1. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Εθνικής Άμυνας, Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, και Ναυτιλίας και Αιγαίου συγκροτείται στη Δ.Π.Σ.Α.Α.Α. Επιτροπή Υδατοδρομίων, στην οποία μετέχουν:
α) ένας (1) υπάλληλος της Διεύθυνσης Αερολιμένων της Υ.Π.Α.,
β) ένας (1) υπάλληλος της Διεύθυνσης Πτητικών Προτύπων της Υ.Π.Α.,
γ) ένας (1) επιθεωρητής ασφαλείας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Πολιτικής Αεροπορίας της Υ.Π.Α.,
δ) ένας (1) Αξιωματικός της Διεύθυνσης Κρατικής Ασφάλειας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομικής
ε) ένας (1) υπάλληλος του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
στ) ένας (1) υπάλληλος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου,
ζ) ένας (1) υπάλληλος του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, και
η) ένας (1) υπάλληλος της Δ.Π.Σ.Α.Α.Α. του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο οποίος εκτελεί και χρέη υπευθύνου για την οργάνωση και γραμματειακή υποστήριξη της Επιτροπής.
2. Έργο της Επιτροπής είναι ο έλεγχος και η επιθεώρηση των υδατοδρομίων, καθώς και κάθε άλλη αρμοδιότητα όπως αυτή προκύπτει από τις κείμενες διατάξεις.
3. Με την απόφαση της παραγράφου 1 ρυθμίζεται επιπλέον κάθε θέμα σχετικό με τη λειτουργία της Επιτροπής, τη συγκρότηση, την αναπλήρωση των μελών της, τη θητεία, τις αρμοδιότητες, τον τρόπο διενέργειας των ελέγχων και επιθεωρήσεων, καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια.
4. Για τη συμμετοχή των μελών στην Επιτροπή Υδατοδρομίων δεν προβλέπεται πρόσθετη αμοιβή ή αποζημίωση.
συμφωνω με τα σχολια
Συμφωνώ με τα σχόλια του ΑΟΡΑ Ελλάς και του κ. Σ.Μπόγδανου
Να αντικατασταθεί η περιπτ (ε) ως εξής :
Έναν Αξιωματικό, ειδικότητας Ιπταμένου, του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας
Αιτιολόγηση : Στην Πολεμική Αεροπορία υφίσταται μεγάλη τεχνογνωσία επί σχετικών θεμάτων υδατοδρομίων , καταλληλότητας πεδίου υδροδρόμησης κ.λ.π και η εξιδεικευμένη διατύπωση του μέλους που θα λάβει μέρος από το Υπ.Εθν.Αμ, θα την κάνει κοινό κτήμα της υπό εξέτασης Επιτροπής
Συμφωνώ με τα σχόλια.
…..μέσα στα εισαγωγικά υπήρχε η λέξη ξένος.
Κατ αρχήν θα ήθελα να πω ότι συμφωνώ με τα σχόλια που βλέπω και να τονίσω από μεριάς μου με την ιδιότητα του Πιλότου,Αυτοδύτη,Λιμενικού αλλά και ανθρώπου που έχει ασχοληθεί με το υδροπλάνο ότι η επιτροπή εκτός από ολιγάριθμη θα πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής (π.χ συνήθεις ανέμους, τοπικές δραστηρίοτητες, μορφολογία βυθού κ.α) πράγμα αδύνατον για κάποιον…..<>……το 50% τουλάχιστον!!! να στελεχώνετε απαραιτήτως από τοπικούς.
Κλείνοντας θα ήθελα να εκφράσω την μεγάλη μου λύπη για τα τόσα χρόνια που αφήσαμε να χαθούν αδιαφορώντας για το υδροπλάνο σε μια χώρα που θα έπρεπε να είναι το συνηθέστερο μέσο μεταφοράς και να πω ότι πρέπει να αφήσουμε πίσω το ποιος έφταιξε και να κοιτάξουμε μπροστά!!!
Συμφωνώ με τα σχόλια, του Κου Σ. Μπογδάνου, της Α.Ο.Ρ.Α, και του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών.
