1. Ο παρών νόμος καταλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες του Παραρτήματος Ι και όσες προστίθενται με την Κοινή Υπουργική Απόφαση της τελευταίας παραγράφου.
2. Ο παρών νόμος καταλαμβάνει και τα Καταστήματα Υγειονομικού Ενδιαφέροντος του άρθρου 80 του ν. 3463/2006 καθώς και τις δραστηριότητες του άρθρου 81 του ίδιου νόμου.
3. Οι διατάξεις του παρόντος δεν καταργούν ούτε τροποποιούν καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας περί περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων, ιδίως εκείνων που προβλέπονται στο Ν. 4014/2011, καθώς και τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας περί χορήγησης οικοδομικής άδειας όπως αυτές προβλέπονται στο Ν. 4030/2011 και των σχετικών εφαρμοστικών κανόνων δικαίου αυτών, όπως εκάστοτε ισχύουν.
4. Με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού και του κατά περίπτωση αρμόδιου Υπουργού δύναται να προστίθενται και να αντιστοιχίζονται με το σχετικό ΚΑΔ οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος
Αρχική Σχέδιο Νόμου «Νέο Θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση οικονομικής δραστηριότητας και άλλες διατάξεις»Άρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής
Άρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής
- 39 ΣχόλιαΚεφάλαιο Α’- Άρθρο 1 – Σκοπός – Γενικές Αρχές
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 2 Πεδίο εφαρμογής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών
- 10 ΣχόλιαΚεφάλαιο Β΄ Άρθρο 4 – Γνωστοποίηση
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Έγκριση
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Χορήγηση έγκρισης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Αλλαγή του φορέα δραστηριοτήτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 – Περιορισμός αριθμού εγκρίσεων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Προσφυγή
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Παράβολο
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Γ’ – Άρθρο 11 – Αρχές ελέγχου και εποπτείας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 12 – Υποχρέωση εχεμύθειαςΆρθρο 12 – Υποχρέωση εχεμύθειας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 13Άρθρο 13
- 9 ΣχόλιαΚεφάλαιο Δ’ – Άρθρο 14 – Αρμόδιες Αρχές
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Αδειοδότησης και Ελέγχων (ΟΠΣ-ΑΔΕ)
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο Ε΄ – Άρθρο 16 – Διοικητικές κυρώσεις σε ασκούντες οικονομική δραστηριότητα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17 – Διοικητική προσφυγή κατά προστίμων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ΄ – ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ – Άρθρο 19 – Πεδίο εφαρμογής
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Γνωστοποίηση λειτουργίας
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Κατάργηση βεβαίωσης καταλληλότητας
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Κατάργηση σύμφωνης γνώμης υγειονομικής καταλληλότητας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 23 – Κατάργηση βεβαίωσης συνδρομής νομίμων προϋποθέσεων
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 24 – Δραστηριότητες μεταποίησης τροφίμων που εμπίπτουν στους Κανονισμούς (ΕΚ) 853/2004 και (ΕΚ) 1069/2009
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 25 – Κυρώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 26 – Μέτρα πυροπροστασίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 27 – Μεταβατικές, τροποποιούμενες, καταργούμενες διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ – ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ, ΘΕΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ – Άρθρο 28 – Πεδίο Εφαρμογής
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Γνωστοποίηση
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Απλούστευση ρυθμίσεων για τη χρήση μουσικής και χρήσης μουσικών οργάνων
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Απλούστευση ρυθμίσεων για την άδεια κοινοχρήστου χώρου
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 32 – Απλούστευση ρυθμίσεων για τα Θέατρα και τους Κινηματογράφους
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Ρυθμίσεις Αρχαιολογίας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Εξουσιοδότηση
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Κυρώσεις
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 36 – ΠαράβολοΆρθρο 36 – Παράβολο
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Τροποποιούμενες, καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Μεταβατικές Διατάξεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Απλούστευση ρυθμίσεων για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος σε τουριστικά καταλύματα
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Απλούστευση Αδειοδότησης Τουριστικών Καταλυμάτων – Πεδίο Εφαρμογής
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Γνωστοποίηση
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 42 – Απλούστευση της Διαδικασίας Έναρξης Λειτουργίας Τουριστικών ΚαταλυμάτωνΆρθρο 42 – Απλούστευση της Διαδικασίας Έναρξης Λειτουργίας Τουριστικών Καταλυμάτων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 43 – Πιστοποιητικό Πυρασφάλειας
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 44 – Χορήγηση Ειδικού Σήματος Λειτουργίας (Ε.Σ.Λ.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 45 – Κατάταξη τουριστικών καταλυμάτων
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 46 – Κολυμβητικές ΔεξαμενέςΆρθρο 46 – Κολυμβητικές Δεξαμενές
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Λοιπές ρυθμίσεις Πυροπροστασίας και Πυρασφάλειας
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Αυγούστου 2016, 14:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
29 Αυγούστου 2016, 14:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
8 Σχόλια 246 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Η γενική ιδέα της απλούστευσης της διαδικασίας δεν θα πρέπει να έρχεται σε αντίθεση με τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας που θεωρείται αγαθό. Κατά συνέπεια στο άρθρο 2 ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ θα πρέπει να γίνεται σαφής μνεία στο γεγονός ότι το σχέδιο νόμου δεν καταργεί ή τροποποιεί διατάξεις που σχετίζονται με την υγειονομική νομοθεσία και την προστασία της Δημόσιας Υγείας.
