Στο ακίνητο ιδιοκτησίας της ανώνυμης εταιρίας «ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.», που περιγράφεται στο από Νοέμβριο 2004 τοπογραφικό διάγραμμα κλίμακας 1:2.000 του πολιτικού τοπογράφου μηχανικού Κωνσταντίνου Ξενιού και προσαρτάται σε σμίκρυνση ως παράρτημα με στοιχείο Α στον παρόντα νόμο, καθώς και στο ακίνητο συνολικής έκτασης 672.269,63 τ.μ., ιδιοκτησίας του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, το οποίο βρίσκεται στον Δήμο Δέλτα, συνορεύει προς βορρά με ασφαλτοστρωμένη οδό που ξεκινά από την Εθνική Οδός Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και καταλήγει στην εσωτερική περιφερειακή οδό, νότια, ανατολικά και δυτικά συνορεύει με διάφορες ιδιοκτησίες μικρών γεωτεμαχίων, το οποίο παραχωρήθηκε προς χρήση στη θυγατρική εταιρεία της Ο.Σ.Ε. Α.Ε. με την επωνυμία «Εμπορευματικά Κέντρα Α.Ε.» και ήδη «ΓΑΙΟΣΕ Α.Ε.» δύνανται να ιδρύονται Επιχειρηματικά Πάρκα Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας κατά τις διατάξεις του προηγούμενου άρθρου.
Αρχική Ρύθμιση θεμάτων εφοδιαστικήςΆρθρο 15: Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Πάρκων Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας στην περιοχή του Θριασίου και στο πρώην «στρατόπεδο Γκόνου»
Άρθρο 15: Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Πάρκων Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας στην περιοχή του Θριασίου και στο πρώην «στρατόπεδο Γκόνου»
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 01:Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02: Πεδίο Εφαρμογής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03: Καθεστώς άσκησης Δραστηριοτήτων Εφοδιαστικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 04: Αστική Μεταφορά, Προσωρινή Αποθήκευση και Διανομή Εμπορευμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05: Πράσινη ΕφοδιαστικήΆρθρο 05: Πράσινη Εφοδιαστική
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: Σύσταση τμήματος σχεδιασμού και προώθησης της ΕφοδιαστικήςΆρθρο 06: Σύσταση τμήματος σχεδιασμού και προώθησης της Εφοδιαστικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 07: Σύσταση Συμβουλίου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 08: Εγκατάσταση και Λειτουργία Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09: Προϋποθέσεις για την εγκατάσταση των Κέντρων Αποθήκευσης και ΔιανομήςΆρθρο 09: Προϋποθέσεις για την εγκατάσταση των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Κυκλοφοριακές ΣυνδέσειςΆρθρο 10: Κυκλοφοριακές Συνδέσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: Λοιπές εγκαταστάσεις Κέντρου Αποθήκευσης και ΔιανομήςΆρθρο 11: Λοιπές εγκαταστάσεις Κέντρου Αποθήκευσης και Διανομής
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12: Εφαρμογή διατάξεων ν. 3982/2011Άρθρο 12: Εφαρμογή διατάξεων ν. 3982/2011
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13: Μεταβατικές διατάξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14: Επιχειρηματικό Πάρκο Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15: Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Πάρκων Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας στην περιοχή του Θριασίου και στο πρώην «στρατόπεδο Γκόνου»
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 16:Τροποποίηση διατάξεων του ν. 3887/2010, ρυθμίσεις μηχανημάτων έργου και λοιπά θέματα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17: Λοιπές καταργούμενες και τροποποιούμενες διατάξεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18: Έναρξη ισχύοςΆρθρο 18: Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
6 Μαρτίου 2014, 08:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
14 Μαρτίου 2014, 13:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 22 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης επικροτεί την πρόβλεψη του εν λόγω άρθρου για την Ανάπτυξη Επιχειρηματικού Πάρκου Εφοδιαστικής Εθνικής Εμβέλειας στο πρώην «στρατόπεδο Γκόνου», εντός των ορίων του Δήμου Δέλτα της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης. Η αξιοποίηση του πρώην «στρατόπεδο Γκόνου», ως εφοδιαστικού κέντρου, έχει αποτελέσει επί σειρά ετών αίτημα όχι μόνο του Επιμελητηρίου μας, αλλά και πολλών άλλων συλλογικών φορέων της πόλης. Εξάλλου το ΕΒΕΘ, προκειμένου να προωθήσει το εν λόγω αίτημα, εκπόνησε πρόσφατα, στο πλαίσιο του συγχρηματοδοτούμενου έργου “LOSAMEDCHEM” (Πρόγραμμα MED), σχετική μελέτη σκοπιμότητας, για τη δημιουργία ενός σύγχρονου εμπορευματικού κέντρου διατροπικών μεταφορών στο προαναφερθέν σημείο, που βρίσκεται στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου, στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου μας.
