1. Ο έλεγχος της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης διενεργείται κατόπιν υποβολής του αιτήματος του άρθρου 18, σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 16.
2. Με την απόφαση ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης καθορίζονται ο χρόνος ολοκλήρωσης του επενδυτικού σχεδίου και το τελικό ποσό ενίσχυσης. Ως χρόνος ολοκλήρωσης νοείται ο πραγματικός χρόνος ολοκλήρωσης φυσικού και οικονομικού αντικειμένου και όχι ο χρόνος δημοσίευσης της απόφασης ολοκλήρωσης.
3. Με την απόφαση ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης δεν δύναται να επέλθει αύξηση του ενισχυόμενου προϋπολογισμού, ούτε αύξηση του ύψους του ποσού και ποσοστού της ενίσχυσης, που εγκρίθηκε αρχικά με την απόφαση υπαγωγής.
Αρχική Θεσμικό πλαίσιο για τη δημιουργία καθεστώτων Ενισχύσεων Ιδιωτικών Επενδύσεων για την περιφερειακή και οικονομική ανάπτυξη της χώραςΆρθρο 19 – Διαδικασία πιστοποίησης της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης
Άρθρο 19 – Διαδικασία πιστοποίησης της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης
- 23 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σκοπός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Ορισμοί
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Εφαρμοστέο Δίκαιο
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Γενικές αρχές χορήγησης των ενισχύσεων
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Όροι και προϋποθέσεις υπαγωγής
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Δικαιούχοι υπαγόμενων επενδυτικών σχεδίων
- 74 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Υπαγόμενα και εξαιρούμενα επενδυτικά σχέδια
- 39 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Επιλέξιμες δαπάνες περιφερειακών ενισχύσεων
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Επιλέξιμες δαπάνες εκτός περιφερειακών ενισχύσεων
- 24 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Είδη Ενισχύσεων και Κινήτρων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Εντάσεις και ύψη ενισχύσεων
- 36 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ειδικές κατηγορίες ενισχύσεων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Υποβολή αίτησης υπαγωγής
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Διαδικασία αξιολόγησης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Ενστάσεις
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Έλεγχος επενδυτικών σχεδίων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Τροποποιήσεις απόφασης υπαγωγής
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Ολοκλήρωση επενδυτικών σχεδίων και έναρξη παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Διαδικασία πιστοποίησης της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Καταβολή Ενισχύσεων
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Υποχρεώσεις ενισχυόμενων φορέων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 22 – Παρακολούθηση τήρησης μακροχρόνιων υποχρεώσεων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κυρώσεις
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 24 – Μητρώο Αξιολογητών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Μητρώο Ελεγκτών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Επιτροπή Διαχείρισης Μητρώων και Ελέγχου Διαδικασιών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Γνωμοδοτική Επιτροπή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Καθορισμός ποσών ενισχύσεων στα επιμέρους καθεστώτα
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Σύσταση και προκήρυξη καθεστώτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 30 – Ετήσια υποβολή Έκθεσης στη Βουλή των Ελλήνων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 31 – Όρια Κοινοποίησης – Παρακολούθηση – Δημοσιότητα
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 32 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδιαΆρθρο 32 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Επιλέξιμες Δαπάνες
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 34 – Είδος ενίσχυσηςΆρθρο 34 – Είδος ενίσχυσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 35 – Ύψος ΕνίσχυσηςΆρθρο 35 – Ύψος Ενίσχυσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχουΆρθρο 36 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 37 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδιαΆρθρο 37 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 38 – Επιλέξιμες ΔαπάνεςΆρθρο 38 – Επιλέξιμες Δαπάνες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 39 – Είδη ενίσχυσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Ύψος Ενίσχυσης
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 41 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχουΆρθρο 41 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Ορισμός, δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Επιλέξιμες Δαπάνες
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Είδη ενίσχυσης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 45 – Ύψος Ενίσχυσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Επιλέξιμες δαπάνες
