Άρθρο 04: Αρμοδιότητες των Επιμελητηρίων

1. Τα Επιμελητήρια ως αδειοδοτούσες αρχές χορηγούν άδειες εγκατάστασης, επέκτασης, εκσυγχρονισμού και λειτουργίας των μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων, εκδίδουν αποφάσεις χορήγησης προθεσμίας για μεταφορά ή τεχνική ανασυγκρότηση και τροποποιούν ή ανανεώνουν αυτές σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 17 έως 40 του Νόμου 3982/2011 και τις κανονιστικές πράξεις που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση αυτών.
2. Οι αρμοδιότητες των Επιμελητηρίων ασκούνται από την αρμόδια υπηρεσία χορήγησης αδειών, η οποία, ως Διεύθυνση ή Τμήμα του εκάστοτε Επιμελητηρίου, έχει ως αντικείμενο την παρακολούθηση και μελέτη κάθε θέματος που αφορά τη βιοτεχνία-βιομηχανία και τη λειτουργία και εξέλιξη των εγκαταστάσεων των βιομηχανικών μονάδων.
3. Οι αρμοδιότητες της υπηρεσίας χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων, η οποία είναι κατάλληλα στελεχωμένη από διοικητικό προσωπικό και Τεχνικό υπεύθυνο, ενδεικτικά είναι οι παρακάτω :
I. α) H χορήγηση μηχανολογικών αδειών εγκατάστασης, επέκτασης, εκσυγχρονισμού, λειτουργίας, βεβαίωσης κατάθεσης της Υπεύθυνης Δήλωσης (αρ. 19 του Ν. 3982/2011), καθώς και οι τροποποιήσεις αυτών, σε βιομηχανικές – βιοτεχνικές εγκαταστάσεις, επαγγελματικά εργαστήρια, αποθήκες και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις παροχής υπηρεσιών, σε μονάδες παραγωγής εκρηκτικών υλών καθώς και σε αποθήκες εκρηκτικών υλών και καψυλλίων (ανεξάρτητα από την εγκατεστημένη ισχύ και την αποθηκευτική ικανότητα) και
β) η έγκριση τεχνικού υπομνήματος και προϋπολογισμού καθώς και η θεώρηση σχεδιαγραμμάτων, τα οποία υποβάλλονται προκειμένου να χορηγηθούν οι ανωτέρω άδειες.
II. Ο τεχνικός έλεγχος και η ρύθμιση κάθε θέματος που ανακύπτει από τη λειτουργία των μονάδων της προηγούμενης παραγράφου, με σκοπό τη προστασία των εργαζομένων, των περιοίκων και του φυσικού περιβάλλοντος και ειδικότερα:
α) Η διενέργεια αυτοψίας, αυτεπάγγελτα ή ύστερα από καταγγελία είτε με τους υπαλλήλους και τα τεχνικά μέσα των Επιμελητηρίων είτε με τη συνδρομή του Μητρώου Πιστοποιημένων Επιθεωρητών είτε με τη συνδρομή άλλων συναρμόδιων Υπηρεσιών ή περιφερειακών ή άλλων οργάνων, κατά τη κρίση της Αδειοδοτούσας Αρχής.
β) Η επιβολή πρόσθετων όρων λειτουργίας των μονάδων.
III. Η χορήγηση ειδικών αδειών εργοστασίων κατασκευής και επισκευής ατμολεβήτων.
IV. Η χορήγηση άδειας εγκατάστασης και άδειας λειτουργίας αρτοποιείων, αμιγών κλιβάνων έψησης και κουλουροποιίας.
V. Η χορήγηση άδειας εγκατάστασης, άδειας λειτουργίας και ειδικής δήλωσης στεγνοκαθαριστηρίων, πλυντηρίων ρούχων, σιδηρωτηρίων ρούχων και ταπητοκαθαριστηρίων, δημόσιας χρήσης.
VI. Η χορήγηση βεβαίωσης σχετικά με την αρτιότητα και καταλληλότητα του μηχανολογικού εξοπλισμού βιομηχανικών – βιοτεχνικών μονάδων επεξεργασίας βιομηχανικής ντομάτας.
VII. Η χορήγηση άδειας εγκατάστασης και άδειας λειτουργίας εγκαταστάσεων επικίνδυνων ιατρικών αποβλήτων, οι οποίες ευρίσκονται είτε εντός είτε εκτός υγειονομικών μονάδων.
VIII. Ο έλεγχος των αρχιτεκτονικών, των στατικών, των υδραυλικών και των ηλεκτρομηχανολογικών μελετών, της μελέτης θερμομόνωσης και της μελέτης παθητικής πυροπροστασίας, καθώς και των φορολογικών για την έκδοση ή αναθεώρηση οικοδομικών αδειών και η έκδοση των αδειών αυτών, όπου αυτές δεν εκδίδονται από τις αρμόδιες πολεοδομικές υπηρεσίες.
IX. Ο έλεγχος της πληρότητας του φακέλου της οικοδομικής άδειας, η αποστολή αυτού στις πολεοδομικές Υπηρεσίες Δήμων ή Επαρχείων ή αποκεντρωμένων Πολεοδομικών Υπηρεσιών και η μέριμνα, σε συνεργασία με τις προαναφερόμενες Υπηρεσίες, για την έκδοση της οικοδομικής άδειας.
