Ο εφοδιασμός αεροσκαφών με καύσιμα γίνεται:
α) είτε από εγκαταστάσεις καυσίμων στα υδατοδρόμια, οι προδιαγραφές των οποίων καθώς και οι αντίστοιχες διαδικασίες εφοδιασμού των αεροσκαφών με καύσιμα καθορίζονται με απόφαση του Διοικητή της ΥΠΑ και τηρουμένων των κανονισμών πυρασφάλειας και ανεφοδιασμού αεροσκαφών και των σχετικών διατάξεων των κανονισμών λιμένων.
β) είτε με κινητά μέσα αποθήκευσης από πιστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών, με μέριμνα και δαπάνες του φορέα λειτουργίας του υδατοδρομίου, τηρουμένων των τελωνειακών διατάξεων, των κανονισμών πυρασφάλειας και ανεφοδιασμού αεροσκαφών της ΥΠΑ και των κανόνων προστασίας του περιβάλλοντος και των σχετικών διατάξεων των κανονισμών λιμένων.
Άρθρο 49: Εφοδιασμός αεροσκαφών με καύσιμα
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01: Γενική Γραμματεία Στρατηγικών και Ιδιωτικών Επενδύσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02: Αυτοτελές Τμήμα Επιθεώρησης Ιδιωτικών Επενδύσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03: Αυτοτελές Τμήμα Στρατηγικών Επενδύσεων
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 04: Στελέχωση των Γενικών Διεύθυνσεων Αδειοδοτήσεων και Δημόσιων Στρατηγικών Επενδύσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 05: Τροποποίηση των άρθρων 1, 2 και 3 του ν. 3894/2010 (Α΄204)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 06: Τροποποιήσεις Καταστατικού της «Επενδύστε στην Ελλάδα Α.Ε.»
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 07:Τροποποίηση του άρθρου 14 ν. 3894/2010 (Α΄204)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 08: Τροποποίηση άρθρου 22 ν. 3894/2010 (Α΄204)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 09: Ειδικές Ρυθμιστικές Διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Άδειες παραμονής αλλοδαπών στρατηγικών επενδυτώνΆρθρο 10: Άδειες παραμονής αλλοδαπών στρατηγικών επενδυτών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Φερεγγυότητα Επενδυτών
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 12: Διαχειριστική Αμοιβή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13: Τουριστικές Επενδύσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: ΣΔΙΤ & Στρατηγικές Επενδύσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 15: Παροχή φορολογικών κινήτρων για Στρατηγικές Επενδύσεις
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 16: ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ Α.Ε.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17: Εταιρεία Ειδικού ΣκοπούΆρθρο 17: Εταιρεία Ειδικού Σκοπού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Δημόσιες Στρατηγικές ΕπενδύσειςΆρθρο 18: Δημόσιες Στρατηγικές Επενδύσεις
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 19: Ενίσχυση της ρευστότητας των επιχειρήσεων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 20: Παροχή φορολογικών κινήτρων
- 50 ΣχόλιαΆρθρο 21: Βελτίωση του θεσμικού πλαισίου
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22: Τροποποίηση φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της επένδυσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 23: Συνέργεια και Δικτύωση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 24: Επιτάχυνση Διαδικασιών
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 25: Παράταση προθεσμίας ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Κεφάλαια ΕξωτερικούΆρθρο 26: Κεφάλαια Εξωτερικού
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Κύρωση Υπουργικής Απόφασης Υπαγωγής της επιχείρησης«ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΙΟΣ ΑΕ» με δ/τ «ΗΛΙΟΣ ΑΕ» στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, όπως ισχύει, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.»Άρθρο 27: Κύρωση Υπουργικής Απόφασης Υπαγωγής της επιχείρησης«ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΙΟΣ ΑΕ» με δ/τ «ΗΛΙΟΣ ΑΕ» στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, όπως ισχύει, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.»
