1. Η ισχύς του παρόντος διατάγματος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Άρθρο 12: Έναρξη Ισχύος
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 01: Σκοπός
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 02: Ορισμοί /Πεδίο Εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 03: Διαδικασία Πιστοποίησης της Υπηρεσίας Χορήγησης Αδειών των Επιμελητηρίων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 04: Αρμοδιότητες των Επιμελητηρίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 05: Διαδικασία Αδειοδότησης από την Υπηρεσία Χορήγησης Αδειών των Επιμελητηρίων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 06: Διενέργεια και Ανάθεση Επιθεωρήσεων από τα Επιμελητήρια
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 07: Υπεργολαβία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 08: Κυρώσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Ειδική Διοικητική Προσφυγή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10: Παράβολα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Παρακολούθηση
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 12: Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
29 Οκτωβρίου 2012, 12:30
Ανοικτή σε Σχόλια έως
12 Νοεμβρίου 2012, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 29 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Παράρτημα Ι, κεφάλαιο Δ.
Δεν γίνεται σαφής αναφορά με ποια νομοθεσία θα καθοριστούν τα επαγγελματικά προσόντα των υπαλλήλων, που θα στελεχώσουν τις υπηρεσίες χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων. Θεωρούμε ότι αυτό είναι απαραίτητο, για να υπάρχει και μία ισοτιμία μεταξύ των Επιμελητηρίων, που θα αποφασίσουν να συμμετέχουν σε αυτή τη διαδικασία.
Παράρτημα Ι, κεφάλαιο Η (Υπεργολαβία).
Στην παράγραφο 2 του κεφαλαίου Η προτείνουμε να προστεθεί η πρόταση «Η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να υποβάλει ένσταση για τον ορισμό του υπεργολάβου και σε αυτήν την περίπτωση το Επιμελητήριο οφείλει εντός προθεσμίας πέντε εργασίμων ημερών να ορίσει νέο υπεργολάβο.»
Επίσης, θεωρούμε ατυχή τον τίτλο του κεφαλαίου Θ «Παράπονα και Ενστάσεις», καθώς δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν παράπονα, παρά μόνο ενστάσεις και ακόμη πιο ατυχής είναι η αναφορά στους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες, ως «πελάτες» της υπηρεσίας χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων.
Τέλος, όσον αφορά στο Παράρτημα Ι, τονίζουμε ότι η υπό Α1 αναφορά ότι «Το Επιμελητήριο στο οποίο συστήνεται υπηρεσία χορήγησης αδειών, πρέπει να είναι νομικά υπαρκτό» θα πρέπει, είτε να διαγραφεί, είτε να διατυπωθεί διαφορετικά, ώστε να αποκτήσει νομική και πραγματική έννοια.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ
Έχουμε ήδη κάνει παραπάνω τις παρατηρήσεις μας σχετικά με το κεφάλαιο του ειδικού κανονισμού λειτουργίας της υπηρεσίας χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων, που αφορά τη διαδικασία της υπεργολαβίας, στο αντίστοιχο άρθρο του σχεδίου π.δ. Εδώ απλά θα θέλαμε να επισημάνουμε την αναγκαιότητα ύπαρξης ενός μηχανισμού, που θα περιγράφεται στον ειδικό κανονισμό λειτουργίας και μέσω του οποίου θα υπολογίζεται το ύψος της αμοιβής του υπεργολάβου, η οποία θα πρέπει υποχρεωτικά να καταβάλλεται από το Επιμελητήριο.
Η έννοια της αστικής ευθύνης, που είναι κατά την άποψη μας μείζον θέμα για τα Επιμελητήρια, που θα προχωρήσουν στη δημιουργία υπηρεσίας χορήγησης αδειών, αναφέρεται μόνο στο Παράρτημα 1 και όχι στο σχέδιο π.δ. και μάλιστα εσφαλμένα, αναφέρεται ότι:
«η υπηρεσία χορήγησης αδειών πρέπει να έχει επαρκή ασφαλιστική κάλυψη της αστικής της ευθύνης, …».
Στην πραγματικότητα η υπηρεσία χορήγησης αδειών θα πρέπει να αποτελεί Τμήμα ή Διεύθυνση του Επιμελητηρίου και ο Τεχνικός Υπεύθυνος θα πρέπει να είναι προϊστάμενος Τμήματος ή Διεύθυνσης και, επομένως, η αστική ευθύνη ανήκει στο Επιμελητήριο και όχι στην υπηρεσία χορήγησης αδειών, που αποτελεί υπηρεσιακή μονάδα του.