X. Η διαχείριση του συστήματος ηλεκτρονικής διασύνδεσης των Επιμελητηρίων με τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας , Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και της οικείας Περιφέρειας και Αποκεντρωμένης Διοίκησης,
XI. Η αυτεπάγγελτη ή ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων, αναζήτηση από άλλες Υπηρεσίες ή Αρχές, δικαιολογητικών απαραίτητων για την έκδοση αδειών.
XII. Η συνεργασία με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) για τη χορήγηση αδειών, πιστοποιητικών ή ειδικών εγγράφων.
XIII. Η συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας και της Κεντρικής Διοίκησης για την εξέταση θεμάτων τα οποία αφορούν στην αδειοδότηση και στη λειτουργία των μεταποιητικών επιχειρήσεων και των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών, στην υπαγωγή των ανωτέρω επιχειρηματικών μονάδων σε αναπτυξιακά προγράμματα και σχέδια και γενικά στη βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος και της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.
4. Τα Επιμελητήρια λειτουργούν ως κέντρα υποδοχής της αίτησης και ενημέρωσης, προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να πληροφορείται σχετικά με τη διαδικασία, τα δικαιολογητικά, το χρόνο που απαιτείται και κάθε άλλο σχετικό θέμα που αφορά την αδειοδότηση της δραστηριότητας που τον ενδιαφέρει και να υποβάλει τη σχετική αίτηση και το φάκελο των δικαιολογητικών. Ως κέντρα υποδοχής της αίτησης τα Επιμελητήρια οφείλουν να παρέχουν τις παραπάνω πληροφορίες και σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, καθώς να θέτουν στη διάθεση του ενδιαφερόμενου υποδείγματα όλων των αιτήσεων.
5. Τα Επιμελητήρια ως κέντρα υποδοχής της αίτησης της παρ. 3, υποχρεούνται σε λειτουργία δικτυακού τόπου, με σκοπό τη λεπτομερή ενημέρωση των επιχειρηματιών σχετικά με όλες τις διαδικασίες, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και τις διοικητικές πράξεις και γνωμοδοτήσεις που απαιτούνται για την αδειοδότηση των μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων.
6. Τα Επιμελητήρια ως αδειοδοτούσες αρχές υποχρεούνται σε ηλεκτρονική διασύνδεση και σε υποχρεωτική λειτουργία του ενιαίου ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, που τηρείται στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, στο πλαίσιο του οποίου θα γίνεται και σε ηλεκτρονική μορφή η υποβολή των αιτήσεων, η ηλεκτρονική διακίνηση τους μεταξύ των συναρμόδιων υπηρεσιών και η τελική τους διεκπεραίωση, καθώς και η τήρηση συνολικού αρχείου αδειών σύμφωνα και με την Κοινή Υπουργική Απόφαση του άρθρου 24 του Νόμου 3982/2011.
7. Η υπηρεσία αδειοδότησης των Επιμελητηρίων υποχρεούται στην καταγραφή των ανωτέρω διαδικασιών σε ηλεκτρονικό πρωτόκολλο. Υπεύθυνος υπάλληλος για την καταγραφή στο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα και για την επίβλεψη των προθεσμιών του άρθρου 25 του Νόμου 3982/2011 είναι ο χειριστής του φακέλου και ο προϊστάμενος αυτού. Στο πλαίσιο της επίβλεψης αυτής ο χειριστής του φακέλου είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει την κάθε αρμόδια υπηρεσία, εγγράφως ή με ηλεκτρονικό τρόπο για τις περιπτώσεις άπρακτης παρέλευσης των προβλεπόμενων προθεσμιών.
8. Όλες οι άδειες ή οι Υπεύθυνες Δηλώσεις του αρ. 19 του Ν.3982/2011, οι αποφάσεις, οι εγκρίσεις και τα αποτελέσματα των ελέγχων που παρεμβάλλονται στο πλαίσιο της διαδικασίας αδειοδότησης, αναρτώνται στο δικτυακό τόπο των Επιμελητηρίων ως αδειοδοτουσών αρχών.

