1.Η άδεια χρήσης κοινοχρήστου χώρου διατηρείται. Για την έκδοσή της, είτε αυτή εκδίδεται κατά την έναρξη λειτουργίας της δραστηριότητας είτε εκδίδεται μεταγενέστερα, δεν απαιτείται η προηγούμενη γνωμοδότηση της Υγειονομικής Υπηρεσίας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας.
2.Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης ενοποιούνται και απαριθμούνται τα απαραίτητα δικαιολογητικά που ζητούν οι Δήμοι για την χορήγηση της άδειας κοινοχρήστου χώρου.
3.Στο προτελευταίο εδάφιο της παραγράφου 6 του άρθρου 13 του ΒΔ 24-9/20-10/1958 η λέξη «δεκαπέντε» αντικαθίσταται από τη λέξη «πέντε».
4.Οι ρυθμίσεις των παραγράφων 1 έως και 3 καταλαμβάνουν και εκκρεμείς αιτήσεις για έκδοση αδείας χρήσης κοινοχρήστου χώρου.
5.H Εγκύκλιος Υ1γ/Γ.Ποικ.58802/ΑΔΑ ΒΛΩΝΘ-ΗΧΕ 28-7-2013 παύει να ισχύει.
Αρχική Σχέδιο Νόμου «Νέο Θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις»Άρθρο 31 – Απλούστευση ρυθμίσεων για την άδεια κοινοχρήστου χώρου
Άρθρο 31 – Απλούστευση ρυθμίσεων για την άδεια κοινοχρήστου χώρου
- 39 ΣχόλιαΚεφάλαιο Α’- Άρθρο 1 – Σκοπός – Γενικές Αρχές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών
- 10 ΣχόλιαΚεφάλαιο Β΄ Άρθρο 4 – Γνωστοποίηση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Έγκριση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Χορήγηση έγκρισης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Αλλαγή του φορέα δραστηριοτήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 – Περιορισμός αριθμού εγκρίσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Προσφυγή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Παράβολο
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Γ’ – Άρθρο 11 – Αρχές ελέγχου και εποπτείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Υποχρέωση εχεμύθειαςΆρθρο 12 – Υποχρέωση εχεμύθειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13Άρθρο 13
- 9 ΣχόλιαΚεφάλαιο Δ’ – Άρθρο 14 – Αρμόδιες Αρχές
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Αδειοδότησης και Ελέγχων (ΟΠΣ-ΑΔΕ)
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Ε΄ – Άρθρο 16 – Διοικητικές κυρώσεις σε ασκούντες οικονομική δραστηριότητα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Διοικητική προσφυγή κατά προστίμων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ – ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ – Άρθρο 19 – Πεδίο εφαρμογής
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Γνωστοποίηση λειτουργίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Κατάργηση βεβαίωσης καταλληλότητας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Κατάργηση σύμφωνης γνώμης υγειονομικής καταλληλότητας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κατάργηση βεβαίωσης συνδρομής νομίμων προϋποθέσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Δραστηριότητες μεταποίησης τροφίμων που εμπίπτουν στους Κανονισμούς (ΕΚ) 853/2004 και (ΕΚ) 1069/2009
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Μέτρα πυροπροστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μεταβατικές, τροποποιούμενες, καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ – ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ, ΘΕΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ – Άρθρο 28 – Πεδίο Εφαρμογής
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Γνωστοποίηση
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Απλούστευση ρυθμίσεων για τη χρήση μουσικής και χρήσης μουσικών οργάνων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Απλούστευση ρυθμίσεων για την άδεια κοινοχρήστου χώρου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Απλούστευση ρυθμίσεων για τα Θέατρα και τους Κινηματογράφους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Ρυθμίσεις Αρχαιολογίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Εξουσιοδότηση
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – ΠαράβολοΆρθρο 36 – Παράβολο
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Τροποποιούμενες, καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Μεταβατικές Διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Απλούστευση ρυθμίσεων για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος σε τουριστικά καταλύματα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Απλούστευση Αδειοδότησης Τουριστικών Καταλυμάτων – Πεδίο Εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Γνωστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Απλούστευση της Διαδικασίας Έναρξης Λειτουργίας Τουριστικών ΚαταλυμάτωνΆρθρο 42 – Απλούστευση της Διαδικασίας Έναρξης Λειτουργίας Τουριστικών Καταλυμάτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Πιστοποιητικό Πυρασφάλειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Χορήγηση Ειδικού Σήματος Λειτουργίας (Ε.Σ.Λ.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Κολυμβητικές ΔεξαμενέςΆρθρο 46 – Κολυμβητικές Δεξαμενές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Λοιπές ρυθμίσεις Πυροπροστασίας και Πυρασφάλειας
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Αυγούστου 2016, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Αυγούστου 2016, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 246 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Αρ 31 άδεια Κ.Χ.