Μία από τις βασικές ασάφειες-παραλείψεις του σχεδίου νόμου που έχει τεθεί για διαβούλευση είναι το αναφερόμενο στο άρθρο 2 παράρτημα Ι στο οποίο περιγράφονται οι οικονομικές δραστηριότητες στις οποίες έχει εφαρμογή το σχέδιο νόμου και το οποίο δεν παρουσιάζεται στη διαβούλευση.
Πανελλήνια Ένωσης Εποπτών Δημόσιας Υγείας (Π.Ε.Ε.Δ.Υ.)
Άρθρο 2, παράγραφος 1 (Πεδίο εφαρμογής)
Παρ’ ότι το θεσμικό πλαίσιο αδειοδότησης όλων των μεταποιητικών δραστηριοτήτων είναι ίδιο, παρατηρούμε ότι το προς ψήφιση σχέδιο νόμου περιορίζει το πεδίο εφαρμογής του μόνο στις μεταποιητικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών. Εκτιμούμε ότι πρέπει να επεκταθεί το συντομότερο δυνατό και στις λοιπές μεταποιητικές δραστηριότητες, προκειμένου να επιτευχθεί συνολικότερη απλούστευση των διαδικασιών.
Άρθρο 2, παράγραφος 3 (Πεδίο εφαρμογής)
Κατά κοινή ομολογία η διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων που κατατάσσονται στις κατηγορίες Α1 και Α2 είναι εξαιρετικά χρονοβόρα και καθυστερεί όλες τις υπόλοιπες διαδικασίες αδειοδότησης, μιας και η ολοκλήρωση αυτής είναι προαπαιτούμενη για τις υπόλοιπες διαδικασίες. Επιπλέον, η διαδικασία έγκρισης και η παντελής απουσία οποιουδήποτε επιτόπιου ελέγχου είναι βέβαιο ότι (παρά την χρονοβόρα διαδικασία) δε διασφαλίζει την ουσιαστική προστασία του περιβάλλοντος.
Το παρόν όμως νομοσχέδιο δεν αντιμετωπίζει τα παραπάνω προβλήματα δεδομένου ότι, σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 2, «οι διατάξεις του παρόντος δεν καταργούν ούτε τροποποιούν καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας περί περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων, ιδίως εκείνων που προβλέπονται στο Ν. 4014/2011».
Αρ 2 παρ3, να προστεθεί η νομοθεσία χωρικών και περιβαλλοντικών ρυθμίσεων, ιδίως ως προς τις χρήσεις γης και τους κανόνες χωροθέτησης.
Η 3η παράγραφος είναι υπερβολικά περιοριστικά διατυπωμένη. Θα πρέπει να διατυπωθεί ευρύτερα, και να προβλεφτεί ότι «οι διατάξεις του παρόντος δεν καταργούν ούτε τροποποιούν» γενικά τις διατάξεις της περιβαλλοντικής, πολεοδομικής και χωροταξικής νομοθεσίας.
Το «Παράρτημα Ι» δεν έχει συμπεριληφθεί στο σχέδιο νόμου (όπως έχει αναρτηθεί στην παρούσα ιστοσελίδα). Κατά συνέπεια, είναι αδύνατο να εξακριβωθεί ποιες ακριβώς δραστηριότητες αφορά ο νόμος.
