Στο δεύτερο κεφάλαιο του νόμου, για την «Ενίσχυση της Κινηματογραφίας», θεωρούμε εντελώς απαραίτητο να υπάρξει σύνδεση με τον ήδη ψηφισμένο νόμο για το tax shelter.
Για το άρθρο 4, για τη μοριοδότηση, μας ανησυχεί ότι ο διαχωρισμός των αρμοδιοτήτων ακολουθεί ένα συντηρητικό μοντέλο το οποίο δεν ανταποκρίνεται στον τρόπο παραγωγής πολλών ταινιών. Αναρωτιόμαστε μήπως θα είναι δύσκολο για τις πειραματικές ταινίες και για πολλές από τις ταινίες τεκμηρίωσης να συγκεντρώσουν τον απαραίτητο αριθμό μονάδων. Μια πιθανή λύση θα ήταν να μειωθεί ο ελάχιστος αριθμός μονάδων. Τουλάχιστον για τις ταινίες τεκμηρίωσης, βασιζόμενοι στη μέχρι τώρα σχετική εμπειρία, προτείνουμε οι ελάχιστες μονάδες να είναι έξι (6).
Αντουανέττα Αγγελίδη, Ρέα Βαλντέν, Κατερίνα Ευαγγελάκου, Στέλλα Θεοδωράκη, Κατερίνα Πατρώνη, Πέτρος Σεβαστίκογλου – Κινηματογραφιστές
Στο δεύτερο κεφάλαιο του νόμου, για την «Ενίσχυση της Κινηματογραφίας», θεωρούμε εντελώς απαραίτητο να υπάρξει σύνδεση με τον ήδη ψηφισμένο νόμο για το tax shelter. Για το άρθρο 4, για τη μοριοδότηση, μας ανησυχεί ότι ο διαχωρισμός των αρμοδιοτήτων ακολουθεί ένα συντηρητικό μοντέλο το οποίο δεν ανταποκρίνεται στον τρόπο παραγωγής πολλών ταινιών. Αναρωτιόμαστε μήπως θα είναι δύσκολο για τις πειραματικές ταινίες και για πολλές από τις ταινίες τεκμηρίωσης να συγκεντρώσουν τον απαραίτητο αριθμό μονάδων. Μια πιθανή λύση θα ήταν να μειωθεί ο ελάχιστος αριθμός μονάδων. Τουλάχιστον για τις ταινίες τεκμηρίωσης, βασιζόμενοι στη μέχρι τώρα σχετική εμπειρία, προτείνουμε οι ελάχιστες μονάδες να είναι έξι (6). Αντουανέττα Αγγελίδη, Ρέα Βαλντέν, Κατερίνα Ευαγγελάκου, Στέλλα Θεοδωράκη, Κατερίνα Πατρώνη, Πέτρος Σεβαστίκογλου – Κινηματογραφιστές