Ο κατά τόπον αρμόδιος Λιμενάρχης δύναται να απαγορεύσει χρήση του υδατοδρομίου ή του υδάτινου πεδίου σε περιπτώσεις όπου, λόγω ιδιαίτερων και απρόβλεπτων συνθηκών που έχουν προκύψει προσωρινώς, διαπιστώνεται κίνδυνος για τη ναυσιπλοΐα και την αεροπλοΐα επί ύδατος, για όσο διάστημα διαρκούν οι συνθήκες αυτες.
Αρχική Διαμόρφωση Φιλικού Επιχειρηματικού ΠεριβάλλοντοςΆρθρο 54: Προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας υδατοδρομίου ή υδάτινου πεδίου
Άρθρο 54: Προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας υδατοδρομίου ή υδάτινου πεδίου
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01: Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02: Αυτοτελές Τμήμα Επιθεώρησης Ιδιωτικών Επενδύσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03: Αυτοτελές Τμήμα Στρατηγικών Επενδύσεων
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 04: Στελέχωση των Γενικών Διεύθυνσεων Αδειοδοτήσεων και Δημόσιων Στρατηγικών Επενδύσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 05: Τροποποίηση των άρθρων 1, 2 και 3 του ν. 3894/2010 (Α΄204)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06: Τροποποιήσεις Καταστατικού της «Επενδύστε στην Ελλάδα Α.Ε.»
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 07:Τροποποίηση του άρθρου 14 ν. 3894/2010 (Α΄204)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 08: Τροποποίηση άρθρου 22 ν. 3894/2010 (Α΄204)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 09: Ειδικές Ρυθμιστικές Διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Άδειες παραμονής αλλοδαπών στρατηγικών επενδυτώνΆρθρο 10: Άδειες παραμονής αλλοδαπών στρατηγικών επενδυτών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Φερεγγυότητα Επενδυτών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12: Διαχειριστική Αμοιβή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13: Τουριστικές Επενδύσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: ΣΔΙΤ & Στρατηγικές Επενδύσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15: Παροχή φορολογικών κινήτρων για Στρατηγικές Επενδύσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16: ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: Εταιρεία Ειδικού ΣκοπούΆρθρο 17: Εταιρεία Ειδικού Σκοπού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Δημόσιες Στρατηγικές ΕπενδύσειςΆρθρο 18: Δημόσιες Στρατηγικές Επενδύσεις
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 19: Ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 20: Παροχή φορολογικών κινήτρων
- 50 ΣχόλιαΆρθρο 21: Βελτίωση του θεσμικού πλαισίου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22: Τροποποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της επένδυσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23: Συνέργεια και Δικτύωση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 24: Επιτάχυνση Διαδικασιών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 25: Παράταση προθεσμίας ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Κεφάλαια ΕξωτερικούΆρθρο 26: Κεφάλαια Εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Κύρωση Υπουργικής Απόφασης Υπαγωγής της επιχείρησης«ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΙΟΣ ΑΕ» με δ/τ «ΗΛΙΟΣ ΑΕ» στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, όπως ισχύει, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.»Άρθρο 27: Κύρωση Υπουργικής Απόφασης Υπαγωγής της επιχείρησης«ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΙΟΣ ΑΕ» με δ/τ «ΗΛΙΟΣ ΑΕ» στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, όπως ισχύει, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.»
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28: Κύρωση Απόφασης Υπαγωγής της υπό σύσταση επιχείρησης «KAVALA FLOAT GLASS A.E.» στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29: Κύρωση Απόφασης Υπαγωγής της επιχείρησης «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ » με δ/τ«ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ » στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, όπως ισχύει, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 : Κύρωση Απόφασης Τροποποίησης Υπαγωγής (ΤΕΜΕΣΆρθρο 30 : Κύρωση Απόφασης Τροποποίησης Υπαγωγής (ΤΕΜΕΣ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31: Σκοπός
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 32: Ορισμοί
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 33: Γενικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Xρηματοδότηση επένδυσης υδατοδρομίωνΆρθρο 34: Xρηματοδότηση επένδυσης υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35: Δικαιούχοι άδειας λειτουργίας υδατοδρομίουΆρθρο 35: Δικαιούχοι άδειας λειτουργίας υδατοδρομίου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 36: Υπηρεσία αδειοδότησης υδατοδρομίων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37: Αίτηση για χορήγηση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίου
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 38: Διαδικασία εξέτασης αιτήσεων – Έκδοση αδειών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 39: Επιτροπή Υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Μεταβίβαση άδειας – παραχώρηση εκμετάλλευσηςΆρθρο 40: Μεταβίβαση άδειας – παραχώρηση εκμετάλλευσης
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 41: Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: Όροι εκτέλεσης πτήσεωνΆρθρο 42: Όροι εκτέλεσης πτήσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Κίνηση στην επιφάνεια του ύδατος και επικοινωνίεςΆρθρο 43: Κίνηση στην επιφάνεια του ύδατος και επικοινωνίες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 44: Απαγορεύσεις – περιορισμοί
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45: Ασφάλιση
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 46: Τιμολόγια Υπηρεσιών Υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47: Τέλη Λειτουργίας ΥδατοδρομίουΆρθρο 47: Τέλη Λειτουργίας Υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48: Πτυχία και άδειεςΆρθρο 48: Πτυχία και άδειες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 49: Εφοδιασμός αεροσκαφών με καύσιμα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 50: Έλεγχοι – επιθεωρήσεις υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51: Αναστολή και ανάκληση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίουΆρθρο 51: Αναστολή και ανάκληση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 52: Κυρώσεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 53: Υδάτινα πεδία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 54: Προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας υδατοδρομίου ή υδάτινου πεδίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55: Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 55: Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56: Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57: Έναρξη ισχύος
- 11 ΣχόλιαΠαραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Οκτωβρίου 2012, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 402 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
συμφωνω με τα σχολια
Συμφωνώ με τα σχόλια των κ.κ.: Π.Ροντογιάννη,Β. Αναστασιάδη, Π. Δημητριάδη, Ν.Μαυροματίδη .