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 49 – Είδη ενισχύσεων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 50 – Ύψος ενισχύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 51 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχουΆρθρο 51 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 52 – Ορισμός – Δικαιούχοι ενίσχυσης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 54 – Επιλέξιμες δαπάνεςΆρθρο 54 – Επιλέξιμες δαπάνες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 55 – Είδη ενισχύσεων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Ύψος Ενισχύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 57 – Ενισχύσεις για συνεργατικούς σχηματισμούς καινοτομίαςΆρθρο 57 – Ενισχύσεις για συνεργατικούς σχηματισμούς καινοτομίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 58 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχουΆρθρο 58 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 59 – Έννοια και σκοπός
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 60 – Είδη ενισχύσεωνΆρθρο 60 – Είδη ενισχύσεων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 61 – Διαχείριση και ΕποπτείαΆρθρο 61 – Διαχείριση και Εποπτεία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 62 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 63 – Είδη ενισχύσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 64 – Διαδικασία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 65 – Δικαιούχοι και υπαγόμενα επενδυτικά σχέδια
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 66 – Επιλέξιμες δαπάνεςΆρθρο 66 – Επιλέξιμες δαπάνες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 67 – Είδος Ενίσχυσης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 68 – Διαδικασία ταχείας αδειοδότησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 69 – Διαδικασία αξιολόγησης και ελέγχου
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
5 Μαΐου 2016, 15:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
20 Μαΐου 2016, 18:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
4 Σχόλια 452 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Άρθρο 19 παρ.3 «Διαδικασία πιστοποίησης της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης»
Κατά τη διάρκεια υλοποίησης ενός επενδυτικού σχεδίου είτε από την δραματική αλλαγή των συνθηκών της αγοράς, είτε από την εξέλιξη της τεχνολογίας είτε από οποιονδήποτε άλλο σημαντικό παράγοντα μπορεί να επηρεαστεί ουσιωδώς το τελικό κόστος και η τελική απόδοσή του. Κατά τις συνθήκες αυτές, κρίνεται δίκαιο ο φορέας υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου να έχει τη δυνατότητα υποβολής αιτήματος βελτίωσης του επενδυτικού σχεδίου, το οποίο θα πιστοποιείται από τα αρμόδια όργανα ελέγχου.
Στις περιπτώσεις αυτές θεωρείται εύλογο να προκύψει αύξηση της ενίσχυσης και συνεπώς προτείνεται η διατύπωση του τέλους της συγκεκριμένης παραγράφου ως εξής: «δύναται να επέλθει αύξηση του ποσού της ενίσχυσης που αρχικά εγκρίθηκε με την απόφαση υπαγωγής έως ποσοστό 5%».
8.στο τέλος του «Άρθρου 19 – Διαδικασία αξιολόγησης» να προστεθεί παρ. 4 ως ακολούθως:
«[…] 3. Με την απόφαση ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης δεν δύναται να επέλθει αύξηση του ενισχυόμενου προϋπολογισμού, ούτε αύξηση του ύψους του ποσού και ποσοστού της ενίσχυσης, που εγκρίθηκε αρχικά με την απόφαση υπαγωγής.
4. Κατά τη διαδικασία πιστοποίησης της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης πιστοποιείται και η τήρηση της αρχής της μη διάκρισης και της προσβασιμότητας στα άτομα με αναπηρία […]».
Άρθρο 19 παραγρ.3 -Προτείνεται να παρέχεται η δυνατότητα της βελτίωσης του επενδυτικού σχεδίου όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο από τον επενδυτή κατά την διάρκεια της υλοποίησής του και όταν αυτό φυσικά πιστοποιείται από τα αρμόδια όργανα ελέγχου. Βελτίωση η οποία μπορεί να επιβάλλεται είτε από την εξέλιξη της τεχνολογίας, είτε από την δραματική αλλαγή των συνθηκών αγοράς, είτε από οποιονδήποτε άλλο σημαντικό παράγοντα που να επηρεάζουν σημαντικά το τελικό κόστος ή την τελική απόδοση του σχεδίου. Σε τέτοια περίπτωση θεωρείται σωστό να μπορεί να υπάρχει μια αύξηση της ενίσχυσης και συνεπώς προτείνεται η διατύπωση του τέλους της συγκεκριμένης παραγράφου ως εξής: «δύναται να επέλθει αύξηση του ποσού του εγκεκριμένου προϋπολογισμού με την απόφαση υπαγωγής έως ποσοστό 5%».
Άρθρο 19 παρ.3 «Διαδικασία πιστοποίησης της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης»
Προτείνεται να παρέχεται η δυνατότητα της βελτίωσης του επενδυτικού σχεδίου τουλάχιστον μία φορά και όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο από τον επενδυτή.Θεωρείται επομένως σωστό να μπορεί να υπάρχει μια αύξηση της ενίσχυσης. Επανδιατύπωση φράσης: «δύναται να επέλθει αύξηση του ποσού της ενίσχυσης που αρχικά εγκρίθηκε με την απόφαση υπαγωγής έως ποσοστό 5%».