8. Λαμβάνοντας υπόψη τις δεσμεύσεις που ήδη έχουν αναλάβει οι Δήμοι για τα δίκτυα ΜΑΝ που έχουν αναπτυχθεί στην επικράτειά τους (δικαιώματα διέλευσης και χώροι συνεγκατάστασης), θεωρείτε ικανοποιητικό το ισχύον νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο για να μπορέσει να λειτουργήσει ο Διαχειριστής; Αν όχι σε ποια συγκεκριμμένα σημεία πιστεύετε ότι πρέπει να προσαρμοστεί – επικαιροποιηθεί για την ομαλή υλοποίηση και διευκόλυνση της ανάπτυξης του δικτύου; (απαντήστε…)
Αρχική Κατευθύνσεις και Αρχές για την Ανάδειξη Διαχειριστή των Μητροπολιτικών Δικτύων Οπτικών ΙνώνΕΝΟΤΗΤΑ IV – 8. Λαμβάνοντας υπόψη τις δεσμεύσεις που ήδη έχουν αναλάβει οι Δήμοι για τα δίκτυα ΜΑΝ που έχουν αναπτυχθεί στην επικράτειά τους (δικαιώματα διέλευσης και χώροι συνεγκατάστασης), θεωρείτε ικανοποιητικό το ισχύον νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο για να μπορέσει να λειτουργήσει ο Διαχειριστής
ΕΝΟΤΗΤΑ IV – 8. Λαμβάνοντας υπόψη τις δεσμεύσεις που ήδη έχουν αναλάβει οι Δήμοι για τα δίκτυα ΜΑΝ που έχουν αναπτυχθεί στην επικράτειά τους (δικαιώματα διέλευσης και χώροι συνεγκατάστασης), θεωρείτε ικανοποιητικό το ισχύον νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο για να μπορέσει να λειτουργήσει ο Διαχειριστής
- 4 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 1. Αναφέρατε τις εκτιμήσεις για τις σημερινές δυνατότητες της δικτυακής υποδομής που έχει αναπτυχθεί σε σχέση με τον δικό σας ρόλο που έχετε επιλέξει ως φορέας.
- 8 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – Ανάγκη για την κατασκευή από την πολιτεία μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών με τα ίδια χαρακτηριστικά σε πόλεις με πληθυσμό μεταξύ 5.000 και 10.000 εκτός Αττικής
- 4 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 4. Θεωρείτε ότι υφίσταται η ανάγκη για την διασύνδεση από την πολιτεία των μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών που έχουν ήδη αναπτυχθεί και γιατί;
- 3 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 5. Ποια θεωρείτε τα σημαντικότερα εμπόδια και οφέλη της ανάπτυξης τέτοιου είδους υποδομών;
- 0 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 6. (Αφορά στους αδειοδοτημένους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών)
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ IV – 7. Η διαχείριση δικτύων οπτικών ινών απαιτεί σχετική τεχνική εμπειρία και εξειδίκευση για την διασύνδεση με τα δίκτυα των παρόχων υπηρεσιών, την διασφάλιση της ποιότητας της προσφερόμενης υπηρεσίας (SLA)
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 8. Λαμβάνοντας υπόψη τις δεσμεύσεις που ήδη έχουν αναλάβει οι Δήμοι για τα δίκτυα ΜΑΝ που έχουν αναπτυχθεί στην επικράτειά τους (δικαιώματα διέλευσης και χώροι συνεγκατάστασης), θεωρείτε ικανοποιητικό το ισχύον νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο για να μπορέσει να λειτουργήσει ο Διαχειριστής
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 1.Η διαχείριση, εκμετάλλευση και περαιτέρω επέκταση των Μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών (Metropolitan Area Networks – MAN)
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 2. Στις ανωτέρω συμβάσεις παραχώρησης υπηρεσίας εντάσσονται τα ΜΑΝ των 68 Δήμων που αναφέρονται στο ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 10.
- 2 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 3. Η ανάθεση των συμβάσεων παραχώρησης θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ.60/2007 διαδικασίες κλειστού διαγωνισμού, τηρώντας
- 3 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 4. Στη διακήρυξη, θα περιγράφονται με σαφήνεια και θα γίνουν εγκαίρως γνωστοί προς κάθε ενδιαφερόμενο οι διαδικασίες και οι όροι:
- 7 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 5. Το πλαίσιο ανάθεσης της υπό σημείο 1 υπηρεσίας, θα πρέπει κατ’ ελάχιστο να είναι συμβατό με τους ακόλουθους όρους/ προδιαγραφές:
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 6. Στα νέα νομικά πρόσωπα (Διαχειριστές ΜΑΝ) που θα συσταθούν θα παραχωρηθεί για χρονικό διάστημα 25 ετών η αξιοποίηση των υποδομών των ΜΑΝ της αντίστοιχης ζώνης, σύμφωνα με τους ακόλουθους όρους:
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ. Γενικές Πληροφορίες
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Μαρτίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Απριλίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 52 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14302 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
– Στο σημείο 10 του κειμένου:
Οι υποδομές των ΜΑΝs θα πρέπει να αποτελέσουν λειτουργικό κομμάτι του νέου ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ. Για το λόγο αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό να αναδειχθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα οι διαχειριστές των δικτύων. Οι διαχειριστές θα παρέχουν υπηρεσίες πρόσβασης στα κτήρια του δημοσίου σε πόλεις που διαθέτουν MANs προς τους αναδόχους του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ σε λογικό τίμημα. Το τίμημα αυτό θα αποτελεί και έλεγχο της αποδοτικής λειτουργίας των διαχειριστών καθώς από κάποιο ύψος και μετά ίσως αποτελεί ποιο οικονομική λύση για τον ανάδοχο του ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ η υλοποίηση δικτύου πρόσβασης οπτικών ινών.
