1. Οι προβλεπόμενες για τη χορήγηση της άδειας εξετάσεις μπορεί να διενεργούνται κατ’ επιλογή του ενδιαφερομένου και από ικανούς, σύμφωνα με το Πρότυπο ISO/IEC 17024, φορείς, του δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα, ύστερα από αδειοδότηση αυτών από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων, η οποία χορηγείται μετά από αξιολόγηση της συνδρομής των απαιτήσεων του προαναφερομένου Προτύπου από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης ή φορέα Διαπίστευσης άλλου Κράτους Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
2. Για τον τρόπο διενέργειας των εξετάσεων και την εξεταστέα ύλη εφαρμόζονται οι διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος, που εκδίδεται σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 5 του παρόντος.
3. Οι ως άνω φορείς εκδίδουν βεβαίωση επιτυχούς εξέτασης του ενδιαφερομένου, η οποία προσδιορίζει, κατά περίπτωση, τις αντίστοιχες ειδικότητες και βαθμίδες, τις οποίες καλύπτει.
Ο τύπος και το περιεχόμενο των βεβαιώσεων επιτυχούς εξέτασης καθορίζεται με την Υπουργική Απόφαση του προβλέπεται να εκδοθεί στην παρ. 3 του άρθρου 5 του παρόντος.
4. Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει την ως άνω βεβαίωση εξέτασης στην αρμόδια Υπηρεσία της οικείας Περιφέρειας, η οποία εκδίδει την αιτούμενη άδεια εντός μηνός από την υποβολή των προβλεπομένων δικαιολογητικών.
Άρθρο 7 Εξετάσεις από Αδειοδοτημένους Φορείς
- 29 ΣχόλιαΆρθρο 1 Ορισμοί
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 2 Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 3 Πεδίο Εφαρμογής
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προϋποθέσεις χορήγησης αδείας επαγγελματικής δραστηριότητας
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 5 Σύστημα αδειοδότησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 6 Χορήγηση άδειας σε νομικά πρόσωπα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 7 Εξετάσεις από Αδειοδοτημένους Φορείς
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 Έλεγχος των αδειοδοτημένων φορέων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 9 Ενιαίο Μητρώο Αδειών Τεχνικών Επαγγελμάτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 Επιτροπή Τεχνικών Επαγγελμάτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 11 Κυρώσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 12 Άλλες Διατάξεις
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 13 Ορισμοί
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 14 Πεδίο Εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 Κατηγορίες Δραστηριοτήτων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 16 Εγκατάσταση και Λειτουργία Δραστηριοτήτων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 17 Προϋποθέσεις και κριτήρια για την εγκατάσταση των δραστηριοτήτων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 18 Προϋποθέσεις λειτουργίας των δραστηριοτήτων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 19 Γενικοί κανόνες χωροθέτησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 20 Βαθμοί όχλησης και χωροθέτηση
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21 Αλλαγή χρήσης γης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 Άδεια Οικοδομής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23 Παρεκκλίσεις για την ανέγερση κτιριακών εγκαταστάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24 Τεχνική ανασυγκρότηση, προθεσμία προς μεταφοράΆρθρο 24 Τεχνική ανασυγκρότηση, προθεσμία προς μεταφορά
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 25 Αλλαγή του φορέα δραστηριοτήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 Υποδοχή της αίτησης – Ενημέρωση
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 27 Σύσταση Αυτοτελούς Υπηρεσίας στα Επιμελητήρια
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 28 Σύσταση Αυτοτελών Τμημάτων Αδειοδότησης και Ομάδων Έργου στην Περιφέρεια
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 29 Διαδικασία και προθεσμία έκδοσης άδειας εγκατάστασης και άδειας λειτουργίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 30 Διενέργεια Ελέγχων και Μητρώο Διαπιστευμένων Επιθεωρητών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 Κεντρική Συντονιστική Ομάδα Διοίκησης Αδειοδότησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32 Παράβολα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 33 Διοικητικές κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 Διοικητικές προσφυγές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 35 Επιτροπή εξέτασης ενδικοφανών προσφυγών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 Ενίσχυση ΔιαφάνειαςΆρθρο 36 Ενίσχυση Διαφάνειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37Άρθρο 37
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 38 Κατάταξη δραστηριοτήτων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 39 Διαδικασία Αξιολόγησης και Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 40 Διαχείριση Αποβλήτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 ΣκοπόςΆρθρο 42 Σκοπός