Με το ΣΝ θα πρέπει να γίνουν ορισμένες αποσαφηνίσεις, ώστε να εξασφαλίζεται ότι δεν υπάρχει διακινδύνευση του δημόσιου συμφέροντος, όπως είναι ο στόχος του Σ.Ν :
• Η οριοθέτηση των περιοχών παραχώρησης πρέπει να εξασφαλίζει το καθεστώς κοινοχρησίας και την ανεμπόδιστη χρήση του Κ.Χ., και την τήρηση των εθνικών και διεθνών κανονισμών για την βιώσιμη κινητικότητα και την ανεμπόδιστη πρόσβαση ατόμων με αναπηρία.
• Η άδεια χρήσης ΚΧ υπόκειται σε καθεστώς ελέγχου ως προς την καταλληλότητα του ΚΧ και κάθε Δήμος επιβάλλεται να εκδώσει κανονιστική πράξη με την οποία προσδιορίζονται τα κριτήρια βάσει των οποίων επιτρέπεται η παραχώρηση χρήσης του Κ.Χ. ή οριοθετούνται βάσει μελέτης επακριβώς οι περιοχές δυνητικής παραχώρησης.
• Μπορεί (συμπληρωματικά) να προβλεφθεί ΚΥΑ (Υπ Εσωτερικών και ΥΠΕΝ) για την καταγραφή των προϋποθέσεων και κριτηρίων οριοθέτησης των περιοχών παραχώρησης (παράλληλα με την ΥΑ της παρ 2.), που θα έχει γενική εφαρμογή στις περιπτώσεις που δεν έχει εκδοθεί κανονιστική πράξη Δ.Σ.
• Να προβλεφθεί απαγόρευση κατασκευών επί ΚΧ (όπως ντέκ και ανεμοφράκτες) χωρίς έγκριση συνολικών «Μελετών Διαμόρφωσης» ανά ενότητα δημόσιου χώρου, εγκεκριμένων από την αρμόδια τεχνική υπηρεσία κάθε δήμου.
• Κάθε άδεια χρήσης ΚΧ συνοδεύεται από σχέδιο με συντεταγμένες και αναρτάται υποχρεωτικά σε εμφανές σημείο του καταστήματος, ενώ παράλληλα αναρτάται και στο ΟΠΣ
• Η άδεια ΚΧ είναι ετήσια και η ανάκλησή της –σε περιπτώσεις παραβατικότητας- πρέπει να απλουστευθεί διότι δεν παρακωλύει την άσκηση της οικονομικής δραστηριότητας του ΚΥΕ, εντός του καταστήματος
Παρ 4: Θα πρέπει να υπάρξει διευκρίνιση του τρόπου με τον οποίο θα δρομολογείται η διαδικασία άδειας κατάληψης κοινοχρήστου χώρου για τις εκκρεμούσες αιτήσεις, καθώς και περαιτέρω αποσαφήνιση της περιγραφής «εκκρεμείς αιτήσεις».
