Αρχική Ηλεκτρονικό Σύστημα Συνταγογράφησης (Β Φάση)Πρόταση των Εταιρειών WIND ΗELLAS – I TAX – INSIDE PLUS AE.
Πρόταση των Εταιρειών WIND ΗELLAS – I TAX – INSIDE PLUS AE.
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Γ. ΜΠΕΡΤΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. (Βιονική Ο.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Phone Marketing
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Info Group
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας ONEX HELLENIC
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας HEWLETT PACKARD
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας PNA EΠΕ
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Computer Solutions
- 2 ΣχόλιαΠρόταση του ΟΤΕ
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Eταιρείας SingularLogic
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Digital Life
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Multirama
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Globo
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Space Hellas
- 1 ΣχόλιοΠρόταση του Πανεπιστήμιου Πειραιά
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της ΗΔΙΚΑ Α.Ε
- 0 ΣχόλιαΠροτάσει Καραγεωργίου
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Meditrust E. Γαβαλά-Λαρίγκου Ε.Π.Ε
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε.
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Ericsson
- 0 ΣχόλιαΠρόταση των εταιρειών FIRST DATA – ADACOM
- 13 ΣχόλιαΠρόταση των Εταιρειών WIND ΗELLAS – I TAX – INSIDE PLUS AE.
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας ΓΝΩΜΩΝ Πληροφορικής Α.Ε.
- 0 ΣχόλιαΠροτάση των εταιρειών NEUROSOFT AE, ALGONET AE, KESTREL AE, T-SMART AE και HAKL IT LTD
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας INDRA Sistemas SA για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση
- 3 ΣχόλιαΠρόταση Ηλεκτρονικού συστήματος συνταγογράφησης από την Εταιρεία UniSystems
- 0 ΣχόλιαΠρόταση του Κύριλλου Παπακυρίλλου
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Intracom – ΙΤ
- 4 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Algosystems
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας NEWSPHONE
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Cardel
- 1 ΣχόλιοΠρόταση των εταιρειών PC Systems AE και Apollo AE
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της Atos Origin στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης για το Ηλεκτρονικό Σύστημα Συνταγογράφησης
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Altec Integrator S.A
- 0 ΣχόλιαH πρόταση της εταιρείας ATC A.E
- 7 Σχόλιαforum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
- 0 ΣχόλιαΠρόταση Εταιρείας EuroSwiss
- 3 ΣχόλιαΠρόταση Γεωργίου Τόκα για την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
- 4 ΣχόλιαΠροτάσεις Siemens ΑΕ για την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
- 14 ΣχόλιαΠρόταση των ΑΝΚΟ ΑΕ, Μ. ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ ΑΕΒΕ και του Cambridge University Hospital NHS Trust
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας VIDAVO
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της enterprise consulting integration
- 1 ΣχόλιοΠρόταση για το Σύστημα Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης – IONIS Development
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Μαρτίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαρτίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
13 Σχόλια 78 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Aγαπητέ κ.Κουναλάκη,
Εγώ δέν είμαι γιατρός, εγώ βοηθός λογιστή είμαι.
1. Αλλά πείτε μου σας παρακαλώ: εάν μια ακτινογραφία θώρακος, αντι για 20 λεπτά που εσείς λέτε οτι χρειάζεται για να κατέβει με GRPS, κάνει 10 λεπτά με ιντερνετ, ΠΟΣΑ ΕΥΡΩ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑΜΕΙΟ; Αυτό που ψάχνουμε κ.Κουναλάκη είναι να πατάξουμε το άθλιο φαινόμενο των πλαστών συνταγών και κατά συνέπεια να πετύχουμε μεγάλη μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης. ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΔΑΠΑΝΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!
2. Οσο για …»αυτό που ονομάζεται on-line ή σύγχρονη επικοινωνία», κ.Κουναλάκη, ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ! Κάθε τέλος του μήνα που υποβάλουμε περιοδικές δηλώσεις ΦΠΑ, το «…on-line σύγχρονο» σύστημα Σ-Ε-Ρ-Ν-Ε-Τ-Α-Ι!!! Απο την στιγμή που πατήσω το πλήκτρο «υποβολή δήλωσης» μέχρι να μου έρθει πίσω η οθόνη, έχω στείλει …10 SMS και έχω λάβει και 10 επιβεβαιώσεις παράδοσης! Πιστέψτε με, η απόκριση των SMS είναι πολύ πιο γρήγορη απο τα «δήθεν» on-line συστήματα.
