1. Προκειμένου να εγκατασταθεί μία επιχείρηση εντός του Ε.Π., απαιτείται να συνάψει σύμβαση εγκατάστασης με την Ε.Α.Δ.Ε.Π..
2. Σύμβαση εγκατάστασης είναι η σύμβαση μεταξύ της Ε.Α.Δ.Ε.Π. και της προς εγκατάσταση επιχείρησης, προκειμένου η τελευταία να μπορεί να εγκατασταθεί σε Επιχειρηματικό Οικόπεδο εντός του Ε.Π. και στην οποία εξειδικεύονται οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα της εγκατεστημένης επιχείρησης προς την Ε.Α.Δ.Ε.Π. και αντίστοιχα, της Ε.Α.Δ.Ε.Π. προς την τελευταία.
3. Ως ελάχιστο περιεχόμενο της σύμβασης εγκατάστασης ορίζονται η εξειδίκευση των ρυθμίσεων του Κανονισμού Λειτουργίας και η ανάληψη της υποχρέωσης συμμόρφωσης με τις προβλέψεις του. Η σύμβαση εγκατάστασης δύναται να περιέχει και κάθε άλλη συμφωνία ή όρο σχετικά με επιπρόσθετες υποχρεώσεις ή δικαιώματα, χωρίς οι συμφωνίες αυτές να μπορούν να μεταβάλλουν τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την απόφαση έγκρισης της ανάπτυξης του Ε.Π. ή με οποιονδήποτε τρόπο να τροποποιούν τον Κανονισμό Λειτουργίας.
4. Οι εγκατεστημένες επιχειρήσεις δικαιούνται να χρησιμοποιούν όλες τις κοινόχρηστες υποδομές σύμφωνα με τον προορισμό τους. Επίσης απολαμβάνουν δικαίωμα προτίμησης στην περίπτωση πώλησης μισθωμένων σε αυτές ακινήτων.
Αρχική Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών ΔραστηριοτήτωνΆρθρο 24-Σύμβαση εγκατάστασης
Άρθρο 24-Σύμβαση εγκατάστασης
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 1-Σκοπός
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 2-Αντικείμενο
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 3-Ορισμοί
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 4-Τύποι Επιχειρηματικού Πάρκου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 5-Δραστηριότητες που ασκούνται εντός Επιχειρηματικού Πάρκου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 6-Εταιρεία Ανάπτυξης και Διαχείρισης Επιχειρηματικού Πάρκου (Ε.Α.Δ.Ε.Π.) –
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 7-Ίδρυση Επιχειρηματικού Πάρκου
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 8-Διασφάλιση έκτασης Επιχειρηματικού Πάρκου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 9-Χωροθέτηση Επιχειρηματικού Πάρκου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 10-Έγκριση ανάπτυξης Επιχειρηματικού Πάρκου
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 11-Πολεοδόμηση του Επιχειρηματικού Πάρκου
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 12-Θέματα κυριότητας χώρων και υποδομών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 13-Εισφορά σε γη και σε χρήμα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14-Χρήση αιγιαλού και παραλίας και Ελεύθερες Ζώνες – Ζώνες Αποθηκών
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 15-Εξωτερικές υποδομές
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16-Ολοκλήρωση των έργων υποδομής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 17-Μεταβολές και επέκταση του Επιχειρηματικού Πάρκου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18-Ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 19-Επιχειρηματικό Πάρκο Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (Ε.Π.Μ.Μ.Μ.)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 20-Επιχειρηματικό Πάρκο Εξυγίανσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21-Επιχειρηματικό Πάρκο οριοθετημένο σε διακριτές γεωγραφικές περιοχές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 22-Διοίκηση και διαχείριση του Επιχειρηματικού Πάρκου
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 23-Κανονισμός Λειτουργίας
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 24-Σύμβαση εγκατάστασης
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 25-Παροχή υπηρεσιών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26-ΔιαμεσολάβησηΆρθρο 26-Διαμεσολάβηση
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 27-Υποκατάσταση της Ε.Α.Δ.Ε.Π.
