Για να δείτε το περιεχόμενο του κεφαλαίου κάντε κλικ εδώ
Αρχική «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)»Κεφάλαιο 10 – ΟΡΓΑΝΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
Κεφάλαιο 10 – ΟΡΓΑΝΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
- 18 ΣχόλιαΚεφάλαιο 01 – ΕΠΑΡΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ – ΤΗΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο 02 – ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- 8 ΣχόλιαΚεφάλαιο 03 – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ- ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 31 ΣχόλιαΚεφάλαιο 04 – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 10 ΣχόλιαΚεφάλαιο 05 – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΗ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 14 ΣχόλιαΚεφάλαιο 06 – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΗ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ- ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο 07 – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – ΕΣΤΙΑΣΗ / ΑΝΑΨΥΧΗ
- 2 ΣχόλιαΚεφάλαιο 08 – ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Κεφάλαιο 09 – ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝΚεφάλαιο 09 – ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
- 3 ΣχόλιαΚεφάλαιο 10 – ΟΡΓΑΝΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο 11 – ΚΑΥΣΙΜΑ
- 1 ΣχόλιοΚεφάλαιο 12 – ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ
- 2 ΣχόλιαΚεφάλαιο 13 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
- 3 ΣχόλιαΚεφάλαιο 14 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- 3 ΣχόλιαΚεφάλαιο 15 – ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Απριλίου 2017, 11:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
24 Απριλίου 2017, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
3 Σχόλια 113 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14238 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Άρθρο 104
Όμοια με την παρατήρηση στο άρθρο 102, η έννοια «διάθεση στην αγορά», σύμφωνα με την ΔΠΠ 1418/27-04-2016, έχει την έννοια της πρώτης φοράς που καθίσταται διαθέσιμο ένα όργανο μέτρησης στην ενωσιακή αγορά. Εφόσον τα ελεγκτικά όργανα δεν ελέγχουν την συμμόρφωση των οργάνων όταν αυτά διατίθενται για πρώτη φορά στην αγορά αλλά όταν πωλούνται ή είναι σε χρήση εντός των ορίων χωρικής αρμοδιότητας τους, προτείνεται η αλλαγή του όρου σε «διάθεση προς πώληση», «διατίθενται προς πώληση» κλπ.
Άρθρο 104 παράγραφος 1
Η διατύπωση εξακολουθεί να παραμένει προβληματική καθώς διαβάζοντας την παράγραφο συμπεραίνεις ότι δύο τεινά μπορούν να συμβαίνουν i) Εκτός από τα όργανα μέτρησης που περιγράφονται στις MID, και αναφέρονται στην περίπτωση α), υπάρχουν και άλλα όργανα. Στην περίπτωση αυτή, το καλύτερο θα ήταν τα όργανα αυτά να περιγραφούν ώστε να γνωρίζουν οι περιφερειακές ελεγκτικές υπηρεσίες ποιά είναι αυτά, Ή ii) Τα όργανα μέτρησης είναι μεν όσα περιγράφονται στην α) περίπτωση αλλά η διαδικασία έγκρισης των οργάνων της β) περίπτωσης ήταν διαφορετική από ότι προέβλεπαν οι MID. Στην περίπτωση αυτή, το καλύτερο θα ήταν να δημιουργηθεί μητρώο των εγκρίσεων αυτών, ώστε να γνωρίζουν οι περιφερειακές ελεγκτικές υπηρεσίες ποιές είναι οι εγκρίσεις που έχουν δοθεί.
Άρθρο 104 παράγραφος 2
Η παράγραφος πρέπει να τροποποιηθεί και να λάβει υπόψη την ΔΠΠ 1418/27-04-2016 ΦΕΚ 1231Β Ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο της Οδηγίας 2014/32/ΕΕ σχετικά με τα «Όργανα μέτρησης» και της Οδηγίας 2015/13/ΕΕ σχετικά με το πεδίο τιμών παροχής υδρομέτρων.
Άρθρο 104 παράγραφος 4
Να τροποποιηθεί η παράγραφος και να αναφέρει συγκεκριμένες κυρώσεις για όργανα μέτρησης τα οποία δεν έχουν λάβει έγκριση κυκλοφορίας ή δεν έχει εκδοθεί για αυτά δήλωση συμμόρφωσης και πιστοποιητικό συμμόρφωσης. Ίσως ανάλογη κύρωση με το άρθρο 104 παράγραφος 7.Β
Άρθρο 104 παράγραφος 5
Δεν υπάρχει πρόβλεψη για κύρωση σε περίπτωση που δεν διατίθεται κατά τον έλεγχο η Δήλωση Συμμόρφωσης και το Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης.