3. Οσον αφορά την αντιγραφή της κάρτας SIM, σας ενημερώνω οτι ένα παλιό φθηνό κινητό τηλέφωνο που είχα (SGH-B100), είχε την δυνατότητα «Mobile Tracker», δηλαδή να ενημερώνει αυτόματα με SMS ένα προκαθορισμένο αριθμό, κάθε φορά που κάποιος επιχειρεί να βγάλει την SIM χωρίς την άδειά μου. Λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στο παρακάτω link:
http://www.samsung.com/sg/consumer/mobile-phone/mobile-phone/essential/SGH-B100LKSXSO/index.idx?pagetype=prd_detail&fullspec=F
Παραθέτω εδώ και το σχετικό απόσπασμα απο το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο:
«Recover your phone with mobile tracker: Mobile Tracker will automatically transmit an SMS to a predetermined number, whenever the SIM card is changed without your authorisation.»
Επομένως, πρίν ακόμη εσείς …»αντιγράψετε μια SIM ιατρείου και να εκδίδετε συνταγές την νύχτα», θα έχει ήδη ειδοποιηθεί το σύστημα για την ενέργειά σας!!!
Ειλικρινά κ.Κουναλάκη, δέν θα σας συνιστούσα να δοκιμάσετε κάτι τέτοιο, εάν τελικά το Υπουργείο υιοθετήσει την πλατφόρμα GSM+SMS!!!!
4. Τέλος, όσον αφορά την κάλυψη του 3G, παρακαλώ διορθώστε με και πάλι. Δηλαδή θέλετε να μας πείτε οτι όπου δέν υπάρχει 3G, υπάρχει οπτική ίνα; Πώς θα λειτουργήσει το ίντερνετ χωρίς ADSL;
Φιλικά
Π.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βοηθός λογιστή
ps
α. Διευκρινίζω, προς αποφυγή κάθε παρεξηγήσεως, οτι δέν επαγγέλομαι τίποτα. Απλά καταθέτω την προσωπική μου εμπειρία και άποψη.
β. Ομως σαν φορολογούμενος θέλω να πληρώνω τα λιγότερα και να πετύχαίνω τα περισσότερα (μεγιστοποίηση του αποτελέσματος) και όχι να πληρώσω για μία ακόμη φορά άλλο ένα …»on-line σύγχρονο σύστημα» στα χαρτιά μόνο!
γ. Τι είναι το SLA;
δ. Εγώ πάντως, όσες φορές έχω στείλει SMS, η απάντηση μού επιστρέφει Α-Κ-Α-Ρ-Ι-Α-Ι-Α !
ε. Αντίθετα, σε περιόδους μεγάλης «κίνησης», ο φαρμακοποιός για να καταχωρήσει μία συνταγή σε ένα …»on-line σύγχρονο σύστημα», σίγουρα θα περιμένει πάρα πολύ (ίσως και 10λεπτο, έχω προσωπική εμπειρία).
Κύριε Κουναλάκη,
Επανέρχωμαι στις παρατηρήσεις επειδή δεν καταλαβαίνω την σκοπιμότητα διαστρέβλωσης της πρότασης μας.
Και σας καταγράφω κατωτέρω τις ουσιώδεις παραποιήσεις της πρότασης I-Tax, Wind HELLAS και Inside +.
Γράφετε συγκεκριμένα «Γιατί, φανταστείτε να περιμένει ο φαρμακοποιός το SMS να πάει, η απάντηση να επιστρέψει και αυτό να κρατάει κανένα 10λεπτο…» ενώ η πρόταση μας «..και επιτυγχάνει την αυτόματη ηλεκτρονική καταγραφή της έκδοσης και εκτέλεσης ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ όλων των συνταγών που συνταγογραφούνται..» Σε κανένα σταδιο ρης διαδικασίας δεν περιμένει ούτε ο Ιατρός ,ούτε ο φαρμακοποιός την επιβεβαίωση της αποστολής ή λήψης του sms,αντίθετα γράφουμε «Η υπηρεσία i-Med ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΥΔΕΜΙΑ αλλαγή στους υφιστάμενους Η/Υ των νοσοκομείων, γιατρών και των φαρμακοποιών, εκμεταλλεύεται τις ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ..» .Δηλαδή δεν παρεμβαίνει σε κανένα στάδιο της διαδικασίας.