Ο αριθμός των ατόμων στην επιτροπή είναι πολύ μεγάλος. Παρά το γεγονός ότι η επιτροπή θα πρέπει να είναι σε θέση να κρίνει την υποδομή και τις αποφάσεις και εγκρίσεις για το υδατοδρόμιο, δεν νομίζω ότι πρέπει να είναι πάνω από 3. Η επιλογή τους να γίνεται και γεωγραφικά ούτως ώστε τα έξοδα να είναι μειωμένα. Θα πρέπει πάντως να αποφύγουμε με κάθε τρόπο την ύπαρξη μόνον 3-4 ‘ειδικών΄ που θα χρησιμοποιούνται παντού.
Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτηση του κυρίου Μπογδάνου .
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
GROUND OPERATIONS MANAGER/SECURITY MANAGER
) Άρθρο39, σελ.114
Προτείνεται η μείωση των Μελών της Επιτροπής Υδατοδρομίων στο ελάχιστο δυνατόν, με την παράλληλη συμμετοχή τοπικών Κρατικών υπαλλήλων των περιοχών όπου θα αδειοδοτούνται Υδατοδρόμια.
Αιτιολόγηση:
Ο αριθμός των οκτώ (8) Μελών της Επιτροπής είναι πολύ μεγάλος και θα δημιουργεί προβλήματα συντονισμού, καθυστερήσεων αλλά και υψηλού κόστους μετακινήσής τους στα νησιά για τον έλεγχο των Υδατοδρομίων.
Σημειώνουμε ότι η ΚΥΑ 6814/05, σύμφωνα με την οποία αδειοδοτήθηκαν τα 15 πρώτα υδατοδρόμια στην Ελλάδα, προέβλεπε ένα μόνο μέλος από την Διεύθυνση Λιμενικής Αστυνομίας (Δ.Λ.Α) για τον τελικό διαπιστωτικό έλεγχο του Υδατοδρομίου, ενώ και για την επιτροπή που καθόριζε την θαλάσσια περιοχή του Υδατοδρομίου προέβλεπε την συμμετοχή του τοπικού λιμενάρχη και πλοηγού.
Ως εκ τούτου πιστεύουμε ότι και για τις απαιτήσεις του Νόμου θα μπορούσαν να συμμετέχουν αντίστοιχα τοπικοί Κρατικοί υπάλληλοι που γνωρίζουν καλύτερα και τις ιδιαιτερότητες της περιοχής τους..
Με αυτό τον τρόπο θα κερδίζονται χρόνος και χρήματα που είναι απολύτως ζητούμενα, ειδικά υπό τις παρούσες συνθήκες.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΕΔΜΝ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Σ ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ
ΕΛΕΝΗ ΠΑΝΑΓΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΔΜΝ Τ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΛΚΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Γ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΔΜΝ Τ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΙΘΑΚΗΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΔΕΜΕΝΕΓΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΕΑΣ
ΜΠΕΝΕΤΟΣ ΣΠΥΡΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΛΕΙΨΩΝ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΦΑΡΔΕΛΛΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΠΕΤΣΩΝ
ΦΩΤΙΟΣ ΣΩΛΛΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΛΑΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Προτείνεται η μείωση των Μελών της Επιτροπής Υδατοδρομίων στο ελάχιστο δυνατόν, καθώς ο αριθμός των οκτώ (8) Μελών της Επιτροπής είναι πολύ μεγάλος και θα δημιουργεί προβλήματα συντονισμού, καθυστερήσεων αλλά και υψηλού κόστους μετακίνησης των στα νησιά για τον έλεγχο των Υδατοδρομίων. Επίσης, στην επιτροπή προτείνεται η συμμετοχή του τοπικού Λιμενάρχη ή/και τοπικοί Κρατικοί Υπάλληλοι που γνωρίζουν καλύτερα τις ιδιαιτερότητες της περιοχής τους.
Συμφωνούμε με το σχόλιο/πρόταση της ΑΟΡΑ Ελλάς σχετικά με τις ευθύνες και τη λειτουργία της Επιτροπής Υδατοδρομίων, καθώς και με την ολιγάριθμη σύνθεσή της, ώστε να αποφεύγονται οι αέναες συζητήσεις και διαβουλεύσεις που μπορεί να προκληθούν από μια υπεράριθμη επιτροπή.