Άρθρο 104 παράγραφος 6
Δεν υπάρχει νοηματική συνοχή καθώς ενώ αναφερόμαστε σε όργανα μέτρησης που διαθέτουν έγκριση κυκλοφορίας πριν τον Οκτώβριο του 2006, στην περίπτωση Α γίνεται αναφορά σε κύρωση στον εισαγωγέα για όργανο για το οποίο δεν έχει εκδοθεί έγκριση κυκλοφορίας. Θα μπορούσε να υπάρξει σχετική πρόβλεψη για όργανο για το οποίο δεν έχει εκδοθεί έγκριση κυκλοφορίας, σύμφωνα με την προτεινόμενη τροποποίηση της παραγράφου 4, Άρθρο 104.
Άρθρο 104 παράγραφος 7
Προτείνεται η αναρίθμηση του 6.Β σε περίπτωση γ
Άρθρο 104 παράγραφος 9
Να διαγραφεί η πρώτη λέξη «κυρώσεις» καθώς αποτελεί πλεονασμό.
Άρθρο 106 παράγραφος 7
Η παράγραφος πρέπει να τροποποιηθεί από το λανθασμένο «…πλεόν των κυρώσεων των παρ. 6 και 7 του άρθρου 109..», στο ορθό «…πλεόν των κυρώσεων των παρ. 5 και 6 του άρθρου 109..»
Άρθρο 107
Στην περίπτωση Πρατηρίου Υγραερίου Κινητήρων, μεταξύ των άλλων δικαιολογητικών του φακέλου τεκμηρίωσης, θα πρέπει να περιλαμβάνονται, σύμφωνα με την Απόφαση ΔΕΦΚΦ Α 1096142 ΕΞ 2016 ΦΕΚ 2113Β και τα παρακάτω 1) Υπεύθυνη Δήλωση πρατηριούχου και 2) Δελτίο Ελέγχου Ρύθμισης και Σφράγισης, σχετικά με την αναγωγή .
Άρθρο 102
Να τροποποιηθούν τα σημεία τα οποία αναφέρουν «διάθεση στην αγορά» ή παρεμφερείς όρους καθώς η έννοια αυτή όπως αναλύεται, τόσο στην Υ.Α. Φ2-1347/6.6.2013 όσο και στην ΔΠΠ/1417/2016, σημαίνει «η πρώτη φορά κατά την οποία ένα όργανο καθίσταται διαθέσιμο στην κοινοτική αγορά». Εφόσον τα ελεγκτικά όργανα δεν ελέγχουν την συμμόρφωση των οργάνων όταν αυτά διατίθενται για πρώτη φορά στην αγορά αλλά όταν πωλούνται ή είναι σε χρήση (εντός συγκεκριμένων χωρικών ορίων αρμοδιότητας τους), προτείνεται η αλλαγή του όρου «διάθεση στην αγορά» σε «διάθεση προς πώληση», «διατίθενται προς πώληση» κλπ.
Άρθρο 102 παράγραφος 3
Η παράγραφος προτείνεται να τροποποιηθεί ως εξής «…η κυκλοφορία των οποίων εγκρίθηκε α)μετά το 1992 και μέχρι την 26/04/2016, προβλέπεται από την Οδηγία 2009/23/ΕΚ όπως ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο με την Υ.Α. Φ2-1347/6.6.2013 (ΦΕΚ 1392/Β/2013) β) μετά την 27/04/2016, προβλέπεται από την Οδηγία 2014/31/ΕΕ όπως ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο με την ΔΠΠ/1417/2016 ΦΕΚ 1230Β/27-04-16, όπως ισχύει».
Άρθρο 102 παράγραφος 7
Η παράγραφος 7 αποτελεί μια γενική πρόταση η οποία μπορεί είτε να διαγραφεί (καθώς υπάρχει εκτενής ανάλυση όλων των περιπτώσεων μη συμμορφούμενων οργάνων στις παραγράφους 10 έως 14) είτε να τροποποιηθεί ώστε συμπεριλάβει την περίπτωση όπου ένα όργανο μέτρησης δεν έχει καθόλου έγκριση (με αναφορά ανάλογης κύρωσης).
Άρθρο 102 παράγραφος 8
Στην παράγραφο αυτή προτείνεται να περιληφθεί κύρωση για τους χρήστες οργάνων ζύγισης, για τα οποία ενώ υπάρχει περιορισμός ως προς την χρήση, τα χρησιμοποιούν για εμπορικές συναλλαγές.
