Άρθρο 9 Προσωπικό της Αρχής

1. Στην Αρχή συνιστώνται δεκαπέντε (15) θέσεις ειδικού επιστημονικού προσωπικού του άρθρου 2 του π.δ. 50/2001 (ΦΕΚ Α’ 39) με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εκ των οποίων δέκα (10) θέσεις νομικών, δύο (2) θέσεις διπλωματούχων μηχανικών, δύο (2) θέσεις επιστημόνων πληροφορικής και μία (1) θέση οικονομολόγου. Σε θέσεις νομικών επιστημόνων μπορούν να προσλαμβάνονται και δικηγόροι. Η άσκηση καθηκόντων ειδικού επιστήμονα της Αρχής δεν είναι ασυμβίβαστη, ούτε συνεπάγεται αναστολή της άσκησης του οικείου ελευθέριου επαγγέλματος ή λειτουργήματος. Τα μέλη του ειδικού επιστημονικού προσωπικού δεν επιτρέπεται, για όσον χρόνο υπηρετούν στην Αρχή, να παρέχουν υπηρεσίες στο πλαίσιο της ελεύθερης άσκησης του επαγγέλματος ή λειτουργήματος τους, κατά την έννοια του παρόντος άρθρου, σε αναθέτουσες αρχές ή σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα τα οποία συμμετέχουν σε διαγωνισμούς ή συνάπτουν δημόσιες συμβάσεις. Παράβαση της υποχρέωσης αυτής συνιστά σπουδαίο λόγο καταγγελίας της σχέσης εργασίας τους εκ μέρους της Αρχής. Οι αποδοχές του προσωπικού της παρούσας παραγράφου καθορίζονται κατά παρέκκλιση των κειμένων διατάξεων με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, ύστερα από γνώμη της Αρχής.

2. Στις θέσεις της προηγούμενης παραγράφου προσλαμβάνονται επιστήμονες με τριετή, τουλάχιστον, εμπειρία στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2190/1994 (ΦΕΚ Α’ 28), όπως ισχύουν, ύστερα από προκήρυξη της Αρχής, στην οποία εξειδικεύονται τα εκάστοτε απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του π.δ. 50/2001. Για την κάλυψη των άμεσων αναγκών της Αρχής σε εξειδικευμένο προσωπικό, η πλήρωση των θέσεων μπορεί, κατά προτεραιότητα, να γίνει με τριετή απόσπαση, η οποία δύναται να ανανεωθεί μία φορά, προσωπικού που κατέχει τα ίδια τυπικά και ουσιαστικά προσόντα από τη ΜΟΔ Α.Ε., καθώς και με μετάταξη ή μεταφορά αντίστοιχου προσωπικού από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 14 παρ. 1 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει. Η απόσπαση, μετάταξη ή μεταφορά του εν λόγω προσωπικού διενεργείται κατά παρέκκλιση κάθε αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, ύστερα από προκήρυξη και σύμφωνη γνώμη της Αρχής. Οι αποδοχές του ως άνω μετατασσόμενου ή μεταφερόμενου προσωπικού καθορίζονται σύμφωνα με το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου.

3. Για τη διοικητική υποστήριξη της Αρχής συνιστώνται επτά (7) θέσεις μόνιμου προσωπικού του κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού, οι οποίες καλύπτονται με μετάταξη ή μεταφορά προσωπικού κατηγορίας ΠΕ από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 14 παρ. 1 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, κατά παρέκκλιση κάθε αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, ύστερα από προκήρυξη και σύμφωνη γνώμη της Αρχής. Στο εν λόγω προσωπικό καταβάλλονται οι αποδοχές που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις. Το μετατασσόμενο ή μεταφερόμενο προσωπικό διατηρεί την ίδια σχέση εργασίας, εντάσσεται σε αντίστοιχες κενές θέσεις και, εφόσον δεν υπάρχουν, σε προσωποπαγείς θέσεις που συνιστώνται με την απόφαση μετάταξης ή μεταφοράς με δέσμευση αντίστοιχου αριθμού κενών οργανικών θέσεων, και εξακολουθεί να ασφαλίζεται στους ίδιους φορείς κύριας και επικουρικής ασφάλισης. Οι ανωτέρω θέσεις μπορούν να καλυφθούν και με τριετή απόσπαση προσωπικού από τους ίδιους ως άνω φορείς, η οποία δύναται να ανανεωθεί μία φορά, κατά παρέκκλιση κάθε αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, ύστερα από προκήρυξη και σύμφωνη γνώμη της Αρχής.

