1. Το προσωπικό που στελεχώνει όλες τις Ειδικές Υπηρεσίες που μετονομάζονται ή συγχωνεύονται ή συστήνονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου, υπάγεται σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες :
α) προσωπικό, που κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, απασχολείται στη ΜΟΔ ΑΕ με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου και αορίστου χρόνου,
β) προσωπικό, που κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, υπηρετεί στις Ειδικές Υπηρεσίες και στην Κεντρική Υπηρεσία της ΜΟΔ ΑΕ, με απόσπαση ή μετακίνηση από άλλους φορείς του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, που ανήκουν στη Γενική Κυβέρνηση.
γ) νέο προσωπικό που θα προσληφθεί από τη ΜΟΔ ΑΕ ή θα αποσπασθεί στις Ειδικές Υπηρεσίες, από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, μετά από δημόσιο ανοικτό διαγωνισμό της ΜΟΔ ΑΕ, ή μετά από διαγωνιστική διαδικασία κατόπιν ανοιχτής πρόσκλησης, αντίστοιχα.
2. Τα θέματα προσωπικού που αναφέρονται στον παρόντα νόμο ισχύουν αναλογικά και για το προσωπικό της Κεντρικής Υπηρεσίας της ΜΟΔ ΑΕ, συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού που υπηρετεί στην Κεντρική Υπηρεσία της ΜΟΔ ΑΕ με απόσπαση από άλλους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης.
Άρθρο 36:Κατηγορίες προσωπικού των Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 01: Αντικείμενο
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 02: Πεδίο ΕφαρμογήςΆρθρο 02: Πεδίο Εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 03: Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 04: Αρμόδιες αρχές
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 05: Διαχειριστικές Αρχές Τομεακών ΕΠ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06: Σύσταση Ειδικών Γραμματειών Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών ΠρογραμμάτωνΆρθρο 06: Σύσταση Ειδικών Γραμματειών Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 07: Διαχειριστικές Αρχές Περιφερειακών Επιχειρησιακών προγραμμάτων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 08: Αρμοδιότητες Διαχειριστικής Αρχής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 09: Κατανομή αρμοδιοτήτων των Διαχειριστικών Αρχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10: Αρχή ΠιστοποίησηςΆρθρο 10: Αρχή Πιστοποίησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11: Αρχή ΕλέγχουΆρθρο 11: Αρχή Ελέγχου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 12: Έλεγχοι Αρχής Ελέγχου
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 13: Ενδιάμεσοι Φορείς Διαχείρισης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 14: Εθνική Αρχή Συντονισμού – Αρμοδιότητες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 15: Οργανωτική Δομή των Ειδικών Υπηρεσιών της ΕΑΣ – Αρμοδιότητες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 16: Επιτελικές Δομές ΥπουργείωνΆρθρο 16: Επιτελικές Δομές Υπουργείων
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 17: Αρμοδιότητες Επιτελικών Δομών Υπουργείων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 18: Ένταξη Ειδικών Υπηρεσιών Υπουργείων στις Επιτελικές Δομές
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 19: Δομή του Συστήματος ΔιοίκησηςΆρθρο 19: Δομή του Συστήματος Διοίκησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 20: Συντονισμός δράσεων στον τομέα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 20: Συντονισμός δράσεων στον τομέα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 21: Θεματικό Δίκτυο Συντονισμού στον τομέα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής ΔιακυβέρνησηςΆρθρο 21: Θεματικό Δίκτυο Συντονισμού στον τομέα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 22: Εξειδίκευση ΕΠ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 23: Ένταξη πράξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 24: Επαλήθευση πράξεωνΆρθρο 24: Επαλήθευση πράξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 25: Δημοσιονομικές Διορθώσεις και ανακτήσειςΆρθρο 25: Δημοσιονομικές Διορθώσεις και ανακτήσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26: Επιτροπή Παρακολούθησης του ΕΣΠΑ 2014 – 2020
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 27:Επιτροπές Παρακολούθησης Επιχειρησιακών Προγραμμάτων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 28: Θεματικά Δίκτυα Συντονισμού
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 29: Χρηματοδοτήσεις και πληρωμές από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 30: Επιτάχυνση της εκτέλεσης υλοποίησης των συγχρηματοδοτούμενων πράξεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 31: Προσωπικό έργων εκτελουμένων δι’ αυτεπιστασίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32: Συμβάσεις Μίσθωσης Έργου σε συγχρηματοδοτούμενες πράξεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33: Τροποποίηση διατάξεων του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων(κ.ν. 2882/2001)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34:Πληρωμές στους Δικαιούχους
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35:Μέτρα περιορισμού επιβάρυνσης Εθνικών πόρων στα ΕΔΕΤΆρθρο 35:Μέτρα περιορισμού επιβάρυνσης Εθνικών πόρων στα ΕΔΕΤ
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 36:Κατηγορίες προσωπικού των Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 37: Ενιαία διοίκηση του προσωπικού των Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Aρθρο 38:Aρθρο 38:
