5. Ποια θεωρείτε τα σημαντικότερα εμπόδια και οφέλη της ανάπτυξης τέτοιου είδους υποδομών; Υπό ποιές προϋποθέσεις θεωρείτε ότι τα δίκτυα αυτά θα βοηθήσουν στον στρατηγικό εθνικό στόχο για ευρυζωνική πρόσβαση σε όλη τη χώρα; (απαντήστε…)
Αρχική Κατευθύνσεις και Αρχές για την Ανάδειξη Διαχειριστή των Μητροπολιτικών Δικτύων Οπτικών ΙνώνΕΝΟΤΗΤΑ IV – 5. Ποια θεωρείτε τα σημαντικότερα εμπόδια και οφέλη της ανάπτυξης τέτοιου είδους υποδομών;
ΕΝΟΤΗΤΑ IV – 5. Ποια θεωρείτε τα σημαντικότερα εμπόδια και οφέλη της ανάπτυξης τέτοιου είδους υποδομών;
- 4 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 1. Αναφέρατε τις εκτιμήσεις για τις σημερινές δυνατότητες της δικτυακής υποδομής που έχει αναπτυχθεί σε σχέση με τον δικό σας ρόλο που έχετε επιλέξει ως φορέας.
- 8 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – Ανάγκη για την κατασκευή από την πολιτεία μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών με τα ίδια χαρακτηριστικά σε πόλεις με πληθυσμό μεταξύ 5.000 και 10.000 εκτός Αττικής
- 4 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 4. Θεωρείτε ότι υφίσταται η ανάγκη για την διασύνδεση από την πολιτεία των μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών που έχουν ήδη αναπτυχθεί και γιατί;
- 3 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 5. Ποια θεωρείτε τα σημαντικότερα εμπόδια και οφέλη της ανάπτυξης τέτοιου είδους υποδομών;
- 0 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 6. (Αφορά στους αδειοδοτημένους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών)
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ IV – 7. Η διαχείριση δικτύων οπτικών ινών απαιτεί σχετική τεχνική εμπειρία και εξειδίκευση για την διασύνδεση με τα δίκτυα των παρόχων υπηρεσιών, την διασφάλιση της ποιότητας της προσφερόμενης υπηρεσίας (SLA)
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ IV – 8. Λαμβάνοντας υπόψη τις δεσμεύσεις που ήδη έχουν αναλάβει οι Δήμοι για τα δίκτυα ΜΑΝ που έχουν αναπτυχθεί στην επικράτειά τους (δικαιώματα διέλευσης και χώροι συνεγκατάστασης), θεωρείτε ικανοποιητικό το ισχύον νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο για να μπορέσει να λειτουργήσει ο Διαχειριστής
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 1.Η διαχείριση, εκμετάλλευση και περαιτέρω επέκταση των Μητροπολιτικών δικτύων οπτικών ινών (Metropolitan Area Networks – MAN)
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 2. Στις ανωτέρω συμβάσεις παραχώρησης υπηρεσίας εντάσσονται τα ΜΑΝ των 68 Δήμων που αναφέρονται στο ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 10.
- 2 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 3. Η ανάθεση των συμβάσεων παραχώρησης θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ.60/2007 διαδικασίες κλειστού διαγωνισμού, τηρώντας
- 3 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 4. Στη διακήρυξη, θα περιγράφονται με σαφήνεια και θα γίνουν εγκαίρως γνωστοί προς κάθε ενδιαφερόμενο οι διαδικασίες και οι όροι:
- 7 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 5. Το πλαίσιο ανάθεσης της υπό σημείο 1 υπηρεσίας, θα πρέπει κατ’ ελάχιστο να είναι συμβατό με τους ακόλουθους όρους/ προδιαγραφές:
- 6 ΣχόλιαΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ – 6. Στα νέα νομικά πρόσωπα (Διαχειριστές ΜΑΝ) που θα συσταθούν θα παραχωρηθεί για χρονικό διάστημα 25 ετών η αξιοποίηση των υποδομών των ΜΑΝ της αντίστοιχης ζώνης, σύμφωνα με τους ακόλουθους όρους:
- 1 ΣχόλιοΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ. Γενικές Πληροφορίες
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
31 Μαρτίου 2010, 00:01
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Απριλίου 2010, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 52 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14302 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Αν και δίκτυα αυτής της μορφής δίνουν μεγάλη ώθηση στην ανάπτυξη δικτύων πρόσβασης νέας γενιάς (δικτύων NGA), δεν μπορούν να καλύψουν το ψηφιακό χάσμα μεταξύ αστικών και αγροτικών περιοχών. Στόχος θα πρέπει να είναι η ώθηση των δικτύων NGA όσο και η επέκταση της ευρυζωνικότητας και στον πιο απομακρυσμένο οικισμό της ελληνικής επικράτειας.
Επιγραμματικά, τα σημαντικότερα εμπόδια είναι:
Α) Χρηματοοικονομική κατάσταση της χώρας.
Β) Γραφειοκρατία και καθυστερήσεις στην έκδοση των αδειών (κυρίως από Νομαρχίες – ΔΕΣΕ)
Γ) Ανυπαρξία κεντρικού σχεδιασμού και προδιαγραφών για την κατασκευή των δικτύων. Χαρακτηριστικό είναι ότι τα ΜΑΝ κατασκευάστηκαν με διαφορετικές προδιαγραφές από περιφέρεια σε περιφέρεια.
Δ) Ανυπαρξία υπηρεσιών που θα χρησιμοποιήσουν τέτοιου είδους υποδομές. Ο πολίτης θα πληρώσει για υπηρεσίες – όχι για υποδομές, άρα η κατασκευή τέτοιων δικτύων θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί από παρόχους υπηρεσιών και όχι από τους πολίτες (μέσω της επιδότησης της μηνιαίας συνδρομής).
Για τη Χίο κατά την εκτέλεση τόσο του αρχικού έργου μητροπολιτικού δικτύου οπτικών ινών όσο και της επέκτασής του αντιμετωπίσαμε πάρα πολλά προβλήματα από την υπηρεσία της Νομαρχίας που διαχειρίζεται το δίκτυο των οδών που ανήκουν σε περιοχές ευθύνης της. Σκεφθείτε ότι για το αρχικό έργο είχαμε 3 φορές διακοπή εργασιών και για την επέκταση 1 φορά. Αφήστε που στην αρχή δεν μας έδιναν καν άδεια τομής οδοστρωμάτων.
Γεγονός είναι ότι προκαλείται σοβαρή φθορά των δρόμων από όπου περνά χαντάκι οπτικών ινών.
Αποψή μου είναι ότι πρέπει να υποχρεωθεί η πολιτεία αλλά και οι Δήμοι οι οποίοι κατασκευάζουν νέους δρόμους ή επισκευάζουν παλαιούς, να προβλέπουν και την κατασκευή καναλιών διέλευσης οπτικών ινών υποχρεωτικά.