4. Για τη γραμματειακή υποστήριξη του Προέδρου και των Αντιπροέδρων της Αρχής συνιστώνται τρεις (3) θέσεις γραμματέων, οι οποίες καλύπτονται με τριετή απόσπαση προσωπικού, δυνάμενη να ανανεωθεί μία φορά, από τους φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 14 παρ. 1 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, κατά παρέκκλιση κάθε αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, ύστερα από πρόταση του οικείου οργάνου ή μέλους της Αρχής. Το εν λόγω προσωπικό επανέρχεται αυτοδικαίως στη θέση του ταυτόχρονα με την αποχώρηση, για οποιονδήποτε λόγο, του οικείου οργάνου ή μέλους της Αρχής, χωρίς άλλη διαδικασία. Ομοίως, το εν λόγω προσωπικό επανέρχεται οποτεδήποτε στη θέση του με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ύστερα από πρόταση του οικείου οργάνου ή μέλους της Αρχής.

5. Οι παράγραφοι 2 έως 6 του άρθρου 4 του ν. 3051/2002, όπως ισχύει, εφαρμόζονται και στο προσωπικό της Αρχής. Το αποσπώμενο προσωπικό κάθε κατηγορίας εξακολουθεί να λαμβάνει το σύνολο των αποδοχών του με τα πάσης φύσεως επιδόματα της οργανικής του θέσης από τον φορέα από τον οποίο αποσπάται. Ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας του μετατασσόμενου ή μεταφερόμενου προσωπικού που έχει διανυθεί στους φορείς προέλευσης και ο χρόνος που αναγνωρίστηκε ως χρόνος προϋπηρεσίας λογίζεται ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας στην Αρχή για τα θέματα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης και για κάθε άλλη συνέπεια.

  • 11 Φεβρουαρίου 2011, 12:41 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ

    Σημείο 1.
    Στην Αρχή συνιστώνται δεκαπέντε (15) θέσεις ειδικού επιστημονικού προσωπικού του άρθρου 2 του π.δ. 50/2001 (ΦΕΚ Α’ 39) με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εκ των οποίων επτά (7) θέσεις νομικών, τέσσερις (4) θέσεις διπλωματούχων μηχανικών (οι δύο εξ’ αυτών να έχουν εγνωσμένη κι αποδεδειγμένη εμπειρία σε θέματα τυποποίησης, πιστοποίησης, διαπίστευσης ή/και διαχείρισης ποιότητας), δύο (2) θέσεις επιστημόνων πληροφορικής, μία (1) θέση ιατρικού επιστήμονα και μία (1) θέση οικονομολόγου.

    Σημείο 4.
    Για τη γραμματειακή υποστήριξη του Προέδρου και των Αντιπροέδρων της Αρχής συνιστώνται τρεις (3) θέσεις γραμματέων, ενώ για την υποστήριξη των Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών συνιστώνται δύο (2) θέσεις γραμματέων/ υπαλλήλων γραφείου, οι οποίες καλύπτονται με τριετή απόσπαση προσωπικού, δυνάμενη να ανανεωθεί μία φορά, από τους φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτός ορίζεται στο άρθρο 14 παρ. 1 του ν. 2190/1994, όπως ισχύει, κατά παρέκκλιση κάθε αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού, ύστερα από πρόταση του οικείου οργάνου ή μέλους της Αρχής.

