1. Αρμόδιες αρχές τόσο για τις διαδικασίες γνωστοποίησης και έγκρισης όσο και για τη διεξαγωγή της εποπτείας των οικονομικών δραστηριοτήτων, είναι όσες έχουν ορισθεί από την κείμενη νομοθεσία, εάν δεν ορίζεται διαφορετικά από την αντίστοιχη Υπουργική Απόφαση του άρθρου 4 παράγραφος 7 ή του άρθρου 5 παρ. 5, κατά περίπτωση. Οι αρμόδιες αρχές δύνανται, στην έκταση που αυτό δεν αποτελεί ανεπίτρεπτη παραχώρηση δημόσιας εξουσίας, να χρησιμοποιούν για τη διεξαγωγή των ελέγχων και την αξιολόγηση των πορισμάτων και τη συνεργασία ιδιωτικών φορέων. Οι ιδιωτικοί αυτοί φορείς μπορεί να είναι φυσικά ή νομικά πρόσωπα, τα οποία δεν εξαιρούνται κατά περίπτωση σύμφωνα με τον παρόντα νόμο. Η επιλογή του προσώπου που κατά περίπτωση θα χρησιμοποιηθεί γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις για τις δημόσιες συμβάσεις. Σε κάθε περίπτωση την ευθύνη για τη διεξαγόμενη έρευνα και τα συμπεράσματά της φέρει η εκάστοτε αρμόδια αρχή.
Αρχική Σχέδιο Νόμου «Νέο Θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις»Κεφάλαιο Δ’ – Άρθρο 14 – Αρμόδιες Αρχές
Κεφάλαιο Δ’ – Άρθρο 14 – Αρμόδιες Αρχές
- 39 ΣχόλιαΚεφάλαιο Α’- Άρθρο 1 – Σκοπός – Γενικές Αρχές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών
- 10 ΣχόλιαΚεφάλαιο Β΄ Άρθρο 4 – Γνωστοποίηση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Έγκριση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Χορήγηση έγκρισης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Αλλαγή του φορέα δραστηριοτήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 – Περιορισμός αριθμού εγκρίσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Προσφυγή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Παράβολο
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Γ’ – Άρθρο 11 – Αρχές ελέγχου και εποπτείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Υποχρέωση εχεμύθειαςΆρθρο 12 – Υποχρέωση εχεμύθειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13Άρθρο 13
- 9 ΣχόλιαΚεφάλαιο Δ’ – Άρθρο 14 – Αρμόδιες Αρχές
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Αδειοδότησης και Ελέγχων (ΟΠΣ-ΑΔΕ)
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Ε΄ – Άρθρο 16 – Διοικητικές κυρώσεις σε ασκούντες οικονομική δραστηριότητα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Διοικητική προσφυγή κατά προστίμων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ – ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ – Άρθρο 19 – Πεδίο εφαρμογής
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Γνωστοποίηση λειτουργίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Κατάργηση βεβαίωσης καταλληλότητας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Κατάργηση σύμφωνης γνώμης υγειονομικής καταλληλότητας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κατάργηση βεβαίωσης συνδρομής νομίμων προϋποθέσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Δραστηριότητες μεταποίησης τροφίμων που εμπίπτουν στους Κανονισμούς (ΕΚ) 853/2004 και (ΕΚ) 1069/2009
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Μέτρα πυροπροστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μεταβατικές, τροποποιούμενες, καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ – ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ, ΘΕΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ – Άρθρο 28 – Πεδίο Εφαρμογής
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Γνωστοποίηση
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Απλούστευση ρυθμίσεων για τη χρήση μουσικής και χρήσης μουσικών οργάνων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Απλούστευση ρυθμίσεων για την άδεια κοινοχρήστου χώρου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Απλούστευση ρυθμίσεων για τα Θέατρα και τους Κινηματογράφους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Ρυθμίσεις Αρχαιολογίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Εξουσιοδότηση
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – ΠαράβολοΆρθρο 36 – Παράβολο
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Τροποποιούμενες, καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Μεταβατικές Διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Απλούστευση ρυθμίσεων για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος σε τουριστικά καταλύματα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Απλούστευση Αδειοδότησης Τουριστικών Καταλυμάτων – Πεδίο Εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Γνωστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Απλούστευση της Διαδικασίας Έναρξης Λειτουργίας Τουριστικών ΚαταλυμάτωνΆρθρο 42 – Απλούστευση της Διαδικασίας Έναρξης Λειτουργίας Τουριστικών Καταλυμάτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Πιστοποιητικό Πυρασφάλειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Χορήγηση Ειδικού Σήματος Λειτουργίας (Ε.Σ.Λ.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Κολυμβητικές ΔεξαμενέςΆρθρο 46 – Κολυμβητικές Δεξαμενές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Λοιπές ρυθμίσεις Πυροπροστασίας και Πυρασφάλειας
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Αυγούστου 2016, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Αυγούστου 2016, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
9 Σχόλια 246 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Για τις Αρμόδιες αρχές για την διεξαγωγή των ελέγχων: η άσκηση του ελέγχου πρέπει να ασκείται αποκλειστικά από το Δημόσιο σύμφωνα με πάγια νομολογία του ΣΤΕ.