Επειτα γράφετε » Θα κατεβάζουν μια μαυρόασπρη εικόνα 100Dpi και θα θέλουν 2 λεπτά; Να μιλήσουμε για έγχρωμες; πρακτικά και οι web εφαρμογές (εξαίρεση μόνο οι ειδικά σχεδιασμένες mobile web τσεκουρεμένες εφορμογές) δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν πάνω σε GRPS και εσείς μιλάτε για εικόνες;» . Που διαβάσατε κύριε Κουναλάκη ότι η προτεινόμενη υπηρεσία μεταφέρει εικόνες? Μεταδίδει με sms την «Προηγμένες Ασφαλείς Ηλεκτρονικές Ψηφιακές Υπογραφές» (ΠΑΗΨΥ) για κάθε κίνηση συνταγής που διεκπεραιώνεται μέσω αυτού» ,πιστεύω να είναι κατανοητή η διαφορά.
Στη συνέχεια γράφετε «Αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ δεν μπορώ να αντιγράψω μια SIM ιατρείου και να εκδίδω συνταγές την νύχτα που αυτό δεν λειτουργεί.» .Βεβαίως και μπορείτε αλλα οπωσδήποτε θα γίνετε αντιληπτός άμεσα ,επειδή η κάρτα sim έχει συσχετισθεί μονοσήμαντα με τη συσκευή Ι.Κ.Κ.Σ.. .»Θεωρείται αυτονόητο ότι ο ίδιος ΙΚΚΣ δέν μπορεί να χορηγήσει τον ίδιο ΠΑΗΨΥ NO παραπάνω από μία φορά, όπως επίσης κάθε νέος ΠΑΗΨΥ NO πρέπει να είναι ο αμέσως προηγούμενος επαυξημένος κατά μία μονάδα. Επίσης η τηλε-μετάδοση του ΜΗΚΚΣ θεωρείται έγκυρη μόνον όταν μεταδίδεται από «γνωστό-καταχωρημένο-και-δηλωμένο» ΙΚΚΣ.» και σας τονίζω στο σημείο αυτό ότι η κάρτα sim αντιγράφεται αλλα η ταυτοποίηση του caller I.D. δεν παραβιάζεται.
Όσο για την ύπαρξη ή όχι αντίστοιχης εμπειρίας στο χώρο της υγείας ,θα έλεγα να διαβάσετε με περισσότερη προσοχή την πρόταση μας.
Με εκτίμηση
Για την i-TAX A.E
Χ.Γ.Καράμπελας
ΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ.
Κύριε Πέτρου,
1. Η «τάξη δευτερολέπτων» απέχει πολύ από αυτό που ονομάζεται on-line ή σύγχρονη επικοινωνία. Η «τάξη δευτερολέπτων» διαβάζοντας τους όρους υπηρεσίας των εταιρειών κινητής μπορεί να σημαίνει και 20 λεπτά ή 1 ώρα. Συνεπώς, σε κάθε πρόταση γράφουμε και τι SLA δίνουμε όταν μιλάμε για on-line επικοινωνία. Γιατί, φανταστείτε να περιμένει ο φαρμακοποιός το SMS να πάει, η απάντηση να επιστρέψει και αυτό να κρατάει κανένα 10λεπτο….
2. Να υπενθυμίσω ότι 3G δεν υπάρχει παρά μόνο σε μεγάλα αστικά κέντρα και μόνο σε σημεία τα οποία έχουν καλό σήμα. Η ταχύτητα επικοινωνίας επίσης εξαρτάται από την ποιότητα του σήματος και το bandwidth από το πόσους χρήστες έχει το δίκτυο στην κάθε κυψέλη. Συνεπώς, το SLA και εδώ υποχρεωτικό όπως και η εξωτερική εγκατάσταση κεραίας. Και ωραία τα μεγάλα αστικά κέντρα, με όλους τους υπόλοιπους τι γίνεται; Θα κατεβάζουν μια μαυρόασπρη εικόνα 100Dpi και θα θέλουν 2 λεπτά; Να μιλήσουμε για έγχρωμες; πρακτικά και οι web εφαρμογές (εξαίρεση μόνο οι ειδικά σχεδιασμένες mobile web τσεκουρεμένες εφορμογές) δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν πάνω σε GRPS και εσείς μιλάτε για εικόνες; Στην συγκεκριμένη πρόταση δεν διάβασα κάπου ότι μπορεί να δει κανείς προηγούμενες συνταγές και την απάντηση του κ. Καράμπελα την περιμένω ακόμη.