  • 9 Φεβρουαρίου 2011, 12:21 | ΝΙΚΟΣ ΔΕΠΟΥΝΤΗΣ

    Στη παράγραφο 1 του άρθρου οι θέσεις των Διπλωματούχων Μηχανικών να γίνουν τέσσερεις (4) εκτων οποίων οι δύο (2) να διαθέτουν αποδειγμένη εμπειρία σε θέματα τυποποίησης και διαχείρισης ποιότητας

  • 7 Φεβρουαρίου 2011, 20:32 | Παναγιώτης Αγραπίδης

    Δεν θεωρείται λογικό να δεσμευθούμε με υποχρεωτική κατανομή θέσεων επιστημονικού προσωπικού «δέκα (10) θέσεις νομικών, δύο (2) θέσεις διπλωματούχων μηχανικών, δύο (2) θέσεις επιστημόνων πληροφορικής και μία (1) θέση οικονομολόγου», πριν η ίδια η αρχή προχωρήσει, σύμφωνα με το Άρθρο 6 Οργάνωση της Αρχής, να «γ) υποβάλλει πρόταση σύστασης θέσεων και οργάνωσης των υπηρεσιών της, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 4.»
    Επίσης κατά την διάρκεια λειτουργίας της θεωρείται δεδομένο ότι θα αλλάζουν οι ανάγκες της, θα πρέπει να διαθέτει την απαραίτητη ευελιξία.
    Για τους ανωτέρω λόγους προτείνεται να αλλάξει η διατύπωση και να ορίζεται ότι θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται «τουλάχιστον 3 νομικοί, 1 μηχανικός, 1 επιστήμονας πληροφορικής και 1 οικονομολόγος» ή ακόμα και να αφαιρεθούν τελείως οι αριθμοί.

  • 4 Φεβρουαρίου 2011, 13:40 | Νέλλα

    Τρια ζητήματα.
    1. αρμοδιότητες Αρχής, επιστημονικού προσωπικού και διοικητικού.
    Επισημαίνω, μόνο, ότι το επιστημονικό προσωπικό δεν προκύπτει να είναι αποκλειστικών καθηκόντων.
    2. όγκος εργασίας – αποτελεσματικότητα. Εχει συνδεθεί ο αναμενόμενος όγκος εργασίας; εχει προσδιοριστεί η προσδοκώμενη αποτελεσματικότητα; Ιδρύουμε μια νέα υπηρεσία για να λύσει συγκεκριμένα προβλήματα (ποσοτικά/ αριθμητικά και ποιοτικά) ή για να εκπληρώσουμε αποκλειστικά την υποχρέωση που έχει προκύψει από το άρθρο 81 της ΚΟ 2004/18; (εδώ τίθεται και το ερώτημα της αρμοδιότητας της Αρχής σε σχέση με το ΣτΕ, το Ελεγκτικό συνέδριο, συναρμοδιότητες και επικαλύψεις με ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες
    3. διάρθρωση. Αφού λοιπόν έχουν απαντηθεί τα προαναφερόμενα,έρχόμαστε και στο προσωπικό. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με την εκφρασμένη δημόσια πολιτική του Παιδείας έχει δυο κλάδους την ακαδημαϊκή γνωσή ως ΠΕ από την ατνίστοιχη δημόσια πολιτική τη Δημόσιας Διοίκησης και τη τεχνολογική γνωστή ως ΤΕ αντίστοιχα.
    Ακόμα και εάν δεχθούμε ότι η ΤΕ κατηγορία είναι ενδιάμεσης αξίας μεταξή ΠΕ και ΔΕ, πως «χτίζουμε» κάτι αφαιρώντας και παραβλέποντας το «μεσαίο» κομμάτι μιας πυραμίδας; Για να μη θέσω θέμα ίσης μεταχείρισης των αποφοίτων της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενόψει και της αναγνώρισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων των κολλεγίων.

    Δεν είναι δυνατό να θεωρούμε ότι ένας γυμναστής ή θεολόγος που έχει τελειώσει τη Σχολή ΔΔ είναι πολύ πιο ικανός, λόγω αυξημένων θεωρητικών γνώσεων / εκπαίδευσης, από κάποιον απόφοιτο της ΣΔΟ των ΤΕΙ

  • 2 Φεβρουαρίου 2011, 11:32 | ΒΑΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ

    Ποιά είναι η διαφορά ανάμεσα στους Νομικούς και στον Οικονομολόγο που θα ανήκουν στο «επιστημονικό προσωπικό» από τη μια και στους υπαλλήλους του «διοικητικού προσωπικού» απ’την άλλη, αφού κι αυτοί θα είναι της κατηγορίας ΠΕ Δ/κού-Οικ/ου :Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης νομικοί και οικονομολόγοι (άλλες κατηγορίες δεν υπάρχουν στην κατηγορία ΠΕ Δ/κού-Οικ/κού). Οι δικηγόροι θα είναι επιστήμονες και οι διοικητικοί υπάλληλοι που τελειώσαν τη νομική τι θα είναι ?
    Πιστεύω πως όλοι όσοι είναι της κατηγορίες ΠΕ θα πρέπει να είναι διοικητικοί υπάλληλοι όπως γίνεται σε όλες τις υπηρεσίες. Δεν υπάρχει επιστημονικό και μη προσωπικό στο Δημόσιο. Διδακτικό και Διοικητικό ναι. Ή ιατρικό και διοικητικό ναι, αλλά δεν μπορείς να πεις ανάμεσα σε πτυχιούχους οικονομικών και νομικών επιστημών ότι ότι εσύ θα ανήκεις στο επιστημονικό προσωπικό και συ θα είσαι διοικητικός υπάλληλος.
    Προτείνω λοιπόν να καταργηθεί η διάκριση σε επιστημονικό και μη προσωπικό όταν μιλάμε για πτυχιούχους ΑΕΙ, γιατί αυτο δημιουργεί μια νέα αδικία. Όλοι μπορούν, κάλλιστα, να θεωρηθούν διοικητικοί υπάλληλοι, όπως γίνεται μέχρι σήμερα στο Δημόσιο. Δεν είναι υποτιμητικός αυτός ο τίτλος. Χιλάδες υπάλληλοι με υψηλά επιστημονικά προσόντα διαφόρων ειδικοτήτων της ΠΕ κατηγορίας (μηχανικοί, δασολόγοι, νομικοί κ.α.) εργάζονται ως διοικητικοί στο Δημόσιο.

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 14:54 | Στέφανος

    Σύμφωνα με τις παγκόσμια παραδεκτές αρχές του Μάνατζμεντ όπως αυτές διδάσκονται σε όλα τα Πανεπιστήμια του κόσμου, για να φτάσεις στη στελέχωση ενός φορέα θα πρέπει πρώτα:

    *** Να αποτυπώσεις πολύ συγκεκριμένα το τι θέλεις να κάνει αυτός ο φορέας (πχ τα επόμενα πέντε έτη)***

    Δηλαδή, να ορίσεις το τι θέλεις να πετύχεις στα έτη αυτά, με υλοποίηση συγκεκριμένης στρατηγικής, με σύνθετη ομαδοποίηση ανά τομέα ενδιαφέροντος και συγκεκριμένο προϋπολογισμό (προγράμματα), τα οποία το κάθε ένα εξειδικεύεται σε συγκεκριμένες δράσεις σε επίπεδο ατόμων. Τις δράσεις αυτές τις ομαδοποιείς ανά άτομο που θα πρέπει να τις υλοποιήσει, και μέσω των απαιτήσεων που έχει η καλή υλοποίηση των δράσεων αυτών βγαίνουν οι προδιαγραφές της κάθε θέσης.

    Εδώ δεν βλέπω να υπάρχει κάτι σχετικό, ούτε και διάθεση για να υιοθετηθούν καλές πρακτικές. Αντίθετα, συνεχίζουν να υιοθετούνται οι κλασικές πρακτικές που έχουν οδηγήσει στη σημερινή κατάσταση.

    Κύριο χαρακτηριστικό των νοήμονων όντων είναι η ικανότητα τους να μαθαίνουν από τα λάθη τους. Με λύπη μου δεν το παρατηρώ στην σημερινή κυβέρνηση.