Επομένως, θα πρέπει να γίνεται σαφής αναφορά στο σχέδιο π.δ. ότι τα Επιμελητήρια αναλαμβάνουν την αστική ευθύνη και ως εκ τούτου είναι υποχρεωμένα να έχουν επαρκή ασφαλιστική κάλυψη της αστικής ευθύνης τους.
Επίσης, ο Τεχνικός Υπεύθυνος θα πρέπει να είναι Διπλωματούχος Μηχανικός Πολυτεχνικής Σχόλης, τέτοιας ειδικότητας, που τα επαγγελματικά του δικαιώματα να του επιτρέπουν να ασκεί τα καθήκοντά του. Μάλιστα, προκειμένου αυτός να υπογράφει τις διοικητικές πράξεις (άδειας εγκατάστασης, άδειας λειτουργίας, κ.λ.π.) και να έχει την τελική ευθύνη της υπογραφής του, η οποία θα δεσμεύει το Επιμελητήριο ως ν.π.δ.δ., θα πρέπει να είναι μόνιμος υπάλληλος του Επιμελητηρίου, γιατί δεν είναι δυνατόν να είναι εξωτερικός συνεργάτης και να υπογράφει διοικητικές πράξεις (άδειες) για λογαριασμό του Επιμελητηρίου.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ
Β. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Η εσωτερική επικοινωνία που (ασύντακτο στην πρόταση) γίνεται προφορικά, γραπτά ή /και ηλεκτρονικά, αφ’ ενός για την παρακολούθηση της πορείας των αδειοδοτήσεων μέσω του Χρονοδιαγράμματος Παρακολούθησης Αδειοδοτήσεων και αφετέρου για την εξασφάλιση της μεταφοράς των πληροφοριών έγκαιρα και στα κατάλληλα πρόσωπα ή εμπλεκόμενους φορείς.
-Ο τρόπος και οι διεργασίες εξασφάλισης της υποχρέωσης τήρησης και διασύνδεσης στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (υπό έκδοση Κ.Υ.Α.) σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Άρθρο 4 του παρόντος, μέσω του οποίου θα διενεργείται:
– η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων
– η ηλεκτρονική διακίνηση τους μεταξύ των συναρμοδίων υπηρεσιών
– η ηλεκτρονική τους διεκπεραίωση
– η τήρηση συνολικού αρχείου αδειών
ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΑ με την συνυποβολή των σε ηλεκτρονικό υπόθεμα.
————————————————————-
…καθώς και ο τρόπος και οι διεργασίες εξασφάλισης της υποχρέωσης της ανάρτησης στον οικείο δικτυακό τόπο, ενδεικτικά:
-Να προστεθεί των παραπόνων, των ενστάσεων και των προσφυγών των αιτούντων και των ελεγχομένων κατά των υπηρεσιών αδειοδότησης.
Η εκπαίδευση των στελεχών, είτε με τη συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα, είτε μέσω της καθημερινής πρακτικής ( ΝΑ ΑΠΑΛΕΙΦΘΕΙ γιατί δεν εξασφαλίζεται η επιστημονική του επάρκεια με την πρόοδο της επιστήμης), εξασφαλίζοντας ότι το προσωπικό είναι ενήμερο για τη σπουδαιότατα των δραστηριοτήτων του.
Ο τρόπος πρόσληψης, στελέχωσης και ανάπτυξης συνεργασιών με εξωτερικούς συνεργάτες – Υπεργολάβους, με σκοπό την κάλυψη των απαιτούμενων προσόντων και ιδιοτήτων και την πλήρη εξασφάλιση της αποτροπής γεγονότων και φαινομένων που καταλύουν τη λειτουργία του ασυμβίβαστου των εμπλεκομένων στην Αδειοδοτούσα Υπηρεσία, μέσω της άσκησης παράλληλων ή άλλων καθηκόντων, εντός του Φορέα Αδειοδότησης ή για λογαριασμό τρίτων.
1. Οι εξωτερικοί συνεργάτες – υπεργολάβοι δεν επιτρέπεται να αναλαμβάνουν περιπτώσεις φακέλων που ανήκουν σε συγγενικά τους πρόσωπα έως 2ου βαθμού συγγένειας, καθώς και φακέλους επιχειρήσεων για τις οποίες έχουν προσφέρει υπηρεσίες μελέτης και αδειοδότησης κατά την τελευταία 10ετία. ΝΑ ΑΠΑΛΕΙΦΘΕΙ ΚΑΙ ΤΕΘΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΥΛΙΚΟ η ΗΘΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΔΕΙΑ η ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΩΝ ΕΩΣ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ Η ΕΞ ΑΓΧΙΣΤΕΙΑΣ η ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΕ ΦΥΣΕΩΣ (ΜΕΛΕΤΗΣ, ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ)ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΑΙΤΕΙΤΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ή ΣΕ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗΣ.