Πανελλήνια Ένωση Εποπτών Δημόσιας Υγείας (Π.Ε.Ε.Δ.Υ.)
Θεωρούμε ότι οι αρμόδιες αρχές θα πρέπει όχι μόνο να έχουν τη δυνατότητα, αλλά ενδεχομένως και την υποχρέωση να αξιοποιούν εξωτερικούς φορείς, διαπιστευμένους από το ΕΣΥΠ, για τη διεξαγωγή των αναγκαίων ελέγχων. Άλλωστε, η υποχρέωση διαπίστευσης των ιδιωτικών φορέων που θα αντικαταστήσουν τους Δημόσιους Φορείς στις διάφορες διαδικασίες αδειοδότησης αναφέρεται ρητά σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις όπου μπορεί να ανατεθεί κάποιου είδους εργασία σε ιδιωτικό φορέα. Θεωρούμε ότι είναι απαραίτητο να ισχύσει και σε αυτήν την περίπτωση, καθώς μόνο έτσι μπορεί να διασφαλιστεί η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας και η αμεροληψία.
Έμμεσα προβλέπεται η δυνατότητα αναδιάρθρωσης των αρμοδιοτήτων ελέγχου με την ΥΑ αρ4παρ7 και αρ5παρ5 (αφού λέει αν δεν προβλέπεται άλλως στην ΥΑ. Στην περίπτωση αυτή η εξουσιοδότηση είναι ελλιπής και δεν εισάγει αρχές πχ εξοικονόμηση δυνάμεων /συνέργια, άρση περιττών διοικητικών βαρών εξορθολογισμός των διαδικασιών παρακολούθησης και εποπτείας, συνεκτίμηση παραβατικότητας σε διάφορους τομείς κλπ
Προβλέπεται δυνατότητα εκχώρησης (συνεργασία) στον ιδιωτικό τομέα (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) της διεξαγωγής ελέγχων και την αξιολόγηση των πορισμάτων
Μια τέτοια μείζονος σημασίας μεταρρύθμιση θα έπρεπε να συνοδεύεται από στρατηγική μετάβασης στο νέο καθεστώς και να προβλέψει μια αντικειμενική διαδικασία πιστοποίησης των προσώπων που μπορούν να αναλάβουν τέτοια αρμοδιότητα. ΚΟΙΝΣΕΠ
Η επιλογή των προσώπων να γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις για τις δημόσιες συμβάσεις, είναι μια αναγκαστικά αποδεκτή (σωστή) πρόβλεψη για το πρώτο στάδιο αλλά πρέπει να καταγραφούν κριτήρια αξιοπιστίας και γνώσης του αντικειμένου. Επίσης είναι σκόπιμο να συνοδεύεται από την εξουσιοδότηση έκδοσης πδ/τος για την σύσταση σώματος ελεγκτών και αξιολογητών
Η εμπειρία από τους επιθεωρητές δόμησης και ενεργειακούς τι έχει αποδώσει? (ελεγκτές)
Άρθρο 14, §1
Η παρακάτω φράση:
«…Οι αρμόδιες αρχές δύνανται, στην έκταση που αυτό δεν αποτελεί ανεπίτρεπτη παραχώρηση δημόσιας εξουσίας, να χρησιμοποιούν για τη διεξαγωγή των ελέγχων και την αξιολόγηση των πορισμάτων και τη συνεργασία ιδιωτικών φορέων.»
να τροποποιηθεί ως ακολούθως:
«…Οι αρμόδιες αρχές δύνανται, στην έκταση που αυτό δεν αποτελεί ανεπίτρεπτη παραχώρηση δημόσιας εξουσίας, να χρησιμοποιούν για τη διεξαγωγή των ελέγχων και την αξιολόγηση των πορισμάτων και τη συνεργασία ιδιωτικών φορέων, με τις απαιτούμενες διαπιστεύσεις ή πιστοποιήσεις.»