3. Η ασφάλεια του GSM υφίσταται ακόμη μόνο σε ένα πράγμα στην «συνακρόαση». Αυτό που δεν ξέρω εάν ξέρετε είναι ότι οι SIMs αντιγράφονται. Απλά δεν παίζουν ταυτόχρονα αντιγραμμένη και πρωτότυπη. Αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ δεν μπορώ να αντιγράψω μια SIM ιατρείου και να εκδίδω συνταγές την νύχτα που αυτό δεν λειτουργεί. Πιστεύω ότι μπερδεύετε τις SIM του GSM με τις smartcard.
4. Προφανώς δεν έχετε καμιά εμπειρία από τον χώρο της υγείας και την πολυπλοκότητα του. Μια ακτινογραφία θώρακος μόνο θέλει γύρω στα 20 λεπτά για να κατέβει με GRPS που επαγγέλλεστε. Ωστόσο θα συμφωνήσω μαζί σας ότι και ένα μόντεμ των 2400bps (έχω ένα τέτοιο από το 1987) εκμεταλλεύεται ΑΠΟΛΥΤΑ τον υπάρχοντα εξοπλισμό των φαρμακείων, γιατρών και νοσοκομείων.
Ταπεινή μου γνώμη, νομίζω ότι τα δίκτυα GPRS, 3G και Wimax θα μπορούσαν να λειτουργήσουν συμπληρωματικά σαν backup λύσεις και καλό θα ήταν να το σκεφτείτε με αυτή την πλευρά καθώς εκεί έχουν σοβαρό ρόλο.
Κύριε Κουναλάκη, Ευχαριστούμε για τις παρατηρήσεις σας,
Θα βρείτε παρακάτω τις απαντήσεις στα σημεία που θίξατε .
α) Ο χρόνος αναγνώρισης του ασθενή και του αντίστοιχου ταμείου είναι μηδενικός (Σας παραπέμπω στην παράγραφο Β .2.1. της πρότασης μας )
β) Περιλαμβάνεται :O ΙΚΚΣ διαθέτει θύρα διασύνδεσης usb και κατάλληλο API .
γ) Οι ερωτήσεις που θέτετε στο σημείο αυτό είναι εκτός των πλαισίων της πρόσκλησης του Υπουργείου.
δ) Βεβαίως Περιλαμβάνεται.
ε) Αν μας ζητηθεί από επίσημο Φορέα είμαστε σε θέση να επιδείξουμε την Υπηρεσία i-Med .
στ) 1) Με χρήση της Φορητής συσκευής ΙΚΚΣ ο γιατρός συνταγογραφεί
οπουδήποτε ακόμη και στο σπίτι του ασθενή .
2) Έχουμε προβλέψει τον τύπο της επαναλαμβανόμενης συνταγής .
3) Η Ψηφιακή Ταυτότητα Συνταγής εκμηδενίζει τα σφάλματα κατά την εκτέλεση της συνταγής , (Βλέπε Β.2.3.)
4) Η καθιέρωση Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης θα μειώσει δραστικά το Δημόσιο κόστος για την Υγεία και μέσω αυτής της μείωσης επωφελούνται όλοι οι φορολογούμενοι πολίτες .
Ευχαριστούμε και πάλι και είμαστε στη διάθεση σας .
Με εκτίμηση
Για την i-TAX A.E.
Χ.Γ.Καράμπελας
Αγαπητέ κ. Βασιλείου,
Μιά που αναφέρεσθε σε δική μου ανάρτηση, θα ήθελα και εγώ να επισημάνω οτι δέν πρέπει σε καμμία περίπτωση να συγχέουμε το «τεχνικό» σκέλος της πρόσκλησης της ΓΓΕ με το «ιατρικό». Μάλιστα κατά την γνώμη μου, μία τέτοια «εμπλοκή» του «τεχνικού» με το «ιατρικό» σκέλος της συνταγογράφησης θα ήταν λίαν επικίνδυνο για την υγεία του αρρώστου.
