1. Για την εξυπηρέτηση των αναγκών παρακολούθησης και ελέγχου των επενδυτικών σχεδίων αξιοποιείται το Εθνικό Μητρώο Πιστοποιημένων Ελεγκτών (ΕΜΠΕ) του π.δ. 33/2011, όπως ισχύει, εκτός αν ορίζεται άλλως στην απόφαση προκήρυξης.
2. Η Γενική Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων μεριμνά για την κατάρτιση και επιμόρφωση των ελεγκτών και την περιοδική πιστοποίηση των δεξιοτήτων τους.
3. Για την εξειδίκευση των υποχρεώσεων των ελεγκτών κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους και των συνεπειών που επιφέρει η μη συμμόρφωσή τους σε αυτές, εκδίδεται Οδηγός Δεοντολογίας Ελεγκτών από τη Γενική Διεύθυνση Ιδιωτικών Επενδύσεων, ο οποίος αναρτάται στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα του αναπτυξιακού νόμου.
4. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού καθορίζονται οι αποζημιώσεις των μελών του ΕΜΠΕ, για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία ελέγχου και παρακολούθησης των επενδυτικών σχεδίων, καθώς και το ύψος της ημερήσιας αποζημίωσης και υπερωριακής τους απασχόλησης.
5. Για τα μέλη του Μητρώου Ελεγκτών εφαρμόζονται οι διατάξεις των άρθρων 1 έως 3 του Ν. 3213/2003 όπως ισχύει, περί υποβολής Δήλωσης Περιουσιακής Κατάστασης και Δήλωσης Οικονομικών Συμφερόντων, σύμφωνα με το άρθρο 229 του Ν. 4281/2014.
Αρχική Θεσμικό πλαίσιο για τη δημιουργία καθεστώτων Ενισχύσεων Ιδιωτικών Επενδύσεων για την περιφερειακή και οικονομική ανάπτυξη της χώραςΆρθρο 25 – Μητρώο Ελεγκτών
Άρθρο 25 – Μητρώο Ελεγκτών
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Εφαρμοστέο Δίκαιο
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Γενικές αρχές χορήγησης των ενισχύσεων
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Όροι και προϋποθέσεις υπαγωγής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Δικαιούχοι υπαγόμενων επενδυτικών σχεδίων
- 74 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Υπαγόμενα και εξαιρούμενα επενδυτικά σχέδια
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Επιλέξιμες δαπάνες περιφερειακών ενισχύσεων
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Επιλέξιμες δαπάνες εκτός περιφερειακών ενισχύσεων
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Είδη Ενισχύσεων και Κινήτρων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Εντάσεις και ύψη ενισχύσεων
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ειδικές κατηγορίες ενισχύσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Υποβολή αίτησης υπαγωγής
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διαδικασία αξιολόγησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Ενστάσεις
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Έλεγχος επενδυτικών σχεδίων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Τροποποιήσεις απόφασης υπαγωγής
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Ολοκλήρωση επενδυτικών σχεδίων και έναρξη παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Διαδικασία πιστοποίησης της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Καταβολή Ενισχύσεων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Υποχρεώσεις ενισχυόμενων φορέων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Παρακολούθηση τήρησης μακροχρόνιων υποχρεώσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Μητρώο Αξιολογητών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Μητρώο Ελεγκτών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Επιτροπή Διαχείρισης Μητρώων και Ελέγχου Διαδικασιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Γνωμοδοτική Επιτροπή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Καθορισμός ποσών ενισχύσεων στα επιμέρους καθεστώτα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Σύσταση και προκήρυξη καθεστώτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 – Ετήσια υποβολή Έκθεσης στη Βουλή των Ελλήνων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 – Όρια Κοινοποίησης – Παρακολούθηση – Δημοσιότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδιαΆρθρο 32 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Επιλέξιμες Δαπάνες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Είδος ενίσχυσηςΆρθρο 34 – Είδος ενίσχυσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Ύψος ΕνίσχυσηςΆρθρο 35 – Ύψος Ενίσχυσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχουΆρθρο 36 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδιαΆρθρο 37 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Επιλέξιμες ΔαπάνεςΆρθρο 38 – Επιλέξιμες Δαπάνες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 – Είδη ενίσχυσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Ύψος Ενίσχυσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχουΆρθρο 41 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Ορισμός, δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Επιλέξιμες Δαπάνες
