Παραρτήματα

Για να δείτε τα Παραρτήματα πατήστε

εδώ

  • 9 Νοεμβρίου 2012, 14:53 | Γιαννης Βουτσιτσουδης

    συμφωνω με τα σχολια

  • 9 Νοεμβρίου 2012, 14:46 | Γιώργος Τσουγιόπουλος, χειριστής α/φων

    Συμφωνώ με τα παρακάτω σχόλια.

  • 8 Νοεμβρίου 2012, 11:41 | Θεμιστοκλής Γαλάνης

    Συμφωνώ με τα σχόλια.

  • 7 Νοεμβρίου 2012, 19:48 | Γεώργιος κ. Καραγκούνης Επαγγελματίας Πιλότος (υδροπλάνα)

    Συμφωνώ με τους κυρίους : Σ. Μπογδάνο, Γ.Νικολούζο, Ε.Δ.Μ.Ν., Π. Ροντογιάννη, Π.Θεοδοσίου, Σ. Μαζαράκη.

  • 7 Νοεμβρίου 2012, 19:56 | stavros morfis

    Το καταλληλα εκπαιδευμενο προσωπικο της εταιριας εκμμεταλευσης η του Υδατοδρομιου μπορει να εκτελεσει με επιτυχια τον απαιτουμενο ελεγχο επιβατων & αποσκευων ενος υδροπλανου.

  • 6 Νοεμβρίου 2012, 15:51 | Σπύρος Μαζαράκης

    Είναι γνωστό ότι το υδροπλάνο μπορεί να καλύψει σχετικά μικρές αποστάσεις λόγω του μικρού σχετικά φορτίου καύσιμου που κουβαλάει. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι από την φύση του είναι ένα μέσο που δύσκολα θα χρησιμοποιούσε κάποιος για να κάνει π.χ μια αεροπειρατεία. Κατά συνέπεια οι έλεγχοι Ασφαλείας θα μπορούσαν κάλλιστα να διενεργούνται από το προσωπικό του υδατοδρομίου ακόμα και τους πιλότους του υδροπλάνου, προσωπικό το οποίο βέβαια θα έχει ολοκληρώσει σχετική εκπαίδευση. Επιπλέον, μπορεί να γίνετε δειγματοληπτικός έλεγχος στις αποσκευές των επιβατών από το ίδιο εκπαιδευμένο προσωπικό.

  • 6 Νοεμβρίου 2012, 12:06 | ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ

    Συμφωνώ με τις θέσεις του κυρίου Μπογδάνου.
    Αν πράγματι θέλουμε τα υδροπλάνα να δουλέψουν στην Ελλάδα θα πρέπει να μην συγχέουμε τα υδατοδρόμια με τα χερσαία αεροδρόμια.

    ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
    GROUND OPERATIONS MANAGER/SECURITY MANAGER

  • 4 Νοεμβρίου 2012, 22:19 | Παναγιωτης Θεοδοσιου μηχανικος αεροσκαφων B1.1

    Τέλος, στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ’ του κεφαλαίου Ε’(ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ),(SECURITY PROGRAM),στις παραγράφους δ,ε,ζ,η, και θ, οπού γίνεται αναφορά για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΦΥΛΑΞΗ των ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ, καθώς και για τον ΕΛΕΓΧΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ των ΕΠΙΒΑΤΩΝ και των ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, από ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ και ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, το οποίο, ίσως να είναι εφικτό πρακτικά και οικονομικά,(φορέας ενιαίου προσωπικού φύλαξης χώρων και έλεγχου ασφαλείας επιβατών), σε ένα ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ, σε ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, με ΧΩΡΟΥΣ ΦΥΛΑΞΗΣ και ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ, καθώς και ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ και ΑΦΙΞΕΙΣ, αλλά ίσως ΠΡΑΚΤΙΚΑ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΑΔΥΝΑΤΟ σε ΠΟΛΛΑ ΝΗΣΙΑ, ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, καθώς και σε ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ, στα όποια, ΔΕΝ γίνεται ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ η ΜΟΝΙΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ. Το ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ, λόγω ΜΙΚΡΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ και ΜΙΚΡΟΥ ΟΓΚΟΥ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, δεν απαιτεί ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ και ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ. Οι ΔΥΟ(2) ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ του ΥΔΡΟΠΛΑΝΟΥ, όπως γίνεται και σε αλλά ΠΤΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ(π.χ.ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ),καθώς και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ και ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, μετά από ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΜΠΟΡΟΥΝ να ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ αυτή την ΕΥΘΥΝΗ, κάνοντας, πιο ΕΥΕΛΙΚΤΗ, πιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, αλλά και πιο ΠΡΑΚΤΙΚΗ την ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ των ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ και των ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

  • Παράρτημα ΙΙ σελ.136-140
    Προτείνεται η αναδιατύπωση ορισμένων σημείων στο Παράρτημα ΙΙ ώστε να παρέχεται υψηλό επίπεδο ασφάλειας στα Υδατοδρόμια χωρίς όμως την υποχρεωτική απαίτηση Αδειοδοτημένου φορέα ασφαλείας και υψηλού κόστους μηχανημάτων.

