Για να δείτε το περιεχόμενο του κεφαλαίου κάντε κλικ εδώ
Αρχική «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)»Κεφάλαιο 07 – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – ΕΣΤΙΑΣΗ / ΑΝΑΨΥΧΗ
Κεφάλαιο 07 – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – ΕΣΤΙΑΣΗ / ΑΝΑΨΥΧΗ
- 18 ΣχόλιαΚεφάλαιο 01 – ΕΠΑΡΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ – ΤΗΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο 02 – ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- 8 ΣχόλιαΚεφάλαιο 03 – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ- ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 31 ΣχόλιαΚεφάλαιο 04 – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 10 ΣχόλιαΚεφάλαιο 05 – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΗ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 14 ΣχόλιαΚεφάλαιο 06 – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΗ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ- ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο 07 – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – ΕΣΤΙΑΣΗ / ΑΝΑΨΥΧΗ
- 2 ΣχόλιαΚεφάλαιο 08 – ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Κεφάλαιο 09 – ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝΚεφάλαιο 09 – ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
- 3 ΣχόλιαΚεφάλαιο 10 – ΟΡΓΑΝΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο 11 – ΚΑΥΣΙΜΑ
- 1 ΣχόλιοΚεφάλαιο 12 – ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ
- 2 ΣχόλιαΚεφάλαιο 13 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
- 3 ΣχόλιαΚεφάλαιο 14 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- 3 ΣχόλιαΚεφάλαιο 15 – ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Απριλίου 2017, 11:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
24 Απριλίου 2017, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 113 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14240 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Άρθρο 91
Προτείνεται η αλλαγή της περίπτωσης Δ ως εξής : «Προϊόν Π.Ο.Π. (Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης) ή «Προϊόν Π.Γ.Ε.» (Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης), αποκλειστικά και μόνο για τα προϊόντα που ανήκουν επισήμως σε αυτές τις κατηγορίες, σύμφωνα με την εθνική και ενωσιακή νομοθεσία», καθώς στους περισσότερους καταλόγους γίνεται πλεόν αναφορά σε προϊόντα ΠΟΠ άλλων ευρωπαϊκών κρατών.
Προτείνεται η προσθήκη περίπτωσης ως εξής «Η. «από μερικώς ψημένη ή μερικώς ψημένη και κατεψυγμένη ζύμη» ως υποχρεωτική ένδειξη για τον άρτο, τα αρτοσκευάσματα και αρτοπαρασκευάσματα, σύμφωνα με το άρθρο 11 του Ν.3526/2007.
Άρθρο 89 – Προτείνεται η αλλαγή της φράσης «καταστήματα εστίασης και διασκέδασης» σε «καταστήματα μαζικής εστίασης και αναψυχής».
Άρθρο 90 Τήρηση Τιμοκαταλόγων
Η παράγραφος 1 να συμπληρωθεί όπως παρακάτω
1. Οι υπεύθυνοι των καταστημάτων του άρθρου 89 οφείλουν να τηρούν τιμοκατάλογο. Οι τιμοκατάλογοι συντάσσονται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε ακόμη μία ή περισσότερες ξένες γλώσσες. Ένας τουλάχιστον κατάλογος θα διατίθεται σε μεγαλογράμματη γραφή (χαρακτήρες 12-14 pt, γραμματοσειρά σαφή, τύπου sans serif όπως Αrial, Helvetica ή Univers) με χαρακτήρες σε έντονη χρωματική αντίθεση με το φόντο και ένας σε γραφή Braille, στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε μία ή περισσότερες ξένες γλώσσες.
[…]
Άρθρο 97 Υποχρέωση τήρησης δελτίου παραπόνων πελατών από τα κέντρα και καταστήματα εστίασης, αναψυχής και διασκέδασης
Να προστεθεί παράγραφος 12 όπως παρακάτω
[…]
12. Οι αναφερόμενες στο παρόν άρθρο επιχειρήσεις υποχρεούνται να κάνουν δεκτές και να διαχειριστούν ως «δελτίο παραπόνων» οποιασδήποτε μορφής προσβάσιμης σε άτομα με αναπηρία (SMS, e-mail κ.λπ.) καταγγελία αποσταλεί σε αυτές από πελάτες με αναπηρία, υπό την προϋπόθεση ότι σε αυτά αναφέρονται τα εξής στοιχεία:
ΠΡΟΣ……
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ…
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ….
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΥ….
Δ/ΝΣΗ…….ΧΩΡΑ……
ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ….
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ……
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ…….
Στο άρθρο 90 στην τήρηση τιμοκαταλόγων επιθυμούμε να επανέλθει η παρουσία τιμοκαταλόγων στα τραπεζοκαθίσματα διότι δεν διαθέτουν αυτούς στους πελάτες όταν καθίσουν, πλην εξαιρέσεων και στο άρθρο 91 να επανέλθει ο προσδιορισμός της μερίδας σε βάρος έστω και min ..gr με κάποιον τρόπο ώστε ο καταναλωτής πραγματικά να γνωρίζει τι πρόκειται να καταναλώσει κατά το άρθρο 89 παρ.1 και να μην εκπλήσσεται με το ελάχιστο της μερίδας ενώ επέλεξε να βρεθεί εκεί λόγω χαμηλών τιμών.Κατ΄αυτόν τον τρόπο αποφεύγεται και ο αθέμιτος ανταγωνισμός. Βεβαίως η όποια εξαίρεση..δεν παύει να επιβεβαιώνει και τον κανόνα αλλά η μερίδα πρέπει σαφώς να προσδιορίζεται για να έχει ισχύ και το «..πρέπει να γνωρίζει..» του ανωτέρω άρθρου.
Χρήσιμη θα είναι για τους καταναλωτές υπηρεσιών διαμονής (ενοικιαζόμενα καταλύμματα – δωμάτια)η υποχρεωτική ανάρτηση εμφανούς στους διερχόμενους πινακίδας (με προσδιορισμένο ελάχιστο μέγεθος) εξω απο αυτά, που θα περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες:
1. ΟΝΟΜΑ ΚΑΤΑΛΥΜΜΑΤΟΣ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΕΙΔΙΩΝ
2. ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
3. ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΔΩΜΑΤΙΑ και ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ (2κλινο, 3κλινο κ.λ.π.)
4. Ενδεχομένως ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗΣ ΑΝΑ ΔΩΜΑΤΙΟ.
Η παραπάνω καινοτομία, θα διευκολύνει το καταναλωτή να βρίσκει πολύ πιο εύκολα διαθέσιμο δωμάτιο, θα περιορίσει δραματικά τη πρακτική της άγρας πελατών ιδιαίτερα σε τουριστικούς προορισμούς και θα περιορίσει ομοίως τη πρακτική εναρμόνισης τιμών εντείνοντας το σχετικό ανταγωνισμό.
Η εφαρμογή της πινακίδας στα πρατήρια καυσίμων ήταν επιτυχής και καλό είναι να ληφθεί ώς παράδειγμα.
Ανοίχτε τα κλειστά επαγγέλματα, δεν είναι δυνατόν να παίζει η έννομη πολιτεία τον προστάτη των συντεχνιών. Το ζήσαμε με την πρηγούμενη κυβέρνηση το επάγγελμα του λογιστή να παραμένει κλειστό μετά απο 2 ανοίγματα. Ο νόμος 2515/97 Παπαντωνίου και το ΠΔ 340/98 είναι εν πλήρη ισχύ., Οι ίδιες προυποθέσεις ισχύανε τότε οι ίδιες και τώρα.
Τα ταξί επίσης, τα φορτηγά επίσης.