Να αποσυρθεί η διάταξη που επιτρέπει εκχώρηση δημόσιας εξουσίας σε ιδιώτες.
Να θεσμοθετηθεί η κλήρωση πολιτών προς συμμετοχή τους σε ελέγχους.
-Αναφέρεται ότι ¨Οι αρμόδιες αρχές δύναται…να χρησιμοποιούν για την διεξαγωγή των ελέγχων και την αξιολόγηση των πορισμάτων και την συνεργασία ιδιωτικών φορέων¨
Η ευθύνη για την διεξαγωγή των ελέγχων πρέπει να είναι αποκλειστική ευθύνη της πολιτείας. Ο σκοπός του ιδιωτικού τομέα είναι το κέρδος, ο σκοπός της πολιτείας πρέπει να είναι ο έλεγχος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας για την προστασία του πολίτη. Δεν μπορεί ουσιαστικά ο ελεγχόμενος να είναι και ελεγκτής.
Οσοι έχουμε ανακατευτεί με αδειοδοτήσεις ΚΥΑ γνωρίζουμε ότι τις περισσότερες φορές με τον κατάλληλο «τρόπο» η έγκριση δίνεται , η παράβαση δεν γράφεται , ή η ποινή επιβάλλεται σε άσχετο , βολικό χρόνο. Πχ σφράγισμα θερινών κλαμπ …τον Οκτώβριο !! Η διενέργεια ελέγχων από ιδιώτες ενδεχομένως να είναι πιο αξιόπιστη από αυτή του Δημοσίου.
Άρθρο 14
Σύμφωνα με την πάγια νομολογία του ΣτΕ, δεν είναι δυνατή η άσκηση δημόσιας εξουσίας από ιδιώτες. Ιδίως σε ότι αφορά στην πραγματοποίηση των ελέγχων. Στον κανόνα δεν υπάρχουν εξαιρέσεις ή διαβαθμίσεις. Ανάλογη αναφορά γίνεται στο άρθρο 1 του σχεδίου.
Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης
Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας Τ.Α.
Η απλούστευση των διαδικασιών για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας, η οποία αποτελεί Δημόσιο συμφέρον δεν μπορεί να είναι σε βάρος της Δημόσιας Υγείας η οποία είναι συνυφασμένη με το δημόσιο συμφέρον χωρίς εκπτώσεις και ιεραρχικά προηγείται του οικονομικού συμφέροντος.
Η πρόβλεψη διενέργειας ελέγχων (περιλαμβανομένων των υγειονομικών ελέγχων) από ιδιώτες, η χαλάρωση των προ της αδειοδότησης ελέγχων, καθώς και η καθιέρωση ελαχίστων προτύπων δεν θα εξασφαλίζουν την παροχή αποτελεσματικών και ποιοτικών υπηρεσιών από τους φορείς παροχής υπηρεσιών με προσφορά ποιοτικών αγαθών και θα εγκυμονούν πιθανούς κινδύνους για τους καταναλωτές και τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.
Πρόκειται για ένα πρόχειρο, αποσπασματικό και ελλιπές σχέδιο, το οποίο κρίνεται ανεπαρκές για την γνωστοποίηση ειδικότερα των ΚΥΕ στα οποία περιλαμβάνονται κατηγορίες όπου καταγράφονται διαχρονικά τα περισσότερα προβλήματα από την λειτουργία τους, όπως χρήση μουσικής, μπαρ, κέντρα διασκέδασης κ.τ.ομ..
Η Δημόσια Υγεία αποτελεί Δημόσιο Αγαθό και μια ευνομούμενη Πολιτεία θα πρέπει να διασφαλίζει πρωτίστως την προάσπιση της υγείας των πολιτών και οποιαδήποτε ρύθμιση απλούστευσης διαδικασιών δεν είναι δυνατόν να επιτελείται εις βάρος της Δημόσιας Υγείας αλλά έχοντας ως προτεραιότητα να συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης.
Πρέπει να εκδοθούν σαφής Υγειονομικές διατάξεις αρμοδιότητας αποκλειστικά και μόνο του υπουργού Υγείας χωρίς περιθώρια ερμηνείας από τις εκάστοτε αρμόδιες αρχές ώστε να βοηθηθούν οι επιχειρηματίες αποκτώντας εμπιστοσύνη στο Κράτος και να εκλείψει η διαφθορά.