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32-Εποπτεία Επιχειρηματικών Πάρκων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33-Συνέπειες – Κυρώσεις- ΠοινέςΆρθρο 33-Συνέπειες – Κυρώσεις- Ποινές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34-Ψηφιακά εργαλεία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35-Επιχειρησιακό Σχέδιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36-Πεδίο εφαρμογήςΆρθρο 36-Πεδίο εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 37-Σύσταση δικαιώματος επιφανείας εντός Ο.Υ.Μ.Ε.Δ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38-Σύσταση και μεταβίβαση δικαιώματος επιφανείας σε τμήμα οικοπέδου εντός Ο.Υ.Μ.Ε.Δ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39-Περιεχόμενο του δικαιώματος επιφανείαςΆρθρο 39-Περιεχόμενο του δικαιώματος επιφανείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40-Μεταβίβαση και επιβάρυνση του δικαιώματος επιφανείας – Βάρη επί του κτίσματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41-Λήξη και απόσβεση επιφανείας – Αποτελέσματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42-Συνέπειες της λήξης της επιφανείας για τις ενοχικές συμβάσειςΆρθρο 42-Συνέπειες της λήξης της επιφανείας για τις ενοχικές συμβάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43-Προστασία επιφανειούχουΆρθρο 43-Προστασία επιφανειούχου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44-Φορολογική μεταχείριση – Διαδικασίες αναγκαστικής εκτέλεσηςΆρθρο 44-Φορολογική μεταχείριση – Διαδικασίες αναγκαστικής εκτέλεσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45-Τελική διάταξηΆρθρο 45-Τελική διάταξη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46-Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 47-Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 48-Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49-Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Αυγούστου 2022, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
10 Σεπτεμβρίου 2022, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 224 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Δεν προσδιορίζεται η ισχύς των διατάξεων των άρθρων 56Α και 56Β του Ν.3982/2011 που αφορούν στο ΕΠΕ Οινοφύτων. Θα πρέπει να υπάρξει ειδική αναφορά κατά πόσο παραμένουν οι σχετικές διατάξεις σε ισχύ ή ποιες καταργούνται και πως αντιμετωπίζονται πλέον, ιδίως ως προς τις προβλέψεις που σχετίζονται με την ΕΑΝΕΠ και ΕΔΕΠ λαμβάνοντας υπόψη ότι με το νέο θεσμικό πλαίσιο προβλέπεται ενοποίηση αυτών (ΕΑΔΕΠ).
Να διαγραφεί η παρ. «γ» καθότι αφορά ομόφωνα ψηφισμένες διατάξεις από την Ελληνική Βουλή το 2019.
Σημειώνεται ότι κατά την τελευταία τριετία πριν την ανάρτηση του παρόντος σχεδίου νόμου οι εκπρόσωποι των εγκατεστημένων επιχειρήσεων στις ΒΙΠΕ έχουν υποβάλει επανειλημμένως τις προτάσεις τους τόσο προφορικώς όσο και εγγράφως τόσο ενώπιον του Υπουργείου Ανάπτυξης όσο και ενώπιον της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας. Στην τελευταία μάλιστα συστάθηκε η προβλεπόμενη από το ισχύον νομικό καθεστώς επιτροπή διαβούλευσης για την τροποποίηση υφιστάμενων κανονισμών Λειτουργίας οι διεργασίες της οποίας διήρκησαν επί μακρό χρονικό διάστημα και όλα τα συμμετέχοντα μέρη (φορέας Ανάπτυξης και εγκατεστημένες επιχειρήσεις) ανέπτυξαν εκτενώς τις