Η δυνατότητα κατάτμησης, που υπήρχε σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του Ν.3982/2011, εκτιμάται ότι πρέπει να εφαρμοστεί. Η εκμετάλλευση πρέπει να γίνει με πρώτιστο κριτήριο δημοσίου συμφέροντος και όχι πλειοδοτικού διαγωνισμού. Λέγοντας δημόσιο συμφέρον προκρίνεται η μετεγκατάσταση επιχειρήσεων του Βοτανικού-Ελαιώνα με παράλληλη αποσυμφόρηση της περιοχής για λόγους εξυγίανσης, περιβαλλοντικής αναβάθμισης, αρχαιολογικής ανάδειξης χώρων, κυκλοφοριακούς, λειτουργικούς κλπ. Θα αναπτυχθεί χώρος υψηλής και σημειακής συγκέντρωσης μεταφορικών υπηρεσιών. Είναι η μόνη και η τελευταία λύση που θα ενισχύσει και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με πελατολόγιο. Τα παραπάνω βρίσκονται σε γνώση των Υπουργείων Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος καθώς και της ΓΑΙΑΟΣΕ.
Εξάλλου, στην εισηγητική έκθεση του σχεδίου νόμου γίνεται επίκληση της Παγκόσμιας Τράπεζας και των πορισμάτων της, καθώς και των ευρωπαϊκών οδηγιών για άρση εμποδίων αδειοδοτήσεων των επιχειρήσεων. Όμοια στην έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας “Greek Logistics, Unlocking Growth Potential through Regulatory Reform and Complementary Measures, The World Bank, October 2013” σελ 53, 1η παράγραφος, τελευταίο εδάφιο αναφέρετε ότι:
“Η ειδική περίπτωση των μικρών, άτυπων φορέων Logistics στον Ελαιώνα είναι πολύπλοκη και χρειάζεται περισσότερη μελέτη. Μια λύση που προτείνεται είναι να ενθαρρυνθούν οι επιχειρήσεις να μεταστεγαστούν από τον Ελαιώνα σε πιο κατάλληλες εγκαταστάσεις. Μία πιθανή περιοχή είναι του Θριασίου Πεδίου, όπου υπάρχει κενή μεγάλης χωρητικότητας περιοχή στο Logistics Center του ΟΣΕ, του διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής. Ο διαχωρισμός της ιδιοκτησίας υποδομής και της λειτουργίας-εκμετάλλευσης κάνει το εγχείρημα δύσκολο. Οι σημερινοί ιδιοκτήτες του Ελαιώνα θα πρέπει να κλείσουν τις εγκαταστάσεις τους, μόλις οι ενοικιαστές μεταστεγαστούν. Το άλλο άκρο – της νομιμοποίησης των άτυπων επιχειρήσεων – δεν προτείνεται. Η Μόνιμη Επιτροπή Logistics και οι ομάδες εργασίας διερευνούν τις προϋποθέσεις και τα κίνητρα για την αποτελεσματική λύση της εξαίρεσης του Ελαιώνα.”
Συνεπώς, εφαρμόζοντας τις προτεινόμενες διατάξεις αδειοδότησης, γνωρίζουμε εξαρχής ότι απορρίπτονται συγκεκριμένες περιοχές εγκαταστάσεων. Άρα, είναι εμφανές ότι οι επιπτώσεις κατάργησης του ΠΔ79/2004 δεν έχουν ληφθεί υπόψη.
Για την Πανελλήνια Ένωση Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ)
Ο Πρόεδρος της ΠΕΕΔ
Γιώργος Μπαμπαλής
Ο Γενικός Γραμματέας της ΠΕΕΔ
Παναγιώτης Βλαχογιώργης
Το μέλος της Μόνιμης Επιτροπής Logistics
Ιωάννης Σιαμάς