  • 12 Νοεμβρίου 2012, 14:47 | ΑΡΗΣ ΓΚΟΡΟΓΙΑΣ

    Να απαλείφει πλήρως ο όρος «μηχανολογικών» που προσδίδεται στις άδειες εγκατάστασης, εκσυγχρονισμού, λειτουργίας.

    Για τη Λήψη Άδειας Εγκατάστασης, Άδειας Εκσυγχρονισμού και Άδειας Λειτουργίας δεν γίνεται μόνο αποτύπωση μηχανολογικού εξοπλισμού, ως εκ τούτου δεν αποτελεί μια μηχανολογική μελέτη κατά τη στενή έννοια του όρου, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για βιομηχανίες – βιοτεχνίες, μονάδες παραγωγής εκρηκτικών υλών και αποθήκες εκρηκτικών υλών και καψυλλίων, όπου η γνώση των χημικών διεργασιών, της ταξινόμησης και επισήμανσης των πρώτων υλών και προϊόντων, καθώς και η επιλογή κατάλληλων των εγκαταστάσεων για την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων και του περιβάλλοντος, απαιτούν βασικές γνώσεις χημικής μηχανικής.

    Αν παραμείνει ως έχει ο συγκεκριμένος όρος ουσιαστικά φωτογραφίζονται συγκεκριμένες ειδικότητες που θα έχουν την δυνατότητα να διεξάγουν αυτές τις μελέτες, δημιουργείται άλλη μια κλειστή αγορά στο χώρο των μελετών και ταυτόχρονα αποκλείονται άλλες ειδικότητες που βάσει του περιγράμματος των προγραμμάτων σπουδών τους είναι σε θέση να εκπονήσουν τέτοιες μελέτες (όπως Χημικοί Μηχανικοί, Μεταλλειολόγοι Μηχανικοί κλπ).

    Προτείνω η διατύπωση του συγκεκριμένου άρθρου να γίνει:

    I. α) H χορήγηση Αδειών Εγκατάστασης, Επέκτασης, Εκσυγχρονισμού, Λειτουργίας, Βεβαίωσης Κατάθεσης της Υπεύθυνης Δήλωσης (αρ. 19 του Ν. 3982/2011), καθώς και οι τροποποιήσεις αυτών, σε βιομηχανικές – βιοτεχνικές εγκαταστάσεις, επαγγελματικά εργαστήρια, αποθήκες και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις παροχής υπηρεσιών, σε μονάδες παραγωγής εκρηκτικών υλών καθώς και σε αποθήκες εκρηκτικών υλών και καψυλλίων (ανεξάρτητα από την εγκατεστημένη ισχύ και την αποθηκευτική ικανότητα).

