Για να δείτε το περιεχόμενο του κεφαλαίου κάντε κλικ εδώ
Αρχική «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)»Κεφάλαιο 02 – ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κεφάλαιο 02 – ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- 18 ΣχόλιαΚεφάλαιο 01 – ΕΠΑΡΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ – ΤΗΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο 02 – ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- 8 ΣχόλιαΚεφάλαιο 03 – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ- ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 31 ΣχόλιαΚεφάλαιο 04 – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 10 ΣχόλιαΚεφάλαιο 05 – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΗ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 14 ΣχόλιαΚεφάλαιο 06 – ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ – ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΜΗ ΕΔΩΔΙΜΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ- ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο 07 – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – ΕΣΤΙΑΣΗ / ΑΝΑΨΥΧΗ
- 2 ΣχόλιαΚεφάλαιο 08 – ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Κεφάλαιο 09 – ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝΚεφάλαιο 09 – ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
- 3 ΣχόλιαΚεφάλαιο 10 – ΟΡΓΑΝΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ
- 6 ΣχόλιαΚεφάλαιο 11 – ΚΑΥΣΙΜΑ
- 1 ΣχόλιοΚεφάλαιο 12 – ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ
- 2 ΣχόλιαΚεφάλαιο 13 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
- 3 ΣχόλιαΚεφάλαιο 14 – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- 3 ΣχόλιαΚεφάλαιο 15 – ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Απριλίου 2017, 11:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
24 Απριλίου 2017, 15:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
6 Σχόλια 113 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 14237 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2464 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 14ης Δεκεμβρίου 2022, για την τροποποίηση του Κανονισμού (ΕΕ) 537/2014...
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ «ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ,ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΘΜΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ...
- Σχέδιο νόμου με τίτλο: "Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την Προγραμματική Περίοδο 2021-2027"
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου: "Δίκαιη Αναπτυξιακή μετάβαση και ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης"
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2101 ... άρθρου 1 της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1151 ...
- Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία (ΕΕ) 2019/2161
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2019/2121 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 27ΗΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2019 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2017/1132
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας ΕΕ-2020/1828 του ΕΚ και του Συμβ. της 25ης Νοεμβρ.2020 σχετικά με τις αντιπροσωπευτικές αγωγές για την προστασία των καταναλωτών,ενίσχυση της προστασίας των καταναλωτών...
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών
- Ίδρυση, ανάπτυξη, διαχείριση και λειτουργία των Επιχειρηματικών Πάρκων -Ενιαίο πλαίσιο ρύθμισης για τους φορείς Οργανωμένων Υποδοχέων Μεταποιητικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
- Κανονισμός Απονομής Ελληνικού Σήματος στον ζύθο
- Δημόσια διαβούλευση σχέδιο νόμου με τίτλο «Εξυγίανση Ναυπηγείων Ελευσίνας»
- Ενσωμάτωση Κεφαλαίου III της Οδηγίας (ΕΕ)2017/1132,όπως τροποποιήθηκε με την οδηγία 2019/1151 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Ιουνίου 2019
- Αναπτυξιακός Νόμος – Ελλάδα Ισχυρή Ανάπτυξη
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο:«Ρυθμίσεις για τις Εταιρείες - Τεχνοβλαστούς»
- Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις
- Εκσυγχρονισμός του δικαίου ανταγωνισμού για την ψηφιακή εποχή-Τροποποίηση ν. 3959/2011 & ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 11ης Δεκεμβρίου 2018
- Δημόσια διαβούλευση για την "Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων"
- Αναμόρφωση και εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας λαϊκών αγορών και υπαίθριου εμπορίου
- Σχέδιο νόμου για την παραγωγή, εξαγωγή και διάθεση τελικών προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης του είδους Cannabis Sativa L
- Δημόσια διαβούλευση για το "Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων"
- Απλούστευση του πλαισίου άσκησης οικονομικών δραστηριοτήτων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:"ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
- Συμπληρωματικά μέτρα για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1150-δίκαιη μεταχείριση και της διαφάνειας για τους επιχειρηματικούς χρήστες επιγραμμικών υπηρεσιών διαμεσολάβησης (L 186)
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την προώθηση των Πράσινων Δημοσίων Συμβάσεων (2020 – 2023)
- Διαβούλευση για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 - 2025
- Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς, διατάξεις για την ανάπτυξη, την έρευνα και την καινοτομία»
- Σχέδιο διατάξεων για το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης
- ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
- Γενικό Εμπορικό Μητρώο
- ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
- Διατάξεις για την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2436 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
- Νόμος για την προσέλκυση Στρατηγικών Επενδύσεων
- Εναρμόνιση νομοθετικού πλαισίου για την έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων στο πλαίσιο Δημοσίων Συμβάσεων.
- Σχέδιο νόμου «Περί εταιρικών μετασχηματισμών»
- Διαδικασίας καθορισμού, οριοθέτησης και οργάνωσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών, του τρόπου λειτουργίας και διαχείρισης του Επιχειρηματικού Πάρκου Μεμονωμένης Μεγάλης Μονάδας (ΕΠΜΜΜ)
- Περί Ανωνύμων Εταιρειών
- «Ενισχύσεις Καινοτομικού Χαρακτήρα για ΜΜΕ» του Αναπτυξιακού νόμου 4399/16
- Αναπτυξιακό Πολυνομοσχέδιο
Άρθρο 5 παράγραφος 12 – Να εναρμονιστεί το ύψος του προστίμου με αυτό που προβλέπεται για την ελλιπή αναγραφή ενδείξεων προσυσκευασμένων προϊόντων δηλαδή 500€.