Α. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
3. Η υπηρεσία χορήγησης αδειών πρέπει να έχει επαρκή ασφαλιστική κάλυψη της αστικής της ευθύνης, εκτός εάν η αστική της ευθύνη θεωρείται ότι καλύπτεται από το Κράτος, σύμφωνα με εθνικούς νόμους ή από το Επιμελητήριο του οποίου αποτελεί μέρος. (NA ΑΠΑΛΕΙΦΘΕΙ)
Β. ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
1.Το προσωπικό της υπηρεσίας χορήγησης αδειών πρέπει να είναι ελεύθερο από κάθε εμπορική, οικονομική ή άλλη πίεση (αντι για πίεση να τεθεί ΕΞΑΡΤΗΣΗ) , οι οποία θα μπορούσε να επηρεάσει την κρίση του. Πρέπει να τίθενται σε εφαρμογή διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται ότι πρόσωπα ή εξωτερικοί προς την υπηρεσία χορήγησης αδειών οργανισμοί ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΕ ΦΥΣΕΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΩΝ , δεν μπορούν να ασκήσουν επιρροή στα στάδια της διαδικασίας αδειοδότησης ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΛΙΚΟ η ΗΘΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΔΕΙΑ η ΔΕΝ ΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΕΩΣ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ Η ΕΞ ΑΓΧΙΣΤΕΙΑΣ η ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΕ ΦΥΣΕΩΣ (ΜΕΛΕΤΗΣ, ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ , ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ) ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ, ΣΕ ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΝ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
Δ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
1.Το προσωπικό που είναι υπεύθυνο για τη χορήγηση αδειών πρέπει να έχει κατάλληλα προσόντα, κατάρτιση, εμπειρία και ικανοποιητική γνώση του συνόλου των απαιτήσεων της διαδικασίας αδειοδότησης. Ως προσωπικό θεωρούνται είτε υπάλληλοι με μισθωτή υπηρεσία, είτε συνεργάτες με σταθερή σχέση εργασίας, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ ΤΟΥ ανωτέρω άρθρου Β 1.
4. Η αμοιβή των προσώπων που ασχολούνται με την διαδικασία αδειοδότησης δεν πρέπει να εξαρτάται άμεσα ή έμμεσα από τον αριθμό των αδειών και ελέγχων (βλέπε και άρθρο 10 πργρφ. 3) που εκδίδονται.
Ζ. ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
1.Οι εκθέσεις ελέγχου πρέπει να ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ υπογράφονται από τον αρμόδιο ελεγκτή/ες ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ και από τον Τεχνικό Υπεύθυνο ή τον αναπληρωτή του αν προβλέπεται.
2. Η ΕΚΘΕΣΗ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΕΠ΄ΑΥΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ Ο ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ ή ΠΡΟΣΤΗΘΕΙΣ ΤΟΥ άλλως ΠΑΣΧΕΙ ΑΚΥΡΟΤΗΤΑ. Αν αρνηθεί την υπογραφή αντίγραφο της έκθεσης με την ένδειξη «αρνήθηκε να υπογράψει» κοινοποιείται μέσα σε 24 ώρες στην επιχείρηση
Η. ΥΠΕΡΓΟΛΑΒΙΑ
2.Όταν η υπηρεσία χορήγησης αδειών αναθέτει ως υπεργολαβία κάποιο μέρος της διαδικασίας αδειοδότησης, πρέπει να εξασφαλίζει και να είναι σε θέση να αποδείξει ότι ο υπεργολάβος της είναι ικανός να εκτελέσει την εν λόγω υπηρεσία. Η υπηρεσία χορήγησης αδειών πρέπει προηγουμένως να ενημερώνει την επιχείρηση που έχει αιτηθεί την έκδοση αδείας για την πρόθεση της να δώσει ως υπεργολαβία κάποιο κομμάτι του ελέγχου. Ο υπεργολάβος πρέπει να είναι αποδεκτός από την επιχείρηση, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ ΤΟΥ Β 1.
Θ. ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
1.Η υπηρεσία χορήγησης αδειών πρέπει να διαθέτει τεκμηριωμένες διαδικασίες για τον χειρισμό των παραπόνων που υποβάλλονται από πελάτες ή άλλα μέρη σχετικά με τις δραστηριότητες της υπηρεσίας χορήγησης αδειών.
Η υπηρεσία χορήγησης αδειών πρέπει να διαθέτει τεκμηριωμένες διαδικασίες για την εξέταση και την επίλυση των ενστάσεων εναντίον των αποτελεσμάτων των ελέγχων της. ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΓΙΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΑ ΤΟΥ Β1 ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΜΙΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ή ΕΛΕΓΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