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 28-Κίνητρα για την ίδρυση Επιχειρηματικού Πάρκου
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 29-Κίνητρα αδειοδότησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 30-Κίνητρα για την εγκατάσταση εντός Επιχειρηματικού Πάρκου
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 31-Αξιοποίηση έκτασης εντός Επιχειρηματικού Πάρκου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 32-Εποπτεία Επιχειρηματικών Πάρκων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33-Συνέπειες – Κυρώσεις- ΠοινέςΆρθρο 33-Συνέπειες – Κυρώσεις- Ποινές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34-Ψηφιακά εργαλεία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35-Επιχειρησιακό Σχέδιο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36-Πεδίο εφαρμογήςΆρθρο 36-Πεδίο εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 37-Σύσταση δικαιώματος επιφανείας εντός Ο.Υ.Μ.Ε.Δ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 38-Σύσταση και μεταβίβαση δικαιώματος επιφανείας σε τμήμα οικοπέδου εντός Ο.Υ.Μ.Ε.Δ.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39-Περιεχόμενο του δικαιώματος επιφανείαςΆρθρο 39-Περιεχόμενο του δικαιώματος επιφανείας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 40-Μεταβίβαση και επιβάρυνση του δικαιώματος επιφανείας – Βάρη επί του κτίσματος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 41-Λήξη και απόσβεση επιφανείας – Αποτελέσματα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42-Συνέπειες της λήξης της επιφανείας για τις ενοχικές συμβάσειςΆρθρο 42-Συνέπειες της λήξης της επιφανείας για τις ενοχικές συμβάσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43-Προστασία επιφανειούχουΆρθρο 43-Προστασία επιφανειούχου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44-Φορολογική μεταχείριση – Διαδικασίες αναγκαστικής εκτέλεσηςΆρθρο 44-Φορολογική μεταχείριση – Διαδικασίες αναγκαστικής εκτέλεσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45-Τελική διάταξηΆρθρο 45-Τελική διάταξη
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 46-Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 47-Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 48-Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49-Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
19 Αυγούστου 2022, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
10 Σεπτεμβρίου 2022, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 224 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Άρθρο 24 (Σύμβαση Εγκατάστασης) παρ. 1
Σχολιασμός: Δεδομένου ότι, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 23 του ΣχΝ, ο Κανονισμός Λειτουργίας θα αποτελεί «ιδιωτική σύμβαση» μεταξύ της ΕΑΔΕΠ και των εγκατεστημένων επιχειρήσεων, θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι η εγκατάσταση και η λειτουργία επιχείρησης (δραστηριότητας) δεν θα είναι επιτρεπτή εάν δεν έχει συναφθεί η Σύμβαση Εγκατάστασης. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ότι κάθε εγκατεστημένη και λειτουργούσα δραστηριότητα εντός του Ε.Π. έχει συμβληθεί για την αποδοχή του ΚανΛειτ. Εάν επιχείρηση λειτουργήσει χωρίς ΣυμβΕγκ, θα στερείται των προϋποθέσεων νόμιμης λειτουργίας, κατά την έννοια του Ν. 4442/2016.
Προτείνεται η εξής διατύπωση: «1. Προκειμένου να εγκατασταθεί και να λειτουργεί μία επιχείρηση εντός του Ε.Π., απαιτείται να συνάψει σύμβαση εγκατάστασης με την Ε.Α.Δ.Ε.Π. Σύμβαση Εγκατάστασης απαιτείται κάθε φορά που επέρχεται μεταβολή στο πρόσωπο που έχει δικαιώματα επί του Επιχειρηματικού Οικοπέδου.».
Ομοίως στις συμβάσεις εγκατάστασης παρατηρούνται όπως και στο άρθρο 23, οι ίδιες ασάφειες και αοριστίες, σχετικά με τον τρόπο κατάρτισης (εξατομικευμένες ή όχι) αφού όπως μνημονεύεται ενδεχομένως θα συμπεριλαμβάνονται πρόσθετες υποχρεώσεις. Πως εξασφαλίζεται ότι οι πρόσθετες υποχρεώσεις δεν πρόκειται να μεταβάλλουν τους όρους και την ουσία του κανονισμού λειτουργίας;
Συνυπογράφοντες:
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Ηρακλείου
Ένωση Βιομηχανιών & Βιοτεχνιών Λαμίας
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Τρίπολης – ΣΕΒΙΠΕΤ
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Σερρών
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Καλαμάτας
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Σχιστού – ΒΙΠΑΣ
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Δράμας
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Πάτρας
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Ιωαννίνων
Σύνδεσμος Εγκατεστημένων Επιχειρήσεων Βι.Πε Πρέβεζας
Σύνδεσμος Βιομηχανιών & Βιοτεχνιών Έβρου
Σύνδεσμος Βιομηχάνων & Βιοτεχνών Νομού Ροδόπης – ΣΒΒΝΡ
Θεωρούμε ότι η διατύπωση του 2ου εδαφίου της Παρ. 4 παρέχει σημαντική διασφάλιση, η οποία όμως θα πρέπει να συμπεριληφθεί ως παρ.5, για να μη συσχετίζεται με τις κοινόχρηστες υποδομές.