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 28: Κύρωση Απόφασης Υπαγωγής της υπό σύσταση επιχείρησης «KAVALA FLOAT GLASS A.E.» στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29: Κύρωση Απόφασης Υπαγωγής της επιχείρησης «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ » με δ/τ«ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΤΡΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ » στις διατάξεις του Ν. 3299/2004, όπως ισχύει, για την ενίσχυση επενδυτικού σχεδίου της με το κίνητρο της επιχορήγησης.
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30 : Κύρωση Απόφασης Τροποποίησης Υπαγωγής (ΤΕΜΕΣΆρθρο 30 : Κύρωση Απόφασης Τροποποίησης Υπαγωγής (ΤΕΜΕΣ
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 31: Σκοπός
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 32: Ορισμοί
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 33: Γενικές διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Xρηματοδότηση επένδυσης υδατοδρομίωνΆρθρο 34: Xρηματοδότηση επένδυσης υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35: Δικαιούχοι άδειας λειτουργίας υδατοδρομίουΆρθρο 35: Δικαιούχοι άδειας λειτουργίας υδατοδρομίου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 36: Υπηρεσία αδειοδότησης υδατοδρομίων
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37: Αίτηση για χορήγηση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίου
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 38: Διαδικασία εξέτασης αιτήσεων – Έκδοση αδειών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 39: Επιτροπή Υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Μεταβίβαση άδειας – παραχώρηση εκμετάλλευσηςΆρθρο 40: Μεταβίβαση άδειας – παραχώρηση εκμετάλλευσης
- 18 ΣχόλιαΆρθρο 41: Υποχρεώσεις φορέα λειτουργίας υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42: Όροι εκτέλεσης πτήσεωνΆρθρο 42: Όροι εκτέλεσης πτήσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Κίνηση στην επιφάνεια του ύδατος και επικοινωνίεςΆρθρο 43: Κίνηση στην επιφάνεια του ύδατος και επικοινωνίες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 44: Απαγορεύσεις – περιορισμοί
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 45: Ασφάλιση
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 46: Τιμολόγια Υπηρεσιών Υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 47: Τέλη Λειτουργίας ΥδατοδρομίουΆρθρο 47: Τέλη Λειτουργίας Υδατοδρομίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 48: Πτυχία και άδειεςΆρθρο 48: Πτυχία και άδειες
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 49: Εφοδιασμός αεροσκαφών με καύσιμα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 50: Έλεγχοι – επιθεωρήσεις υδατοδρομίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51: Αναστολή και ανάκληση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίουΆρθρο 51: Αναστολή και ανάκληση άδειας λειτουργίας υδατοδρομίου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 52: Κυρώσεις
- 27 ΣχόλιαΆρθρο 53: Υδάτινα πεδία
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 54: Προσωρινή απαγόρευση λειτουργίας υδατοδρομίου ή υδάτινου πεδίου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 55: Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 55: Καταργούμενες διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56: Μεταβατικές διατάξεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57: Έναρξη ισχύος
- 11 ΣχόλιαΠαραρτήματα
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Οκτωβρίου 2012, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
9 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
10 Σχόλια 402 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
συμφωνω με τα σχολια
Συμφωνώ με τα σχόλα του κ. Α.Κουτσουδάκη.
Συμφωνώ με τα σχόλια.
Συμφωνώ με τις απόψεις του κυρίου Δημητριάδη και του κυρίου Κουτσουδάκη.
Συμφωνώ με την AOPA σχετικά με τον ανεφοδιασμό «…από κινητά μέσα αποθήκευσης, από πιστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών…». Άκρως απαγορευτικό. Όχι μόνο οι εταιρίες αυτές δεν διαθέτουν το απαραίτητο καύσιμο ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ αερολιμένες της χώρας ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ το καλοκαίρι (πόσο μάλλον σε παγοδρόμια), αλλά έστω κι αν ακόμα δεχτούν να το φέρουν, το επιπλέον κόστος μεταφοράς του εκτός των εγκαταστάσεων τους (μέχρι τώρα σε αεροδρόμια), θα είναι υπέρογκο.
Γνωρίζω ότι υπάρχει παγκόσμιος κανονισμός μεταφοράς επικινδύνων ουσιών τον οποίο έχει υιοθετήσει και η Ευρωπαϊκή Ένωση, και ο οποίος παραθέτει λεπτομερώς και τις προδιαγραφές δεξαμενών (στάσιμες και με μεταφοράς) και εγκαταστάσεων καθώς και τους κανονισμούς για την μετάγγιση και ανεφοδιασμό οχημάτων, σκαφών, αεροπλάνων και άλλων μέσων ανάλογα με το είδος του υλικού (π.χ. καυσίμου).
Η εφαρμογή των σχετικών διατάξεων του κανονισμού που αφορούν τα διάφορα είδη καυσίμου θα εξασφαλίσει μια νόμιμη και ασφαλή εγκατάσταση με τον σωστό τρόπο μετάγγισης χωρίς την αποκλειστική χρήση εταιρίας ανεφοδιασμού αεροσκαφών.
Συμφωνώ με τις απόψεις του κυρίου Δημητριάδη και του κυρίου Κουτσουδάκη .Το θέμα καύσιμα είναι απίστευτα σημαντικό για την λειτουργία και επιβίωση των υδροπλάνων!!!
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
GROUND OPERATIONS MANAGER/SECURITY MANAGER
Άρθρο 49. Σχετικά με τον ανεφοδιασμό καυσίμων των υδροπλάνων αναφέρονται τα ακόλουθα.
1. Θα πρέπει να τηρηθεί η νομοθεσία ΦΕΚ Β 1109 / 3-6-2011 περί ΄΄ Κανονισμού Ανεφοδιασμού αεροσκαφών με καύσιμα σε σε αεροδρόμια΄΄ και στα υδατοδρόμια
2. Δεδομένου ότι τα υδροπλάνα χρησιμοποιούν καύσιμο 100LL όπως και jet A1 ενώ τα μονοκινητήρια τετραθέσια ακόμα και Βενζίνη αμόλυβδη θα πρέπει να προβλεφθεί ο ανεφοδιασμός καυσίμου για όλα τα είδη των καυσίμων.
3. Η εμπειρία έδειξε ότι επειδή τα υδατοδρόμια δεν είναι πλησίων των αεροδρομίων οι εταιρείες έχουν πρόβλημα ανεφοδιασμού καυσίμων όσον αφορά το καύσιμο 100LL και JET A1. Όσον αφορά τα αεροσκάφη που χρησιμοποιούν αμόλυβδη βενζίνη ο ανεφοδιασμός μπορεί να γίνει με μικρά οχήματα ανεφοδιασμού από τις εταιρείες όπως γίνεται και με τα σκάφη στους λιμένες.
4. Επίσης λαμβάνοντας υπόψη ότι στα περιφερειακά αεροδρόμια δεν διατίθεται καύσιμο 100LL καθώς και ότι την χειμερινή περίοδο δεν διατίθεται ούτε καύσιμο jet A1 δημιουργούνται τεράστια επιχειρησιακά λειτουργικά προβλήματα θέτοντας σε αμφισβήτηση την επιβίωση της επένδυσης.
5. Προκειμένου να λυθούν προβλήματα ανεφοδιασμού καυσίμου των υδροπλάνων εκτιμάται ότι η εφαρμογή του ΦΕΚ Β 1109/2011 όπως και η δυνατότητα αποθήκευσης καυσίμου σε βαρέλια σε χώρο κατάλληλο που θα τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας θα αμβλύνουν τα όποια προβλήματα ανεφοδιασμού καυσίμου των υδροπλάνων .
Μια και το Υδροπλανο αντιμετωπιζεται σαν πλωτο μεσο & ο ανεφοδιασμος του Υδροπλανου να γινεται οπως & στ αλλα πλωτα μεσα Δελφινια & Καραβια τηρουμενων των διαδικασιων & ορων ασφαλειας.
Άρθρο 49 & (β) ΑΟΡΑ Α. Κουτσουδάκης
Ανεφοδιασμός. Στο Άρθρο αυτό αναφέρεται ότι ο ανεφοδιασμός μπορεί να γίνεται «…από κινητά μέσα αποθήκευσης, από πστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών…»
Η διατύπωση ….από πστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών… είναι απαγορευτική. Τουλάχιστον στην αρχή, οι εταιρείες αυτές δεν προκειται να επενδύσουν και αυτό θα δημιουργήσει προβλήματα στην αρχική ανάπτυξη των υδροπλάνων.
Η διεθνής νομοθεσία, αφήνει το θέμα του ανεφοδιασμού στην ευθύνη του χειριστή και του εκμεταλλευόμενου.
Ειδικα στην Ελλάδα και ειδικά για τα ιδιωτικά αεροπλάνα-υδροπλάνα ο ανεφοδιασμός είναι μία πονεμένη ιστορία. Σήμερα το 98 % των Ελληνικών αεροδρομίων (σχεδόν το σύνολο) δεν διαθέτει καύσιμο για ελαφρά αεροπλάνα.
Ας μην αντιγράψουμε στα υδροπλάνα, τις καταστάσεις που ζούμε στα αεροπλάνα. Οδός διαφυγής είναι η διάταξη που επιτρέπει στον κυβερνήτη, να έχει ο ίδιος την ευθύνη του ανεφοδιασμού του αεροπλάνου του. Αυτό σώζει τα ιδιωτικά αεροπλάνα σήμερα.
Προτείνουμε η σχετική παράγραφος να τροποποιηθεί και να γίνει «…από κινητά μέσα αποθήκευσης με ευθύνη του χειριστή….»
Άρθρο 49 & (β). Η παράγραφος αυτή ορίζει ότι ο ανεφοδιασμός των υδροπλάνων μπορεί να γίνεται «…από κινητά μέσα αποθήκευσης από πιστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών …»
Η παράγραφος αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική. Αποκλείει και αυτήν την ύπαρξη ιδιωτικών υδροπλάνων.
Με την υπάρχουσα νομοθεσία, καμία «…πιστοποιημένη εταιρεία ανεφοδιασμού αεροσκαφών…» δεν πρόκειται να αναλάβει το έργο ανεφοδιασμού ελαφρών αεροσκαφών.
Όλοι γνωρίζουμε ότι το 98 % των αεροδρομίων ξηράς της ΥΠΑ δεν διαθέτει καύσιμα για ελαφρά αεροσκάφη. Πρακτικά σχεδόν κανένα αεροδρόμιο της ΥΠΑ δεν διαθέτει αυτά τα καύσιμα. Ο ανεφοδιασμός των ελαφρών αεροπλάνων γίνεται, σύμφωνα με την διεθνή νομοθεσία «με ευθύνη του χειριστή». Όπου ο χειριστής, σε πολλές περιπτώσεις, κουβαλάει ο ίδιος κάνιστρα με καύσιμο για τον ανεφοδιασμό του αεροπλάνου του.
Η παράγραφος (β) του Άρθρου 49 μεταφέρει τους περιορισμούς αυτούς στα υδροπλάνα.
Να σημειώσουμε ότι τα περισσότερα ιδιωτικά υδροπλάνα, χρησιμοποιούν το ίδιο καύσιμο, όπως και τα περισσότερα ιδιωτικά γιότ.
Προτείνουμε η παράγραφος (β) του άρθρου 49 να αλλάξει και να γίνει ως εξής
«…..β) είτε με κινητά μέσα αποθήκευσης με ευθύνη του χειριστή, τηρουμένων των τελωνειακών διατάξεων, των κανονισμών πυρασφάλειας και ανεφοδιασμού αεροσκαφών της ΥΠΑ και των κανόνων προστασίας του περιβάλλοντος και των σχετικών διατάξεων των κανονισμών λιμένων.»