Πρόταση της Eταιρείας SingularLogic
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Γ. ΜΠΕΡΤΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. (Βιονική Ο.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Phone Marketing
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Info Group
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας ONEX HELLENIC
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας HEWLETT PACKARD
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας PNA EΠΕ
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Computer Solutions
- 2 ΣχόλιαΠρόταση του ΟΤΕ
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Eταιρείας SingularLogic
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Digital Life
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Multirama
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Globo
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Space Hellas
- 1 ΣχόλιοΠρόταση του Πανεπιστήμιου Πειραιά
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της ΗΔΙΚΑ Α.Ε
- 0 ΣχόλιαΠροτάσει Καραγεωργίου
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Meditrust E. Γαβαλά-Λαρίγκου Ε.Π.Ε
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε.
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Ericsson
- 0 ΣχόλιαΠρόταση των εταιρειών FIRST DATA – ADACOM
- 13 ΣχόλιαΠρόταση των Εταιρειών WIND ΗELLAS – I TAX – INSIDE PLUS AE.
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας ΓΝΩΜΩΝ Πληροφορικής Α.Ε.
- 0 ΣχόλιαΠροτάση των εταιρειών NEUROSOFT AE, ALGONET AE, KESTREL AE, T-SMART AE και HAKL IT LTD
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας INDRA Sistemas SA για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση
- 3 ΣχόλιαΠρόταση Ηλεκτρονικού συστήματος συνταγογράφησης από την Εταιρεία UniSystems
- 0 ΣχόλιαΠρόταση του Κύριλλου Παπακυρίλλου
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Intracom – ΙΤ
- 4 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Algosystems
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας NEWSPHONE
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Cardel
- 1 ΣχόλιοΠρόταση των εταιρειών PC Systems AE και Apollo AE
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της Atos Origin στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης για το Ηλεκτρονικό Σύστημα Συνταγογράφησης
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Altec Integrator S.A
- 0 ΣχόλιαH πρόταση της εταιρείας ATC A.E
- 7 Σχόλιαforum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
- 0 ΣχόλιαΠρόταση Εταιρείας EuroSwiss
- 3 ΣχόλιαΠρόταση Γεωργίου Τόκα για την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
- 4 ΣχόλιαΠροτάσεις Siemens ΑΕ για την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
- 14 ΣχόλιαΠρόταση των ΑΝΚΟ ΑΕ, Μ. ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ ΑΕΒΕ και του Cambridge University Hospital NHS Trust
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας VIDAVO
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της enterprise consulting integration
- 1 ΣχόλιοΠρόταση για το Σύστημα Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης – IONIS Development
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Μαρτίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαρτίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 78 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Υπάρχει τεράστιο πρόβλημα με την κυκλοφορία πλαστών συνταγών και παράνομη χρήση κλεμμένων συνταγολογίων, κυρίως για διάθεση ναρκωτικών ουσιών αλλά και φαρμάκων.
Ο φαρμακοποιός δέν έχει την δυνατότητα να διαπιστώσει εάν η συνταγή που εκτελεί είναι πλαστή.
Το σύστημά σας δεν προβλέπει την συμμετοχή του γιατρού κατά την έκδοση της συνταγής, παρ’όλο που η προκήρυξη του Υπουργείου το ζητάει.
Πώς σκέπτεσθε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα των πλαστών συνταγών;
Προβληματισμένος γιατρός
Σχόλια επί της πρότασης των εταιριών SingularLogic & SingularIntegrator.
1. Αρχικά η πρόταση είναι αναλυτικότερη αυτής που είχε παρουσιαστεί τον Ιούνιο 2009. Ο κος Βγενόπουλος τότε (επί κυβέρνησης ΝΔ) την έκανε δωρεά στο Ελληνικό Δημόσιο. Σήμερα, ζητάει χρήματα ανά συνταγή (από τα Φαρμακεία) ή αγορά υπηρεσίας (από το Ελληνικό Δημόσιο) ή αυτοχρηματοδότηση. Όσο αφορά την πληρωμή της εταιρίας ανά συνταγή, είναι προβληματική διότι δεν έχει κανένα συμφέρον οι συνταγές να μειώνονται διότι μειώνεται και η πληρωμή της. Όσες περισσότερες συνταγές τόσο υψηλότερες αμοιβές για αυτή. Όσο αφορά την περιβόητη αυτοχρηματοδότηση δε δίνει κανένα στοιχείο παρά μόνο μία υπόσχεση ότι είναι έτοιμη και μπορεί να παρουσιασθεί. Και γιατί δε παρουσιάζεται τώρα στη διαβούλευση;
2. Τεχνικά η πρόταση φαίνεται να στέκει, με δύο βασικές αδυναμίες : 1η δεν αναφέρεται για την αντιμετώπιση της πραγματικής κατάστασης της επίσκεψης του γιατρού στο σπίτι. Ένας παιδίατρος που πάει στο σπίτι του ασθενούς παιδιού πως θα συνταγογραφήσει στο σύστημα; Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη. 2η. Δεν αναπτύσσεται ούτε μία παράγραφος για την ασφάλεια χρήσης και επεξεργασίας των δεδομένων που θα έχει στο data center της. Δεδομένου ότι οι εταιρίες SingularLogic & SingularIntegrator συνδέονται μετοχικά με MIG, Marfin Bank και ιδιωτικά θεραπευτήρια Υγεία, Μητέρα, Λητώ απαιτείται ιδιαίτερη και ακόμα αυστηρότερη διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου των μητρώων των φαρμάκων και των στοιχείων ασθενών, γιατρών, παθήσεων κτλ που αποτελούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα και ιατρικό απόρρητο. Αν συνδυαστεί και το γεγονός ότι η Τράπεζα Marfin έχει συνδυαστικά προϊόντα με τα ιδιωτικά νοσοκομεία του Ομίλου MIG, εντείνεται ο προβληματισμός και η ανησυχία περί ουσιαστικού ασυμβίβαστου για την συγκεκριμένη πρόταση.