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39: Θέματα κινητικότητας του προσωπικού των Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 40:Υπηρεσιακή κατάσταση προσωπικού αποσπασμένου στις Ειδικές Υπηρεσίες
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 41:Τρόπος Επιλογής Προϊσταμένων Ειδικών Υπηρεσιών και των μονάδων τους.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 42:Νομική προστασία υπαλλήλων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43:Στελέχωση Κοινών Γραμματειών (ΚΓ)
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44: Διαχείριση Επιχειρησιακών Προγραμμάτων στο πλαίσιο του στόχου Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 45: Ειδικά θέματα του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ)Άρθρο 45: Ειδικά θέματα του Χρηματοδοτικού Μηχανισμού Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ)
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46: Διαχείριση Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους ΑπόρουςΆρθρο 46: Διαχείριση Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας για τους Απόρους
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 47:Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Βιώσιμης Ανάπτυξης και Υποδομών ΣΔΙΤ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 48:Εφαρμογή κρατικών ενισχύσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 49: Τεχνική Βοήθεια
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 50 Δικαιώματα και Υποχρεώσεις δικαιούχων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 50Α Διοικητική και επιχειρησιακή ικανότητα δικαιούχων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 Μέσα χρηματοδοτικής τεχνικής
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 52 Μέτρα πρόληψης και καταπολέμησης της απάτης στις διαρθρωτικές δράσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 53 Αναδιάρθρωση Ειδικών Υπηρεσιών και συγχώνευση Μονάδων Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ 2007-2013Άρθρο 53 Αναδιάρθρωση Ειδικών Υπηρεσιών και συγχώνευση Μονάδων Ειδικών Υπηρεσιών ΕΣΠΑ 2007-2013
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 Ενιαίο σύστημα παρακολούθησης δεικτών ΕΣΠΑ 2014-2020Άρθρο 54 Ενιαίο σύστημα παρακολούθησης δεικτών ΕΣΠΑ 2014-2020
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 55 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 56 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ΟΠΣ – ΠΔΕ (e-pde).Άρθρο 56 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ΟΠΣ – ΠΔΕ (e-pde).
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 57 Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Κρατικών Ενισχύσεων (ΠΣΚΕ) και Πληροφοριακό Σύστημα Σώρευσης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 58 Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- 35 ΣχόλιαΆρθρο 59 Μεταβατικές διατάξεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 60 Μονάδα Οργάνωσης της Διαχείρισης – ΜΟΔ ΑΕ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 ΟρισμοίΆρθρο 61 Ορισμοί
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 62 Ορισμός ΑρχώνΆρθρο 62 Ορισμός Αρχών
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 63 Ειδικές ΥπηρεσίεςΆρθρο 63 Ειδικές Υπηρεσίες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 64 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Αγροτικής Ανάπτυξης και ΕΠΑλΘΆρθρο 64 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Αγροτικής Ανάπτυξης και ΕΠΑλΘ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 65 Ενδιάμεσοι Φορείς Διαχείρισης Πράξεων ΠΑΑ και ΕΠΑλΘ.Άρθρο 65 Ενδιάμεσοι Φορείς Διαχείρισης Πράξεων ΠΑΑ και ΕΠΑλΘ.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 66 Ένταξη πράξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 67 Επαλήθευση πράξεωνΆρθρο 67 Επαλήθευση πράξεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 68 Επιτροπές ΠαρακολούθησηςΆρθρο 68 Επιτροπές Παρακολούθησης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 69 Εφαρμογή ενίσχυσης στο ΠΑΑΆρθρο 69 Εφαρμογή ενίσχυσης στο ΠΑΑ
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 70 Τεχνική Βοήθεια του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης και ΕΠΑλΘ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 71 Δημοσιονομικές Διορθώσεις και ανακτήσειςΆρθρο 71 Δημοσιονομικές Διορθώσεις και ανακτήσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 72 Επιτροπές Παρακολούθησης Προγραμμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 73 Χρηματοδοτήσεις και πληρωμές από το Πρόγραμμα Δημοσίων ΕπενδύσεωνΆρθρο 73 Χρηματοδοτήσεις και πληρωμές από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 74 Έναρξη ισχύοςΆρθρο 74 Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
26 Νοεμβρίου 2014, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
2 Δεκεμβρίου 2014, 12:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο νόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 196 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Στις κατηγορίες προσωπικού που στελεχώνει τις Ειδικές Υπηρεσίες και στο σημείο β) πρέπει να διαγραφεί η φράση : ..που ανήκουν στη Γενική Κυβέρνηση. Το μητρώο των φορέων της γενικής κυβέρνησης επικαιροποιείται από την ΕΛ ΣΤΑΤ σε τακτά διαστήματα και επομένως δεν μπορεί να αποτελεί βάση αναφοράς.