    Γκορόγιας Άρης
    Χημικός Μηχανικός
    Μέλος ΠΣΧΜ

  • 12 Νοεμβρίου 2012, 14:41 | ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ

    Βάσει του Άρθρου 4 του Σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος που αναφέρεται στις Αρμοδιότητες των Επιμελητηρίων και του ΤΕΕ, αναφέρεται:
    I. α) H χορήγηση μηχανολογικών αδειών εγκατάστασης, επέκτασης, εκσυγχρονισμού, λειτουργίας, αντιγράφου της Υπεύθυνης Δήλωσης, καθώς και οι τροποποιήσεις αυτών, σε βιομηχανικές – βιοτεχνικές εγκαταστάσεις, επαγγελματικά εργαστήρια, αποθήκες και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις παροχής υπηρεσιών, σε μονάδες παραγωγής εκρηκτικών υλών, καθώς και σε αποθήκες εκρηκτικών υλών και καψυλλίων (ανεξάρτητα από την εγκατεστημένη ισχύ και την αποθηκευτική ικανότητα).
    Αν στα ανωτέρω προσθέσουμε τις αντισυνταγματικές και παράνομες ρυθμίσεις του Ν.3982/2011 και του Άρθρου 228 του Ν. 4072/2012, σύμφωνα με τις οποίες όλες οι μελέτες και οι εγκαταστάσεις στην Ελλάδα βαφτίζονται ως ηλεκτρολογικές και μηχανολογικές, συνθέτουμε το πάζλ:
    Της πλήρους καταστρατήγησης των νομοθετικά κατοχυρωμένων επαγγελματικών δικαιωμάτων και των ακαδημαϊκών τίτλων των διπλωματούχων Χημικών Μηχανικών.
    • Της ουσιαστικής κατάργησης του Π.Δ 274/97 και τον χαρακτηρισμό των χημικών εγκαταστάσεων.
    • Της προσπάθειας δημιουργίας κλειστών επαγγελμάτων (αποτελούμενων από συγκεκριμένες ειδικότητες μηχανικών) γύρω από την μελέτη, κατασκευή, επίβλεψη και λειτουργία των βιοτεχνικών και βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
    Σε αντίθεση με τα όσα ισχύουν παγκοσμίως, όπου η Χημική Μηχανική θεωρείται η βασικότερη επιστημονική ειδικότητα για το σχεδιασμό, τη μελέτη, την αδειοδότηση και λειτουργία όλων των βιοτεχνικών και βιομηχανικών εγκαταστάσεων, στην τόσο μοναδική μας χώρα παρατηρείται το παράδοξο φαινόμενο της πλήρους απαξίωσής της.
    Στη χώρα μας σήμερα εργάζονται χιλιάδες χημικοί μηχανικοί των οποίων κύρια δραστηριότητα ήταν και παραμένει ο σχεδιασμός, η επίβλεψη και η λειτουργία βιομηχανικών και βιοτεχνικών εγκαταστάσεων ανεξαρτήτως εγκατεστημένης συνολικής ισχύος. Η νέα αυτή πρόταση έρχεται να βάλει ένα ακόμα λιθαράκι στην απαξίωση του επαγγέλματος του Χημικού Μηχανικού.

    Προτείνουμε την τροποποίηση του άρθρου 4 των σχετικών ΠΔ, με την εξής διατύπωση:
    I. α) H χορήγηση Αδειών Εγκατάστασης, Επέκτασης, Εκσυγχρονισμού, Λειτουργίας, αντιγράφου της Υπεύθυνης Δήλωσης, καθώς και οι τροποποιήσεις αυτών, σε βιομηχανικές – βιοτεχνικές εγκαταστάσεις, επαγγελματικά εργαστήρια, αποθήκες και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις παροχής υπηρεσιών, σε μονάδες παραγωγής εκρηκτικών υλών, καθώς και σε αποθήκες εκρηκτικών υλών και καψυλλίων (ανεξάρτητα από την εγκατεστημένη ισχύ και την αποθηκευτική ικανότητα).
    Επιπροσθέτως, επιθυμούμε να σας γνωρίσουμε τις ακόλουθες αυτονόητες ρυθμίσεις με τις οποίες προτείνουμε να τροποποιηθούν οι αντισυνταγματικές και παράνομες ρυθμίσεις του Ν.3982/2011 και του Άρθρου 228 του Ν. 4072/2012:
    α. Όπου αναφέρονται οι όροι «μηχανολογική και ηλεκτρολογική μελέτη εγκατάσταση» να αντικατασταθούν με τον όρο «μελέτη εγκατάστασης». Τα περιεχόμενα των μελετών εγκαταστάσεων αποτελούν λυμένα τεχνικά θέματα και μπορούν να προσδιορίζονται με Π.Δ.
    β. Η παρ.10 του Άρθρου 5 του Ν.3982/2011 να αντικατασταθεί ως εξής:
    Οι επαγγελματικές δραστηριότητες Μηχανικών Ανωτάτων Τεχνικών Σχολών ασκούνται με βάση το επαγγελματικό περίγραμμα που συνοδεύει τους Τίτλους σπουδών τους.