    Στέφανος
    Σύμβουλος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων, υπερδεκαετή εμπειρία
    Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης
    Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)

  • 1 Φεβρουαρίου 2011, 10:34 | Ιωάννης Ζήσης

    Μια πρώτη παρατήρηση μου σχετίζεται με το πλήθος υποστηρικτικού προσωπικού. Εφόσον στο δημόσιο είθισται οι ΠΕ να αναλαμβάνουν λειτουργικά καθήκοντα διοικητικής φύσης και να καλύπτουν μέχρι και θέσεις προϊσταμένων, είναι μάλλον λίγα τα 3 άτομα ΔΕ γραμματειακής υποστήριξης.
    Ειδικά μάλιστα τη στιγμή που εξ ορισμού η Αρχή θα απαιτήσει τη διαχείριση μεγάλου όγκου εγγράφων, σύνταξη προσχεδίων συμβάσεων και γνωμοδοτήσεων, δακτυλογραφήσεις, αρχειοθετήσεις, επικοινωνία με φορείς, υποστήριξη των ΕΕΠ και της Διοίκησης κλπ.
    Νομίζω ότι μια σύνθεση με 5 ΠΕ, 3 ΤΕ, 5 ΔΕ και 1 ΥΕ είναι πιο λειτουργική.
    Εξάλλου ως προερχόμενοι από μετατάξεις-αποσπάσεις δεν πρόκειται να επιβαρύνουν πρόσθετα με τη μισθοδοσία τους τον προϋπολογισμό αντίθετα με τις προτάσεις που δάβασα παραπάνω που μιλούν για πρόσληψη στελεχών από την αγορά.
    Ως προς την επιλογή τους θα το φωνάζω όπως έκανα και σε επιστολή μου στον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης : Φτιάξτε το αδιάβλητο ΑΣΕΠ Μετατάξεων με μετρήσιμα κριτήρια και τελειώστε με κάθε φιλο-βολεψιακή τακτική που καθηλώνει άξια στελέχη σε φυτοζωϊκά αντικείμενα εργασίας.

    zisisioa@gmail.com
    http://zisisioa.blogspot.com/

  • Προτείνουμε την διαγραφή όλου του άρθρου.

    Προσπαθείτε να δημιουργήσετε μια επιτροπή που καλείται να μας απαλάξει από τα κακώς κείμενα του ελληνικού κρατικού μηχανισμού που οδήγησε σε πλήθως σκανδάλων και ατασθαλιών ύψους ενδεχομένως και ακρετών δισεκατομμυρίων και νομίζετε ότι ήδη γνωσίζετε πόσα και τι είδους στελέχη θα χρειαστεί?

    Προσπαθείτε να την στελεχώσετε με υπάρχοντας στελέχη του δημοσίου?

    Μάλλον λανθασμένες κινήσεις θα τις κρίναμε.

    Αφήστε την επιτροπή ανεξάρτητα να στελεχωθεί με στελέχη επαρκώς εξειδικευμένα και μην παρεμβαίνετε στη λειτουργία της γιατί έρχεστε σε αντίθεση με την ανεξαρτησία της.

    Ακόμα και αν επιλέξει η επιτροπή να στελεχωθεί με πανάκριβα στελέχη, πρέπει να μπορεί να το κάνει ελεύθερα γιατί μόνο έτσι θα μας απαλάξει, με ένα κόστος που μπορεί να προσεγγίσει και τα 10 εκατομμύρια, από ατασθαλίες δισεκατομμυρίων.

    Ας πάψουμε να πιστέψουμε ότι όποιος εργάζεται στο δημόσιο πρέπει να έχει ταβάνι στην αμοιβή του γιατί κάπως έτσι έχουμε καταλήξει να παρέχουμε το «καροτάκι» των «πρόσθετων» χρημάτων στους λειτουργούς που υποαμοίβονται.

    Να πληρώνονται επαρκώς τα στελέχη της, να έχουν εξειδίκευση, να ελέγχονται επαρκώς και θα μας γλιτώσουν από τεράστια ποσά.

    Δεν χρειάζεται να τη στελεχώσουμε με ότι περισσεύει από το δημόσιο ούτε να της ορίζουμε πόσα στελέση θα έχει λες και κάποιοι μπορούν πριν λειτουργήσει η επιτροπή να γνωρίζουν πόσους χρειάζεται. Έτσι στελεχωνόταν το δημόσιο μέχρι σήμερα και καταλήξαμε εδώ που καταλήξαμε.