απόψεις τους και η Επιτροπή όπως συνάγεται από τα πρακτικά της έδωσε θετικό πρόσημο στις προτάσεις και αιτιάσεις των εγκατεστημένων επιχειρήσεων, που συνάδουν με τις παρούσες προτάσεις μας στο παρόν σχέδιο νόμου. Επίσης, οι εκθέσεις της ΕΥ που συντάχθηκαν για λογαριασμό του Υπουργείου Ανάπτυξης και περιέχονταν στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ επισήμαναν τις καλές διεθνείς πρακτικές αναφορικά με την ανάπτυξη και διαχείριση των ΕΠ και περιείχαν προτάσεις για την τροποποίηση του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου αντίστοιχες με τις προτάσεις μας. Tέλος, στη συσταθείσα στη ΓΓΒ επιτροπή διαβούλευσης για την τροποποίηση του κανονισμού λειτουργίας της ΒΙΠΕ Πάτρας διατυπώθηκαν οι απόψεις και προτάσεις των εκπροσώπων των εγκατεστημένων επιχειρήσεων στη ΒΙΠΕ Πάτρας (ΣΕΒΙΠΑ) και οι απόψεις της ΕΤΒΑ. Οι απόψεις που διατυπώθηκαν κατά τις συνεδριάσεις της πιο πάνω Επιτροπής περιέχονται στα πρακτικά συνεδριάσεών της τα οποία είναι δημοσιευμένα. Στα ίδια πρακτικά περιέχονται και οι απόψεις και κρίσεις της Επιτροπής Διαβούλευσης, η οποία έδωσε ομοίως θετικό πρόσιμο σε πολλές από τις προτάσεις του ΣΕΒΙΠΑ.
Παρά τα πιο πάνω τίποτα από τις προτάσεις μας και τις εισηγήσεις των αρμόδιων Επιτροπών δεν έγινε δεκτό, όπως διαφαίνεται από την πλήρη απουσία έστω και μια προτεινόμενης ρύθμισης στο παρόν σχέδιο νόμου, το οποίο πρέπει να αποσυρθεί.
Να γίνει σαφής διαχωρισμός ότι διατάξεις του νομοσχεδίου έχουν εφαρμογή σε νέους Οργανωμένους χώρους υποδοχής και όχι σε υπάρχοντες χώρους υποδοχής (ΒΙΠΕ, ΒΕΠΕ κλπ).
Συνυπογράφοντες:
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Ηρακλείου
Ένωση Βιομηχανιών & Βιοτεχνιών Λαμίας
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Τρίπολης – ΣΕΒΙΠΕΤ
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Σερρών
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Καλαμάτας
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Σχιστού – ΒΙΠΑΣ
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Δράμας
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Πάτρας
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Ιωαννίνων
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Πρέβεζας
Σύνδεσμος Βιομηχανιών & Βιοτεχνιών Έβρου
Σύνδεσμος Βιομηχάνων & Βιοτεχνών Νομού Ροδόπης – ΣΒΒΝΡ
Να προστεθεί στην παράγραφο 1 εδάφιο δ ότι:
Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται:
δ) οι παράγραφοι 8, 9, 10 και 12 του άρθρου 56Β του νόμου 3982/2011.
Να προστεθεί στην παράγραφο 1 εδάφιο δ ότι:
Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργούνται:
δ) οι παράγραφοι παραγράφων 8, 9, 10 και 12 του άρθρου 56Β του νόμου 3982/2011.
Να καταργηθεί η διάταξη που απαιτεί έγκριση του ΚΕΣΑ ή της ΣΑ για ακίνητα που έχουν πρόσωπο σε δρόμο πλάτους μεγαλύτερο από 20μ για οικόπεδα εντός ΒΙΠΕ πχ η ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης έχει πολλούς δρόμους πλάτους άνω των 20μ) και ΕΠ.(Ν.4495/2017 άρθρο 7 παρ. 1 περίπτωση ιβ)
Να καταργηθεί η διάταξη που απαιτεί έγκριση του ΚΕΣΑ ή της ΣΑ για ακίνητα άνω των 5.000τμ καθώς η πλειονότητα των κτιρίων που αναπτύσσονται σε οργανωμένους υποδοχείς.(Ν.4495/2017 άρθρο 11 παρ. 5). πχ σε ακίνητο που είναι ήδη άνω των 5.000τμ με την υπάρχουσα διάταξη ζητείται έγκριση του ΚΕΣΑ για μία επέκταση έστω και 100 τμ