Αρχική Ηλεκτρονικό Σύστημα Συνταγογράφησης (Β Φάση)Πρόταση της εταιρείας Meditrust E. Γαβαλά-Λαρίγκου Ε.Π.Ε
Πρόταση της εταιρείας Meditrust E. Γαβαλά-Λαρίγκου Ε.Π.Ε
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Γ. ΜΠΕΡΤΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. (Βιονική Ο.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Phone Marketing
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Info Group
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας ONEX HELLENIC
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας HEWLETT PACKARD
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας PNA EΠΕ
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Computer Solutions
- 2 ΣχόλιαΠρόταση του ΟΤΕ
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Eταιρείας SingularLogic
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Digital Life
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Multirama
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Globo
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Space Hellas
- 1 ΣχόλιοΠρόταση του Πανεπιστήμιου Πειραιά
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της ΗΔΙΚΑ Α.Ε
- 0 ΣχόλιαΠροτάσει Καραγεωργίου
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Meditrust E. Γαβαλά-Λαρίγκου Ε.Π.Ε
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε.
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Ericsson
- 0 ΣχόλιαΠρόταση των εταιρειών FIRST DATA – ADACOM
- 13 ΣχόλιαΠρόταση των Εταιρειών WIND ΗELLAS – I TAX – INSIDE PLUS AE.
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας ΓΝΩΜΩΝ Πληροφορικής Α.Ε.
- 0 ΣχόλιαΠροτάση των εταιρειών NEUROSOFT AE, ALGONET AE, KESTREL AE, T-SMART AE και HAKL IT LTD
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας INDRA Sistemas SA για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση
- 3 ΣχόλιαΠρόταση Ηλεκτρονικού συστήματος συνταγογράφησης από την Εταιρεία UniSystems
- 0 ΣχόλιαΠρόταση του Κύριλλου Παπακυρίλλου
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Intracom – ΙΤ
- 4 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Algosystems
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας NEWSPHONE
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Cardel
- 1 ΣχόλιοΠρόταση των εταιρειών PC Systems AE και Apollo AE
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της Atos Origin στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης για το Ηλεκτρονικό Σύστημα Συνταγογράφησης
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Altec Integrator S.A
- 0 ΣχόλιαH πρόταση της εταιρείας ATC A.E
- 7 Σχόλιαforum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
- 0 ΣχόλιαΠρόταση Εταιρείας EuroSwiss
- 3 ΣχόλιαΠρόταση Γεωργίου Τόκα για την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
- 4 ΣχόλιαΠροτάσεις Siemens ΑΕ για την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
- 14 ΣχόλιαΠρόταση των ΑΝΚΟ ΑΕ, Μ. ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ ΑΕΒΕ και του Cambridge University Hospital NHS Trust
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας VIDAVO
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της enterprise consulting integration
- 1 ΣχόλιοΠρόταση για το Σύστημα Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης – IONIS Development
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Μαρτίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαρτίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 78 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Είναι σημαντική προέκταση του συστήματος ελέγχου συνταγών η διασύνδεσή του και συν-λειτουργία του με πρότυπο κεντρικό σύστημα ηλεκτρονικών προμηθειών και λειτουργικής υποστήριξης νοσοκομείων. Είναι γνωστή η αδυναμία των νοσοκομείων να ελέγξουν τις τεράστιες δαπάνες που γίνονται για την προμήθεια φαρμακευτικού και υγειονομικού υλικού. Μεγάλο ποσοστό της δαπάνης οφείλεται σε σπατάλη, αδυναμία ελέγχου και παρακολούθησης των αποθεμάτων και τεχνολογικά απαξιωμένων μηχανογραφικών συστημάτων. Ενδεδειγμένη διεθνώς λύση αποτελεί η χρήση εξειδικευμένου συστήματος αποθήκευσης και διαχείρισης φαρμάκων, με το οποίο ελέγχεται πλήρως, μέχρι σε επίπεδο χορήγησης χαπιού ανά ασθενή, η διαδικασία προμήθειας, διαχείρισης και κατανάλωσης των φαρμάκων και του υγειονομικού υλικού.
Η πρότασή αυτή από όσο γνωρίζω λειτουργεί πράγματι με μεγάλη επιτυχία στην Αμερική και σε κάποιες χώρες τις Ευρώπης όπως η Ισπανία σε πολύ μεγάλη μάλιστα πληρότητα.