Άρθρο 3 – Προτείνεται στο άρθρο αυτό να γίνει σχετική αναφορά για τις αγοραπωλησίες των προϊόντων απόσταξης, έπειτα από συνεννόηση με τις αρμόδιες αρχές. Τα προϊόντα αυτά διακινούνται χύμα αλλά στα συνοδευτικά παραστατικά η αναγραφή της διακινούμενης ποσότητας γίνεται σε κιλά (κατά αντιστοιχία των αδειών απόσταξης) και όχι σε λίτρα, όπως εφαρμόζεται για τα υπόλοιπα τρόφιμα σε υγρή μορφή.
Καταθέτοντας την εμπειρία μου ως ελεγκτής του τμήματος Εμπορίου Ν.Καβάλας σας αναφέρω :1) Στο αρθ.3 παρ.3 να μη υπάρχει κανένα περιθώριο πώλησης τροφίμων σε στερεή μορφή με τεμάχιο αλλά όλα τα μη προσυσκευασμένα να πωλούνται επί ζηγίω με μικτό βάρος της συσκευασίας. Αυτό εξαλείφει κάθε πρόβλημα στο προϊόν που το συναντάς να πουλιέται με τεμάχιο και δυστυχώς ρωτώντας εγγράφως το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ μας έστειλαν την ατεκμηρίωτη απάντηση «..συνηθίζεται να πουλιούνται..κλπ» και τελειωμό δεν έχουν, τα αγγουράκια με το τεμάχιο ,τα Κρήτης με το κιλό, τα καλαμπόκια τα ανεπεξέργαστα(όχι τα βρασμένα η ψημένα) με το τεμάχιο, τα μαρούλια αλλού με το τεμάχιο και σε άλλα μέρη με το κιλό ..κλπ. Τεμάχιο με τεμάχιο διαφέρει σε βάρος και το δίκαιο και ξεκάθαρο είναι η τιμή κιλού μόνον όπως ζυγίζεται ένα πορτοκάλι η ένα μήλο κλπ. Όλα με τιμή κιλού.
Κατά τον ίδιο τρόπο με το ψωμί κάθε τύπου και σχήματος και τότε όλα θα πάρουν την σειρά τους αλλά και στον μαϊντανό και άνηθο κλπ τιμή κιλού και κάθε δεματάκι θα ζυγίζεται και έτσι δικαίως θα χρεώνεται.
Στα παραστατικά ,τιμολόγια –αποστολής όλα θα χρεώνονται με τιμή κιλού.
Τα πάντα με τιμή κιλού.
Στο άρθρο 6 γίνεται αναφορά σε επισήμανση δοσολογίας και αριθμού πλύσεων κλπ και στα μαλακτικά ρούχων/ υφασμάτων πέραν των απορρυπαντικών πλυντηρίων ρούχων.
Η αναφορά δεν είναι σωστή, αφού η σχετική υποχρέωση δεν εκτείνεται και στα μαλακτικά, βάσει της ρητής σχετικής ειδικής πρόβλεψης του Παραρτήματος VII του Κανονισμού 648/04 περί Απορρυπαντικών.
Μπορεί στην έννοια των απορρυπαντικών να θεωρείται γενικότερα ότι εμπίπτουν τα μαλακτικά, πλην όμως εδώ πρόκειται για ειδικότερη και συγκεκριμένη ρητή διάταξη του Κανονισμού, που δεν επιδέχεται αμφισβήτηση ως προς την γραμματική αλλά και τελολογική ερμηνεία της.
Αρθρο 6, παραγραφος 4, σημειο Α, 5η σειρά: Να απαλειφθεί η λέξη «απορρυπαντικά», καθώς η αναφορά του «συνολικού αριθμού των πλύσεων ανά συσκευασία» για τα εν λόγω προϊόντα και η υποχρεωτική αναγραφή τους επί της συσκευασίας τους, βάσει του Κανονισμού των Απορρυπαντικών 648/2004 (όπως ισχύει) αναφέρεται ήδη στο διάστημα από την 1η έως την 4η σειρά του ιδίου σημείου.
Αρθρο 6, παραγραφος 4, σημειο Α, 1η σειρά: Να απαλειφθεί η λέξη «μαλακτικά», καθώς η αναφορά του «συνολικού αριθμού των πλύσεων ανά συσκευασία» δεν είναι υποχρεωτική επί της συσκευασίας τους, βάσει του Κανονισμού των Απορρυπαντικών 648/2004, όπως ισχύει.
Αλλωστε, η σχετική υποχρέωση για τα μαλακτικά αναφέρεται λίγο πιο κάτω, εφ’ όσον (και μόνον τότε) ο «παρασκευαστής» τους έχει δηλώσει εθελοντικά τον «συνολικό αριθμό μοναδιαίων δόσεων ανά συσκευασία» επί της συσκευασίας τους.