    Με εκτίμηση,

    Παναγιώτης Ντάβος
    Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής

    Γραφείο Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή
    Ντάβου Παναγιώτη

    info@pdavos.gr
    http://www.pdavos.gr

  • 28 Ιανουαρίου 2011, 21:21 | ΒΑΙΑ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ

    Πιστεύω πως πρέπει να καθοριστεί ποιές συμβάσεις δημοσίων έργων και πάνω από ποιό ποσό, θα ελέγχονται και εγκρίνονται από την υπο σύσταση ανεξάρτητη αρχή, διότι μπορεί ο όγκος να είναι μεγάλος και να μην επαρκεί το διοικητικό προσωπικό. Η καλύτερη περιγραφή των δημοσίων συμβάσεων θα βοηθήσει να προσδιοριστεί ο όγκος δουλειάς και οι αρμοδιότητες των υπαλλήλων έτσι ώστε να γίνει λειτουργική αυτή η υπηρεσία και να μην έχουμε μια επιπλέον γραφειοκρατική διαδικασία και χρονοβόρα θα είναι άλλα και θα έχει οικονομικό κόστος. Τουλάχιστον να γίνονται όλα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου…
    Άν έχουμε ένα ελεγκτικό μηχανισμό τύπου ΑΣΕΠ ίσως θα πρέπει να αναθεωρηθεί ο αριθμός των υπαλλήλων που θα εργάζονται εκεί διότι πιστεύω πως είναι πραγματικά λίγοι…

  • 28 Ιανουαρίου 2011, 16:19 | Δρ Γεώργιος Γιαννιτσιώτης

    Εξακολουθώ να μην αντιλαμβάνομαι γιατί πρέπει να δημιουργηθεί αυτή η Αρχή και να μην ανατεθούν οι αρμοδιότητές της στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους με ενίσχυσή του με τους 15 ΕΕΠ (θα γλιτώσουμε τις αμοιβές των 7μελών που απαρτίζουν την Αρχή)

  • 28 Ιανουαρίου 2011, 13:09 | Μαρια Συνεφια-Williamson

    Δεν με παραξενευει η απαιτηση 10 νομικων αλλα νομιζω οτι ειναι λανθασμενη. Εφ οσον υπαρχει επι πλεον προβλεψη για νομικη υποστηριξη απο εμπειρογνωμονα νομικο χρησιμοποιηστε νεους ανθρωπους με σπουδες και εμπειρια σε quantity surveing / risk management και διαχειρηση προμηθειων απο μεγαλους ομιλους στην Ελλαδα και στο εξωτερικο. Η τουλαχιστον ας αφησετε το προεδρειο να αποφασισει (αιτιολογημενα) τι ακριβως χρειαζεται.
    Να μπορει το προεδρειο να καλει και τετοιους ‘εμπειρογνωμονες’ να συμβουλευουν σε ειδικες περιπτωσεις.
    Κινδυνει-πριν απο τη γεννηση του- το σχημα απλα να ‘καλυψει’ νομικα -αλλα Ελληνικα -τις τεραστιες αδικαιολογητες σπαταλες.

  • 27 Ιανουαρίου 2011, 12:19 | ΓΔ

    Υπάρχει μία ετεροβαρής προτίμηση σε θέσεις νομικών όπως επίσης πρέπει να ορισθεί η έννοια «επιστήμονας πληροφορικής» γιατί απο τις αναφερόμενες ειδικότητες του άρθρου είναι η μόνη που δεν έχει τυπικό επαγγελματικό προσδιορισμό.
    Επιστήμονας πληροφορικής είναι ο πτυχιούχος μαθηματικός , φυσικός , … που εργάζεται στο χώρο της πληροφορικής ή μόνο οι απόφοιτοι σχολών πληροφορικής ?
    Επιπλέον το προσωπικό της Αρχής θα πρέπει να έχει εργασιακή εμπειρία απο προμήθειες και συμβάσεις του Δημοσίου είτε εργαζόμενο στο Δημόσιο είτε στο Ιδιωτικό Τομέα. Μάλιστα οι εργαζόμενοι στον Ιδιωτικό Τομέα έχουν αντιμετωπίσει συμβάσεις πολλών Φορέων του Δημοσίου και διαθέτουν πλουσιότερες προσλαβάνουσες παραστάσεις.
    Τέλος καλό είναι να υπάρχει εμπειρία απο ελεγκτικές διαδικασίες ώστε να γίνεται έλεγχος των διαδικασιών προμηθειών και των συμβάσεων των Φορέων.