Να προστεθεί 4. Δεν καταργούν, ούτε τροποποιούν καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας περί Άδειας Λειτουργίας – Καταλληλότητας.
Αιτιολόγηση: Η Άδεια Καταλληλότητας ισοδυναμεί με την Άδεια Λειτουργίας, δηλαδή εμπεριέχει και πιστοποιεί ότι η επιχείρηση θα λειτουργεί με όλες τις προδιαγραφές, ώστε να προασπίζεται η δημόσια υγεία. Στην Άδεια Λειτουργίας περιλαμβάνονται στοιχεία σχετικά με την παραγωγική διαδικασία, τον χρησιμοποιούμενο εξοπλισμό, τη διασφάλιση της ποιότητας και της υγιεινής των τροφίμων μέσω της εγκατάστασης συστήματος HACCP, τη διατήρηση αρχείων στα οποία καταγράφονται οι προμηθευτές, οι αγοραστές (με ημερομηνίες, είδος και ποσότητα προϊόντος-τροφίμου, ο αριθμός παρτίδας και η ημερομηνία παραγωγής) και έτσι τηρείται η ιχνηλασιμότητα και επομένως η αρχή της προφύλαξης. Ως προς τον εξοπλισμό περιλαμβάνονται στοιχεία για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον από τη θερμική και την κινητήρια ισχύ, καθώς και από την ηχορύπανση. Τώρα ισχύει, ότι από μια ισχύ του εξοπλισμού και κάτω, ουσιαστικά υπάρχει απαλλαγή. Περιλαμβάνεται ακόμη και ο τρόπος επεξεργασίας και διάθεσης των εξαιρετικά ρυπογόνων αποβλήτων των επιχειρήσεων παρασκευής τροφίμων και η απόδειξη διασφάλισης ότι αυτά τα απόβλητα δεν θα εισέλθουν στον υδροφόρο ορίζοντα. Περιλαμβάνεται, επίσης, η διατήρηση και ενημέρωση από τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης αρχείων που έχουν να κάνουν με τα στοιχεία του προμηθευτή, την ημερομηνία παρασκευής, τα στοιχεία του αγοραστή (χονδρική πώληση) και διάφορα άλλα στοιχεία και έτσι τηρείται η ιχνηλασιμότητα.
Όλα αυτά και άλλα πολλά θα πάψουν να ισχύουν και ο καθένας θα κάνει ό, τι του αρέσει, θα ρίχνει τα απόβλητα στο δρόμο, στα ρέματα, στη θάλασσα.
Αυτά δεν πρέπει να τα επιτρέψουμε.
Άρθρο 2 παρ. 2
Στο άρθρο 81 ΚΔΚ περιλαμβάνονται και οι ψυχαγωγικές δραστηριότητες (π.χ. Λούνα Παρκ, Τσίρκο κλπ). Είναι σίγουρο ότι θέλετε να ρυθμίσετε ΚΑΙ αυτό το αντικείμενο;; Δεν υπάρχει άλλη σχετική αναφορά στο σχέδιο ούτε εξουσιοδοτική διάταξη έκδοσης κανονιστικής που αφορά στην εφαρμογή της διαδικασίας γνωστοποίησης ή έγκρισης για αυτές τις δραστηριότητες.
Υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης
Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας Τ.Α.
Δεν μπορώ να καταλάβω την πρεμούρα για την απλούστευση της αδειοδότησης των ΚΥΕ. Τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος σχετίζονται με την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ανάπτυξη της χώρας? Δηλαδή για να αναπτυχθεί οικονομικά η χώρα θα πρέπει να αδειοδοτούνται χωρίς εμπόδια οι καφετέριες, οι ψησταριές, τα κυλικεία και οι ταβέρνες? Δεν μας φτάνουν όσες έχουμε θέλουμε και άλλες?
Η οικονομική ανάπτυξη μιας χώρας σχετίζεται με την παραγωγή προϊοντων και όχι με την παροχή υπηρεσιών
Οι επιχειρήσεις που παράγουν προϊόντα, οι μεταποιητικές προφανώς, αυτές που παίρνουν πρώτη ύλη και φτιάχνουν «πράγματα» προς πώληση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό θα πρέπει να αδειοδοτούνται ευκολότερα. Και όχι τα ΚΥΕ (ταβέρνες μπαρ κλπ)