Και εξηγούμαι:
Είναι απολύτως ξεκάθαρο απο την πρόσκληση της ΓΓΕ, ότι ο βασικός στόχος της συνταγογράφησης είναι η ημερήσια Π-Ο-Σ-Ο-Τ-Ι-Κ-Η καταγραφή κατ’είδος-αξία των φαρμάκων ανά ασφαλισμένο-ιατρό-φαρμακείο. Δηλαδή με απλά λόγια, ζητείται να καταχωρείται ο ασθενής, ο γιατρός, το φάρμακο και το φαρμακείο.
Επίσης απαιτείται:
Α) ο εφοδιασμός 10 εκ. ασφαλισμένων με ηλεκτρονική κάρτα ταυτοποίησης
Β) η διασύνδεση 61,000 σημείων συναλλαγών (transaction workstations) με το Ηλεκτρονικό Σύστημα Συνταγογράφησης και
Γ) η δυνατότητα για ημερήσια καταχώρηση 360,000 συνταγών.
Αυτά αποτελούν το «τεχνικό» σκέλος της διαδικασίας και σε αυτά τα σημεία καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν προτάσεις.
Το «ιατρικό» σκέλος δέν αναφέρεται καθόλου (ορθώς). Αποκλειστικά υπεύθυνος για τα ιατρικά δεδομένα της συνταγής ήταν, είναι και θα είναι ο Ιατρός !!! Το σύστημα συνταγογράφησης ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ για το τί φάρμακο θα χορηγήθεί στον ασθενή !
Το σύστημα συνταγογράφησης απλά ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ για κάθε έκδοση και εκτέλεση συνταγής την εξής τετράδα δεδομένων
ΑΣΘΕΝΗΣ + ΙΑΤΡΟΣ + ΦΑΡΜΑΚΟ + ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ + λοιπά δεδομένα (ημερομηνία, ποσότητα).
Η καταγραφή πρέπει να γίνεται με ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΟ τρόπο σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ και όχι με ετεροχρονισμένη υποβολή δεδομένων (batch), διότι μόνο έτσι διασφαλίζεται 100% η γνησιότητα των δεδομένων, η ιχνηλάτηση κάθε συνταγής και φαρμάκου και το αδιάβλητο του συστήματος. Υπενθυμίζω ότι –σύμφωνα με την ΓΓΕ- μέσω του συστήματος θα διακινούνται υλικά συνταγογράφησης αξίας ύψους 9 δισ. Ευρώ ετησίως !
Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, αγαπητέ κ. Βασιλείου, η χρήση gsm και sms χαρακτηρίζεται τουλάχιστον «έξυπνη», όχι μόνο διότι καλύπτει απόλυτα και τα 3 ζητούμενα της πρόσκλησης της ΓΓΕ, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει και όλα όσα αναφέρονται στο σχόλιό σας.
Και κάτι τελευταίο προς τον κ.Κουναλάκη:.
Αγαπητέ κ.Δημήτρη,
Ας μήν εστιάζουμε στο δέντρο και χάνουμε το δάσος !
Οι περιπτώσεις που δέν έχει σήμα το gsm είναι ελάχιστες και είμαι 100% σίγουρος οτι υπάρχει τεχνική λύση.
Οπως επίσης ελάχιστοι είναι οι γιατροί που έχουν οπτικές ίνες και …ταχύτατο(?) δίκτυο.
Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι έμεινα για 4 μήνες χωρίς ίντερνετ όταν συνεργεία του Δήμου, σκάβοντας για αποχετευτικό δίκτυο, έκοψαν κατά λάθος την οπτική ίνα έξω απο το σπίτι μου και μόνο μέσω δικτύου κινητής είχα απρόσκοπτη και αδιάληπτη ψηφιακή επικοινωνία !
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
ΒΑΣΙΛΗΣ Κ.