Επιπλέον πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι στο προσωπικό των ΕΥΔ εργάζονται στελέχη με μεγάλη προϋπηρεσία (μεγαλύτερη της δεκαετίας) αποσπασμένα από φορείς (ΝΠΔΔ ή και ΝΠΙΔ) του ευρύτερου δημόσιου τομέα, οι οποίοι φορείς δεν υπάγονται στο μητρώο φορέων της Γενικής Κυβέρνησης. Με την αναφορά στη Γενική Κυβέρνηση αποκλείεται η αξιοποίηση αυτών των έμπειρων στελεχών και αυτά τίθενται εκτός συστήματος ΕΣΠΑ
Το εγκεκριμένο κείμενο του ΕΣΠΑ 2014 – 2020 στο Κεφάλαιο 2.5.1.3 αναφέρει «…Η διασφάλιση ενιαίου συστήματος διοίκησης, εντάσσοντας σε κοινό πλαίσιο τόσο τα στελέχη της ΜΟΔ όσο και τους Δημοσίους Υπαλλήλους, με την ενσωμάτωση στη ΜΟΔ των Δημοσίων Υπαλλήλων που υπηρετούν στους φορείς του ΕΣΠΑ 2007-2013 μέσω εσωτερικού διαγωνισμού…», «…η ΜΟΔ θα αποτελέσει τον αποκλειστικό φορέα στελέχωσης των Διαχειριστικών Αρχών…» και «…οι δομές του ΕΣΠΑ θα είναι υπηρεσιακές μονάδες της ΜΟΔ, οι οποίες θα τίθενται στη διάθεση των πολιτικών προϊσταμένων τους (Υπουργεία, Γενικοί / Ειδικοί Γραμματείς, Περιφερειάρχες)…».
Από το άρθρο 36 προκύπτει ότι η ΜΟΔ δεν είναι ο αποκλειστικός φορέας στελέχωσης των Υπηρεσιών του ΕΣΠΑ. Τόσο οι δημόσιοι υπάλληλοι που ήδη υπηρετούν στις Διαχειριστικές Αρχές όσο και το νέο προσωπικού που θα προέρχεται από το δημόσιο θα συνεχίσει να αποσπάται απευθείας στις Ειδικές Υπηρεσίες και δεν προβλέπεται πουθενά η ενσωμάτωσή τους στη ΜΟΔ, διατηρώντας όλες τις αγκυλώσεις και τις σημερινές δυσλειτουργίες (χιλιάδες αποφάσεις ανανέωσης αποσπάσεων, αναιτιολόγητες αιτήσεις πολιτικών προϊσταμένων για άρσεις αποσπάσεων, χρονικές καθυστερήσεις ή άλλου τύπου εμπλοκές στις τοποθετήσεις ή επανατοποθετήσεις στελεχών από τη άσκηση μικροπολιτικών και πιέσεων για επαναφορά στελεχών στις υπηρεσίες προέλευσης κοκ) . Οι διατάξεις του υπό συζήτηση Σχεδίου Νόμου δεν υιοθετούν καμία απλοποίηση του συστήματος. Επίσης οι δομές του ΕΣΠΑ συνεχίζουν να υπάγονται στα Υπουργεία και δεν μετατρέπονται σε υπηρεσιακές μονάδες της ΜΟΔ.
Τέλος υπάρχει διαφορετικό σύστημα για νέες προσλήψεις, ένα για ανοικτό διαγωνισμό για πρόσληψη νέων στελεχών στη ΜΟΔ και μια άλλη διαγωνιστική διαδικασία για απόσπαση στις ΕΥ από το δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Το νέο σύστημα προσλήψεων θα πρέπει να ένα και κοινό και να δώσει έμφαση στην πρόσληψη νέων επιστημόνων από τον ιδιωτικό τομέα σε τομείς που υπάρχουν ελλείψεις αυτή τη στιγμή (πχ πληροφορική).