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Είδη ενίσχυσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Ύψος Ενίσχυσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Επιλέξιμες δαπάνες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 – Είδη ενισχύσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Ύψος ενισχύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχουΆρθρο 51 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Ορισμός – Δικαιούχοι ενίσχυσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 – Επιλέξιμες δαπάνεςΆρθρο 54 – Επιλέξιμες δαπάνες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Είδη ενισχύσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Ύψος Ενισχύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 – Ενισχύσεις για συνεργατικούς σχηματισμούς καινοτομίαςΆρθρο 57 – Ενισχύσεις για συνεργατικούς σχηματισμούς καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχουΆρθρο 58 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Έννοια και σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 – Είδη ενισχύσεωνΆρθρο 60 – Είδη ενισχύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Διαχείριση και ΕποπτείαΆρθρο 61 – Διαχείριση και Εποπτεία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 63 – Είδη ενισχύσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Διαδικασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 – Επιλέξιμες δαπάνεςΆρθρο 66 – Επιλέξιμες δαπάνες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Είδος Ενίσχυσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68 – Διαδικασία ταχείας αδειοδότησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Μαΐου 2016, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Μαΐου 2016, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
2 Σχόλια 452 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΩΝ
Το θεσμικό πλαίσιο για το ορισμό των οργάνων ελέγχου ( 3299/2004 ΚΑΙ 3908/2011 ) είναι προβληματικό σε βαθμό που τα όργανα αυτά δεν συγκροτούνται και οι αναγκαίοι έλεγχοι καθυστερούν για μεγάλο χρονικό διάστημα
Βάσει του τελευταίου Νόμου 3908/2001 προβλέπεται , για την διαδικασία των ελέγχων , η δημιουργία Ε.Μ.Π.Ε ( Μητρώου ελεγκτών) το οποίο αποτελείται τουλάχιστον από 2 μέλη εκ των οποίων το ένα μέλος πρέπει να είναι υποχρεωτικά υπάλληλος της αρμόδιας υπηρεσίας ( Δ/νση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ) και το οποίο να είναι μέλος του ΕΜΠΕ .
ΠΡΟΤΑΣΗ
Να δοθεί η δυνατότητα με απόφαση της Περιφέρειας – αρμόδιας υπηρεσίας να ορισθούν – εγγραφούν τα μέλη τα οποία και θα συμμετάσχουν στην διαδικασία ελέγχων , από πλευράς υπηρεσίας, καθότι μέχρι σήμερα δεν υπήρξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον , με ιδία πρωτοβουλία των υπαλλήλων , να εγγραφούν οι υπάλληλοι των Δ/νσεων στο Ε.Μ.Π.Ε
Δηλαδή με απόφαση της Περιφέρειας ή και με πρόταση αυτής προς το Υπουργείο να εγγραφούν στο Ε.Μ.Π.Ε οι υπάλληλοι των Δ/νσεων Αναπτυξιακού Προγραμματισμού που έχουν τα κατάλληλα και προβλεπόμενα προσόντα στο Ε.Μ.Π.Ε καθιστώντας έτσι εφικτή την έναρξη τις διαδικασίας των ελέγχων τόσο για τον 3299/2004 όσο και για τον 3908/2011 μέσω της προβλεπόμενης διαδικασίας ( τυχαία ηλεκτρονική κλήρωση κ.λ.π )
Να επαναπροσδιορισθούν οι αμοιβές των ελεγκτών λαμβάνοντας υπόψη: α) τη σοβαρότητα της εργασίας που εκτελούν β) την επιστημονική αλλά και την γενικότερη ευθύνη που αναλαμβάνουν με την σύνταξη της έκθεσης οργάνου ελέγχου και γ) το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της σύνταξης της έκθεσης προκύπτουν ποικίλα λειτουργικά έξοδα (π.χ. εκτυπώσεις, ταχυδρομικά έξοδα).
Προτείνουμε οι ανωτέρω αμοιβές καθώς και οι αμοιβές των γνωμοδοτικών επιτροπών να προέρχονται από κρατήσεις ενός ποσοστού επί των καταβαλλόμενων επιχορηγήσεων των επενδυτικών σχεδίων.