1. Η πλατφόρμα SMS είναι η μοναδική υπηρεσία που προσφέρει χρόνο παράδοσης του μηνύματος της τάξεως των μερικών δευτερολέπτων με ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 60 ΕΚ. ΜΗΝΥΜΑΤΑ. Μπορείτε να δείτε τα σχετικά συγκριτικά δεδομένα στην παρακάτω ανάρτηση του opengov:
http://www.opengov.gr/ypoian/?option=comment_view&comment_id=2095
2. H μεταφορά εικόνων και αρχείων (file transfer) είναι ΕΦΙΚΤΗ είτε μέσω GPRS είτε μέσω 3G. Αυτό δίνει το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ στον γιατρό να συνδέεται με το κεντρικό σύστημα μέσω του κινητού τηλεφώνου του, να βλέπει το πλήρες ιστορικό του ασθενούς, να συνταγογραφεί όπου και άν βρίσκεται, κτλ, κτλ. Επομένως καλύπτεται και ην κατ’οίκον συνταγογράφηση!!!!
3. Σχετικά με το πρωτόκολο επικοινωνίας, το SMS είναι το πλέον «ανοικτό σε όλους» πρωτόκολλο!!! Οιοσδήποτε επιθυμεί μπορεί να στείλει SMS. Ομως η ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ της κάρτας SIM διασφαλίζει το ΜΕΓΙΣΤΟ συντελεστή ασφάλειας σε σχέση με όλες τις άλλες ιντερνετικές πλατφόρμες επικοινωνίας, οι οποίες είναι παγκοσμίως πλέον γνωστό οτι έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ !!!!
4. Τέλος, νομίζω οτι η πλατφόρμα GSM+SMS εκμεταλλεύεται ΑΠΟΛΥΤΑ τον υπάρχοντα εξοπλισμό των φαρμακείων, γιατρών και νοσοκομείων. Πώς το κάνει αυτό ??? Μα πολύ απλά συνδέοντας ένα GSM MODEM στην USB θύρα !!!! Μάλιστα η προσέγγιση αυτή ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟ “DOWNLOAD-OVER-THE-AIR”, (δηλαδή αυτόματη εγκατάσταση και αναβάθμιση !!!
Ζωντανή απόδειξη για όλα τα ανωτέρω πλεονεκτήματα του GSM αποτελεί η παρούσα ανάρτηση, την οποία την έστειλα μέσω κινητής τηλεφωνίας, ευρισκόμενος σε ένα ταξί, επιστρέφοντας στο σπίτι μου !!!
κύριε Καράμπελα,
Έχω διαβάσει προσεκτικά την πρόταση σας και καταλαβαίνω τι προτείνετε. Όμως επειδή πιστεύω ότι πολλοί άλλοι δεν έχουν καταλάβει θα σας παρακαλούσα να εξηγήσετε κάποια πράγματα απαντώντας ΣΑΦΩΣ στις παρακάτω ερωτήσεις:
α) Πόσο χρόνο χρειάζεται ένας χρήστης του ΙΚΚΣ για να εισάγει μια συνταγή;
β) Ιατροί και φαρμακοποιοί που χρησιμοποιούν ήδη λογισμικό ηλεκτρονικού φακέλου θα μπορούν να διασυνδέσουν τα λογισμικά τους με το ΙΚΚΣ και αυτό περιλαμβάνετε στην πρόταση σας;
γ) Με την λύση σας παραμένουν τα υπάρχοντα χάρτινα συνταγολόγια και απλά ο ιατρός/φαρμακοποιός θα πρέπει να συνεχίσουν όπως σήμερα και υποχρεούνται να χρησιμοποιήσουν επιπλέον και τον ΙΚΚΣ; Εάν καταργούνται τα χάρτινα συνταγολόγια, πως ο ιατρός σε έναν ασθενή που έχει πχ αμνησία μπορεί να ξέρει τι φάρμακα λαμβάνει σαν χρόνια αγωγή όταν θα έχουν καταργηθεί τα συνταγολόγια; Επίσης, με την κατάργηση των χάρτινων συνταγολογίων μπορεί ο ιατρός να δει εάν ο συγκεκριμένος ασθενής έχει ήδη συνταγογραφήσει σε 10 διαφορετικούς ιατρούς από 3 κουτιά φαρμάκου που ανήκει στα ναρκωτικά; Υπάρχει η δυνατότητα να φαίνεται η προηγούμενη συνταγογραφία που έχει γίνει στο συγκεκριμένο ασθενή;
δ) Τι γίνεται στην περίπτωση ιατρείων που έχουν πρόσβαση σε οπτική ίνα και έχουν ταχύτατο δίκτυο αλλά λόγω θέσης το GSM δεν πιάνει μέσα στο ιατρείο; Ποιος πληρώνει την επιπλέον τεχνική εγκατάσταση για repeater που χρειάζεται ώστε να λειτουργεί το σύστημα με τα SMS; Είναι μέσα στο κόστος της προσφοράς σας;
ε) Υπάρχει κάπου που να μπορούμε να δούμε σε φωτογραφία έναν ΙΚΚΣ ώστε να δούμε τι πρακτικές δυνατότητες έχει;
στ) Μπορείτε να εξηγήσετε πως το σύστημα σας όπως στην πρόταση σας γράφετε:
1) απαλλάσσει τον πολίτη από το να στηθεί σε ουρές για την συνταγογραφία;
2) απαλλάσσει τον πολίτη από την ανάγκη ιατρικής επίσκεψης για την συνταγογράφηση φαρμάκων χρονίων παθήσεων;
3) μειώνει τα ιατρικά σφάλματα κατά την συνταγογράφηση;
4) μειώνει την ιδιωτική δαπάνη των πολιτών;
Θα ήθελα μια αρχική απάντηση σε αυτά πριν προχωρήσω στα υπόλοιπα που θα ήθελα να τα ξεκαθαρίσετε για να γίνουν κατανοητά από όλους μας.