Παρ 4: Θα πρέπει να υπάρξει διευκρίνιση του τρόπου με τον οποίο θα δρομολογείται η διαδικασία άδειας κατάληψης κοινοχρήστου χώρου για τις εκκρεμούσες αιτήσεις, καθώς και περαιτέρω αποσαφήνιση της περιγραφής «εκκρεμείς αιτήσεις».
Η Υγειονομική Υπηρεσία δε γνωμοδοτούσε ποτέ για την παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου, παρά μόνο για την έκδοση πρόσθετης πράξης προσδιορισμού εξυπηρετούμενων ατόμων (και) σε κοινόχρηστους χώρους.
-Αναφέρεται ότι ¨Η άδεια χρήσης κοινόχρηστου χώρου διατηρείται. Για την έκδοσή της…δεν απαιτείται η προηγούμενη γνωμοδότηση της Υγειονομικής Υπηρεσίας…¨
Ούτε τώρα, με την υπάρχουσα νομοθεσία, δεν γνωμοδοτεί η Υγειονομική Υπηρεσία για την άδεια χρήσης κοινόχρηστου χώρου παρά μόνο για τους υγειονομικούς όρους των ΕΥΕ.
Δηλαδή η απληστία-ασυδοσία των επιχειρηματιών με την αλόγιστη ανάπτυξη τραπ/των στους κοινόχρηστους χώρους και με την κατασκευή αυθαίρετων κατασκευών εντός αυτών και με την εθελοτυφλία των τοπικών αρχόντων και των Υπηρεσιών(Δήμων,Υγειονομικού & Πολεδομίας) ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΤΑΙ! ΕΥΓΕ!!!
Επιχειρείν σημαίνει πρωτοπορία – δράση – καινοτομία. Σημαίνει ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
Προστατέψτε τους κοινόχρηστους χώρους είναι συνταγματικό δικαίωμα είναι δείγμα πολιτισμού. Προστατέψτε το παιδί σας, τον ανάπηρο, τον ηλικωμένο που εχει δικαίωμα για την απρόσκοπτη διέλευσή του.
Σε αρθρο εφημεριδας αναφέρεται ότι η 1η κατηγορία επιχειρήσεων που ιδρύονται στην χώρα μας είναι οι καφετέριες!!!
Και μετά από ολα αυτά αν χρειαστεί…. αρχίζουμε και τις πρωγονολατρείες περί αρχαίων ελλήνων κλπ.
Είμαστε άξιοι των επιλογών μας.
Άρθρο 31
Παρ. 1
Προφανώς έχει γίνει παρανόηση. Για την έκδοση άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου ούτως ή άλλως δεν απαιτείται γνωμοδότηση υγειονομικής υπηρεσίας. Αφορά μόνο στην παραχώρηση του χώρου. Για την πρόσθετη πράξη προσδιορισμού εξυπηρετούμενων ατόμων απαιτείται γνωμοδότηση, αλλά μπορεί να ενταχθεί στη γενική φιλοσοφία γνωστοποίησης. Η διάταξη χρειάζεται αναδιατύπωση.
Παρ. 5
Ο σωστός ΑΔΑ είναι ΒΛ94Θ-Χ5Ψ. Κατάργηση εγκυκλίου με διάταξη;
Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης
Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας Τ.Α.
Μπορείτε να μου αιτιολογήσετε πως είναι δυνατόν με την παρ. 5 του άρθρου να καταργείται μία εγκύκλιος που δεν βρίσκεται σε ισχύ?
Δείτε εδώ: https://diavgeia.gov.gr/decision/view/%CE%92%CE%9B%CE%A9%CE%9D%CE%98-%CE%97%CE%A7%CE%95
Η πράξη έχει ανακληθεί.
Και είναι δυνατόν σε Σχέδιο Νόμου να γίνεται αναφορά σε περιεχόμενο εγκυκλίου?
Οι εγκύκλιοι δεν είναι νόμοι ή Αποφάσεις αλλά παρέχουν οδηγίες & διευκρινίσεις σχετικά με την εφαρμογή νομοθετικών διατάξεων.