Η πληροφόρηση που παρέχουν σήμερα οι ΟΣΔ στους χρήστες είναι μηδενική, κατά παράβαση κάθε αρχής του Ν. 2121/93 και του Ν. 703/77. Οι ΟΣΔ, ως εκ της μονοπωλιακής φύσεως τους, οφείλουν να παρέχουν πλήρη πληροφόρηση στους χρήστες όσον αφορά τα έργα και δικαιούχους που εκπροσωπούν και τα κριτήρια προσδιορισμού της αμοιβής τους. Αυτές τις ελάχιστες, τουλάχιστον, υποχρεώσεις οφείλουν πάντα να εκπληρώνουν οι ΟΣΔ όπως εξάλλου έχει κριθεί επανειλημμένα από το ΔΕΚ και τις αρμόδιες Εθνικές Επιτροπές Ανταγωνισμού (ενδεικτικώς η υπ’ αριθ. C- 52/07 απόφαση του ΔΕΚ και οι ad hoc υπ’ αριθ. 2785/2007 και 651/2008 αποφάσεις της Ισπανικής Επιτροπής Ανταγωνισμού, σύμφωνα με τις οποίες η αξίωση «εύλογης αμοιβής» υπό συνθήκες αδιαφάνειας και ελλείψεως αντικειμενικότητας, αποτελεί παράβαση του δικαίου περί ανταγωνισμού).
Η πληροφόρηση που παρέχουν σήμερα οι ΟΣΔ στους χρήστες είναι μηδενική, κατά παράβαση κάθε αρχής του Ν. 2121/93 και του Ν. 703/77. Οι ΟΣΔ, ως εκ της μονοπωλιακής φύσεως τους, οφείλουν να παρέχουν πλήρη πληροφόρηση στους χρήστες όσον αφορά τα έργα και δικαιούχους που εκπροσωπούν και τα κριτήρια προσδιορισμού της αμοιβής τους. Αυτές τις ελάχιστες, τουλάχιστον, υποχρεώσεις οφείλουν πάντα να εκπληρώνουν οι ΟΣΔ όπως εξάλλου έχει κριθεί επανειλημμένα από το ΔΕΚ και τις αρμόδιες Εθνικές Επιτροπές Ανταγωνισμού (ενδεικτικώς η υπ’ αριθ. C- 52/07 απόφαση του ΔΕΚ και οι ad hoc υπ’ αριθ. 2785/2007 και 651/2008 αποφάσεις της Ισπανικής Επιτροπής Ανταγωνισμού, σύμφωνα με τις οποίες η αξίωση «εύλογης αμοιβής» υπό συνθήκες αδιαφάνειας και ελλείψεως αντικειμενικότητας, αποτελεί παράβαση του δικαίου περί ανταγωνισμού).