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 43 Πεδίο Εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 Χώροι οργάνωσης Επιχειρηματικών Πάρκων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 Εταιρία Ανάπτυξης Επιχειρηματικού Πάρκου (ΕΑΝΕΠ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 46 Διασφάλιση έκτασης – Διαδικασία ίδρυσης ΕΠ – Απαιτούμενα δικαιολογητικά
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 47 Έγκριση Ανάπτυξης Επιχειρηματικού Πάρκου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48 Θέματα κυριότητας χώρων και υποδομών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 49 Χρήση Αιγιαλού και ΠαραλίαςΆρθρο 49 Χρήση Αιγιαλού και Παραλίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 50 Ελεύθερες Ζώνες – Ελεύθερες Αποθήκες.Άρθρο 50 Ελεύθερες Ζώνες – Ελεύθερες Αποθήκες.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 Επιχορήγηση έργων υποδομής Επιχειρηματικών Πάρκων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 52 Πολεοδόμηση των Επιχειρηματικών Πάρκων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 53 Διαπίστωση ολοκλήρωσης των έργων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 54 Εγκατάσταση και λειτουργία επιχειρήσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 Εξωτερικές υποδομές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 Απόφαση οριοθέτησης των λοιπών κατηγοριών Επιχειρηματικών Πάρκων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57 Εσωτερική οργάνωση των λοιπών κατηγοριών Επιχειρηματικών Πάρκων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 58 Διοίκηση και διαχείριση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 59 Κανονισμός Λειτουργίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 Εποπτεία Επιχειρηματικών ΠάρκωνΆρθρο 60 Εποπτεία Επιχειρηματικών Πάρκων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 ΚυρώσειςΆρθρο 61 Κυρώσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 62 Κίνητρα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 63 Πεδίο Εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64 ΟρισμοίΆρθρο 64 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 ΕξαιρέσειςΆρθρο 65 Εξαιρέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 Αγορά καθαρών και ενεργειακώς αποδοτικών οχημάτων οδικών μεταφορώνΆρθρο 66 Αγορά καθαρών και ενεργειακώς αποδοτικών οχημάτων οδικών μεταφορών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 Μεθοδολογία για τον υπολογισμό του λειτουργικού κόστους καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματοςΆρθρο 67 Μεθοδολογία για τον υπολογισμό του λειτουργικού κόστους καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68Άρθρο 68
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 Απαιτήσεις για τις Μηχανολογικές Εγκαταστάσεις και τα Κτίρια που τις εξυπηρετούν
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 70 Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71 Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 72 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 72 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Δεκεμβρίου 2010, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
23 Δεκεμβρίου 2010, 23:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΑιτιολογική ΈκθεσηΕισήγηση ΥπουργούΕνημερωτικό ΣημείωμαΈκθεση ΔιαβούλευσηςΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 252 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14240 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Για τη διασφάλιση της συμβατότητας του σχεδίου νόμου με τους κανονισμού της ΕΕ αλλά και με τα ισχύοντα ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα προτείνεται η τροποποίηση των παραγράφων 1, 3 και 4 του άρθρου ως εξής:
4. «Οι προβλεπόμενες για τη χορήγηση της άδειας εξετάσεις μπορεί να διενεργούνται κατ’ επιλογή του ενδιαφερομένου και από διαπιστευμένους, σύμφωνα με το Πρότυπο ISO/IEC 17024, φορείς πιστοποίησης, του δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα, ύστερα από αδειοδότηση αυτών από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων, η οποία χορηγείται μετά από αξιολόγηση της συνδρομής των απαιτήσεων του προαναφερομένου Προτύπου από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης ή φορέα Διαπίστευσης άλλου Κράτους Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.»
Επίσης για τους ίδιους λόγους προτείνεται η αντικατάσταση των όρων «βεβαίωση εξέτασης» και «βεβαίωση επιτυχούς εξέτασης» με τον όρο «πιστοποιητικό»
Όσον αφορά την συμμετοχή στις εξεταστικές επιτροπές θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τετραμελής ώστε να δίνεται δικαίωμα συμμετοχής και σε εκπροσώπους των οικείων επαγγελματικών Σωματείων όπως άλλωστε γινόταν έως σήμερα ,αλλιώς πάλι θα προκύψουν αντιδράσεις, αφού κυρίως τα μέλη τους εξετάζονται. Ειδικά στις Κυκλάδες δεν νομίζω να υπάρχουν και εκπρόσωπος της ΓΣΕΒΕΕ ή Επαγγελματικού Επιμελητηρίου (Εργατικά Κέντρα και επαγγελματικά Σωματεία υπάρχουν)
Η παράγραφος 1, περιγράφει την ενδεχόμενη εμπλοκή ικανών σύμφωνα με το ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17024, ιδιωτικών κ δημόσιων φορέων εξετάσεων, που θα αδειοδοτούνται από τον ΕΟΠΠ, αφού πρώτα θα αξιολογούνται από το Ε.ΣΥ.Δ.
