1. Η Ρυθμιστική Αρχή, αφού λάβει υπόψη τα γεωγραφικά και πληθυσμιακά δεδομένα, τις ανάγκες μετακινήσεων του επιβατικού κοινού σε κάθε περιφέρεια, τα δίκτυα των υπεραστικών γραμμών που υφίστανται πριν από την ισχύ του παρόντος νόμου, το κόστος των ελαχίστων προσφερομένων δημοσίων υπεραστικών μεταφορών επιβατών αλλά και την ανάγκη πρόσβασης των επιβατών στο δίκτυο υπεραστικών μεταφορών έναντι ευλόγου κομίστρου, δύναται να καθορίζει γενικούς κανόνες που αφορούν στις ελάχιστες απαιτήσεις που πρέπει να πληρούνται κατά την εκτέλεση δημοσίων υπεραστικών μεταφορών επιβατών.
2. Προκειμένου να εξασφαλιστεί η συνεχής προσφορά δημοσίων οδικών υπεραστικών μεταφορών επιβατών στο καθοριζόμενο επίπεδο ελαχίστων απαιτήσεων, η Ρυθμιστική Αρχή, δύναται να αποφασίζει την ανάθεση σε τρίτους των δημοσίων οδικών υπεραστικών μεταφορών επιβατών σε μια γεωγραφική περιοχή, χορηγώντας αποκλειστικό δικαίωμα παροχής των υπηρεσιών αυτών ή και αποζημίωση.
3. Η ανάθεση σε τρίτους της παροχής δημοσίων υπεραστικών μεταφορών επιβατών με χορήγηση αποκλειστικού δικαιώματος ή αποζημίωση γίνεται με την διενέργεια ανοικτού διαγωνισμού, σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΚ 1370/2007, τον παρόντα νόμο, τις διατάξεις που εκδίδονται κατ’ εξουσιοδότηση αυτού και τους ειδικότερους κανόνες που θέτει η αρμόδια ρυθμιστική αρχή.
Άρθρο 07: Χορήγηση αποκλειστικών δικαιωμάτων ή αποζημίωσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 01: Σκοπός – πεδίο εφαρμογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: ΟρισμοίΆρθρο 02: Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03: Δημόσιες οδικές υπεραστικές μεταφορές επιβατώνΆρθρο 03: Δημόσιες οδικές υπεραστικές μεταφορές επιβατών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04: Δίκτυο υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατώνΆρθρο 04: Δίκτυο υπεραστικών οδικών μεταφορών επιβατών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: Αρμόδιες αρχέςΆρθρο 05: Αρμόδιες αρχές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: Εκτέλεση δημοσίων υπεραστικών επιβατικών μεταφορώνΆρθρο 06: Εκτέλεση δημοσίων υπεραστικών επιβατικών μεταφορών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07: Χορήγηση αποκλειστικών δικαιωμάτων ή αποζημίωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08: Διασφάλιση της συνεχούς παροχής υπεραστικών μεταφορών επιβατώνΆρθρο 08: Διασφάλιση της συνεχούς παροχής υπεραστικών μεταφορών επιβατών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: Ανάθεση υπεραστικών επιβατικών μεταφορών χωρίς διαγωνισμόΆρθρο 09: Ανάθεση υπεραστικών επιβατικών μεταφορών χωρίς διαγωνισμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Βασικές οδικές υπεραστικές συνδέσειςΆρθρο 10: Βασικές οδικές υπεραστικές συνδέσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11: Σχεδιασμός υπεραστικών γραμμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12: Περιγραφή υπεραστικών γραμμώνΆρθρο 12: Περιγραφή υπεραστικών γραμμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13: Κίνηση επιβατών – Ελάχιστος αριθμός υποχρεωτικών δρομολογίωνΆρθρο 13: Κίνηση επιβατών – Ελάχιστος αριθμός υποχρεωτικών δρομολογίων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14: Ανώτατο όριο χρέωσης κομίστρουΆρθρο 14: Ανώτατο όριο χρέωσης κομίστρου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15:Τεκμηρίωση περιφερειακού σχεδιασμού υπεραστικών γραμμώνΆρθρο 15:Τεκμηρίωση περιφερειακού σχεδιασμού υπεραστικών γραμμών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16: Καθορισμός υπεραστικών γραμμών οδικών μεταφορών επιβατώνΆρθρο 16: Καθορισμός υπεραστικών γραμμών οδικών μεταφορών επιβατών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17: Σταθμοί υπεραστικών λεωφορείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Πρόσβαση στους σταθμούς υπεραστικών λεωφορείωνΆρθρο 18: Πρόσβαση στους σταθμούς υπεραστικών λεωφορείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: Βασικοί κανόνες λειτουργίας υπεραστικών σταθμών λεωφορείωνΆρθρο 19: Βασικοί κανόνες λειτουργίας υπεραστικών σταθμών λεωφορείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: Βασικοί κανόνες χρέωσης για την χρήση των εγκαταστάσεων των σταθμών υπεραστικών λεωφορείωνΆρθρο 20: Βασικοί κανόνες χρέωσης για την χρήση των εγκαταστάσεων των σταθμών υπεραστικών λεωφορείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: Πρόσβαση σε δημόσιους σταθμούς λεωφορείωνΆρθρο 21: Πρόσβαση σε δημόσιους σταθμούς λεωφορείων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 22: Αναθέτουσα και εποπτεύουσα ΑρχήΆρθρο 22: Αναθέτουσα και εποπτεύουσα Αρχή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 23: Δημοσίευση πληροφοριών για επικείμενους διαγωνισμούς