3. Η πρόταση βασίζεται σε σκέψεις και σχεδιασμούς της εταιρίας, χωρίς να υπάρχει καμία εμπειρία από εξωτερικό και αντίστοιχα συστήματα ή εμπειρία σε ανάλογα έργα. Ακόμα και το Πληροφοριακό σύστημα του Νοσοκομείου Υγεία (που ανήκει στον ίδιο όμιλο) το διαχειρίζεται άλλη εταιρία σε άλλη πρόταση (Atkosoft στη πρόταση της Unisystems). Συνεπώς δε τεκμαίρεται εμπειρία, τεχνογνωσία και ικανότητα εκτέλεσης του έργου.
Η πρόταση αυτή εμφανίζει ωριμότητα τόσο ως προς την γνώση της υπάρχουσας κατάστασης.
Πλεονεκτήματα
α) Προτείνει μια λογική και εφαρμόσιμη μετάβαση σε ένα ηλεκτρονικό σύστημα συνταγογράφησης με τρόπο που αναμένεται να έχει λιγότερα προβλήματα.
β) Δίδει άμεσα με την υποχρεωτική χρήση στα φαρμακεία την δυνατότητα να υπάρχουν δεδομένα για την συνταγογράφηση και την έναρξη ελέγχου και παρακολούθηση του κόστους.
Μειονεκτήματα
α) Δεν είναι ξεκάθαρη η πρόταση όσον αφορά την έκδοση της ηλεκτρονικής συνταγής και τι δυνατότητες θα έχει ο ιατρός να δει την υπάρχουσα αγωγή που λαμβάνει ο ασθενής ή έχει λάβει στο παρελθόν. Τι γίνεται στις περιπτώσεις που εκδίδεται από κάπου ηλεκτρονική συνταγή και πως ενημερώνονται μονάδες υγείας που χρησιμοποιούν το υπάρχον χάρτινο σύστημα για την ύπαρξη της;
β) Παρά το ότι αναφέρει ότι υπάρχει η δυνατότητα αποστολής αρχείων αντί της web εφαρμογής φαίνεται ότι στην ανάλυση της πρότασης ξεχνάει την δυνατότητα για χρησιμοποίηση των ήδη υπαρχόντων πληροφοριακών συστημάτων σε φαρμακεία και ιατρεία. Είναι απαραίτητο ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας είτε μέσω https είτε με αποστολή και λήψη αρχείων (πχ xml) για την διατήρηση της χρήσης υπαρχόντων λογισμικών σε φαρμακεία/ιατρεία/νοσοκομεία που τα περισσότερα έχουν συμβόλαια συντήρησης.
γ)Για την ασφάλεια του δημοσίου είναι υποχρεωτικό να δίδεται read-only πρόσβαση στην βάση δεδομένων που τηρείται κεντρικά για το σύστημα καθώς και πλήρη περιγραφή για το πως είναι σχεδιασμένοι οι πίνακες, το περιεχόμενο των πινάκων και οι διασυνδέσεις στην βάση δεδομένων ώστε να είναι εφικτή η αξιοποίηση των δεδομένων που συλλέγονται και από άλλες εφαρμογές/λογισμικά του υπουργείου.
Φαίνεται λογική και εφαρμόσιμη πρόταση μετά από κατάλληλες τροποποιήσεις αλλά προτείνεται για μια τέτοια πρόταση η χρέωση να είναι εφαπαξ και όχι με χρέωση φαρμακοποιών/μονάδων υγείας. Επίσης, προτείνεται η ενσωμάτωση κωδικοποιήσεων για τα νοσήματα που έχουν ήδη εγκριθεί από ανάλογα προγράμματα του υπουργείου υγείας