Στην παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν. 3297/ 2004 (Α’ 259) η φράση «από τον Υπουργό Ανάπτυξης» αντικαθίσταται από τη φράση «από τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης»
Αρχική Μεσίτες Αστικών Συμβάσεων Σχετικών με ΑκίνηταΆρθρο 13 Μεταφορά εποπτείας του Συνηγόρου του Καταναλωτή
Άρθρο 13 Μεταφορά εποπτείας του Συνηγόρου του Καταναλωτή
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 1 Μεσίτης Αστικών Συμβάσεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 2 Βοηθός Μεσίτη
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Νομικά πρόσωπα
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος μεσίτη
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος του βοηθού μεσίτη
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 6 Σύμβαση μεσιτείας
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 7 Υποχρεώσεις των μεσιτών και των βοηθών μεσιτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 8 Ποινικές κυρώσεις
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 9 Πειθαρχικό Συμβούλιο — Πειθαρχικές ποινές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 Τελικές και μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 Εμπορικοί Αντιπρόσωποι
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 Άδεια συμμετοχής στην κυριακάτικη αγορά του Δήμου Πειραιά
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 Μεταφορά εποπτείας του Συνηγόρου του Καταναλωτή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 14 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Φεβρουαρίου 2011, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Φεβρουαρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 196 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Αναρωτιέμαι πόσοι μεσίτες κατανοούν την τροποποίηση και την βαρύτητά της ,ως συνέπεια, στην σύναψη αστικών συμβάσεων μεσιτείας .
Εγώ έχω μία απορία. Μόνο στην παρ.2 του αρ.1 θα αντικατασταθεί ο «Υπουργός Ανάπτυξης»; Γιατί ξεφυλλίζοντας πρόχειρα τον νόμο 3297, είδα τουλάχιστον καμια δεκαριά αναφορές σε «Υπουργείο Ανάπτυξης» ή «Υπουργό Ανάπτυξης».
Ο νόμος 3297/2004 χρήζει άμεσης τροποποίησης, ανεξάρτητα από τη Μεταφορά Εποπτείας της Αρχής στον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (άρθρο 1), προκειμένου να τύχουν εφαρμογής οι συνταγματικώς κατοχυρωμένες Αρχές της Αναλογικότητας και Ισότητας στους εργαζομένους βοηθούς ειδικούς επιστήμονες της Αρχής που θίγονται από την μισθολογικά άνιση μεταχείρισή τους έναντι των συναδέλφων τους ειδικών επιστημόνων, εφόσον έχουν τα ίδια προσόντα και έχουν αναλάβει τα ίδια καθήκοντα(η διαφορά των αποδοχών των αντίστοιχων μισθολογικών κλιμακίων βοηθών και ειδικών επιστημόνων, ανέρχεται μηνιαίως σε 735 έως 861 ευρώ!).
Στο άρθρο 5 του νόμου της Αρχής («Ειδικοί Επιστήμονες – Γραμματεία») και μετά την παράγραφο 2 ( «Για τα προσόντα και τη διαδικασία διορισμού των ειδικών επιστημόνων και των βοηθών ειδικών επιστημόνων εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 3051/2002 (ΦΕΚ 220 Α΄)» ), πρέπει να προστεθεί νέα παράγραφος και συγκεκριμένα η εξής:
«Οι υπηρετούντες σε θέση βοηθού επιστήμονα στον Συνήγορο του Καταναλωτή κρίνονται, μετά από αίτηση τους, για την εξέλιξη τους σε θέση ειδικού επιστήμονα, χωρίς να απαιτείται προκήρυξη της αντίστοιχης θέσης, εφόσον διαθέτουν τα οριζόμενα από την παρ. 1 του άρθρου 2 του Π.Δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39 Α΄) προσόντα και έχουν συμπληρώσει ως βοηθοί επιστήμονες τρία (3) τουλάχιστον έτη ευδόκιμης υπηρεσίας. Την παραπάνω κρίση διενεργεί η Επιτροπή της παραγράφου 1 του άρθρου 4 του ν. 3051/2002 μετά από δημόσια συνέντευξη του ενδιαφερομένου ενώπιον της. Η κρίση αυτή μπορεί να διενεργείται ταυτοχρόνως για όλες τις αιτήσεις που υποβλήθηκαν εντός του αυτού ημερολογιακού έτους.