Εδώ θα πρέπει να καταστεί σαφές ότι δεν μπορεί να γίνεται απονομή πιστοποιητικού διαπίστευσης κατά ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17024 στους εξεταστικούς αυτούς φορείς. Και αυτό διότι το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17024 καθορίζει τις προϋποθέσεις λειτουργίας ενός Φορέα που Πιστοποιεί Πρόσωπα (εφεξής ΦΠΠ) βάσει συγκεκριμένων απαιτήσεων σχήματος πιστοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης και διατήρησης-συντήρησης του σχήματος.
Δεν μπορεί λοιπόν να εφαρμοστεί διαπίστευση αυτών των φορέων, γιατί καταρχήν δεν αποτελούν φορείς πιστοποίησης αλλά φορείς διενέργειας εξετάσεων. Πιο συγκεκριμένα. η διενέργεια εξετάσεων αποτελεί τμήμα-υποσύνολο της διεργασίας πιστοποίησης και ακόμα ακόμα υποσύνολο της αξιολόγησης. Η διαφορά έγκειται στο ότι ο ΦΠΠ εφαρμόζει όλες τις δραστηριότητες, μέσω των οποίων καθορίζεται κατά πόσο ένα άτομο ικανοποιεί συγκεκριμένες απαιτήσεις ικανότητας, ξεκινώντας από την αίτηση του ατόμου, και ενσωματώνοντας την αξιολόγησή του, την απόφαση πιστοποίησής του, την επιτήρησή του και την επαναπιστοποίησή του καθώς και τη χρήση των πιστοποιητικών και των λογοτύπων (ορισμός διεργασίας πιστοποίησης), ενώ ο εξεταστικός φορέας διενεργεί μόνο την εξέταση του ατόμου και όχι το σύνολο των παραπάνω επιμέρους στοιχείων. Επισημαίνω ακόμα ότι στο σημείο 3 αναφέρεται βεβαίωση επιτυχούς εξέτασης και όχι πιστοποιητικό συμμόρφωσης.
Επίσης ο εξεταστικός φορέας δεν αναπτύσσει-συντηρεί το σχήμα πιστοποίησης, δηλαδή δεν παράγει πχ νέες απαιτήσεις και τροποποιήσεις του σχήματος, ώστε να παρακολουθεί συνεχώς τη συμμόρφωση του πιστοποιημένου.
Άρα από το Ε.ΣΥ.Δ. μπορεί να γίνεται αξιολόγηση της ικανότητας του φορέα μόνο για ορισμένες απαιτήσεις του εν λόγω προτύπου, που σχετίζονται πχ με την οργανωτική του δομή (κεφ. 4.2), με το σύστημα ποιότητας που διατηρεί (κεφ. 4.4), με τις υπεργολαβίες (κεφ 4.5), με τα αρχεία και την ασφάλειά τους (παρ.4.6, 4.8), με την εμπιστευτικότητα (κεφ.4.7), με το προσωπικό που απασχολεί στις εξετάσεις (κεφ. 5), με την αξιολόγηση της συμμόρφωσης του υποψηφίου (μόνο το τμήμα της εξέτασης) (κεφ. 6.2) και ότι άλλο θα απαιτηθεί. Το αποτέλεσμα αυτής της αξιολόγησης του φορέα δεν θα οδηγεί σε πιστοποιητικό διαπίστευσης κατά ΕΛΟΤ ΕΝ ISO/IEC 17024 αλλά σε βεβαίωση αξιολόγησης της συμμόρφωσης με τις συγκεκριμένες ιδιαίτερες απαιτήσεις.
Μεσα από αυτή τη διεργασία καλύπτονται άλλωστε και σχεδόν όλα όσα αναφέρονται στο επόμενο άρθρο του νομοσχεδίου και συγκεκριμένα στο άρθρο 8, παρ.1
Βουδούρης Βιργίνιος
ΕΣΥΔ
Γιατι θα πρέπει να γίνονταιεπιπλεον εξετάσεις για την αδειοδοτηση; θα μπορούσε, κατευθειαν από τη σχολη που τελειωνει κάποιος να παιρνει και το πτυχίο του και την άδεια άσκησης, ταυτοχρονα η σχολη να ενημερωνει μεσω inernet τις υπηρεσιες με τα στοιχεία που απαιτουνται