Η παράγραφος 2 του άρθρου 31 του Ν. 4321/2015 ΦΕΚ Α’ 32 καταργείται από 21-3-2015.
Άρθρο 16
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 01
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 03Άρθρο 03
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 04Άρθρο 04
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 05Άρθρο 05
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 06Άρθρο 06
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 07Άρθρο 07
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 08Άρθρο 08
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 09Άρθρο 09
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 10 – «Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4314/2014 (ΦΕΚ 265 Α΄)»Άρθρο 10 – «Τροποποίηση διατάξεων του ν. 4314/2014 (ΦΕΚ 265 Α΄)»
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 11Άρθρο 11
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12Άρθρο 12
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13Άρθρο 13
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 14Άρθρο 14
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 15Άρθρο 15
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 16
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 17Άρθρο 17
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18Άρθρο 18
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
16 Φεβρουαρίου 2016, 18:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Φεβρουαρίου 2016, 13:59
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 6 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Επιτέλους
1.Αποκαθίσταται η Καταργηθείσα έννοια της «Ανώνυμης Εταιρείας» , στην οποία το καταργούμενο άρθρο, κατέστησε απλούς μετόχους συνυπεύθυνους για πράξεις ή παραλήψεις αυτών που ασκούν τη διοίκηση.
άνθρωποι «αθώοι» ευθύνονταν πλήρως, ακόμη και με την προσωπική τους περιουσία, αν έτυχε να είναι απλά μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων ή μέτοχοι/εταίροι, που ποτέ δεν έλαβαν ούτε ήταν υπεύθυνοι , είτε δεν μπορούσαν να λάβουν εκτελεστικές αποφάσεις στο πλαίσιο της διοίκησης της εταιρείας.
Οι ευθύνες πάντα θα υπάρχουν, αλλά θα πρέπει να καταλογίζονται εκεί που αναλογούν και όχι συλλήβδην.
2.Το καταργούμενο άρθρο , στέρησε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις, οι οποίες δεν είχαν εύκολη πρόσβαση στο τραπεζικό σύστημα, να βρουν ρευστό μέσω πώλησης μετοχών και μπλόκαρε συγχωνεύσεις διότι κανείς δεν θα πάρει το ρίσκο επένδυσης αν γνωρίζει ότι μπορεί να βρεθεί υπεύθυνος για πράξεις που δεν έκανε.
Επιτέλους ,ευτυχώς αντιληφθήκε η κυβερνηση οτι η Ελλάδα ανηκει στο χώρο των Ευρωπαικών Δημοκρατικών κρατων και τέτοις διαταξεις δεν έχουν καμία θεση
ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΞΥΠΗΤΕΤΕΙΤΑΙ Ο ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΑΦΟΥ ΕΥΚΟΛΑ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΘΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΦΡΟΝΤΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ «ΤΥΧΑΙΟΥΣ» ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΥΣ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΕΙΤΕ;
ΘΕΩΡΩ ΛΑΘΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΟΥΣ:
1. ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ ΜΕΛΗ. ΑΡΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
2. ΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΩΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ (ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ) ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΑ ΜΕΛΗ «ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΥΠΟΥ ΑΥΤΟΦΟΡΑΚΗΔΩΝ» ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΧΡΕΗ.
3. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ, ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΕΣΩ ΑΥΞΗΣΕΩΝ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
4. ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΥΓΙΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΠΙΣΤΩΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ. ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΤΑΧΤΣΗΔΕΣ.
ΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΑΥΤΗΣ; ΚΑΝΕΝΑΣ.