Άρθρο 102 παράγραφος 10
Στην παράγραφο αυτή δεν αναφέρεται κύρωση για την περίπτωση όπου, παρά τη δέσμευση τα όργανα μέτρησης χρησιμοποιηθούν.
Άρθρο 102 παράγραφος 13
Θα πρέπει να τροποποιηθεί η αρίθμηση από 13 σε περίπτωση Δ. και το κείμενο να τροποποιηθεί «Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, τα όργανα δεσμεύονται εις χείρας των κατόχων τους μέχρι να γίνουν όλες οι διορθωτικές ενέργειες. Εάν παρά τη δέσμευση χρησιμοποιηθούν ….»
Οι τις διατάξεις του ADR σε συνδυασμό με τις διατάξεις Πυρασφάλειας (ATEX κ.λ.π.) και περιβαλλοντικού αποτυπώματος κατά την χρήση του Δημόσιου οδικού δικτύου ή στάθμευσης του Βυτιοφόρου οχήματος, υπάρχει υποχρέωση μη απόρριψης στο περιβάλλον ατμών καυσίμου – «στεγανότητας» και ασφάλειας έναντι διαρροής καυσίμου στο περιβάλλον σε περίπτωση ανατροπής ή εισόδου φλόγας μέσω ελεύθερων διόδων επικοινωνίας με εναπομένον καύσιμο όπως στον « μετρητή – αεροδιαχωριστή» κ.λ.π..
Σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζεται η ασφάλεια της λειτουργίας του αεροδιαχωριστή κατά την παράδοση καυσίμου και η αξιοπιστία του οργάνου μέτρησης (ΜΙ – 005 της αριθ. ΔΠΠ 1418/16 κοινής Υπουργικής απόφασης) όταν πραγματοποιείται:
α) κάλυψη από τον εσωτερικό μηχανισμό toy kataskeyast;h των θυρίδων «διόδων του αέρα» του αεροδιαχωριστή αυτόματα κατά την παράδοση του καυσίμου, λόγο αύξησης της πίεσης στην κοιλότητα του αεροδιαχωριστή
β) ο διακόπτης / τάπα βρίσκεται στην θέση κλειστό των θυρίδων «διόδων του αέρα» του αεροδιαχωριστή «με καλυμμένη την δίοδο του αέρα», για λόγους προστασίας αεροδιαχωριστή-δίσκων αυτόματης στεγανοποίησης των θυρίδων από την είσοδο σκόνης ή ξένων σωμάτων κατά την μετακίνηση του Βυτιοφόρου ή την στάθμευση του λόγο αναμονής ή φόρτωσης καυσίμου.
αφού ληφθούν υπόψη
1. οι προδιαγραφές των κατασκευαστών των οργάνων μέτρησης -αεροδιαχωριστών
2. οι διατάξεις του ADR
3. οι ειδικές διατάξεις Πυρασφάλειας για τα βυτιοφόρα οχήματα κατά την παράδοση καυσίμων και κατά την χρήση του δημόσιου και ιδιωτικού οδικού δικτύου
4. άλλες σχετικές διατάξεις
όπου στην ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ. αναφέρεται ο όρος
«Αεροδιαχωριστή (με ελεύθερη τη δίοδο του αέρα)»
θα πρέπει να αντικατασταθεί με τον όρο
«Αεροδιαχωριστής σε κατάσταση ορθής λειτουργίας (απομάστευση ατμών/αέρα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή στο διαμέρισμα δεξαμενής / δίκτυο ανάκτησης ατμών «ελεύθερη δίοδος αέρα» ή άνοιγμα της διόδου αέρα/ατμών με απόρριψη στην ατμόσφαιρα (διακόπτης / τάπα στην θέση ανοικτό) πριν την έναρξη παράδοσης καυσίμου στην δεξαμενή του πελάτη «ελεύθερης δίοδος αέρα» για τα βυτιοφόρα οχήματα Πετρελαίου θέρμανσης)
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΠΕΤΡΑΚΑΚΙΣ
ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Ε.Μ.Π.
Αριθμός μητρώου ΤΕΕ: 140370
Αριθμός Άδειας ΥΑ Ρεθύμνου: 84
ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ADR – ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΣΑΜΕΕ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ Ε.ΣΥ.Δ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΚΔΟΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ & ΟΔΗΓΟΥΣ
Εμμ. Καλαϊτζάκη 37
ΤΘ: ΒΟΧ 548
74100 ΡΕΘΥΜΝΟ
Ηλεκτρονική διεύθυνση: gpetrak@e-driving.gr
Τηλέφωνο: 28310-26740
Τηλεομοιότυπο: 28310-26740
Κινητό: 6976693390 / 6976615346