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: Προκήρυξη διαγωνισμών ανά γεωγραφική περιοχήΆρθρο 24: Προκήρυξη διαγωνισμών ανά γεωγραφική περιοχή
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25: Καθορισμός αποκλειστικού δικαιώματος εκμετάλλευσης ή και αποζημίωσηςΆρθρο 25: Καθορισμός αποκλειστικού δικαιώματος εκμετάλλευσης ή και αποζημίωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 26: Καθορισμός του ανωτάτου ορίου χρέωσης των επιβατώνΆρθρο 26: Καθορισμός του ανωτάτου ορίου χρέωσης των επιβατών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 27: Καθορισμός της χορηγουμένης αποζημίωσηςΆρθρο 27: Καθορισμός της χορηγουμένης αποζημίωσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 28: Διάρκεια των συμβάσεων ανάθεσηςΆρθρο 28: Διάρκεια των συμβάσεων ανάθεσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 29: Προϋποθέσεις συμμετοχής στον διαγωνισμό
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 30: Προσφορές των διαγωνιζομένωνΆρθρο 30: Προσφορές των διαγωνιζομένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 31: Βασικοί κανόνες αξιολόγησης των προσφορών των διαγωνιζομένωνΆρθρο 31: Βασικοί κανόνες αξιολόγησης των προσφορών των διαγωνιζομένων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32: Γενικοί κανόνες για τους διαγωνισμούς – Πρότυπα τεύχη συμβάσεωνΆρθρο 32: Γενικοί κανόνες για τους διαγωνισμούς – Πρότυπα τεύχη συμβάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 33: Συμβάσεις με τους ΑναδόχουςΆρθρο 33: Συμβάσεις με τους Αναδόχους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34: Εποπτεία των αναδόχων – εκτέλεση των συμβάσεωνΆρθρο 34: Εποπτεία των αναδόχων – εκτέλεση των συμβάσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35: Υπεραστικές γραμμές ελεύθερης επιλογήςΆρθρο 35: Υπεραστικές γραμμές ελεύθερης επιλογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36: Άδεια για υπεραστικές γραμμές χωρίς αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσηςΆρθρο 36: Άδεια για υπεραστικές γραμμές χωρίς αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37: Διαδικασία έγκρισης υπεραστικής γραμμής ελεύθερης επιλογήςΆρθρο 37: Διαδικασία έγκρισης υπεραστικής γραμμής ελεύθερης επιλογής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38: ΣύστασηΆρθρο 38: Σύσταση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 39: ΣυγκρότησηΆρθρο 39: Συγκρότηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 40: Αρμοδιότητες για τις οδικές υπεραστικές μεταφορές επιβατώνΆρθρο 40: Αρμοδιότητες για τις οδικές υπεραστικές μεταφορές επιβατών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41: Αρμοδιότητες των ΠεριφερειώνΆρθρο 41: Αρμοδιότητες των Περιφερειών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 42: Κατάργηση διάταξης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 43: Τροποποιήσεις άρθρων 28 του Ν. 3891/2010Άρθρο 43: Τροποποιήσεις άρθρων 28 του Ν. 3891/2010
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 44: Ισχύς του νόμουΆρθρο 44: Ισχύς του νόμου
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Απριλίου 2013, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
19 Απριλίου 2013, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 10 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Θεωρώ οτι οι βασικές διαδικασίες πρέπει να εκκινήσουν από τώρα, για να έχουμε αποτελέσματα συντομότερα.
Χωρίς φυσικά να υπάρξει «κενό» στο συγκοινωνιακό έργο.
ο Ανάδοχος εξασφαλίζει την αποκλειστικότητα εκτέλεσης έργου και ταυτόχρονα -λόγω μικρού οικονομικού ενδιαφέροντος- και επιδότηση (αποζημίωση), δηλαδή όπου το οικονομικό ενδιαφέρον είναι πιο μειωμένο, προβλέπεται για τον Ανάδοχο και αποκλειστικό δικαίωμα και αποζημίωση (επιδότηση) ταυτόχρονα ,με διαφανή κριτήρια, επίσης κατόπιν δημόσιου ανοικτού διαγωνισμού.
Οι όροι Να γνωστοποιηθούν τουλάχιστον έναν χρόνο πριν, προκειμένου να προετοιμαστούν εγκαίρως όλοι οι φορείς, για να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού.