1. Συνιστάται Υπηρεσία στην Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας με την ονομασία «Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Βιώσιμης Ανάπτυξης και Υποδομών ΣΔΙΤ» η οποία είναι ανεξάρτητη διοικητική μονάδα επιπέδου Διεύθυνσης Υπουργείου και υπάγεται διοικητικά στον Ειδικό Γραμματέα ΣΔΙΤ.
2. Στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Βιώσιμης Ανάπτυξης και Υποδομών ΣΔΙΤ δύναται να ανατίθεται η υλοποίηση Μέσων Χρηματοοικονομικής Τεχνικής για την χρηματοδότηση δράσεων βιώσιμων αναπτυξιακών επενδύσεων και υποδομών ΣΔΙΤ στο πλαίσιο της χωρικής και αστικής ανάπτυξης. Για την άσκηση αυτής της αρμοδιότητας, διαχειρίζεται πόρους των Ευρωπαϊκών Διαρθρωτικών και Επενδυτικών Ταμείων μέσω των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων 2014 – 2020 σύμφωνα με τα άρθρα 37 – 45 του Κανονισμού.
3. Με απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας καθορίζεται η διάρθρωση της Ειδικής Υπηρεσίας σε μονάδες επιπέδου τμήματος Υπουργείου και οι αρμοδιότητες κάθε μιας.
Άρθρο 47:Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Βιώσιμης Ανάπτυξης και Υποδομών ΣΔΙΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 01: Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 02: Πεδίο Εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 03: Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04: Αρμόδιες αρχές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 05: Διαχειριστικές Αρχές Τομεακών ΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: Σύσταση Ειδικών Γραμματειών Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών ΠρογραμμάτωνΆρθρο 06: Σύσταση Ειδικών Γραμματειών Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07: Διαχειριστικές Αρχές Περιφερειακών Επιχειρησιακών προγραμμάτων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 08: Αρμοδιότητες Διαχειριστικής Αρχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Κατανομή αρμοδιοτήτων των Διαχειριστικών Αρχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Αρχή ΠιστοποίησηςΆρθρο 10: Αρχή Πιστοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: Αρχή ΕλέγχουΆρθρο 11: Αρχή Ελέγχου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12: Έλεγχοι Αρχής Ελέγχου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ενδιάμεσοι Φορείς Διαχείρισης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14: Εθνική Αρχή Συντονισμού – Αρμοδιότητες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 15: Οργανωτική Δομή των Ειδικών Υπηρεσιών της ΕΑΣ – Αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16: Επιτελικές Δομές ΥπουργείωνΆρθρο 16: Επιτελικές Δομές Υπουργείων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 17: Αρμοδιότητες Επιτελικών Δομών Υπουργείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18: Ένταξη Ειδικών Υπηρεσιών Υπουργείων στις Επιτελικές Δομές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: Δομή του Συστήματος ΔιοίκησηςΆρθρο 19: Δομή του Συστήματος Διοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: Συντονισμός δράσεων στον τομέα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 20: Συντονισμός δράσεων στον τομέα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: Θεματικό Δίκτυο Συντονισμού στον τομέα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 21: Θεματικό Δίκτυο Συντονισμού στον τομέα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 22: Εξειδίκευση ΕΠ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 23: Ένταξη πράξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: Επαλήθευση πράξεωνΆρθρο 24: Επαλήθευση πράξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25: Δημοσιονομικές Διορθώσεις και ανακτήσειςΆρθρο 25: Δημοσιονομικές Διορθώσεις και ανακτήσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26: Επιτροπή Παρακολούθησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27:Επιτροπές Παρακολούθησης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28: Θεματικά Δίκτυα Συντονισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29: Χρηματοδοτήσεις και πληρωμές από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 30: Επιτάχυνση της εκτέλεσης υλοποίησης των συγχρηματοδοτούμενων πράξεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 31: Προσωπικό έργων εκτελουμένων δι’ αυτεπιστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32: Συμβάσεις Μίσθωσης Έργου σε συγχρηματοδοτούμενες πράξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33: Τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων(κ.ν. 2882/2001)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34:Πληρωμές στους Δικαιούχους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35:Μέτρα περιορισμού επιβάρυνσης Εθνικών πόρων στα ΕΔΕΤΆρθρο 35:Μέτρα περιορισμού επιβάρυνσης Εθνικών πόρων στα ΕΔΕΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36:Κατηγορίες προσωπικού των Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37: Ενιαία διοίκηση του προσωπικού των Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Aρθρο 38:Aρθρο 38:
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39: Θέματα κινητικότητας του προσωπικού των Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40:Υπηρεσιακή κατάσταση προσωπικού αποσπασμένου στις Ειδικές Υπηρεσίες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 41:Τρόπος Επιλογής Προϊσταμένων Ειδικών Υπηρεσιών και των μονάδων τους.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42:Νομική προστασία υπαλλήλων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43:Στελέχωση Κοινών Γραμματειών (ΚΓ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44: Διαχείριση Επιχειρησιακών Προγραμμάτων στο πλαίσιο του στόχου Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45: Ειδικά θέματα του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ)Άρθρο 45: Ειδικά θέματα του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: Διαχείριση Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους ΑπόρουςΆρθρο 46: Διαχείριση Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 47:Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Βιώσιμης Ανάπτυξης και Υποδομών ΣΔΙΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48:Εφαρμογή κρατικών ενισχύσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49: Τεχνική Βοήθεια
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 50 Δικαιώματα και Υποχρεώσεις δικαιούχων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 50Α Διοικητική και επιχειρησιακή ικανότητα δικαιούχων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 Μέσα χρηματοδοτικής τεχνικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Μέτρα πρόληψης και καταπολέμησης της απάτης στις διαρθρωτικές δράσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 Αναδιάρθρωση Ειδικών Υπηρεσιών και συγχώνευση Μονάδων Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ 2007-2013Άρθρο 53 Αναδιάρθρωση Ειδικών Υπηρεσιών και συγχώνευση Μονάδων Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ 2007-2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 Ενιαίο σύστημα παρακολούθησης δεικτών ΕΣΠΑ 2014-2020Άρθρο 54 Ενιαίο σύστημα παρακολούθησης δεικτών ΕΣΠΑ 2014-2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ΟΠΣ – ΠΔΕ (e-pde).Άρθρο 56 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ΟΠΣ – ΠΔΕ (e-pde).
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 57 Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) και Πληροφοριακό Σύστημα Σώρευσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 58 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 59 Μεταβατικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 60 Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρισης – ΜΟΔ ΑΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 ΟρισμοίΆρθρο 61 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 Ορισμός ΑρχώνΆρθρο 62 Ορισμός Αρχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 Ειδικές ΥπηρεσίεςΆρθρο 63 Ειδικές Υπηρεσίες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Αγροτικής Ανάπτυξης και ΕΠΑλΘΆρθρο 64 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Αγροτικής Ανάπτυξης και ΕΠΑλΘ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Ενδιάμεσοι Φορείς Διαχείρισης Πράξεων ΠΑΑ και ΕΠΑλΘ.Άρθρο 65 Ενδιάμεσοι Φορείς Διαχείρισης Πράξεων ΠΑΑ και ΕΠΑλΘ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 66 Ένταξη πράξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 Επαλήθευση πράξεωνΆρθρο 67 Επαλήθευση πράξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 Επιτροπές ΠαρακολούθησηςΆρθρο 68 Επιτροπές Παρακολούθησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69 Εφαρμογή ενίσχυσης στο ΠΑΑΆρθρο 69 Εφαρμογή ενίσχυσης στο ΠΑΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 70 Τεχνική Βοήθεια του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης και ΕΠΑλΘ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 Δημοσιονομικές Διορθώσεις και ανακτήσειςΆρθρο 71 Δημοσιονομικές Διορθώσεις και ανακτήσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72 Επιτροπές Παρακολούθησης Προγραμμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73 Χρηματοδοτήσεις και πληρωμές από το Πρόγραμμα Δημοσίων ΕπενδύσεωνΆρθρο 73 Χρηματοδοτήσεις και πληρωμές από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 74 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
26 Νοεμβρίου 2014, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Δεκεμβρίου 2014, 12:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 196 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Η προτεινόμενη ρύθμιση κρίνεται εξαιρετικά επιτυχής, δεδομένου ότι δημιουργεί μία εξειδικευμένη δομή που θα αναπτύξει σύγχρονες τεχνικές αξιοποίησης των πόρων των ευρωπαϊκών και διαρθρωτικών ταμείων σε συνδυασμό με κεφάλαια ιδιωτών. Επιπλέον, η υπαγωγή της δομής αυτής στην ΕΓΣΔΙΤ, η οποία ήδη έχει επιτελέσει σημαντικό έργο σ’ αυτήν την κατεύθυνση, μέσω της μεθοδικής ανάπτυξης κατά την τελευταία 10ετία ενός πολύπτυχου προγράμματος έργων ΣΔΙΤ, κάποια από τα οποία ακολουθούν την φιλοσοφία της “μεικτής” χρηματοδότησης (ΕΣΠΑ-ιδιωτικά κεφάλαια) σε νευραλγικούς τομείς της κρατικής δράσης και της οικονομίας (διαχείριση απορριμάτων, ηλεκτρονική διακυβέρνηση, ανάπτυξη δημόσιων υποδομών) εξασφαλίζει τον αναγκαίο συντονισμό και την αξιοποίηση της συσσωρευθείσας μέχρι τούδε εμπειρίας για την περαιτέρω εξέλιξη των παραπάνω τεχνικών. Με βάση τα ανωτέρω, η προτεινόμενη ρύθμιση αναμένεται με βεβαιότητα να συμβάλει στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση των πόρων του ΣΕΣ και στην επίτευξη των στόχων της βιώσιμης ανάπτυξης, που πρέπει να αποτελέσει κεντρική πολιτική επιλογή.
Εύχομαι τέτοια νομοσχέδια να μην γίνουν έρμαια πολιτικών σκοπιμοτήτων και να παγιωθούν ως φιλοσοφία ανεξάρτητα από τις όποιες κομματικές επιδιώξεις.
Οποιαδήποτε νέα υπηρεσία που θέτει τη βιώσιμη ανάπτυξη ως ένα βασικό πυλώνα για τις πυλώνες, μόνο καλοδεχούμενη μπορεί να είναι.
Έμαθα για τις μεγάλες επιτυχίες που έχει ο συγκεκριμένος φορέας από ένα άρθρο στις Βρυξέλες και πραγματικά ένιωσα υπερήφανος. Χαίρομαι που ένας επιτυχημένος φορέας ενισχύεται. Νομίζω ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση
H περιβόητη «ανάπτυξη» την οποία πολλοί ευαγγελίζονται, γίνεται πράξη μέσα από τη γόνιμη συνεργασία Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα, όπως ήδη έχει φανεί από αρκετά θετικά παραδείγματα. Οργανωτική επάρκεια, διαφάνεια, και ευελιξία είναι καθοριστικοί παράγοντες για την καλύτερη συνέχεια.
Μια σωστή κίνηση υποστήριξης σε έναν τομέα που φέρνει συνεχείς επιτυχίες στο εσωτερικό και διεθνείς βραβεύσεις.