1.Η διαχείριση, εκμετάλλευση και περαιτέρω επέκταση των Μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών (Metropolitan Area Networks – MAN), η αρχική ανάπτυξη των οποίων χρηματοδοτείται από το Μέτρο 4.2 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας» του Κ.Π.Σ. 2000-2006, θα πραγματοποιηθεί μέσω ανάθεσης συμβάσεων παραχώρησης υπηρεσίας σε έναν ή περισσότερους αναδόχους (εφεξής Ανάδοχος Διαχειριστής), που θα επιλεγούν μέσω ανοικτής, ανταγωνιστικής διαδικασίας. (σχολιάστε…)
Αρχική Κατευθύνσεις και Αρχές για την Ανάδειξη Διαχειριστή των Μητροπολιτικών Δικτύων Οπτικών ΙνώνΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 1.Η διαχείριση, εκμετάλλευση και περαιτέρω επέκταση των Μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών (Metropolitan Area Networks – MAN)
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 1.Η διαχείριση, εκμετάλλευση και περαιτέρω επέκταση των Μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών (Metropolitan Area Networks – MAN)
- 4 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 1. Αναφέρατε τις εκτιμήσεις για τις σημερινές δυνατότητες της δικτυακής υποδομής που έχει αναπτυχθεί σε σχέση με τον δικό σας ρόλο που έχετε επιλέξει ως φορέας.
- 8 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – Ανάγκη για την κατασκευή από την πολιτεία μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών με τα ίδια χαρακτηριστικά σε πόλεις με πληθυσμό μεταξύ 5.000 και 10.000 εκτός Αττικής
- 4 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 4. Θεωρείτε ότι υφίσταται η ανάγκη για την διασύνδεση από την πολιτεία των μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών που έχουν ήδη αναπτυχθεί και γιατί;
- 3 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 5. Ποια θεωρείτε τα σημαντικότερα εμπόδια και οφέλη της ανάπτυξης τέτοιου είδους υποδομών;
- 0 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 6. (Αφορά στους αδειοδοτημένους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών)
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ IV – 7. Η διαχείριση δικτύων οπτικών ινών απαιτεί σχετική τεχνική εμπειρία και εξειδίκευση για την διασύνδεση με τα δίκτυα των παρόχων υπηρεσιών, την διασφάλιση της ποιότητας της προσφερόμενης υπηρεσίας (SLA)
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 8. Λαμβάνοντας υπόψη τις δεσμεύσεις που ήδη έχουν αναλάβει οι Δήμοι για τα δίκτυα ΜΑΝ που έχουν αναπτυχθεί στην επικράτειά τους (δικαιώματα διέλευσης και χώροι συνεγκατάστασης), θεωρείτε ικανοποιητικό το ισχύον νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο για να μπορέσει να λειτουργήσει ο Διαχειριστής
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 1.Η διαχείριση, εκμετάλλευση και περαιτέρω επέκταση των Μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών (Metropolitan Area Networks – MAN)
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 2. Στις ανωτέρω συμβάσεις παραχώρησης υπηρεσίας εντάσσονται τα ΜΑΝ των 68 Δήμων που αναφέρονται στο ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 10.
- 2 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 3. Η ανάθεση των συμβάσεων παραχώρησης θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ.60/2007 διαδικασίες κλειστού διαγωνισμού, τηρώντας
- 3 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 4. Στη διακήρυξη, θα περιγράφονται με σαφήνεια και θα γίνουν εγκαίρως γνωστοί προς κάθε ενδιαφερόμενο οι διαδικασίες και οι όροι:
- 7 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 5. Το πλαίσιο ανάθεσης της υπό σημείο 1 υπηρεσίας, θα πρέπει κατ’ ελάχιστο να είναι συμβατό με τους ακόλουθους όρους/ προδιαγραφές:
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 6. Στα νέα νομικά πρόσωπα (Διαχειριστές ΜΑΝ) που θα συσταθούν θα παραχωρηθεί για χρονικό διάστημα 25 ετών η αξιοποίηση των υποδομών των ΜΑΝ της αντίστοιχης ζώνης, σύμφωνα με τους ακόλουθους όρους:
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ. Γενικές Πληροφορίες
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Μαρτίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Απριλίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 52 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14302 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Θα πρέπει μεγάλη σημασία να δοθεί στα κριτήρια της ανταγωνιστικής διαδικασίας. Για παράδειγμα θα μπορούσαν οι ενδιαφερόμενοι να ανταγωνιστούν στο ρυθμό ή/και στο βαθμό επέκτασης, στον τρόπο διαχείρισης, στο κόστος των προσφερόμενων προς τρίτους υπηρεσιών κ.λπ. Επιπλέον η ανταγωνιστική διαδικασία θα πρέπει να γίνει σαφές ποιους αφορά, ιδιωτικούς φορείς, μεικτούς φορείς (με συμπράξεις δημόσιων και ιδιωτικών φορέων) ή αμιγώς δημόσιους φορείς. Σε οποιοδήποτε σχήμα θα πρέπει να περιγράφονται λεπτομερώς ο ρόλος, οι αρμοδιότητες και οι υποχρεώσεις των δήμων, οι οποίοι ανέπτυξαν τα Μητροπολιτικά δίκτυα στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, καθώς ο όποιος ανάδοχος θα χρειάζεται καθημερινά να αλληλεπιδρά με τις υπηρεσίες των σχετικών δήμων.
