Βοηθός Μεσίτη είναι το φυσικό πρόσωπο, το οποίο έχει ως έργο την υποστήριξη και υποβοήθηση του μεσίτη στην εκτέλεση από αυτόν των μεσιτικών εργασιών.
Άρθρο 2 Βοηθός Μεσίτη
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 1 Μεσίτης Αστικών Συμβάσεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 2 Βοηθός Μεσίτη
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 3 Νομικά πρόσωπα
- 44 ΣχόλιαΆρθρο 4 Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος μεσίτη
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 5 Προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος του βοηθού μεσίτη
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 6 Σύμβαση μεσιτείας
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 7 Υποχρεώσεις των μεσιτών και των βοηθών μεσιτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 8 Ποινικές κυρώσεις
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 9 Πειθαρχικό Συμβούλιο — Πειθαρχικές ποινές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 10 Τελικές και μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 11 Εμπορικοί Αντιπρόσωποι
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12 Άδεια συμμετοχής στην κυριακάτικη αγορά του Δήμου Πειραιά
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 Μεταφορά εποπτείας του Συνηγόρου του Καταναλωτή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 14 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
15 Φεβρουαρίου 2011, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Φεβρουαρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 196 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
(Προτείνεται προσθήκη νέου άρθρου με αριθμό 1β)
Άρθρο 1β
Διαχειριστής Ακίνητης Περιουσίας
Διαχειριστής ακίνητης περιουσίας είναι το πρόσωπο που εκτός από την παροχή υπηρεσιών μεσιτείας, όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 1 του παρόντος, συνάπτει συμβάσεις έργου με αντικείμενο την αξιοποίηση και εκμετάλλευση ακίνητης περιουσίας. Η διαχείριση ακίνητης περιουσίας αφορά ιδίως τη σύναψη μισθωτικών συμβάσεων, την είσπραξη μισθωμάτων και συναφών απαιτήσεων, τη συντήρηση κτιρίων, την έρευνα της αγοράς των ακινήτων, την κατάρτιση μελετών αξιοποίησης ακίνητης περιουσίας, την εκτίμηση της αξίας των ακινήτων, καθώς και την παροχή συμβουλών σχετικά με επενδύσεις σε ακίνητα ή εταιρίες.
ΣΧΟΛΙΟ ΣΕΚ: Η προσθήκη αφορά την διενέργεια πράξεων διαχειρίσεως ακινήτων, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πρότυπο Μεσιτών ΕΝ15733 καθώς και τη Διεθνή πρακτική. Η παροχή της υπηρεσίας αυτής παρέχεται από τα μεσιτικά γραφεία στις περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Αν μας ενδιαφέρει η ποιότητα της γνωσης και των υπηρεσιών των μεσιτών, ας γίνει εφεξής υποχρεωτική η παρακολούθηση σεμιναριών ή και η πρακτική άσκηση (κατ αναλογία των ΤΕΙ) με μέριμνα και δαπάνη όχι του ίδιου το βοηθού…
Όχι όμως η κατ ουσίαν «αγορά χρόνου προυπηρεσίας».Σε τελική ανάλυση ας οριστεί λεπτομερώς τι ακριβώς κάνει ο μεσίτης και τι ο βοηθός που δεν μπορεί να κάνει για παράδειγμα μια γραμματέας…Γιατί ο βοηθός μεσίτη είναι τόσο απαραίτητος? Είναι τόσο μεγάλη η Αγορά ή μήπως τόσες οι συναλλαγές που να σπεύσουν όλοι να αποκτήσουν «βοηθό»?
Είναι άλλο πράγμα η ενσωμάτωση στοιχείων από άλλα κράτη και νομοθεσίες και άλλο η μίμηση εις το όνομα της βελτίωσης….
Εφόσον πρέπει να δημιουργηθεί η επαγγελματική κατηγορία «βοηθός μεσίτη», θα πρέπει να δημιουργηθούν προϋποθέσεις για την σωστή άσκηση του επαγγέλματος: πχ. για πόσα χρόνια πρέπει κάποιος να είναι βοηθός μεσίτη μέχρι να γίνει μεσίτης? Ο βοηθός μεσίτη μπορεί να έχει δικό του γραφείο? αν όχι ποια θα είναι η ποινή εάν έχει? Σαν βοηθός μεσίτη θα έχει διαφορετικές ασφαλιστικές εισφορές από τον μεσίτη εάν ασφαλίζεται στον ΟΑΕΕ? Ποιά θα είναι ακριβώς τα καθήκοντα του βοηθού?
Νομίζω ότι χρειάζονται πολλές διευκρινήσεις στο θέμα αυτό.
Βρίσκω απολύτως περιττή τήν ιδιαίτερη καταχώρηση ως »βοηθός μεσίτη».
Η εως σήμερα πρακτική έχει αποδείξη ότι ένας νέος μεσίτης χρειάζεται μια συγκεκριμμένη επαγγελματική κατάρτισηπέραν του λυκείου, ως πρός τό αντικείμενό του κι από ‘ κεί και πέρα δεν είναι ανάγκη να χρηματίσει ως βοηθός ένός εμπειρότερου μεσίτη για να μπεί στο νόημα.
Η δεξιότητά του για συνεργασίες με άλλους μεσίτης του δίνει ανέτως την δυνατότητα εμπειρίας κι επιπλέον τόν προφυλάσσει από τό να δουλεύει ως »παραγιός» σέ κάποιον υποτίθεται επαγγελματία.
Το αντικείμενο άλλωστε δεν έχει την δαιδαλώδη πολυπλοκότητα ενός δικηγορικού ή ιατρικού επαγγέλματος για να απαιτείται προστάδιο τελικής ετοιμότητας.
Επιτέλους εισάγεται ο θεσμός και πρότυπο ΕΝ15733στην Ελλάδα κάτι που είναι σύμφωνο με την διεθνή πρακτική και το Ευρωπαϊκό . Θα έπρεπε το πέρασμα από αυτό το στάδιο να γενικευθεί.