– Στο σημείο 12 του κειμένου:
Το έργο του διαχειριστή παρουσιάζει συνέργιες και επικαλύψεις με το ανακοινωμένο από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Επικοινωνιών έργο για την ανάπτυξη υποδομών FTTH στην ελληνική επικράτεια. Τα έργα αυτά πέρα από το ότι είναι πιθανό να δράσουν ανταγωνιστικά, ήδη δημιουργούν σύγχυση στους ενδιαφερόμενους φορείς. Προτείνεται η όσο το δυνατό πιο γρήγορη διευκρίνηση του ζητήματος αυτό και η δημόσια τοποθέτηση των σχετικών φορέων. Προτείνεται τα έργα αυτά να συνενωθούν ώστε να αποφευχθεί η διπλή υλοποίηση έργων υποδομών υψηλού κόστους με κρατική συμμετοχή. Οι υποδομές των MANs άλλωστε μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν σπόρο για την ανάπτυξη του FTTH στις πόλεις τις επικράτειας.
Επιπλέον η διεθνής εμπειρία δείχνει ότι πάνω από το 50% του κόστους των δικτύων FTTH αφορά την είσοδο στο κτήριο και τον τερματισμό στο χρήστη. Θα έπρεπε να συζητηθούν μέθοδοι δραστηριοποίησης των πολιτών για τη μείωση του κόστους αλλά και την απαίτηση ευρυζωνικών υπηρεσιών βασισμένων σε υποδομές FTTH.
Θεωρούμε ότι θα πρέπει να:
Α) Επιταχυνθούν οι διαδικασίες αδειοδότησης
Β) Συνταχθούν συγκεκριμένες προδιαγραφές σύμφωνα με τις οποίες θα κατασκευάζονται τα δίκτυα και θα αποκαθίστανται οι δρόμοι
Γ) Ξεκαθαρισθεί ο τρόπος με τον οποίο οι διαχειριστές των δικτύων θα συνεργαστούν τους πιθανούς αναδόχους του εξαγγελθέντος από το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών έργου FΤΤΗ
Δ) Μην επιτρέπεται η κατασκευή νέων υπόγειων δικτύων τηλεπικοινωνιών σε περιοχές όπου ήδη υπάρχουν υποδομές, εφόσον αυτές επαρκούν. Σε περίπτωση που οι υποδομές δεν επαρκούν θα πρέπει να προβλέπεται κατασκευή νέων με πρόβλεψη για μελλοντικές ανάγκες.
Ε) Βελτιωθεί – αυτοματοποιηθεί η διαδικασία ηλεκτροδότησης καμπινών.
Πρέπει να εξεταστεί το ενδεχόμενο χρήσης σωληνώσεων για οπτικές ίνες που έχουν ήδη τοποθετηθεί από την ΔΕΠΑ κατά την εγκατάσταση του δικτύου για φυσικό αέριο, παράλληλα με τον αγωγό. Μήπως έχουμε έτοιμο δίκτυο και δεν το γνωρίζουμε;
Πρέπει να ξεκαθαριστεί ότι το ΣΥΝΟΛΟ των εγκατεστημένων οπτικών καλωδίων θα ανήκουν στο Δημόσιο και θα προσφέρουν υπηρεσίες διασύνδεσης σε όλα τα κτίρια Δημοσίου ενδιαφέροντος ΑΤΕΛΩΣ. Άλλωστε η εκχώρηση στον Διαχειριστή ενός κλάσματος καλωδίου για εκμετάλλευση είναι ενέργεια που μόνο τεχνικά και διαχειριστικά προβλήματα ενδέχεται να δημιουργήσει την στιγμή που ελάχιστη χωρητικότητα από τα δίκτυα αυτά έχει χρησιμοποιηθεί σε ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΩΛΗΝΩΝ. Επιπλέον θα πρέπει να παρέχεται η δυνατότητα ένα μικρό μέρος (π.χ. 4-5%) των νέοεγκαθιστάμενων οπτικών υποδομών (π.χ. σε νέες περιοχές) να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για ΑΤΕΛΕΙΣ υπηρεσίες προς τους πολίτες είτε προς ειδικές ομάδες πολιτών (μειονότητες, φοιτητές/σπουδαστές κλπ) καθώς και για ερευνητικούς ή παρεμφερείς σκοπούς καθώς και για δραστηριότητες μη εμπορικού χαρακτήρα. Έτσι για παράδειγμα θα μπορεί να διευκολύνται στο μέλλον initiatives τα οποία να έχουν πραγματικά προστιθέμενη αξία για την κοινωνία και τους πολίτες σε αντίθεση με ενδεχόμενο οικονομικό αντιστάθμισμα στους δήμους το οποίο είναι δύσκολο να ελεγθεί στο που θα καταλήξει.
Υπάρχει σοβαρό θέμα με την διάχυση της πληροφορίας εν’ γένει έργων εκσκαφών. Αν και νομικά υπεύθυνοι είναι οι Δήμοι εν’ τούτοις εν’ τοις πράγμασοι αποδεικνύεται ότι δεν έχουν τα μέσα για κάτι τέτοιο. Απαιτείται πλέον ένα κεντρικό repository για όλες τις υποδομές οι οποίες παρέχονται μετά από χρήση διακιωμάτων διέλευσης σε δημόσιους δρόμους.
χρειαζονται ισχυρο επαναπροσδιορισμο με γνωμωνα παραδειγματα που λειτουργουνε με επιτυχια σε χωρες του εξωτερικου,και διαβουλευση με τους Δημους.