    Οι ορισμοί των διπλωματούχων Μηχανικών και δη το επαγγελματικό περίγραμμα των Χημικών Μηχανικών, είναι εθνικώς και παγκοσμίως γνωστοί και μπορούν να ενσωματωθούν σε σχετικό Νόμο.
    Στη δύσκολη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται η χώρα και στην προσπάθεια για την παραγωγική ανασυγκρότησή της, δεν επιτρέπετε η προώθηση συντεχνιακών ρυθμίσεων, που αποθαρρύνουν το τεχνικό δυναμικό της και τροχοπεδούν την ανάπτυξη της. Οι Έλληνες Χημικοί Μηχανικοί διαθέτουν την επιστημονική επάρκεια, την εξειδίκευση και την διεθνή εμπειρία να πρωτοστατήσουν στην συλλογική προσπάθεια της χώρας να βρεθεί σύντομα στον δρόμο της βιώσιμης ανάπτυξης, της παραγωγής και της εξωστρέφειας.

    Με εκτίμηση
    Ο Πρόεδρος του ΠΣΧΜ
    Κ. Βαφειάδης

  • Άρθρο 4, παράγραφος 3ΙΙβ
    Στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων, τους δίδεται η δυνατότητα επιβολής πρόσθετων όρων λειτουργίας στις μεταποιητικές δραστηριότητες.
    Θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη πρόταση, για λόγους ισονομίας και της ενιαίας αντιμετώπισης ομοειδών επιχειρήσεων, πρέπει να απαλειφθεί, καθώς δεν είναι δυνατόν να επαφίεται στην κρίση του κάθε ελεγκτή η επιβολή πρόσθετων όρων λειτουργίας, που μπορεί να δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Επιπλέον, με αυτήν την πρόταση ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου, καθώς πια δεν θα υπάρχει σαφές νομικό πλαίσιο λειτουργίας των επιχειρήσεων και η κάθε αδειοδοτούσα αρχή θα μπορεί κατά το δοκούν να επιβάλλει όρους λειτουργίας, οι οποίοι, ενδεχομένως, να μην προκύπτουν και από καμία νομοθεσία. Το νομικό πλαίσιο λειτουργίας των μεταποιητικών επιχειρήσεων καθορίζεται από την ισχύουσα νομοθεσία και οι όροι λειτουργίας των μεταποιητικών δραστηριοτήτων δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να υπερβαίνουν αυτό το πλαίσιο.
    Άρθρο 4, παράγραφος 3VΙΙΙ
    Όπως αναφέρθηκε και στην εισαγωγή μας δεν είναι δυνατόν να παρέχονται από το σχέδιο π.δ. αρμοδιότητες στις υπηρεσίες χορήγησης αδειών των Επιμελητηρίων, χωρίς αυτές να πηγάζουν σαφώς από το νόμο. Επομένως, θεωρούμε ότι εσφαλμένα γίνεται μνεία για δυνατότητα των Επιμελητηρίων να ελέγχουν μελέτες για έκδοση ή αναθεώρηση οικοδομικών αδειών από τη στιγμή, που ο Νόμος δεν παρέχει σχετική εξουσιοδότηση.
    Άρθρο 4, παράγραφοι 6 & 7
    Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να καταθέσει αίτημα για αδειοδότηση σε μία μόνο Αδειοδοτούσα Αρχή. Σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης του, η απόφαση απόρριψης, με πλήρη αιτιολογία απόρριψης, θα πρέπει να κοινοποιείται, τόσο στη Διεύθυνση Ανάπτυξης και Συντονισμού της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας, όσο και στη Διεύθυνση Βιομηχανίας, Ενέργειας & Φυσικών Πόρων της οικείας Περιφερείας, ώστε σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει την ίδια αίτηση σε άλλη αδειοδοτούσα αρχή, αυτή να είναι ενήμερη για τη διαδικασία απόρριψης, που έχει προηγηθεί.