Η εφαρμογή της στον Ελληνικά νοσοκομεία μπορεί να φέρει επανάσταση στη διαχείριση του φαρμάκου και του αναλωσίμου. Το κάθε νοσοκομείο θα έχει στη διάθεσή του συστήματα που θα του προσφέρουν όχι μόνον πλήρη αυτονομία, αλλά και σε πραγματικό χρόνο, τον απαραίτητο εκείνο αλγόριθμο, που ανά πάσα στιγμή θα εμφανίζει τους δείκτες άμεσης διόρθωσης της οποιαδήποτε επιζήμιας διαδικασίας τόσο σε θεραπευτικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο.
Σύμφωνα με την εμπειρία μου από τη διοίκηση μιας μεγάλης νοσοκομειακής μονάδας του ΓΠΝ Ρόδου, όσο και μικρότερης αυτής του ΓΝ Πατησίων, ΓΝ Φιλιατών και ΓΝ Πρεβέζης, τα οικονομικά οφέλη θα είναι τεράστια σε κάθε περίπτωση, αν λάβουμε έστω και μόνον υπ’ όψιν την εξάλειψη των ληγμένων αλλά και την ελαχιστοποίηση των αποθηκών στο απολύτως απαραίτητο απόθεμα.
Αυτό που χρειάζεται ίσως ειδική μελέτη είναι η εφαρμογή των συστημάτων αυτών στους υπάρχοντες νοσοκομειακούς χώρους και στην υπάρχουσα νοοτροπία εργασίας όχι τόσο των νοσηλευτικών, αλλά κυρίως των ιατρικών και διοικητικών μονάδων.
Το προβλημα
Ειναι γνωστο το προβλημα των υπερβολικων εξοδων για τα φάρμακα & το υγεινομικο υλικο , η δαπάνη των οποίων τα τελευταία 4 ετη αυξήθηκε κατά 50%. Είναι χαρακτηρηστικό ότι απο τα 5 δις € που χρωστάει στις εταιρείες το Δημόσιο ,το 95% προέρχεται απο τις φαρμακευτικές εταιρείες και των αναλωσίμων Υγειονομικού υλικού.
Η λύση
1.Ηλεκτρονική συνταγογράφηση , για την οποία στην παρούσα διαβούλευση υπάρχουν προτάσεις, οι περισσότερες σε θεωρητικό επιπεδο που βοηθούν στο ένα σκέλος του προβλήματος: της παρακολούθησης και ελέγχου της συνταγογράφησης απο τους γιατρούς εως τους ασθενείς
2.Στην προκειμένη η πρόταση της εταιρείας Meditrust ( Cardinal Health) είναι η μοναδική που εστιάζει στην διαχείριση και έλεγχο των φαρμάκων αλλά και του Υγειονομικού υλικού εντός του Νοσοκομείου.Με τον τρόπο αυτό καταγράφεται και ταυτόχρονα ελέγχεται η παραγγελία σε επίπεδο ατομικής δόσης για κάθε ασθενή με ασφάλεια εφόσον παράλληλα φιλτράρονται οι συνταγές για χορήγηση φαρμάκων για συνεργιστικές παρενέργειες, αλλεργίες συνδυάζοντας την οικονομία με την ασφάλεια των ασθενών. Και απο την περιγραφή του συστήματος στην ανοικτή διακυβέρνηση όσο και την παρουσίαση του ηλεκτρονικού συστήματος διαχείρισης/αποθήκευσης/ διανομής στη ΔΕΠΑΝΟΜ παρουσία του Ε.Ο.Φ., έχει αποδειχθεί η ευεργετική εξοικονόμηση πόρων σε διεθνές επίπεδο. Χαρακτηριστικά σε Νοσοκομείο της Φινλανδίας επετεύχθη οικονομία 35%. Αναφέρουμε ενδεικτικά το ετήσιο κόστος φαρμακευτικών/ υγεινομικών για το Γ. Κρατικό είναι 35 εκ €. Εαν κάνουμε τους σχετικούς υπολογισμούς η αναμενόμενη χρήση τέτοιων συστημάτων θα βοηθήσει στην εξοικονόμιση τεράστιων πόρων για το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Μπορούμε να περιμένουμε ακόμα για την εφαρμογή του συνδυασμύ των 2 αυτών εφικτών λύσεων που έχουν αποδεδειγμένα επιτύχει διεθνώς ;