Για να δείτε τα Παραρτήματα πατήστε
Παραρτήματα
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01: Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02: Αυτοτελές Τμήμα Επιθεώρησης Ιδιωτικών Επενδύσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03: Αυτοτελές Τμήμα Στρατηγικών Επενδύσεων
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 04: Στελέχωση των Γενικών Διεύθυνσεων Αδειοδοτήσεων και Δημόσιων Στρατηγικών Επενδύσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 05: Τροποποίηση των άρθρων 1, 2 και 3 του ν. 3894/2010 (Α΄204)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06: Τροποποιήσεις Καταστατικού της «Επενδύστε στην Ελλάδα Α.Ε.»
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 07:Τροποποίηση του άρθρου 14 ν. 3894/2010 (Α΄204)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 08: Τροποποίηση άρθρου 22 ν. 3894/2010 (Α΄204)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 09: Ειδικές Ρυθμιστικές Διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Άδειες παραμονής αλλοδαπών στρατηγικών επενδυτώνΆρθρο 10: Άδειες παραμονής αλλοδαπών στρατηγικών επενδυτών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Φερεγγυότητα Επενδυτών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12: Διαχειριστική Αμοιβή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13: Τουριστικές Επενδύσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: ΣΔΙΤ & Στρατηγικές Επενδύσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15: Παροχή φορολογικών κινήτρων για Στρατηγικές Επενδύσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16: ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: Εταιρεία Ειδικού ΣκοπούΆρθρο 17: Εταιρεία Ειδικού Σκοπού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Δημόσιες Στρατηγικές ΕπενδύσειςΆρθρο 18: Δημόσιες Στρατηγικές Επενδύσεις
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 19: Ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 20: Παροχή φορολογικών κινήτρων
- 50 ΣχόλιαΆρθρο 21: Βελτίωση του θεσμικού πλαισίου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22: Τροποποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της επένδυσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23: Συνέργεια και Δικτύωση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 24: Επιτάχυνση Διαδικασιών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 25: Παράταση προθεσμίας ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Κεφάλαια ΕξωτερικούΆρθρο 26: Κεφάλαια Εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Κύρωση Υπουργικής Απόφασης Υπαγωγής της επιχείρησης«ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΙΟΣ ΑΕ» με δ/τ «ΗΛΙΟΣ ΑΕ» στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, όπως ισχύει, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.»Άρθρο 27: Κύρωση Υπουργικής Απόφασης Υπαγωγής της επιχείρησης«ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΙΟΣ ΑΕ» με δ/τ «ΗΛΙΟΣ ΑΕ» στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, όπως ισχύει, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.»
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28: Κύρωση Απόφασης Υπαγωγής της υπό σύσταση επιχείρησης «KAVALA FLOAT GLASS A.E.» στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29: Κύρωση Απόφασης Υπαγωγής της επιχείρησης «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ » με δ/τ«ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ » στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, όπως ισχύει, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 : Κύρωση Απόφασης Τροποποίησης Υπαγωγής (ΤΕΜΕΣΆρθρο 30 : Κύρωση Απόφασης Τροποποίησης Υπαγωγής (ΤΕΜΕΣ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31: Σκοπός
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 32: Ορισμοί
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 33: Γενικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Xρηματοδότηση επένδυσης υδατοδρομίωνΆρθρο 34: Xρηματοδότηση επένδυσης υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35: Δικαιούχοι άδειας λειτουργίας υδατοδρομίουΆρθρο 35: Δικαιούχοι άδειας λειτουργίας υδατοδρομίου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 36: Υπηρεσία αδειοδότησης υδατοδρομίων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37: Αίτηση για χορήγηση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίου
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 38: Διαδικασία εξέτασης αιτήσεων – Έκδοση αδειών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 39: Επιτροπή Υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Μεταβίβαση άδειας – παραχώρηση εκμετάλλευσηςΆρθρο 40: Μεταβίβαση άδειας – παραχώρηση εκμετάλλευσης
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 41: Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: Όροι εκτέλεσης πτήσεωνΆρθρο 42: Όροι εκτέλεσης πτήσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Κίνηση στην επιφάνεια του ύδατος και επικοινωνίεςΆρθρο 43: Κίνηση στην επιφάνεια του ύδατος και επικοινωνίες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 44: Απαγορεύσεις – περιορισμοί
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45: Ασφάλιση
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 46: Τιμολόγια Υπηρεσιών Υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47: Τέλη Λειτουργίας ΥδατοδρομίουΆρθρο 47: Τέλη Λειτουργίας Υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48: Πτυχία και άδειεςΆρθρο 48: Πτυχία και άδειες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 49: Εφοδιασμός αεροσκαφών με καύσιμα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 50: Έλεγχοι – επιθεωρήσεις υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51: Αναστολή και ανάκληση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίουΆρθρο 51: Αναστολή και ανάκληση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 52: Κυρώσεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 53: Υδάτινα πεδία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 54: Προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας υδατοδρομίου ή υδάτινου πεδίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55: Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 55: Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56: Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57: Έναρξη ισχύος
- 11 ΣχόλιαΠαραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Οκτωβρίου 2012, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 402 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
συμφωνω με τα σχολια
Συμφωνώ με τα παρακάτω σχόλια.
Συμφωνώ με τα σχόλια.
Συμφωνώ με τους κυρίους : Σ. Μπογδάνο, Γ.Νικολούζο, Ε.Δ.Μ.Ν., Π. Ροντογιάννη, Π.Θεοδοσίου, Σ. Μαζαράκη.
Το καταλληλα εκπαιδευμενο προσωπικο της εταιριας εκμμεταλευσης η του Υδατοδρομιου μπορει να εκτελεσει με επιτυχια τον απαιτουμενο ελεγχο επιβατων & αποσκευων ενος υδροπλανου.
Είναι γνωστό ότι το υδροπλάνο μπορεί να καλύψει σχετικά μικρές αποστάσεις λόγω του μικρού σχετικά φορτίου καύσιμου που κουβαλάει. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι από την φύση του είναι ένα μέσο που δύσκολα θα χρησιμοποιούσε κάποιος για να κάνει π.χ μια αεροπειρατεία. Κατά συνέπεια οι έλεγχοι Ασφαλείας θα μπορούσαν κάλλιστα να διενεργούνται από το προσωπικό του υδατοδρομίου ακόμα και τους πιλότους του υδροπλάνου, προσωπικό το οποίο βέβαια θα έχει ολοκληρώσει σχετική εκπαίδευση. Επιπλέον, μπορεί να γίνετε δειγματοληπτικός έλεγχος στις αποσκευές των επιβατών από το ίδιο εκπαιδευμένο προσωπικό.
Συμφωνώ με τις θέσεις του κυρίου Μπογδάνου.
Αν πράγματι θέλουμε τα υδροπλάνα να δουλέψουν στην Ελλάδα θα πρέπει να μην συγχέουμε τα υδατοδρόμια με τα χερσαία αεροδρόμια.
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
GROUND OPERATIONS MANAGER/SECURITY MANAGER
Τέλος, στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ’ του κεφαλαίου Ε’(ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟΥ),(SECURITY PROGRAM),στις παραγράφους δ,ε,ζ,η, και θ, οπού γίνεται αναφορά για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΦΥΛΑΞΗ των ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ, καθώς και για τον ΕΛΕΓΧΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ των ΕΠΙΒΑΤΩΝ και των ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, από ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ και ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, το οποίο, ίσως να είναι εφικτό πρακτικά και οικονομικά,(φορέας ενιαίου προσωπικού φύλαξης χώρων και έλεγχου ασφαλείας επιβατών), σε ένα ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΟ, σε ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ, με ΧΩΡΟΥΣ ΦΥΛΑΞΗΣ και ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ, καθώς και ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ και ΑΦΙΞΕΙΣ, αλλά ίσως ΠΡΑΚΤΙΚΑ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΑΔΥΝΑΤΟ σε ΠΟΛΛΑ ΝΗΣΙΑ, ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, καθώς και σε ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ, στα όποια, ΔΕΝ γίνεται ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ η ΜΟΝΙΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ. Το ΥΔΡΟΠΛΑΝΟ, λόγω ΜΙΚΡΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΕΠΙΒΑΤΩΝ και ΜΙΚΡΟΥ ΟΓΚΟΥ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, δεν απαιτεί ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ και ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ. Οι ΔΥΟ(2) ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ του ΥΔΡΟΠΛΑΝΟΥ, όπως γίνεται και σε αλλά ΠΤΗΤΙΚΑ ΜΕΣΑ(π.χ.ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ),καθώς και το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ και ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ, μετά από ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΜΠΟΡΟΥΝ να ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ αυτή την ΕΥΘΥΝΗ, κάνοντας, πιο ΕΥΕΛΙΚΤΗ, πιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, αλλά και πιο ΠΡΑΚΤΙΚΗ την ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ των ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΩΝ και των ΥΔΡΟΠΛΑΝΩΝ σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Παράρτημα ΙΙ σελ.136-140
Προτείνεται η αναδιατύπωση ορισμένων σημείων στο Παράρτημα ΙΙ ώστε να παρέχεται υψηλό επίπεδο ασφάλειας στα Υδατοδρόμια χωρίς όμως την υποχρεωτική απαίτηση Αδειοδοτημένου φορέα ασφαλείας και υψηλού κόστους μηχανημάτων.
Αιτιολόγηση:
Για λόγους συγκράτησης των πάγιων εξόδων των Υδατοδρομίων και ειδικά αυτών που θα λειτουργούν στα μικρά νησιά με μικρή επιβατική κίνηση, οι έλεγχοι Ασφαλείας θα μπορούσαν κάλλιστα να διενεργούνται από το προσωπικό του υδατοδρομίου το οποίο βέβαια θα έχει ολοκληρώσει σχετική εκπαίδευση στην ΥΠΑ ενώ και οι διαδικασίες screening θα πρέπει να διενεργούνται με χειροκίνητο εξοπλισμό.
Με αυτόν τον τρόπο θα αποφευχθούν σημαντικότατα έξοδα για εξωτερικούς Αδειοδοτημένους συνεργάτες και ακριβά μηχανήματα, με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται για την βιωσιμότητα των Υδατοδρομίων και κατ’επέκτασιν για χαμηλές χρεώσεις προς τους επιβάτες των Υδροπλάνων.
7α) Παράρτημα ΙΙπαρ.ε) σελ.137
Προτείνεται να συμπληρωθεί στην παρ.ε) ότι οι διαδικασίες ελέγχου screening θα πραγματοποιούνται από το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων με χειροκίνητο εξοπλισμό και με οπτικό έλεγχο για τις αποσκευές κ.λ.π
7β) Παράρτημα ΙΙπαρ.ζ) η) θ) ι) σελ.138
Προτείνεται στις παρ. ζ) η) θ) και ι) να προστεθεί ότι «οι καθιερωμένες διαδικασίες ελέγχου θα διενεργούνται από αδειοδοτημένο φορέα με εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό ή από το προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων, εφόσον θα έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την απαιτούμενη εκπαίδευση επί του Προγράμματος Ασφαλείας της ΥΠΑ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΕΔΜΝ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Σ ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ
ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΑΓΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΔΜΝ Τ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΛΚΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Γ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΔΜΝ Τ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΘΑΚΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΔΕΜΕΝΕΓΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΑΣ
ΜΠΕΝΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΕΙΨΩΝ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΦΑΡΔΕΛΛΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΠΕΤΣΩΝ
ΦΩΤΙΟΣ ΣΩΛΛΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΛΑΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Προτείνεται η συμπλήρωση στην παρ. ε ότι οι διαδικασίες ελέγχου screening να πραγματοποιούνται από το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων με χειροκίνητο εξοπλισμό και με οπτικό έλεγχο για τις αποσκευές κ.λπ.
Στις παρ. ζ) η) θ) και ι) προτείνεται να προστεθεί ότι «οι καθιερωμένες διαδικασίες ελέγχου θα διενεργούνται από αδειοδοτημένο φορέα με εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό ή από το προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων, εφόσον θα έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την απαιτούμενη εκπαίδευση επί του Προγράμματος Ασφαλείας της ΥΠΑ.
Προτείνεται η αναδιατύπωση ορισμένων σημείων στο Παράρτημα ΙΙ ώστε να παρέχεται υψηλό επίπεδο ασφάλειας στα Υδατοδρόμια χωρίς όμως την υποχρεωτική απαίτηση Αδειοδοτημένου φορέα ασφαλείας και υψηλού κόστους μηχανημάτων.
Αιτιολόγηση:
Για λόγους συγκράτησης των πάγιων εξόδων των Υδατοδρομίων και ειδικά αυτών που θα λειτουργούν στα μικρά νησιά με μικρή επιβατική κίνηση, οι έλεγχοι Ασφαλείας θα μπορούσαν κάλλιστα να διενεργούνται από το προσωπικό του υδατοδρομίου το οποίο βέβαια θα έχει ολοκληρώσει σχετική εκπαίδευση στην ΥΠΑ ενώ και οι διαδικασίες screening θα πρέπει να διενεργούνται με χειροκίνητο εξοπλισμό.
Με αυτόν τον τρόπο θα αποφευχθούν σημαντικότατα έξοδα για εξωτερικούς Αδειοδοτημένους συνεργάτες και ακριβά μηχανήματα, με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται για την βιωσιμότητα των Υδατοδρομίων και κατ’ επέκτασιν για χαμηλές χρεώσεις προς τους επιβάτες των Υδροπλάνων.
7α) Παράρτημα ΙΙπαρ.ε) σελ.137
Προτείνεται να συμπληρωθεί στην παρ. ε) ότι οι διαδικασίες ελέγχου screening θα πραγματοποιούνται από το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων με χειροκίνητο εξοπλισμό και με οπτικό έλεγχο για τις αποσκευές κ.λ.π
7β) Παράρτημα ΙΙπαρ.ζ) η) θ) ι) σελ.138
Προτείνεται στις παρ. ζ) η) θ) και ι) να προστεθεί ότι «οι καθιερωμένες διαδικασίες ελέγχου θα διενεργούνται από αδειοδοτημένο φορέα με εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό ή από το προσωπικό του Υδατοδρομίου ή του Αερομεταφορέα των Υδροπλάνων, εφόσον θα έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την απαιτούμενη εκπαίδευση επί του Προγράμματος Ασφαλείας της ΥΠΑ.
΄Όλο το κείμενο της αποφ 16-114α/2012 Δ.Σ του Δ. Παξών μπορείτε να
βρείτε στην κάτωθι δ/νση:
http://sites.diavgeia.gov.gr/paxoi/ada/%CE%9243%CE%99%CE%A9%CE%9E%CE%9E-166
ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ
Ο Δήμαρχος Παξών.