Πρόταση της εταιρείας Phone Marketing
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Γ. ΜΠΕΡΤΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. (Βιονική Ο.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Phone Marketing
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Info Group
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας ONEX HELLENIC
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας HEWLETT PACKARD
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας PNA EΠΕ
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Computer Solutions
- 2 ΣχόλιαΠρόταση του ΟΤΕ
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Eταιρείας SingularLogic
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Digital Life
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Multirama
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Globo
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας Space Hellas
- 1 ΣχόλιοΠρόταση του Πανεπιστήμιου Πειραιά
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της ΗΔΙΚΑ Α.Ε
- 0 ΣχόλιαΠροτάσει Καραγεωργίου
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας Meditrust E. Γαβαλά-Λαρίγκου Ε.Π.Ε
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας ΜΕΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α.Ε.
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Ericsson
- 0 ΣχόλιαΠρόταση των εταιρειών FIRST DATA – ADACOM
- 13 ΣχόλιαΠρόταση των Εταιρειών WIND ΗELLAS – I TAX – INSIDE PLUS AE.
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας ΓΝΩΜΩΝ Πληροφορικής Α.Ε.
- 0 ΣχόλιαΠροτάση των εταιρειών NEUROSOFT AE, ALGONET AE, KESTREL AE, T-SMART AE και HAKL IT LTD
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της εταιρείας INDRA Sistemas SA για την ηλεκτρονική συνταγογράφηση
- 3 ΣχόλιαΠρόταση Ηλεκτρονικού συστήματος συνταγογράφησης από την Εταιρεία UniSystems
- 0 ΣχόλιαΠρόταση του Κύριλλου Παπακυρίλλου
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Intracom – ΙΤ
- 4 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Algosystems
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας NEWSPHONE
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Cardel
- 1 ΣχόλιοΠρόταση των εταιρειών PC Systems AE και Apollo AE
- 2 ΣχόλιαΠρόταση της Atos Origin στα πλαίσια της Δημόσιας Διαβούλευσης για το Ηλεκτρονικό Σύστημα Συνταγογράφησης
- 3 ΣχόλιαΠρόταση της Εταιρείας Altec Integrator S.A
- 0 ΣχόλιαH πρόταση της εταιρείας ATC A.E
- 7 Σχόλιαforum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
- 0 ΣχόλιαΠρόταση Εταιρείας EuroSwiss
- 3 ΣχόλιαΠρόταση Γεωργίου Τόκα για την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
- 4 ΣχόλιαΠροτάσεις Siemens ΑΕ για την Ηλεκτρονική Συνταγογράφηση
- 14 ΣχόλιαΠρόταση των ΑΝΚΟ ΑΕ, Μ. ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ ΑΕΒΕ και του Cambridge University Hospital NHS Trust
- 1 ΣχόλιοΠρόταση της εταιρείας VIDAVO
- 0 ΣχόλιαΠρόταση της enterprise consulting integration
- 1 ΣχόλιοΠρόταση για το Σύστημα Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης – IONIS Development
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
8 Μαρτίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
31 Μαρτίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 78 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Κατ’ αρχήν ο συντάκτης ίσως θα ήταν καλό να μάθει ότι το ICD9 και το ICD10 δεν είναι πρωτόκολλα αλλά στατιστικές ταξινομήσεις νοσημάτων και συμπτωμάτων του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας που χρησιμοποιούνται για την κωδικοποίηση των νοσημάτων πρακτικά. Το ICD9 καλό θα ήταν να το ξεχάσουμε καθώς ο μόνος λόγος που χρησιμοποιείται το ICD9-CM σε κάποιες χώρες είναι το υψηλό κόστος μετάβασης και εκπαίδευσης ξανά στο ICD-10. Συνεπώς, όποιοι μιλάνε ή εγκρίνουν την χρήση του ICD9 θα πρέπει να μάθουν ότι είναι μια ταξινόμηση καλά μεταφρασμένη στα ελληνικά αλλά απουσιάζουν πολλά νοσήματα καθώς έχει φτιαχτεί το 1977. Δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να προστεθούν clinical modifications από το 1977 έως σήμερα όταν υπάρχει το ICD-10.