Υπάρχει προσωπικό των ΕΥΔ με μεγάλη προϋπηρεσία σε αυτές (πολλές φορές και άνω της 10ετίας), το οποίο εντάχθηκε στο πρόσφατο πρόγραμμα ενδοδημοτικής κινητικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών. Επειδή το Πρόγραμμα προβλέπει υποχρεωτικά να τεθούν σε διαθεσιμότητα ενός μήνα, τα στελέχη αυτά τίθενται εκτός Διαχειριστικών Αρχών.
Έτσι η δημοσίευση του νόμου να βρει αρκετά στελέχη σε μηναία διαθεσιμότητα ή να έχουν μόλις τοποθετηθεί στο νέο φορέα.
Πρέπει να γίνει κατάλληλη διατύπωση όπου να δίνει το δικαίωμα αυτόματης ένταξης και των στελεχών αυτών στις νέες δομές (του φορέα που υπηρετούν σήμερα) για λόγους ισονομίας και δικαιοσύνης.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί, όταν στο παραπάνω άρθρο η περίπτωση β) αναδιατυπωθεί ως εξής :
…….
β) προσωπικό, που κατά τη δημοσίευση που κατά τη δημοσίευση του ΣΕΣ και έως σήμερα (δημοσίευση του παρόντος νόμου), υπηρετούσε στις Ειδικές Υπηρεσίες και στην Κεντρική Υπηρεσία της ΜΟΔ ΑΕ, με απόσπαση ή μετακίνηση από άλλους φορείς του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, που ανήκουν στη Γενική Κυβέρνηση.
ή
να γίνει ειδική αναφορά στους μετέχοντες στο καθεστώς κινητικότητας
……….
Με αυτή τη διατύπωση αφενός δε θα μείνουν εκτός νέων ΕΥΔ όσοι εντάχθηκαν το τελευταίο 6μηνο (και είναι αρκετά), αλλά επίσης δε θα χαθεί η εμπειρία και η γνώση στελεχών με υπερδεκαετή εμπειρία.
Προτείνουμε στην παρ 1(γ) να περιληφθεί και το προσωπικό που τυχόν θα μετακινηθεί από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης
Για τις αποσπάσεις προσωπικού από φορείς της Γενικής Κυβέρνησης πρις τις Ειδικές Υπηρεσίες, οι οποίες έχουν ξεκινήσει το 2014 και δεν έχουν ολοκληρωθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, να συνεχίσει να εφαρμόζεται η διαδικασία που προβλέπεται από τον ν. 3614/2007 μέχρι και την ολοκλήρωσή τους.
Πρέπει να δίνεται η δυνατότητα να αποσπαται νέο προσωπικό απο τον Δημόσιο Τομέα όπως συνέβαινε και στον 3614/2007. Στο πλαίσο της κινητικότητάς θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα σε δημόσιους υπαλήλους αν θέλουν να έχουν την δυνατότητα να αποσπώνται εφόσον το θελήσουν προφανώς και μεσω κάποιας αξιολόγησης ή της αξιολόγησης τους να αποσπωνται ε ειδικές υπηρεσίες και οχι μεσω διαγωνισμών και διαγωνιστικών διαδικασιών της MOD. Aλλο ΜΟΔ άλλο δημόσιοι υπάλληλοι , υπάρχει διαφορά και μα΄λιστα μεγάλη. Αμα είναι όλοι ίσοι γιατι οι υπάλληλοι της ΜΟΔ που εργάζονται στις ειδικές υπηρεσίες δεν αμείβονται με το ενιαίο μισθολόγιο που αμείβεται ολο το δημόσιο? Δηλαδή άν ένας Δ.Υ έχειεμπειρία στην διαχείριση των έργων ή στα συγχρηματοδοτούμενα θα πρέπει να γράψει εξετάσεις για να μπει στο σύστημα? επιεδή τ ολέει η ΜΟΔ? .Πως θα μπορέσετε να πάρετε νέους άξιους ανθρώπους απο το δημόσιο τομέα οτνα τους βαζετε σε δοκιμασία εξετάσεων μεσω μιας ανώνυμης εταιρείας οτνα η εμπειρία τους στην καθημερινότητα εινα ιπαρα ππολυ μεγάλη? Πρέπει να αλλαξει η ρύθμιση για το νέο προσωπικό αποτ οτν δημόσιο τομέα.