) Άρθρο 39, σελ.114
Προτείνεται η μείωση των Μελών της Επιτροπής Υδατοδρομίων στο ελάχιστο δυνατόν, με την παράλληλη συμμετοχή τοπικών Κρατικών υπαλλήλων των περιοχών όπου θα αδειοδοτούνται Υδατοδρόμια.
Αιτιολόγηση:
Ο αριθμός των οκτώ (8) Μελών της Επιτροπής είναι πολύ μεγάλος και θα δημιουργεί προβλήματα συντονισμού, καθυστερήσεων αλλά και υψηλού κόστους μετακινήσής τους στα νησιά για τον έλεγχο των Υδατοδρομίων.
Σημειώνουμε ότι η ΚΥΑ 6814/05, σύμφωνα με την οποία αδειοδοτήθηκαν τα 15 πρώτα Υδατοδρόμια στην Ελλάδα, προέβλεπε ένα μόνο μέλος από την Διεύθυνση Λιμενικής Αστυνομίας (Δ.Λ.Α) για τον τελικό διαπιστωτικό έλεγχο του Υδατοδρομίου, ενώ και για την επιτροπή που καθόριζε την θαλάσσια περιοχή του Υδατοδρομίου προέβλεπε την συμμετοχή του τοπικού λιμενάρχη και πλοηγού.
Ως εκ τούτου πιστεύουμε ότι και για τις απαιτήσεις του Νόμου θα μπορούσαν να συμμετέχουν αντίστοιχα τοπικοί Κρατικοί υπάλληλοι που γνωρίζουν καλύτερα και τις ιδιαιτερότητες της περιοχής τους..
Με αυτό τον τρόπο θα κερδίζονται χρόνος και χρήματα που είναι απολύτως ζητούμενα, ειδικά υπό τις παρούσες συνθήκες.
΄Όλο το κείμενο της αποφ 16-114α/2012 Δ.Σ του Δ. Παξών μπορείτε να
βρείτε στην κάτωθι δ/νση:
http://sites.diavgeia.gov.gr/paxoi/ada/%CE%9243%CE%99%CE%A9%CE%9E%CE%9E-166
ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΓΔΑΝΟΣ
Ο Δήμαρχος Παξών
Άρθρο 39 Επιτροπή Υδατοδρομίων.
Η Επιτροπή υδατοδρομίων πρέπει να είναι το επιτελικό όργανο που θα κρίνει την τεχνική αρτιότητα όλων των αποφάσεων και εγκρίσεων που αναφέρονται στα υδατοδρόμια. Αποτελείται από εμπειρογνώμονες που προέρχονται από διάφορα Υπουργεία και από διάφορες Διευθύνσεις. ‘Έργο των εμπειρογνωμόνων είναι να γνωμοδοτούν για όλα τα τεχνικά θέματα των υδατοδρομίων.
Προτείνουμε, οι φορείς των Υπουργείων και των Διευθύνσεων που θα προσφέρουν εμπειρογνώμονες να έχουν έτοιμο κατάλογο προσώπων με τα κατάλληλα προσόντα, που θα έχουν αξιολογηθεί από αυτούς και έχουν κριθεί κατάλληλοι για το συγκεκριμένο έργο.
Από αυτούς θα επιλέγει η Επιτροπή του Άρθρου 36 τους συγκεκριμένους εμπειρογνώμονες για κάθε περίπτωση. Η μείωση των οδοιπορικών εξόδων θα είναι ένα από τα κριτήρια επιλογής.
Ακριβώς τον ίδιο τρόπο λειτουργίας χρησιμοποιεί σήμερα η EASA όταν πραγματοποιεί επιθεωρήσεις σε διάφορες χώρες της Ευρώπης για οποιοδήποτε λόγο.
Η Επιτροπή των εμπειρογνωμόνων που επιλέγεται για κάθε συγκεκριμένη επιθεώρηση, πρέπει να είναι ολιγάριθμη. Για Παράδειγμα θα μπορούσε σε κάθε περίπτωση να αποτελείται από 3 άτομα.