Συμφωνώ με τα σχόλια.
Συμφωνώ με τους κυρίους : Π.Ροντογιάννη,Β. Αναστασιάδη, Π. Δημητριάδη, Ν.Μαυροματίδη .
Καμία εταιρεία δεν κάνει εκπτώσεις στο θέμα της ασφάλειας πτήσεων.Θεωρώ ότι σε ιδιαίτερες περιπτώσεις ο λιμενάρχης πρέπει να έχει μια σχετική δυνατότητα όμως χωρίς να υπερβαίνει το πεδίο γνώσης του και πάντα σε επικοινωνία με το τμήμα safety της εταιρείας .
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
GROUND OPERATIONS MANAGER/SECURITY MANAGER
Δεν θα διαφωνήσω με το post του κυρίου Δημητριάδη παρακάτω, όμως σε γενικές γραμμές καλό θα ήταν να μην εξιδεικεύουμε τόσο πολύ στο Νόμο τις επιχειρησιακές λειτουργίες των α/φών. Το οτι ενα α/φος έχει για παράδειγμα crosswind limitation τους 15, 20, ή 40 κόμβους, δεν συμαίνει κι οτι θα απο/προσθαλασσωθεί και με αυτές τις συνθήκες κατά περίπτωση.
Σας θυμίζω για παράδειγμα το αεροδρόμιο της Ρόδου.
Όταν είναι εν χρήση ο διάδρομος 7 κι έχει πλευρικό άνεμο 15 κόμβους (πολύ χαμηλός για ενα commercial jet),τότε οι προσεγγίσεις – προσγειώσεις έχουν κάποιο ρίσκο για τα πληρώματα, που κάποιες φορές οδηγούν σε ματαίωση της προσγείωσης και ανακύκλωση ακόμα κι αν τα όριά τους είναι στους 40 κόμβους.
Αφού ο νομοθέτης λοιπόν δίνει την εξουσιοδότηση στον κυβερνήτη του υδροπολάνου, να πράξει σύνομα και με ασφάλεια για το α/φος και τους επιβάτες του,….ας τον αφήσουμε να το κάνει.
Θα πρέπει να προστεθεί στο άρθρο και ΄» η όπως ορίζονται τα απαγορευμένα όρια εκτέλεσης πτήσεων στο manual του αεροσκάφους» Διότι το manual του κάθε αεροσκάφους αναφέρει τους περιορισμούς πτήσεων και αυτό ανάλογα τις καιρικές συνθήκες, το ύψος κύματος κ.λ.π καθώς και τον τύπο του αεροσκάφους. Άλλα όρια έχει το cessna 172 και άλλα το DH OTTER η cessna 208. Το υδατοδρόμιο θα λειτουργεί όπως και τα αεροδρόμια , υπεύθυνος για την εκτέλεση των πτήσεων η μη είναι ο κυβερνήτης και η εταιρεία. Το λιμεναρχείο θα πρέπει να γνωρίζει τα όρια του κάθε αεροσκάφους για να εκδώσει κατάσταση MANTATORY εκτός των περιπτώσεων emergency όπου το υδατοδρόμιο κλείνει και εδώ θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιός φορές θα εκδίδει NOTAM για την ενημέρωση των κυβερνητών, η ΥΠΑ ή το κατά τόπους λιμεναρχείο.
Άρθρο 54.
Ο Λιμενάρχης από μόνος του μπορεί μεν να κρίνει σχετικά με τους κινδύνους της ναυσιπλοΐας, αλλά δεν έχει τις απαιτούμενες γνώσεις για να κρίνει τους κινδύνους της αεροπλοΐας.
Κατά συνέπεια, αυτό θα έπρεπε να το κάνει με τη σύμφωνη γνώμη της πλησιέστερης αρχής της Υ.Π.Α.