Ευχαριστώ προκαταβολικά
κύριε Κουναλάκη,
Σας απαντώ στο τελειταίο σχόλιο σας ,μόνο και μόνο για να μην υπάρχουν παρανοήσεις απο τους αναγνώστες.
Προφανώς εσεις έχετε παρανοήσει την ανακοίνωση Πρόσκληση της ΓΓΕ και την πρόταση μας ή άλλως βρίσκεσθε σε σύγχυση απο την ανάγνωση τόσων προτάσεων.
Η Πρόσκληση της ΓΓΕ αφορά απολογιστικό έλεγχο και ιχνηλάτηση της συνταγής και όχι κατευθυνόμενη συνταγογράφηση μόνο με βασή το το ιστορικό του ασθενούς και σε καμιά περίπτωση δεν αφορά τηλεδιάγνωση της ασθένειας.
Σε κάθε περίπτωση μόνο ο Ιατρός είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διάγνωση και την χορήγηση της κατάλληλης αγωγής χωρίς καθοδήγηση.
Ευχαριστώ
Για την i-Tax AE
Χ.Γ.Καράμπελας
ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΓΚΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ.
ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΑΣΥΛΗΠΤΟΥ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ 35-40% ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΥΝΟΙΚΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΛΑΔΟΣ. (ΜΕ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΚΑΘΑΡΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΑΝΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ 300000 ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 11000 ΕΥΡΩ!!!!!!!)
ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕ 10-15% ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΟΜΑΤΑ 20% ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ.ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ; ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ 3-5%;
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΓΑΝΑ.
Ένα σημαντικό μειονέκτημα που κάνει την συγκεκριμένη πρόταση απορριπτέα είναι η αδυναμία να δει ο ιατρός τι συνταγές έχουν ήδη δοθεί στον ασθενή. Έτσι, υπάρχει πιθανότητα να δοθούν φάρμακα που θα είναι επικίνδυνα σε αλληλεπίδραση με φάρμακα που έχει ήδη λάβει ο ασθενής. Δεν ξεχνάμε ότι εξαιρετικά συχνά ηλικιωμένοι ασθενείς δεν γνωρίζουν καν το όνομα του φαρμάκου και την δόση και τα έχουν μάθει από την εξωτερική εμφάνιση του κουτιού.
Επίσης, συμπληρωματικά:
Δεν αναφέρεται η δυνατότητα για έλεγχο των στοιχείων της συνταγής και η έγκριση τους ή μη κατά την έκδοση ή την εκτέλεση σε επίπεδο κανονισμών των ασφαλιστικών ταμείων. Να υπενθυμίσω ότι τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν διαφορετικούς κανονισμούς για την συνταγογράφηση ακόμη και σε ποσοστά συμμετοχής των ασφαλισμένων. Ο ελεγκτικός μηχανισμός είναι σε δεύτερο χρόνο με αποτέλεσμα το σύστημα να είναι γραφειοκρατικό.
Η πρόταση αυτή έχει μια σειρά από πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Πλεονεκτήματα
α) Χρησιμοποιεί σαν φορέα της επικοινωνίας ασύρματα GSM δίκτυα που σημαίνει ότι μπορεί να λειτουργήσει ακόμη και σε περιοχές που δεν υπάρχει δικτυακή υποδομή από ενσύρματες γραμμές.