Οι κρινόμενοι ως ικανοί για εξέλιξη, σύμφωνα με τη διαδικασία της προηγούμενης παραγράφου, εντάσσονται με πράξη του Συνηγόρου του Καταναλωτή σε θέσεις ειδικών επιστημόνων, στις οποίες και μετατρέπονται οι ήδη κατεχόμενες από αυτούς θέσεις βοηθών επιστημόνων. Νέα αίτηση μπορεί να υποβληθεί για μία μόνο φορά, μετά την παρέλευση ενός (1) τουλάχιστον έτους και πάντως πριν από τη συμπλήρωση τριών (3) ετών από την απόρριψη της πρώτης αίτησης. Οι θέσεις όσων η αίτηση για εξέλιξη απορρίπτεται για δεύτερη φορά ή δεν έχουν υποβάλει αίτηση για εξέλιξη έως και την ημερομηνία που συμπληρώνουν τρία (3) έτη υπηρεσίας από την έναρξη ισχύος του παρόντος, μετατρέπονται εφεξής σε ειδικές προσωποπαγείς θέσεις βοηθών επιστημόνων.
Οι θέσεις βοηθών επιστημόνων στον Συνήγορο του Καταναλωτή, που παραμένουν κενές κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος ή κενώνονται εφεξής, για οποιονδήποτε λόγο, μετατρέπονται αυτοδικαίως σε αντίστοιχες θέσεις ειδικών επιστημόνων και προκηρύσσονται σύμφωνα με τη διαδικασία της παρ. 2 του άρθρου 5 του ν. 3297/2004.»
Τεκμηρίωση: 1. Η προσθήκη στο νόμο της ως άνω διάταξης είναι απαραίτητη: Ο Συνήγορος του Πολίτη με το άρθρο 22 του νόμου 3448/2006 ρύθμισε το ίδιο ακριβώς θέμα που είχε προκύψει στην Αρχή, το οποίο τυγχάνει εφαρμοστέο και στο βοηθητικό επιστημονικό προσωπικό του Συνηγόρου του Καταναλωτή, εφόσον, σύμφωνα με την υπ΄αριθ. 2/8926/0022/2006 κοινή υπουργική απόφαση «οι αποδοχές των Ειδικών Επιστημόνων και βοηθών Ειδικών Επιστημόνων της παρ. 1 του άρθρου 5 του ν.3297/2004 ορίζονται ίσες με τις αποδοχές του αντίστοιχου προσωπικού που υπηρετεί στον «Συνήγορο του Πολίτη».
Τεκμηρίωση: 2. To άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος, καθιερώνοντας όχι μόνο την ισότητα των Ελλήνων ενώπιον του νόμου, αλλά και την ισότητα του νόμου απέναντι σ΄ αυτούς, δεσμεύει το νομοθέτη, ο οποίος στη ρύθμιση ουσιωδώς όμοιων πραγμάτων, σχέσεων ή καταστάσεων και κατηγοριών προσώπων δεν μπορεί να νομοθετεί με τρόπο που να κάνει διαφορετική μεταχείρισή των με διακρίσεις ή εξαιρέσεις. Η αρχή της ισότητας αποτελεί συνταγματικό κανόνα που επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση των προσώπων που τελούν υπό τις αυτές συνθήκες και δεσμεύει τόσο τον κοινό νομοθέτη κατά την ενάσκηση της νομοθετικής λειτουργίας όσο και τη Διοίκηση, όταν θεσπίζει κατά νομοθετική εξουσιοδότηση κανονιστική ρύθμιση.
Επιπροσθέτως, και όλως συμπληρωματικά, στους βοηθούς επιστήμονες από την πρόσληψή τους ανατέθηκαν τα ίδια καθήκοντα με τους λοιπούς επιστήμονες της Αρχής, προσλήφθηκαν για τις ίδιες υπηρεσίες, με εργασία που παρέχεται υπό τις ίδιες συνθήκες, είναι ίσης και ανάλογης αξίας, ποιοτικώς και ποσοτικώς ίση προς εκείνη των ειδικών επιστημόνων, εξυπηρετεί την ίδια κατηγορία αναγκών, έχουν δε τα ίδια τυπικά και ουσιαστικά προσόντα που τείνουν στην εξυπηρέτηση του ίδιου σκοπού και των ίδιων δραστηριοτήτων του Συνηγόρου του Καταναλωτή.