    Αιτιολόγηση:
    Για λόγους συγκράτησης των πάγιων εξόδων των Υδατοδρομίων και ειδικά αυτών που θα λειτουργούν στα μικρά νησιά με μικρή επιβατική κίνηση, οι έλεγχοι Ασφαλείας θα μπορούσαν κάλλιστα να διενεργούνται από το προσωπικό του υδατοδρομίου το οποίο βέβαια θα έχει ολοκληρώσει σχετική εκπαίδευση στην ΥΠΑ ενώ και οι διαδικασίες screening θα πρέπει να διενεργούνται με χειροκίνητο εξοπλισμό.
    Με αυτόν τον τρόπο θα αποφευχθούν σημαντικότατα έξοδα για εξωτερικούς Αδειοδοτημένους συνεργάτες και ακριβά μηχανήματα, με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται για την βιωσιμότητα των Υδατοδρομίων και κατ’επέκτασιν για χαμηλές χρεώσεις προς τους επιβάτες των Υδροπλάνων.

    7α) Παράρτημα ΙΙπαρ.ε) σελ.137
    Προτείνεται να συμπληρωθεί στην παρ.ε) ότι οι διαδικασίες ελέγχου screening θα πραγματοποιούνται από το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων με χειροκίνητο εξοπλισμό και με οπτικό έλεγχο για τις αποσκευές κ.λ.π

    7β) Παράρτημα ΙΙπαρ.ζ) η) θ) ι) σελ.138
    Προτείνεται στις παρ. ζ) η) θ) και ι) να προστεθεί ότι «οι καθιερωμένες διαδικασίες ελέγχου θα διενεργούνται από αδειοδοτημένο φορέα με εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό ή από το προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων, εφόσον θα έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την απαιτούμενη εκπαίδευση επί του Προγράμματος Ασφαλείας της ΥΠΑ.

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΕΔΜΝ
    ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Σ ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ
    ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΑΓΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΔΜΝ Τ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΛΚΗΣ
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Γ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΔΜΝ Τ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΘΑΚΗΣ
    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ
    ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΔΕΜΕΝΕΓΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΑΣ
    ΜΠΕΝΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΕΙΨΩΝ
    ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ
    ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΦΑΡΔΕΛΛΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΠΕΤΣΩΝ
    ΦΩΤΙΟΣ ΣΩΛΛΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΛΑΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

  • 2 Νοεμβρίου 2012, 21:51 | Γεώργιος Νικολούζος

    Προτείνεται η συμπλήρωση στην παρ. ε ότι οι διαδικασίες ελέγχου screening να πραγματοποιούνται από το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων με χειροκίνητο εξοπλισμό και με οπτικό έλεγχο για τις αποσκευές κ.λπ.
    Στις παρ. ζ) η) θ) και ι) προτείνεται να προστεθεί ότι «οι καθιερωμένες διαδικασίες ελέγχου θα διενεργούνται από αδειοδοτημένο φορέα με εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό ή από το προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων, εφόσον θα έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την απαιτούμενη εκπαίδευση επί του Προγράμματος Ασφαλείας της ΥΠΑ.

  • 25 Οκτωβρίου 2012, 11:46 | Σπύρος Μπογδάνος

    Προτείνεται η αναδιατύπωση ορισμένων σημείων στο Παράρτημα ΙΙ ώστε να παρέχεται υψηλό επίπεδο ασφάλειας στα Υδατοδρόμια χωρίς όμως την υποχρεωτική απαίτηση Αδειοδοτημένου φορέα ασφαλείας και υψηλού κόστους μηχανημάτων.
    Αιτιολόγηση:
    Για λόγους συγκράτησης των πάγιων εξόδων των Υδατοδρομίων και ειδικά αυτών που θα λειτουργούν στα μικρά νησιά με μικρή επιβατική κίνηση, οι έλεγχοι Ασφαλείας θα μπορούσαν κάλλιστα να διενεργούνται από το προσωπικό του υδατοδρομίου το οποίο βέβαια θα έχει ολοκληρώσει σχετική εκπαίδευση στην ΥΠΑ ενώ και οι διαδικασίες screening θα πρέπει να διενεργούνται με χειροκίνητο εξοπλισμό.
    Με αυτόν τον τρόπο θα αποφευχθούν σημαντικότατα έξοδα για εξωτερικούς Αδειοδοτημένους συνεργάτες και ακριβά μηχανήματα, με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται για την βιωσιμότητα των Υδατοδρομίων και κατ’ επέκτασιν για χαμηλές χρεώσεις προς τους επιβάτες των Υδροπλάνων.

    7α) Παράρτημα ΙΙπαρ.ε) σελ.137
    Προτείνεται να συμπληρωθεί στην παρ. ε) ότι οι διαδικασίες ελέγχου screening θα πραγματοποιούνται από το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων με χειροκίνητο εξοπλισμό και με οπτικό έλεγχο για τις αποσκευές κ.λ.π

    7β) Παράρτημα ΙΙπαρ.ζ) η) θ) ι) σελ.138
    Προτείνεται στις παρ. ζ) η) θ) και ι) να προστεθεί ότι «οι καθιερωμένες διαδικασίες ελέγχου θα διενεργούνται από αδειοδοτημένο φορέα με εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό ή από το προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων, εφόσον θα έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την απαιτούμενη εκπαίδευση επί του Προγράμματος Ασφαλείας της ΥΠΑ.

    ΄Όλο το κείμενο της αποφ 16-114α/2012 Δ.Σ του Δ. Παξών μπορείτε να
    βρείτε στην κάτωθι δ/νση:

    http://sites.diavgeia.gov.gr/paxoi/ada/%CE%9243%CE%99%CE%A9%CE%9E%CE%9E-166
    ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ
    Ο Δήμαρχος Παξών.