Μειονεκτήματα
α) Η χρήση μηνυμάτων SMS δεν είναι υπηρεσία on-line ή πραγματικού χρόνου όπως ταχτικά αναφέρεται καθώς η παράδοση των SMS μηνυμάτων εξαρτάται από παράγοντες όπως η διαθεσιμότητα και το φόρτος του δικτύου. Συνεπώς δεν είναι σύγχρονη υπηρεσία. Εξακολουθεί όμως να είναι μια τελική λύση σε περιοχές που δεν υπάρχει δικτυακή υποδομή και απαιτείται μικρή ποσότητα μεταφοράς δεδομένων. Επίσης, η λύση αυτή δεν επιτρέπει την αποστολή εικόνων για την περίπτωση ταυτόχρονης λειτουργίας χάρτινων και ηλεκτρονικών συνταγών.
β) Στην πρόταση αυτή δεν είναι ξεκάθαρο τι γίνεται με το λογισμικό φαρμακείων και ιατρείων. Ότι πρόταση και να γίνει δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα λογισμικό από μια εταιρία παντού. Πρέπει να υπάρχει κάποιο πρωτόκολλο επικοινωνίας που να υποχρεωτικά δωρεάν σε κάθε κατασκευαστή λογισμικού για την χρήση του hardware που διαβάζει τις κάρτες και επικοινωνεί με το κέντρο για την έκδοση/εκτέλεση των συνταγών. Η υποχρέωση για επανεκπαίδευση του προσωπικού σε μεγάλο αριθμό φαρμακείων/ιατρείων σε ένα νέο λογισμικό θα αποτελέσει πρόβλημα στην υλοποίηση ενός τέτοιου συστήματος συνταγογράφησης. Φυσικά, δεν μπορεί το όλο σύστημα να στηριχθεί μόνο σε μια συσκευή όταν σε ιατρεία και φαρμακεία υπάρχουν Η/Υ και πληροφοριακά συστήματα τα οποία πρέπει να μπορούν να διασυνδεθούν.
γ) Για την ασφάλεια του δημοσίου είναι υποχρεωτικό να δίδεται read-only πρόσβαση στην βάση δεδομένων που τηρείται κεντρικά για το σύστημα καθώς και πλήρη περιγραφή για το πως είναι σχεδιασμένοι οι πίνακες, το περιεχόμενο των πινάκων και οι διασυνδέσεις στην βάση δεδομένων ώστε να είναι εφικτή η αξιοποίηση των δεδομένων που συλλέγονται και από άλλες εφαρμογές/λογισμικά του υπουργείου.
Συνολικά, ιδιαίτερα λόγω του μειονεκτήματος (β) δεν είναι βιώσιμη σαν πρόταση, αν και το συγκεκριμένο μοντέλο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί εκτός του Σύζευξις σε ειδικές περιπτώσεις με παντελή έλλειψη δικτυακών υποδομών και χρονικά μόνο μέχρι να αποκτηθούν.
Πάσχω από υπέρταση, περίπου δυο χρόνια. Είμαι δημόσιος υπάλληλος με 30 χρόνια υπηρεσία και έχω ακόμη το πρώτο βιβλιάριο υγείας που μου παραχώρησε η υπηρεσία μου το 1979. Τόσο πολύ σεβόμουν το ταμείο του δηνοσίου και δεν ήθελα να το επιβαρύνω. Όμως τώρα υποχρεώνομαι, κάθε μήνα να επισκέπτομαι τον γιατρό, για να μου συνταγογραφεί το φάρμακο για την υπέρταση. Ρωτώ γιατί να υποχρεώνομαι να χάνω τις ώρες μου στον γιατρό και να επιβαρύνω το ταμείο με επισκέψεις στο ιατρείο, αφού έχω ρυθμίσει την πίεση και μου γράφει δυο χρόνια το ίδιο φάρμακο. Δεν μπορώ εγώ, αφού μετρώ την πίεσή μου σχεδόν καθημερινά, να κρίνω πότε χρειάζεται να επισκεφτώ τον γιατρό και να χρεώσω το ταμείο με τις ολιγώτερο δυνατόν επισκέψεις;