Θα τεθούν όρια πληθυσμιακής ή γεωγραφικής κάλυψης;
με βαση την Διεθνη πρακτικη και επιτυχημενα παραδειγματα πραγματικα ευρυζωνικων δικτυων, οι Δημοι συμμετεχουν σημαντικα στην επενδυση ,αναπτυξη και την μετεπειτα λειτουργια και διαχειριση αυτων.πιστευω πως η ενεργη συμμετοχη τους θα προσδωσει κυριως συνθηκες ισοτιμης προσβασης σε αυτα και αυξημενο ανταωνισμο με στοχο την εκλογικευση των πραγματικα απαραδεκτων σημερινων χρεωσεων που προσφερονται στην χωρα μας
Τα έργα των ΜΑΝ, που έχουν γίνει στα πλαίσια του 3ου ΚΠΣ, αφορούν:
Νησίδες παθητικών δικτύων οπτικών ινών, που έχουν αναπτυχθεί στα κέντρα των μεγάλων πόλεων της Επαρχίας και προσεγγίζουν σημεία Δημόσιου ενδιαφέροντος (Δημόσια κτήρια, Φορείς
Εκπαίδευσης, Υγείας – Πρόνοιας, Πολιτισμού κ.λ.π.). Τα δίκτυα περνούν από σημαντικές «εμπορικές
διαδρομές» και σε αρκετές περιπτώσεις φθάνουν και μέχρι τα CURBS όπως αυτά
προσδιορίζονται από τους υπάρχοντες ΚΚ του ΟΤΕ (ΚΑΦΑΟΥ)
.
Από αυτό τον χαρακτηρισμό ξεφεύγουν ορισμένα έργα (15%) στα οποία υπάρχει εγκατεστημένος ενεργός εξοπλισμός ο οποίος μπορεί να αξιοποιήσει άμεσα τα παθητικά δίκτυα οπτικών ινών και ορισμένα έργα τα οποία έχουν φροντίσει για την εγκατάσταση, σε σημεία δημόσιου ενδιαφέροντος, ασύρματης δικτύωσης.
Από τα παραπάνω, σαν γενική παρατήρηση, μπορούμε να καταθέσουμε ότι δεν είναι όλα τα έργα ΜΑΝ ομοιογενή και επομένως συγκρίσιμα μεταξύ τους. Πέραν όμως αυτής της παρατήρησης, εύλογα γεννούνται τα παρακάτω ερωτήματα, που αφορούν την εμπορική (κοστοστρεφή) εκμετάλλευση των δικτύων:
1)Τα έργα στα οποία υπάρχει εγκατάσταση ενεργού εξοπλισμού ταυτίζονται με τα έργα στα οποία υπάρχει ασύρματη κάλυψη σημείων δημοσίου ενδιαφέροντος;
2)Υπάρχει χαρτογραφική αποτύπωση (ιδανικά σε κάποιο σύστημα GIS) του συνόλου των ΜΑΝ ώστε εποπτικά να εκτιμηθεί η εμπορική αξία της εγκατεστημένης υποδομής και να γίνουν σενάρια εκμετάλλευσης ;
3)Για τα σημεία δημοσίου ενδιαφέροντος προβλέπεται διασύνδεση μέσω του “Σύζευξις” που αποτελεί το δίκτυο της δημόσιας διοίκησης. Θα υπάρξει πρόβλεψη στο νέο “Σύζευξις” για την αξιοποίηση των ΜΑΝ ;
4)Οι Δήμοι έχουν δεσμευθεί να
παρέξουν ατελώς τον αναγκαίο χώρο όσον το δυνατόν πλησιέστερα στα ΚΑΦΑΟΥ
προκειμένου να κατασκευαστούν από το μελλοντικό Διαχειριστή των υποδομών οι καμπίνες
πολλαπλής χρήσης για την συνεγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού των παρόχων
. Ο ΟΤΕ έχει δεσμευτεί για την παροχή της αναγκαίας διασύνδεσης μεταξύ των νέων καμπινών και των υφιστάμενων ΚΑΦΑΟΥ προκειμένου το δίκτυο να μπορεί να προσεγγίσει τον τελικό χρήστη ;
Χωρίς ευνοϊκές απαντήσεις στις παραπάνω ερωτήσεις θεωρώ ότι η εμπορική εκμετάλλευση των ΜΑΝ είναι ανέφικτη ενώ χωρίς καθόλου απαντήσεις υποψιάζομαι ότι η Δημόσια διαβούλευση θα παραμείνει κενό γράμμα.
Θα ήθελα ανάλυση των εξόδων των συμβούλων.
Μου φαίνεται υπέρογκο το τίμημα για συμβουλές τέτοιου είδους.
Προτείνω να ελεγχθεί η περίπτωση το συμβουλευτικό έργο να δοθεί σε δημόσιους υπαλλήλους ή στο αρμόδιο επιμελητήριο.
Το Μητροπολιτικό δίκτυο οπτικών ινών πρέπει να γίνει με χρηματοδότηση του δημοσίου μόνο;
Το ΤΕΕ ( τ.2557 / 26 Οκτ 2009 / σελ. 10,11 ) υποστηρίζει πως το κόστος των έργων μέσω ΣΔΙΤ είναι σημαντικά μεγαλύτερο από το κόστος υλοποίησης των ίδιων έργων από ΠΔΕ και μάλιστα σε ποσοστό 150%.
Πρέπει, λοιπόν να ελεγχθεί κατά πόσο το έργο αυτό θα είναι φθηνότερο, ταχύτερα υλοποιήσιμο και τελικά κοστολογικά φθηνότερο σε βάθος χρόνου 20-25 ετών, αν κατασκευαστεί με ΣΔΙΤ ή ΠΔΕ.