Αρμόδιο δικαστήριο είναι το Ειρηνοδικείο στην περιφέρεια του οποίου ο οφειλέτης έχει την κυρία κατοικία του άλλως τη διαμονή του, το οποίο δικάζει κατά τη διαδικασία της εκουσίας δικαιοδοσίας.
Άρθρο 3. Αρμόδιο δικαστήριο – Διαδικασία
- 575 ΣχόλιαΆρθρο 1. Πεδίο Εφαρμογής
- 179 ΣχόλιαΆρθρο 2. Διαδικασία εξωδικαστικού συμβιβασμού
- 55 ΣχόλιαΆρθρο 3. Αρμόδιο δικαστήριο – Διαδικασία
- 176 ΣχόλιαΆρθρο 4. Σχέδιο Διευθέτησης Οφειλών
- 116 ΣχόλιαΆρθρο 5. Διαδικασία ρύθμισης και απαλλαγής από τα χρέη
- 128 ΣχόλιαΆρθρο 6. Ορισμός συνδίκου -Προστασία κύριας κατοικίας
- 38 ΣχόλιαΆρθρο 7. Καθήκον ειλικρινούς δήλωσης περιουσιακών στοιχείων και εισοδημάτων
- 76 ΣχόλιαΆρθρο 8. Επιτρεπτός χρόνος τήρησης και χρήσης δεδομένων
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
28 Οκτωβρίου 2009, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
5 Νοεμβρίου 2009, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σε
Στατιστικά
55 Σχόλια 1343 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14302 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Άρθρο 3
Σύμφωνα με το άρθρο 3 για την εκδίκαση των υποθέσεων αυτών είναι το Ειρηνοδικείο στην περιφέρεια του οποίου ο οφειλέτης έχει την κύρια κατοικία του. Θεωρούμε ότι πρέπει να εξασφαλιστούν οι προυποθέσεις για την αποτελεσματική διαχείριση των υποθέσεων (κατάρτιση και ενίσχυση δικαστών, πρόβλεψη ειδικών πινακίων, συνδρομή ειδικών συμβούλων- οικονομολόγων κλπ).
Κατά κανόνα, ο δανειολήπτης που αδυνατεί να αποπληρώσει το δάνειό του, αδυνατεί και να καλύψει το κόστος του δικηγόρου. Το καλύτερο που πρέπει να γίνει, είναι ο κάθε δανειολήπτης να μεταβεί στην Τράπεζά του προσκομίζοντας παραστατικά που αποδεικνύουν την αδυναμία του να πληρώσει και αυτά να αξιολογηθούν, χωρίς να απαιτούνται σύνδικοι και πτωχεύσεις.
Γιατί οι δανειολήπτες να προσφύγουν στη γραμματεία του Δικαστηρίου, αφού μπορεί να γίνει εξωδικαστικός συμβιβασμός με την Τράπεζα; Ανθρωποι που πεινάνε και ζουν από απορρίμματα λαϊκών αγορών ή από συσσίτια, θα μπορέσουν να πληρώσουν δικηγόρους;
Οι Τράπεζες μπορούν να δώσουν λύσεις σε όλους όσους αποδεδειγμένα βρίσκονται σε αδυναμία διότι οι ίδιες γνωρίζουν πολύ καλά ότι είναι εκτεθειμένες και θα προβούν από μόνες τους σε διαγραφές χρεών, διότι δεν έχουν να εισπράξουν τίποτα από τον μη έχοντα. Σε ότι αφορά στο ποιοί θα απαλλαγούν, αυτό έχει προβλεφθεί από τον Αστικό Κώδικα, Άρθρα 363, 336, 338 περί διαγραφής χρεών.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΚΑΤΑΛΩΤΙΚΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΩ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ /ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ? ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ?
ΑΤΟΜΑ ΥΠΕΡΗΛΙΚΑ Π.Χ. 80 ΕΤΩΝ, ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 67%, ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ.
ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ, ΧΩΡΙΣ ΔΑΙΔΑΛΩΔΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΚΟΣΤΟΣ. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΕΙ ΣΕ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ.
ΑΜΑ ΟΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ 1000 EURO ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΩΣΩΠΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΟΤΕ ΑΠΟΠΛΗΡΩΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ.
Πρέπει να ληφθεί μέριμνα να μην μπλοκαριστούν οι αιτήσεις στα Ειρηνοδικεία.