  • 11 Νοεμβρίου 2012, 18:52 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

    Αξιότιμοι κύριοι,
    Το τέως Υπουργείο Βιομηχανίας, που εξακολουθεί και δραστηριοποιείται δια της νυν ΓΓΒ στα πλαίσια του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αποτελεί το κατ’ εξοχήν παράδειγμα του παρελθόντος, ιδίως σε περίοδο κρίσης, προς αποφυγή στο μέλλον.
    Στην παράγραφο 4.3.Ια, εισάγει τον όρο της «μηχανολογικής άδειας εγκατάστασης», που δεν υπάρχει ούτε στο Ν. 3982/2011, ούτε στην υπουργική απόφαση καθορισμού δικαιολογητικών για την έκδοση άδειας εγκατάστασης, ούτε στην προϋπάρξασα νομοθεσία από το 1900, ούτε βέβαια στις οδηγίες και τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης.
    Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά η ΓΓΒ κάνει τέτοιες ακροβασίες, που να δείτε τι κάνει στο Μέρος Α του Ν. 3982/2011 και στο άρθρο 228 του Ν. 4072/2012, όπου ανατρέπει τους ορισμούς (!) του Ν. 3982/1011 και μετά βγάζει ΠΔ για το Μέρος Α με τους ορισμούς που έχουν ανατραπεί!!!
    Και από που κι ως που η έκδοση ΠΔ για ανάθεση αρμοδιοτήτων κρατικής αρχής, στηρίζεται σε Υπουργική Απόφαση, που αλλάζει από τη μία μέρα στην άλλη.
    Πως γνωρίζει η αναδεχόμενη αρχή πως πρέπει να στελεχωθεί ώστε να πιστοποιηθεί?
    Θεόδωρος Κρητικός
    Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ, Ph.D. MIT
    Επιμελητής Επιστημονικής Επιτροπής Ειδικότητας Χημικών Μηχανικών του ΤΕΕ
    Εκλεγμένο Μέλος της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ
    ΥΓ: Η μηχανολογική άδεια εγκατάστασης είναι εξοπλισμός, έχει δηλαδή και μπουλόνια, κινητήρες και πρέπει να συνδέται και στην πρίζα για να παίρνει ρεύμα?

  • 9 Νοεμβρίου 2012, 20:02 | ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

    Άρθρο 4 παρ. 3, ενότητα ΙΙ, α Να προστεθεί …οργάνων, πιστοποιημένων με τους ίδιους όρους του παρόντος, κατά την κρίση της Αδειοδοτούσας Αρχής.
    Άρθρο 4 παρ. 5 Να ενημερώνονται και εγγράφως.
    Άρθρο 4 παρ. 8 Να προστεθεί…οι εγκρίσεις και τα αποτελέσματα των ελέγχων και οι προσφυγές των ελεγχομένων κατά των πράξεων των αδειοδοτικών αρχών που παρεμβάλλονται στο πλαίσιο της διαδικασίας αδειοδότησης, αναρτώνται στο δικτυακό τόπο των Επιμελητηρίων ως αδειοδοτουσών αρχών.
    Να συμπεριληφθεί στις αρμοδιότητες και η άδεια υγιεινής καθώς και κάθε άδεια για την χορήγηση της άδειας λειτουργίας, ώστε ένας φορέας να τα εξετάζει όλα και να μην υπάρχει σύγχυση αρμοδιοτήτων.

    ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΩΣ