1. Ο υπεύθυνος λειτουργίας και εκμετάλλευσης αεροδρομίου επί υδάτινης επιφάνειας υποχρεούται να καλύπτει με ιδιωτική ασφάλιση αναγνωρισμένου φορέα που λειτουργεί νόμιμα στην Ελλάδα ή στον ΕΟΧ τους κινδύνους της αστικής ευθύνης του ιδίου και των προστηθέντων του για βλάβες ή ζημίες σε τρίτους από τη λειτουργία αυτού. Το ασφαλιστικό ποσό δεν μπορεί να είναι κατώτερο των οκτώ εκατομμυρίων (8.000.000) ευρώ. Το κατώτερο ποσό ασφάλισης δύναται να αναπροσαρμόζεται με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Αν ο ίδιος φορέας διαχειρίζεται πλέον του ενός υδατοδρομίων, δεν απαιτείται επιπλέον ασφαλιστική κάλυψη.
2. Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του ν. 2912/2001 (Α’ 94), όπως ισχύει, τροποποιείται ως εξής:
«Σε περίπτωση ατυχήματος ή σοβαρού συμβάντος συνδεόμενου με τη χρησιμοποίηση αεροσκάφους ύδατος, εντός των ορίων τοπικής αρμοδιότητας του Λιμενικού Σώματος, στην ομάδα διερεύνησης μετέχει και στέλεχος της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων & Συμβάντων (ΕΛ.Υ.Δ.Ν.Α.) που συστάθηκε με το ν. 4033/2011 (Α’ 264), το οποίο ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.»
συμφωνω με τα σχολια
Συμφωνώ με τα σχόλια.
Συμφωνώ με τα σχόλια του κυρίου Βασιλείου.
Συμφωνώ με τα σχόλια του κυρίου Βασιλείου.
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
GROUND OPERATIONS MANAGER/SECURITY MANAGER
Το ασφαλιστικο ποσο των 8.000.000 e θεωρηται Υψηλο, & αποτρεπτικο στον Επενδυτη.
Βάσει ποιών κριτηρίων βγήκαν τα 8.000.000 Ε; όταν είναι συγκεκριμένα τα είδη κάλυψης, και το κόστος της ασφάλειας αεροσκαφών αλλάζει, ανάλογα με την εταιρεία αλλά και τα κριτήρια. Ο νόμος μπορεί να αναφέρει ότι απαιτείται η παροχή του ασφαλιστικού συμβολαίου χωρίς να αριθμεί το ποσό. Εκτός εάν έχει γίνει μελέτη για το ελάχιστο κόστος ασφαλιστικού συμβολαίου που και αυτό δεν θα είναι σωστό γιατί άλλη ασφάλεια έχει ένα υδροπλάνο των 6 θέσεων και άλλη ένα των 19. Εισηγούμαι την απαλοιφή του ονομαστικού ποσού διότι θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα .
Το ασφαλιστικο ποσον των 8000000ευρω που απαιτειτε(αστικος κινδυνος κλπ), ειναι αρκετα
υψηλο-απαγορευτικο και κυριως πρωτογνωρο για τα Ευρωπαικα δεδομενα .
Σαφως γιαυτο προβλεπετε υποθετω και το δικαιωμα στον εκαστοτε Υπουργο
να αποφασιζει διαφορετικα .
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ . Αν ενα μικρο νησι επιθυμει να ενταξει και το υδροπλανο
στα μεσα μεταφορας , πως θα ανταποκριθη με ενα τετοιο
ποσον
. Η ποιος ιδιωτικος φορεας θα ανταποκριθη αναλογα
Νομιζω οτι χρειαζεται επαναθεωρησει του ποσου , εκτος και αν
ειναι ενας τροπος αποκλεισμου ενδειαφερομενων .