Στην πρόταση τώρα, η οποία έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα:
Πλεονεκτήματα
α) Είναι ευχάριστο ότι χρησιμοποιείται μια ταξινόμηση για τις διαγνώσεις έστω κι αν έγινε για το βαρύγδουπο όνομα του ICD. Ιδιαίτερα θετικό όμως και συγχαρητήρια για την σκέψη αυτή είναι ότι εισάγει και την παραγγελία εξετάσεων και λοιπού υγειονομικού υλικού που περιλαμβάνεται στις παροχές των ταμείων πλην των φαρμάκων και αποτελεί έλλειψη στις οδηγίες αυτής της διαβούλευσης.
β) Αξιοποιεί οικονομικές και υπάρχουσες δικτυακές υποδομές διασύνδεσης όπως το Σύζευξις.
γ) Οι συνταγογράφηση με βάση την ειδικότητα δεν είναι κάτι που μπορεί να δουλέψει στην πράξη καθώς υπάρχουν περιπτώσεις που απουσία ιατρών ειδικοτήτων ο γενικός ιατρός ή ο παθολόγος συνταγογραφεί φάρμακα εκτός της ειδικότητας του που λαμβάνει ο ασθενής.
Μειονεκτήματα
α) Απαιτεί την χρήση εφαρμογής web για ιατρό/φαρμακοποιό χωρίς να παρέχει κάποιο πρωτόκολλο επικοινωνίας με το οποίο μπορούν να μιλήσουν υπάρχοντα λογισμικά άλλων κατασκευαστών. Η αλλαγή των υπαρχόντων λογισμικών απαιτεί εκπαίδευση των χρηστών και δεν προτείνεται όταν για τα περισσότερα λογισμικά που χρησιμοποιούνται υπάρχουν συμβόλαια συντήρησης. Επίσης, απαιτείται η διασύνδεση των πληροφοριακών συστημάτων με σύστημα συνταγογράφησης και για αυτό είναι απαραίτητη κάποια διασύνδεση. Η υποστήριξη ενός πρωτοκόλλου επικοινωνίας χωρίς τις περιττές μορφοποιήσεις της HTML για την web εφαρμογή θα επέτρεπαν και την λειτουργία σε δικτυακή σύνδεση με πολύ χαμηλό bandwidth για περιοχές με ελλείψεις σε δικτυακές υποδομές.
β) Δεν είναι ξεκάθαρο εάν ο ιατρός κατά την έκδοση της συνταγής μπορεί να έχει επισκόπηση των προηγούμενων συνταγών και της φαρμακευτικής αγωγής που λαμβάνει ο ασθενής, πράγμα απαραίτητο για την πρόληψη επικίνδυνων για τη ζωή του ασθενούς καταστάσεων από αλληλεπιδράσεις φαρμάκων.
γ) Δεν υπάρχει η δυνατότητα λειτουργίας ταυτόχρονα ηλεκτρονικής και χάρτινης συνταγής για το μεταβατικό στάδιο.
δ) Για την ασφάλεια του δημοσίου είναι υποχρεωτικό να δίδεται read-only πρόσβαση στην βάση δεδομένων που τηρείται κεντρικά για το σύστημα καθώς και πλήρη περιγραφή για το πως είναι σχεδιασμένοι οι πίνακες, το περιεχόμενο των πινάκων και οι διασυνδέσεις στην βάση δεδομένων ώστε να είναι εφικτή η αξιοποίηση των δεδομένων που συλλέγονται και από άλλες εφαρμογές/λογισμικά του υπουργείου.
Συνολικά φαίνεται σαν μια πρόταση που θα μπορούσε με τροποποιήσεις να εφαρμοστεί χωρίς σοβαρά προβλήματα εάν υπήρχε πρόβλεψη για σταδιακή μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό σύστημα.